loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 40 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)


پرینترها، رایانه‌های شخصی، موش‌ها یا کنسول‌ها به هم ریخته‌اند، قیمت ضایعات کامپیوتر ضایعات زیادی وجود دارد که مه‌ترین ایده برای مدیریت آن را ندارید! زباله های الکترونیکی را نمی توان دور انداخت، باید دوباره از آنها استفاده کرد. اصول استفاده مجدد از WEEE شما چیست؟ چه پاسخی برای استفاده مجدد از آنها بدون هیچ مشکلی وجود دارد؟ سوئز شما را در مورد استفاده مجدد از ابزارهای الکترونیکی پر می کند.

WEEE: چگونه از ابزارهای الکترونیکی استفاده مجدد کنیم؟


WEEE شامل تمام اقلامی است که توسط جریان های الکتریکی یا الکترومغناطیسی سوخت می شوند. از این رو می توانیم تلفن ها، کنسول های رایانه شخصی، سرورهای رایانه شخصی و غیره را مورد بحث قرار دهیم.

در فرانسه، ما به طور مداوم 1.7 میلیون تن WEEE تولید می کنیم. در مواجهه با چنین مقادیری، هماهنگی در استفاده مجدد از زباله های الکترونیکی ضروری است. همچنین WEEE می تواند حاوی رسوبات بسیار خطرناکی باشد که نباید بدون درمان در طبیعت رها شوند.

در سیستم استفاده مجدد، هر ماده ای زندگی بعدی را دنبال می کند: فلزات به کارخانه ریخته گری باز می گردند تا در یک اثر دیگر مورد استفاده قرار گیرند، پلاستیک ها دوباره استفاده می شوند، صفحه نمایش تلویزیون و رایانه شخصی به درمان صریح برای حذف لوله های روشنایی پس زمینه که حاوی جیوه هستند، و تجمع شیشه وابسته هستند. برای ساخت لوله های نور پس زمینه جدید استفاده می شود.

با استفاده مجدد از WEEE خود، با صرفه جویی در انرژی از آب و هوا محافظت می کنید (ما انرژی کمتری را برای استفاده مجدد از یک جزء مصرف می کنیم تا از بین بردن آن، سپس، در آن مرحله، آن را دوباره بسازید)، اما علاوه بر این با صرفه جویی در دارایی های معمولی ما.

تعهدات شما در رابطه با استفاده مجدد از زباله های الکترونیکی چیست؟


طبق قانون طبیعی، ما در قبال زباله های خود مسئول هستیم و به ما بستگی دارد که آنها را طبق مقررات دور بریزیم تا از رفاه عمومی و آب و هوا محافظت کنیم. این آیین نامه شامل دو نفر و کارشناسان می شود.

در میان اجزای به یاد ماندنی، باید توجه داشت که سال 2005 یک لحظه تعیین کننده در استفاده مجدد از WEEE بود. طبق قانون، زباله های الکترونیکی ایجاد شده پس از سال 2005 باید توسط سازنده آن بازیابی و استفاده مجدد شوند. ارائه‌دهنده ابزارهای شما باید به این ترتیب این گزینه را داشته باشد که به شما پاسخی برای WEEE شما ارائه دهد. در صورت عدم وجود اقلام الکترونیکی خریداری شده قبل از سال 2005، به شما بستگی دارد که با مراجعه به یک سازمان خاص از آنها استفاده مجدد کنید.

استفاده مجدد از زباله های الکترونیکی: چگونه می توان آن را انجام داد؟
در میان WEEE جمع آوری شده از متخصصان، 90 درصد تجهیزات رایانه شخصی وجود دارد: موس ها، کنسول هایی که دیگر هرگز کار نمی کنند، چاپگر یا سرور رایانه شخصی که خیلی قدیمی است، این ضایعات می تواند بلافاصله به یک مشکل واقعی تبدیل شود.

برای تضمین سازگاری کامل با دستورالعمل های WEEE، چند سازمان خاص به شما جعبه WEEE می دهند. به محل شما منتقل می شود، می تواند تا 250 کیلوگرم زباله الکترونیکی داشته باشد. می توانید قطره قطره یا همزمان آن را پر کنید، سپس در آن مرحله کارشناسان برای جمع آوری آن می آیند. سپس WEEE از کانال های مناسب برای استفاده مجدد ارسال می شود. آنها پس از رسیدگی به زباله های شما، سوابق سازگاری اداری را به شما می دهند. متعاقباً، مطمئن شوید که از تمام WEEE خود مطابق با قانون مجدداً استفاده کنید.

https://arkabazyaft.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/

بهار بازدید : 34 شنبه 30 مهر 1401 نظرات (0)

چه نوع دیگری از پریزهای برق وجود دارد؟
مخازن پریز برق در نمای داخلی منبع بهره وری انرژی

راه های زیادی وجود دارد که صاحبان خانه اینورتر ال اس می توانند ظاهر و عملکرد پریزهای برق را سفارشی کنند - و آنها را ایمن تر و کارآمدتر کنند.

به عنوان مثال، می توانید بین یک صفحه دیواری استاندارد که از دیوار بیرون زده یا یک پریز برق داخلی که در آن تعبیه شده است، یکی را انتخاب کنید. گزینه های دیگر شامل موارد زیر است:

خروجی های مقاوم در برابر دستکاری. این خروجی ها برای جلوگیری از قرار گرفتن اجسام خارجی مانند چنگال و چاقو در خروجی طراحی شده اند. ظروف مقاوم در برابر دستکاری در صورتی که در دسترس نوزادان و کودکان نوپا باشند، ایمن ترین انتخاب هستند زیرا خطر آتش سوزی یا برق گرفتگی را کاهش می دهند.

پریزهای مقاوم در برابر آب و هوا. این پریزهای برق برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی در فضای باز از جمله باران، برف و رطوبت طراحی شده اند. آنها ممکن است یک محافظ پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب رساندن آب به خروجی داشته باشند و می توانند برای کلیدهای روشنایی در فضای باز، تجهیزات استخر یا باغبانی یا لوازم زیرزمین مفید باشند.

پریزهای USB درگاه‌های USB به طور فزاینده‌ای در هتل‌ها، فرودگاه‌ها و مکان‌هایی که مردم نیاز به شارژ گوشی‌های هوشمند خود دارند، رایج می‌شوند. با خرید یک پریز دیواری با پورت شارژ USB تعبیه شده در آن، می توانید آنها را در خانه نصب کنید.

پریزهای هوشمند در نهایت، پریزهای هوشمند وجود دارند که دارای مزایای متعددی هستند. می توانید از آنها برای نظارت بر مصرف انرژی وسایل خاص استفاده کنید، آنها را با استفاده از تلفن هوشمند یا دستیار دیجیتالی مانند آمازون الکسا کنترل کنید، یا برنامه ای تنظیم کنید که چراغ ها یا آبپاش ها به طور خودکار روشن و خاموش شوند.

چگونه بفهمم که به پریزهای 15 آمپر یا 20 آمپر نیاز دارم؟


هر زمان که یک پریز برق نصب می کنید، مهم است که مطمئن شوید که با کلیدهای مدار در جعبه برق شما مطابقت دارد.

به گزارش هوم دیپو، مدار 15 آمپر باید دارای سیم گیج 14 و قطع کننده مدار 15 آمپر باشد، در حالی که مدار 20 آمپر باید دارای سیم گیج 12 یا 10 و قطع کننده مدار 20 آمپر باشد.

از آنجایی که اکثر خانه ها با بیش از یک نوع مدار سیم کشی می شوند، ممکن است نیاز به نصب انواع پریز در اتاق های مختلف خانه داشته باشید.

اگر یک پریز 20 آمپر را روی مدار 15 آمپر قرار دهید چه اتفاقی می افتد؟
در ایالات متحده، قرار دادن پریز 20 آمپر در مدار 15 آمپر برخلاف قانون ملی برق است. اگرچه با نصب پریز هیچ اتفاق بدی نمی افتد، اما اگر شخصی یک دستگاه 20 آمپری را به آن پریز برق بزند، می تواند خطر آتش سوزی را ایجاد کند. بنابراین، بهتر است دستورالعمل ها را دنبال کنید و از قرار دادن پریز 20 آمپر در مدار 15 آمپر خودداری کنید.

با این حال، نیازی به نگرانی در مورد سناریوی معکوس نیست: شما می توانید یک پریز برق 15 آمپری را روی یک مدار 20 آمپری بدون هیچ مشکلی نصب کنید، البته تا زمانی که آن را اضافه بار نکنید. اگر شک دارید، قبل از ادامه نصب، از یک برقکار بپرسید.

پریز من 110 ولت است یا 120؟


اگر در ایالات متحده هستید، واقعاً تفاوتی وجود ندارد: استاندارد ملی 120 ولت است، که انتظار می رود شرکت های برق آن را به خانه شما تحویل دهند. اما حتی این عدد نیز می تواند در طول زمان تغییر کند، بنابراین ولتاژ واقعی شما می تواند بیشتر یا کمتر باشد.

بسیاری از لوازم خانگی می توانند این تغییرات را به سرعت انجام دهند، اما برای وسایل سنگین مانند ماشین لباسشویی، ممکن است نیاز به نصب یک پریز 240 ولت داشته باشید.

آیا پریزهای برق ایمن هستند؟
ایمنی پریزهای برق به عنوان برقکار تعمیر منبع برق خانگی

ایمن بودن یا نبودن پریزهای برق به نحوه نصب آنها و استفاده صحیح از آنها بستگی دارد. وصل کردن یک دستگاه به پریز برق لزوماً یک فعالیت پرخطر نیست، اما نصب یک پریز به تنهایی می تواند این کار را انجام دهد.

کد پستی
کد پستی شما
برنامه ها را ببینید
سناریوهای زیر نیز می توانند منجر به خطر آتش سوزی یا برق گرفتگی شوند:

چسباندن انگشتان یا اشیاء در سوکت
بارگذاری بیش از حد پریز برق
جوندگان از طریق سیم می جوند
استفاده از پریزهای برق در نزدیکی آب
شما می توانید با استفاده از نوع مناسب پریز برق برای هر تنظیم، مانند پریزهای GFCI مقاوم در برابر دستکاری در فضاهای باز، خطر را کاهش دهید.

همچنین می‌توانید از ولتاژ متر استفاده کنید تا مطمئن شوید که پریز برق ولتاژ مناسبی را ارائه می‌کند و از بارگذاری بیش از حد پریز با وسایل زیاد جلوگیری کنید.

آیا پریزهای برق می توانند به شما آسیب برسانند؟
پریزهای برق در صورت عدم استفاده صحیح می توانند باعث سوختگی شدید، برق گرفتگی و حتی مرگ شوند. طبق گزارش انجمن ملی حفاظت از آتش، سالانه حدود 2400 کودک توسط پریزهای برق مجروح می شوند. استفاده از ظروف مقاوم در برابر دستکاری، چسباندن اشیاء به پریز برق را برای کودکان دشوارتر می کند.

اما کودکان تنها کسانی نیستند که در معرض خطر هستند. استفاده نادرست از پریزهای برق در نزدیکی استخرهای شنا هر ساله باعث غرق شدن با شوک الکتریکی (ESD) می شود.

امروز با شماره 866-550-1550 تماس بگیرید تا برای نرخ های عالی انرژی و برق ثبت نام کنید!

https://arkainverter.ir/inverter-ls/

بهار بازدید : 39 دوشنبه 25 مهر 1401 نظرات (0)

سلام من قصد دارم خونه ای بسازم که در فاصله 100 متری جاده اینورتر هایتک قرار داره میشه بگید با چه کابلی EDF متر رو به تابلو برق خونه وصل کنم؟

پاسخ
کارمیناس 30 ژوئیه 2019 در 7:46 ب.ظ.
عصر بخیر

استاندارد توصیه می کند که برای این اتصال افت ولتاژ حدوداً حداکثر 2٪ داشته باشید.
این برای یک قطع کننده مدار انشعاب 30/60 آمپر (استاندارد فعلی ENEDIS):
– مس 70×2 بین 83 متر و 117 متر
– آلومینیوم 2×95 مربع بین 72 متر و 98 متر
– آلومینیوم 2×120 مربع بین 98 متر و 124 متر
برای آلومینیوم شما تقریباً در حد مجاز هستید و من دقت اندازه گیری شما را نمی دانم (در مورد صعود و فرود کابل با دقت فکر کنید) بنابراین من 2 مقدار را قرار دادم.

پاسخ
Galuppini yannick 13 سپتامبر 2019 در ساعت 0 و 16 دقیقه
سلام من 70 متر کابل 10 مربعی را از متر لینکی خود به تابلوی خود در یک اتاق فنی کوچک دویدم باید از یک شرکت صدور گواهینامه برق بازدید داشته باشم که باید آن را بگذرانم می خواهم مطمئن باشم که خوب است و مشکلی پیش نمی آید.
10 مربع در 70 متر برای یک دهانه EDF در 3 KVA با دانستن اینکه مصرف من هرگز از 2000 وات تجاوز نمی کند.

پاسخ
حداکثر 25 سپتامبر 2019 در ساعت 9:32 ب.ظ.
سلام، آیا می توانیم فرمول کابل آلومینیومی (U1000 AR2V) را داشته باشیم؟

ممنونم 🙂

پاسخ
Carminas 26 سپتامبر 2019 در 0 ساعت و 21 دقیقه
عصر بخیر

مانند مس را با ضرب در نسبت مقاومت آلومینیوم/مس، یعنی 37/23 در نظر بگیرید.

پاسخ
الکس 7 ژانویه 2020 در ساعت 9 ساعت و 38 دقیقه
سلام،

در مقاومت مس خطایی وجود ندارد؟

به نظر من 0.0175 با 15 درجه است و نه 0.045

ps: سال نو مبارک 🙂

پاسخ
کارمیناس 7 ژانویه 2020 در ساعت 8:00 بعد از ظهر.
عصر بخیر

استاندارد 0.023 را نشان می دهد
در مثال برای مونو در 2 ضرب شده است.

اما این درست است که بسته به شرایط استفاده ممکن است کمی متفاوت باشد.

پاسخ
شکوه 23 ژوئیه 2020 ساعت 7:28 ب.ظ.
آیا استفاده از تثبیت کننده های ولتاژ در شبکه های دارای اضافه بار ضرری دارد، به عنوان مثال اگر شبکه به جای 220 ولت ولتاژ 150 ولت داشته باشد؟

پاسخ
مارک گندرین، 26 اوت 2020، ساعت 1:33 بعد از ظهر.
سلام ممنون از وبلاگ
یک سوال من یک خانه کوچک در وسط مزرعه در فاصله 200 متری متری دارم، آیا امکان تامین این خانه وجود دارد؟ اگر بله، چگونه؟
از پاسخ شما متشکرم

پاسخ
جروم 21 نوامبر 2020 ساعت 7 ساعت و 54 دقیقه
سلام،

در مقدمه، می‌خواهم از شما به خاطر دموکراسی‌سازی با کیفیتی که می‌توانید ارائه دهید تشکر کنم. سوالاتی که نوزادانی مانند من از خود می پرسند بسیار مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و مقرون به صرفه هستند. متشکرم

من یک سوال در مورد افت ولتاژ دارم. به راستی اگر بخش توصیه شده برای نصب موتور گیت به عنوان مثال 1.5 میلی متر مربع باشد، اگر گیت در فاصله 300 متری مدارشکن خود باشد چه اتفاقی می افتد؟

آیا در این حالت لازم است که از روی میز با یک سیم 10 میلی متر مربع شروع کنیم تا به جعبه اتصالی ختم شود که یک کابل 1.5 میلی متر مربعی برای تسهیل اتصالات الکتریکی به موتور ارائه می دهد یا می توانیم مستقیماً 1.5 میلی متر مربع سیم کشی کنیم؟ در چنین پیکربندی، افت ولتاژ به نظر من اجتناب ناپذیر است، اما شاید من اشتباه متوجه شده باشم.

با تشکر از هر کسی که می تواند برای من روشن کند.

پاسخ
Little Mon 14 فوریه 2021 ساعت 2:02 دقیقه
سلام،

برخی از اطلاعات گم شده است:
– آمپر مورد نیاز (10 A، من فرض می‌کنم چون شما در مورد 10 میلی‌متر مربع برای 300 متر صحبت می‌کنید)
- فاصله تا AGCP (این چیزی است که مهم است و نه فاصله تا کلید انشعاب).

اگر برای اتصال نیست، اگر در سطح تجهیزات برای اتصال 10 میلی متر مربع / 1.5 میلی متر مربع کمبود فضا وجود داشته باشد، بله، یک جعبه اتصال کوچک می تواند کاهش بخش را قبل از اتصال نهایی ممکن کند. از سوی دیگر، جعبه اتصال در فضای باز مشمول توصیه های خاصی است، گیوم در این سایت در مورد آن صحبت می کند.

پاسخ
استیو گاردینر 28 فوریه 2021 در ساعت 17 ساعت و 36 دقیقه
سلام
من دیروز رفتم مشکلی را بررسی کنم و دیسکانکتور ادنیس روی بار 9kva مدام خاموش می شود، منبع تغذیه 12kva است، ولتاژ را بدون بار اندازه گرفتم و 236v را خواندم، وقتی بار اعمال شد، ولتاژ روی دیسکانکتور edenis 17v کاهش یافته است. متر در 30 متر است و به نظر می رسد با 6 میلی متر تغذیه می شود، من نمی توانم ولتاژ را در لینکی بخوانم اما حدس می زنم اندازه کابل کم است یا قطع کننده معیوب است، آیا ادنیس به این آتش سوزی احتمالی توجه خواهد کرد؟

پاسخ
الیوت 12 مه 2021، ساعت 11:19 ب.ظ.
سلام،

در کابلی که از دو بخش با قطرهای متفاوت تشکیل شده است، چگونه می توان حداکثر آمپری که توسط این مقاطع پشتیبانی می شود محاسبه کرد؟

به عنوان مثال من یک کابل 3 متری 2.5mm2 دارم که می خواهم یک پسوند 2 متری 4mm2 به آن اضافه کنم (حداکثر ولتاژ ارسالی 11.85A برای 220w در 18.6V)

پس از جوشکاری 2 متر پسوند، بخش 2.5 میلی متر مربع اول هنوز 3 متر است یا به طول کل کابل تبدیل می شود؟

پاسخ
Manu 22 مه 2021 ساعت 8:19 بعد از ظهر
آیا مقاومت مس 0.017 اهم نیست و 0.0225 نیست؟

پاسخ
carminas 22 مه 2021 ساعت 11:03 ب.ظ.

https://alphainverter.ir/hitek-inverter/

بهار بازدید : 43 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)


زباله های الکترونیکی هر چیزی است که بر اساس برق یا باتری خرید ضایعات الکترونیکی کار می کند. اینها زباله هایی مانند وسایل برقی و قطعات الکتریکی و الکترونیکی آنها هستند.

زباله های الکترونیکی می توانند به عنوان مثال، تلویزیون، رایانه، جاروبرقی، چاپگر، تلفن همراه، سشوار، اتو فر، جاروبرقی، میکسر و سایر تجهیزات الکتریکی که با نماد سطل زباله خط خورده مشخص شده اند، باشد.

زباله های الکترونیکی قوانین جمع آوری، دفع و مدیریت خاص خود را دارند. قیمت ضایعات الکترونیکی وسایل برقی را نباید در سطل زباله انداخت، اما می‌توانید هنگام خرید دستگاه جدید، آنها را مستقیماً در فروشگاه تحویل دهید. همچنین می توانید لوازم برقی قدیمی را که اکثر شهرداری ها دارند به حیاط جمع آوری ببرید یا در ظرف مخصوصی که برای جمع آوری زباله های الکترونیکی در نظر گرفته شده است بیندازید.

شرکت های تخصصی نیز با خرید ضایعات الکتریکی و دفع بعدی آن سروکار دارند (به عنوان مثال شرکت ELEKTRO-ODPAD DOHNAL s.r.o. که در Trutnov مستقر است). شما می توانید مخاطبین شرکت های تخصصی را در فهرست شرکت ما در دسته بازیافت زباله های الکترونیکی بیابید.

ELEKTRO-OPPAD DOHNAL s.r.o.

زباله های الکترونیکی می توانند حاوی مواد خطرناکی مانند جیوه، آرسنیک، کادمیوم، سرب، فتالات و غیره باشند، بنابراین توصیه می کنیم قبل از انداختن وسایل برقی قدیمی خود قیمت ضایعات الکترونیکی در سطل زباله، به دقت فکر کنید.

قانون شماره 185/2001 مجموعه. در مورد زباله که از 13 آگوست 2005 به اجرا درآمده است، به مدیریت زباله های الکترونیکی می پردازد. در نتیجه، قوانین زیر را تعیین می کند:

نقاط جمع آوری زباله های الکتریکی مشخص شده است. خارج از این نقاط جمع آوری، زباله های الکترونیکی را می توان به فروشندگان محصولات الکتریکی تحویل داد. هدف این مکان ها برداشت زباله های الکتریکی و سپس تحویل آن به شرکت های تخصصی برای فرآوری است. دریافت زباله های الکترونیکی و پردازش آن به صورت رایگان در محل بازپس گیری توسط مصرف کننده انجام می شود.
کلیه هزینه های بهره برداری از نقاط جمع آوری و دفع زباله های الکتریکی قیمت ضایعات الکترونیکی در قیمت لوازم برقی و تجهیزات الکتریکی مانند PHE - هزینه بازیافت لحاظ شده است.
90 درصد مواد حاصل از زباله های الکترونیکی قابل استفاده مجدد هستند. دلیل دیگر، به همان اندازه مهم این است که تجهیزات الکتریکی و لوازم الکتریکی می توانند تا 90 درصد مواد قابل استفاده مجدد، عمدتاً فلزات غیر آهنی و گرانبها، آهن، پلاستیک یا شیشه را داشته باشند.

خرید تجهیزات و لوازم برقی توسط ELEKTRO-ODPAD DOHNAL s.r.o. شما می توانید در وب سایت آنها خرید و مرجوعی تجهیزات برقی و لوازم برقی را مشاهده کنید.

بازگرداندن زباله های الکترونیکی و دفع بعدی توسط یک سرویس کامل پشتیبانی می شود، که شامل جابجایی، حمل و نقل و صدور اسنادی است که تأیید می کند زباله را به یک فرد مجاز تحویل داده اید که زباله های الکترونیکی را مطابق با قانون زباله و پسماند دفع می کند. دستورالعمل های اتحادیه اروپا

https://arkabazyaft.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

بهار بازدید : 29 سه شنبه 08 شهریور 1401 نظرات (0)

Boliden (در سوئد) در حرارت بالا (1150 درجه سانتیگراد) ته نشین شد. واکنش ضایعات برد موبایل به این وضعیت بسیار خشن است و می تواند همیشه خطراتی را به همراه داشته باشد. این دوره نیز یک سرباره کم رنگ استثنایی تولید می کند که اجازه نمی دهد یک تقسیم مناسب انجام شود. این کیفیت پایین سرباره به دلیل ایجاد ماده در رشته های شیشه و وجود آلومینیوم است. حدس و گمان 140 میلیون یورو برای محدودیت تصفیه 70000 تن WEEE در هر سال انجام شد.

29 گزینه ای بر خلاف پیرولیز، حلالیز حداقل مورد بررسی قرار گرفته است. یک پروپوزال دکتری محافظت شده در دانشگاه دیژون تا به امروز مرجع اصلی آن است که ما می دانیم. مشکل این چرخه در کنترل پساب های سیال است.

30 پاناسونیک با توجه به استفاده از دانه های دی اکسید تیتانیوم که تا دمای 500 درجه سانتیگراد گرم شده اند، یک نوآوری منحصر به فرد در پیرولیز ایجاد کرده است. کارت ها در این گلوله ها گرم شده و با لبه های تیز مخلوط می شوند. از آنجایی که دی اکسید تیتانیوم یک محرک اکسیداسیون است، کربن طولانی مدت وجود ندارد. از این رو کارتی که از پلاستیک و شیره های خود محروم می شود، سپس با الک کردن از دی اکسید تیتانیوم جدا می شود. در سال 2010 یک دفتر مجهز برای جابجایی 500 تن هر سال در سال 2010 کار کرد. به هر حال، در این مرحله، به دلیل حداکثر استفاده از دی اکسید تیتانیوم (یک مورد پرهزینه) این چرخه از نظر مالی منطقی نیست.

31 یک وظیفه برای درمان غوطه ور در شرایط فوق بحرانی (کرنش 250 بار و دمای 600 درجه سانتیگراد) در حال حاضر موضوع یک برنامه معاینه است که توسط کنسرسیومی توسط سازمان TND و متحد BRGM، CNRS و سازمان Separex تکمیل شده است. این وظیفه امیدوارکننده در مرحله تأسیسات تحقیقاتی پیروز مرحله 2 رقابت جهانی برای توسعه است و در حال حاضر به مرحله نمایشگر می رود. مزیت این نوآوری این است که رشته‌های شیشه‌ای را به پودر تبدیل می‌کند و متعاقباً مرحله بعدی یعنی تقسیم را بسیار مؤثرتر می‌کند. از این رو بازده فلز 98 درصد حاصل می شود.

پیرومتالورژی
32 معمولی ترین فلز در ورق های الکترونیکی مس است. به این ترتیب کارخانه‌های ذوب مس اولین شرکت‌هایی بودند که کارت‌های الکترونیکی را مدیریت می‌کردند و بیش از 20 سال است که کار کرده‌اند.

339 ریخته‌گری در این سیاره خود را آماده کرده‌اند تا این ماده جدید تصفیه‌نشده را به روشی خوب برای زمین مدیریت کنند (چهار در ژاپن، سه در اروپا، یک مورد در کانادا و یک مورد دیگر در کره).

34 روند مکانیکی یک ریخته گری مس شامل دو مرحله اولیه است:

حل شدن در دمای درخواستی 1100 درجه سانتیگراد، که گازها، سرباره و مس آلوده تولید می کند (ممکن است با یک حرکت اکسیداسیون داغ به سمت کار بر روی فضیلت مس دنبال شود)
پالایش با الکترولیز که از یک منظر ایجاد کاتدهای مس سالم و از سوی دیگر شیب حاوی فلزات ارزشمند را قابل تصور می کند.
35 این نوآوری برای رسیدگی به مواد معدنی معمولی که اساساً از سولفیدهای مس تشکیل شده اند طراحی شده است. تحول اساسی در جابجایی ورق های الکترونیکی در مورد سرمایه گذاری بسیار زیاد است و به استعداد متالورژیکی باورنکردنی نیاز دارد. سرمایه گذاری تبدیل به ازای هر تن مواد جابجا شده حدود 2 تا 5000 یورو در سال است (Natureo Finance).
36علاوه بر این، گازها و انرژی ناشی از وجود پلاستیک و قطران در کارت‌های الکترونیکی، وسعت کارت‌هایی را که یک اجاق می‌تواند چرخش کند تا 10 درصد مواد نزدیک به آن محدود می‌کند. گذشته از این ارزش، اجاق گاز می لرزد. فلزات غیر معمول متعاقباً در یک پیشرفت عظیم مواد ضعیف می شوند و به این ترتیب بازیابی آنها دشوار است. در حالی که مس و فلزات با ارزش در اطراف بازیابی می شوند (تا 98٪)، ماهیت خم نشدنی تعامل لزوماً اجازه بازیافت "فلزات کوچک" مانند قلع، نیکل یا تانتالم را نمی دهد.

37 تا به امروز، پیرومتالورژی نمی‌تواند تنها با ورق‌های الکترونیکی کار کند. با وجود مسائل مربوط به وجود اقلام طبیعی، محتوای آلومینیوم، سفالی و فایبرگلاس ورق ها باعث ایجاد سرباره ای می شود که ذوب آن چالش برانگیز است. برای به دست آوردن سرباره مایع تنها با دست زدن به ورقه ها، مطمئناً رسیدن به دمای بالاتر از 1500 درجه سانتیگراد مهم است. سازمان Scanarc (در سوئد) آزمایشات را تکمیل کرده است، اما در این مرحله به نتیجه دلپذیری دست نیافته است.

38 سازمان Morphosis (در لو هاور) در حال پرورش یک برنامه تحقیق و توسعه با استفاده از نوآوری پلاسما برای رسیدگی مستقیم و تنها به کارت های الکترونیکی است. این وظیفه پیروز رقابت جهانی برای توسعه بود (مرحله 2).

https://arkabazyaft.ir/%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

بهار بازدید : 124 دوشنبه 30 خرداد 1401 نظرات (0)

در نیمه اول سال 2012، 25.1 درصد از تامین برق آلمان از منابع انرژی اینورتر آی مستر تجدیدپذیر تولید شد که بیشتر از برق تولید شده توسط نیروگاه های هسته ای بود.

در پایان سال 2011، مجموع نیروگاه های تجدیدپذیر نصب شده 65.7 گیگاوات بود.[42] اگرچه آلمان آب و هوای خیلی آفتابی ندارد، انرژی فتوولتائیک خورشیدی 4 درصد از مصرف برق سالانه را تشکیل می دهد. در 25 می 2012، یک شنبه، انرژی خورشیدی به رکورد جدیدی رسید و 22 گیگاوات برق به شبکه برق آلمان تزریق کرد. این امر 50 درصد از تقاضای برق نیمه روز کشور را در آن روز برآورده کرد.[43]

در سال 2016، تولید برق مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر به 29.5٪ رسید، اما زغال سنگ عاملی در 40.1٪ از کل تولید باقی ماند. باد با 12.3 درصد منبع تجدیدپذیر پیشرو بود، پس از آن زیست توده با 7.9 درصد و PV خورشیدی با 5.9 درصد قرار گرفتند.[44]

در سال 2020، انرژی های تجدیدپذیر به سهم 50.9 درصدی در شبکه عمومی آلمان رسید. نیروی بادی 27 درصد از کل تولید را تشکیل می دهد و انرژی خورشیدی 10.5 درصد را تشکیل می دهد. زیست توده 9.7٪ و نیروی آبی 3.8٪ را تشکیل می دهند. بزرگترین منبع منفرد غیر قابل تجدید زغال سنگ قهوه ای با 16.8 درصد تولید و پس از آن هسته ای با 12.5 درصد و سپس زغال سنگ سخت با 7.3 درصد است. گاز عمدتاً خدمات اوج خود را ارائه می دهد که سهم تولید 11.6 درصد را امکان پذیر می کند.[45]

انرژی های تجدیدپذیر به عنوان درصدی از مصرف ناخالص برق [46]
انرژی های تجدیدپذیر به عنوان درصدی از مصرف انرژی اولیه[46]
انرژی زیستی
در اکتبر 2016، مرکز تحقیقات زیست توده آلمان (Deutsches Biomasseforschungszentrum) (DBFZ) یک اطلس زیست توده آنلاین را برای محققان، سرمایه گذاران و عموم علاقمندان راه اندازی کرد.[47][48]

بهره وری انرژی
شاخص بهره وری انرژی از پایین به بالا برای کل اقتصاد (ODEX) در آلمان بین سال های 1991 تا 2006 به میزان 18 درصد کاهش یافته است که معادل بهبود بهره وری انرژی به طور متوسط ​​1.2 درصد در سال بر اساس ODEX است که بهبودهای بهره وری فنی را محاسبه می کند. . با این حال، از آغاز قرن جدید، بهبود کارایی اندازه‌گیری شده توسط ODEX کند شده است. در حالی که کاهش مداوم 1.5٪ در سال را می توان بین سال های 1991 و 2001 مشاهده کرد، کاهش در دوره از 2001 تا 2006 تنها به 0.5٪ رسید که کمتر از سطح اتحادیه اروپا-27 است.[49]


اهداف بهره وری انرژی آلمان
تا سال 2030، وزارت اقتصاد فدرال آلمان افزایش مصرف برق را به 658 تراوات ساعت پیش بینی کرده است. افزایش مورد انتظار به دلیل افزایش مورد انتظار در تحرک الکتریکی، گرمایش بیشتر از طریق پمپ های حرارتی الکتریکی، و تولید باتری و هیدروژن است.[50]

سیاست انرژی دولت
آلمان چهارمین تولیدکننده بزرگ انرژی هسته‌ای در جهان است، اما در سال 2000، دولت و صنعت انرژی هسته‌ای آلمان توافق کردند که تمام نیروگاه‌های هسته‌ای را تا سال 2021 متوقف کنند.[51] از 513 بله، 79 نه و 8 خالی. هفت قدیمی ترین راکتورها پس از حادثه فوکوشیما برای همیشه بسته شدند.[52] با این حال، آلمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از بازار برق داخلی اتحادیه اروپا، حتی پس از سال 2022 نیز به مصرف برق هسته ای خارجی ادامه خواهد داد.[53] در سپتامبر 2010، دولت مرکل در اواخر شب به توافقی دست یافت که طبق آن، 17 نیروگاه هسته‌ای کشور به طور متوسط ​​12 سال بیشتر از برنامه‌ریزی شده کار می‌کنند و برخی از آنها تا دهه 2030 در تولید باقی می‌مانند.[54] سپس، پس از فاجعه هسته‌ای فوکوشیما دایچی، دولت دوباره نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت تا با طرح تعطیلی تمام نیروگاه‌های هسته‌ای کشور تا سال 2022 اقدام کند.

بهار بازدید : 23 شنبه 30 بهمن 1400 نظرات (0)

در حال حاضر، اکثر افرادی که در حال خرید لوازم جدید هستند، در مورد فناوری اینورتر شنیده اند. اینورتر هایتک با این حال، احتمالاً فقط تصور مبهمی از چیستی این فناوری و آنچه که برای لوازم خانگی انجام می دهد، دارند.

به زبان ساده، اینورتر وسیله ای است که فرکانس جریان الکتریکی ورودی را که به دستگاه می رود کنترل می کند و در نتیجه برق کمتری مصرف می کند. آنها همچنین تمایل دارند که دستگاه را بادوام تر کنند زیرا موتور یا کمپرسور کمتر استفاده می شود.

برای اینکه قبل از خرید لوازم خانگی بعدی شما اطلاعات بهتری داشته باشید، ما به بررسی این موضوع می پردازیم اینورتر هایتک که فناوری اینورتر چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه برای شما و محیط زیست مفید است.


دستگاه های معمولی چگونه کار می کنند


بیایید ابتدا با اصول اولیه شروع کنیم. احتمالاً می دانید که امروزه دو نوع جریان الکتریکی استفاده می شود: جریان مستقیم (DC) و جریان متناوب (AC). DC بیشتر برای دستگاه های کوچک با باتری استفاده می شود، در حالی که AC منبع تغذیه پریزهای برق در خانه های ما است.

در مدار AC جهت جریان با فرکانس 60 بار در ثانیه (60 هرتز) برعکس می شود. در همین حال، جریان DC تنها در یک جهت جریان دارد. از آنجایی که جهت اصلاً تغییر نمی کند، مقدار فرکانس (0Hz) ندارد.

در فیلیپین، ولتاژ استاندارد در پریزهای برق ما 220 ولت و فرکانس 60 هرتز است. این بدان معناست اینورتر هایتک که هرگاه دستگاهی را به برق وصل کنید و روشن کنید، معمولاً در آن فرکانس ولتاژ زیادی دریافت می کند.

توجه: در کشورهای دیگر، رایج ترین ولتاژ و فرکانس نامی 220V/50Hz یا 110V/50Hz است.

برای تجسم بهتر این موضوع، وانمود کنید که دستگاه شما یک ماشین است – با این تفاوت که گیربکس آن فاقد پرایمر، سگوندا یا ترسرا است – فقط روشن و خاموش است. تصور کنید با خودرویی که نیمی از زمان را در پارک است اما هر بار که روی پدال پا می گذارید سرعت 100 کیلومتر در ساعت زوم می کند - بدون دنده دیگری در این بین رانندگی کنید. این به طرز باورنکردنی اتلاف بنزین است و فشار زیادی به موتور ماشین شما وارد می کند. اگر این ایده را دوباره به واقعیت لوازم خانگی تبدیل کنیم، به این معنی است که وسایل برقی ما در حال هدر رفتن هستند و موتورهای خود بیش از حد کار می کنند.

برای بهبود این موضوع، تولیدکنندگان لوازم خانگی مدل های مجهز به فناوری اینورتر را معرفی کردند تا اینورتر هایتک به کاهش مصرف انرژی بدون به خطر انداختن عملکرد آن کمک کنند.

نحوه عملکرد فناوری اینورتر در لوازم خانگی


اینورتر قطعه کوچکی است که درون دستگاهی به نام درایو فرکانس متغیر (VFD) قرار دارد. ابتدا جزء دیگری در VFD به نام یکسو کننده، برق AC تامین شده توسط سوکت های خانه را به DC تبدیل می کند. در حالی که جریان انرژی هنوز در DC است، این فرصت را به VFD می دهد تا فرکانس را از 60 هرتز استاندارد به هر توانی که موتور دستگاه نیاز دارد تغییر دهد. پس از آن، اینورتر وارد می‌شود تا DC را با فرکانس تغییریافته به AC تبدیل کند که دستگاه می‌تواند از آن برای تامین انرژی خود استفاده کند. این کاهش مصرف برق به بازده انرژی بهتر و در نتیجه صرفه جویی منجر می شود.

در مقابل، جریان انرژی در مورد غیر اینورترها تنظیم نمی شود. این بدان معناست که وسایل غیر اینورتر اینورتر هایتک حتی اگر به آن نیاز نداشته باشند، قدرت کامل را دریافت می کنند.

دستگاه غیر اینورتر
غیر اینورتر
فناوری اینورتر
معکوس کننده
هنگامی که یک دستگاه مجهز به اینورتر است، جریان الکتریکی قبل از رفتن به موتور ابتدا از اینورتر عبور می کند. در حالی که اینورتر جریان AC را به DC تبدیل می کند، فرکانس آن را نیز تغییر می دهد. این کار سرعت موتور را بسته به نیاز آن کنترل می کند و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

لوازم خانگی که از فناوری اینورتر استفاده می کنند
اینورترها کاربردهای گسترده ای دارند و بیشتر در وسایلی که دارای موتور یا کمپرسور هستند دیده می شوند.

ایرکن ها
یک کولر گازی با تبخیر و متراکم شدن مداوم گاز مبرد در یک سیستم بسته کار می کند. این کار را با کمک کمپرسور انجام می دهد.

برای حفظ دمای تنظیم شده در یک اتاق، کمپرسور تهویه مطبوع غیر اینورتر بسته به آنچه که ترموستات آن به آنها می گوید روشن و خاموش می شود. به همین دلیل است که صدای تهویه مطبوع را می شنوید که خاموش می شود و بعد از چند دقیقه دوباره به زندگی باز می گردد.

از آنجایی که کمپرسور AC های غیر اینورتر با سرعت ثابت کار می کنند، آنها همیشه با حداکثر سرعت کار می کنند اینورتر هایتک حتی اگر تنظیم مورد نیاز بسیار جزئی باشد.

از طرف دیگر، کمپرسور تهویه مطبوع اینورتر همیشه روشن است، اما بسته به میزان برق مورد نیاز برای حفظ دمای تنظیم شده، سرعت خود را تنظیم می کند.

ما قطعه ای نوشته ایم که در آن تجزیه و تحلیل هزینه-فایده داشتن یک کولر گازی اینورتر در مقابل غیر اینورتر را انجام داده ایم. برو چک کن

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید کولر گازی

یخچال و فریزر
یک یخچال با همان اصولی کار می کند که تهویه مطبوع برای تولید محیطی خنک از آن استفاده می کند

بهار بازدید : 68 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

مطالعه دیگری که توسط Tirita، یک سازمان کیس تلفن انجام شده است، گزارش می دهد که اکثر پاسخ دهندگان هزاره بیش از یک شارژر موبایل دارند و بیشتر آنها کیس تلفن خود را با لباس یا لوازم آرایشی خود هماهنگ می کنند. صرف نظر از اینکه تصمیم دارید از کیس اضافی درخشانی که همراه با یک پوشش تلفنی منطبق است استفاده کنید یا از پوشش مناسب برای بیمه اضافی، تصمیم شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند.

کیس تلفن شیکی که کل تلفن شما را می پوشاند؟ خیلی خوب ممکن است با ارزش ترین متعلق شما باشد، شارژر گوشی یا ممکن است چیزی باشد که نمی توانید ابتدا آن را از دست بدهید.

با فرض اینکه کیس تلفن شما این است: گیج کننده


در مورد چیزی استاندارد است، احتمال زیاد است شما دو گزینه دیگر دارید.
حمایت از سرمایه گذاری های خصوصی برای شما معنایی جهانی دارد.
شما عمداً روی فرصتی سرمایه گذاری کردید تا به یک مورد جالب دست پیدا کنید که هیچ فرد دیگری ندارد.
شما دوباره استفاده می کنید
وقتی افراد عملاً هیچ چیز در مورد مجریان بسیار غیرمعمول و فوق شیک که به آنها توجه می کنید، شارژر موبایل نمی دانند تشدید می شوید.
با فرض اینکه کیس تلفن شما این است: Glitter-Laden
تو به طرز غیرقابل تصوری مشهوری
شما خاص و عالی هستید
شما بسیار سرگرم کننده هستید، انرژی مورد نیاز همه هستید، با یک نوشیدنی که به چندین نوشیدنی تبدیل می شود.
مثل جادوگری از یک شب بیرون می روید.
شما می‌دانید که میله‌های جالب کجا هستند، حتی آنهایی که به شما اجازه بازگشت نمی‌دهند.
شما عاشق سلفی هستید.
با فرض اینکه قاب گوشی شما: Monogrammed Leather باشد
کیس های تلفن
اسراف باید نام مرکزی شما باشد.
همراهان حتماً برس های لوازم آرایشی خود را بشویید زیرا مدام به آنها یادآوری می کنید.
در حالی که افراد بدون شک در مورد آن اعتقاد دارند و با فیلم های فرانسوی و غیره بسیار سختگیر هستند، شارژر گوشی شما نیز از برنامه های تلویزیونی بدون فیلمنامه مانند Real Housewives قدردانی می کنید.
شما معمولاً شکوفه های جدید خانه را خریداری می کنید.
شب های چدار و شراب زیادی دارید.
وسایل خانه شما مورد بیزاری همه قرار گرفته است.
با فرض اینکه کیس تلفن شما این است: The Folio
احتمال زیاد است شما نمی توانید تصور کنید که چگونه امکان پذیر است که نتوانید هواپیمای خود را بگیرید.
افراد زیادی هستند که در صورت نیاز به کمک به شما مراجعه می کنند.
شما فردی بسیار هماهنگ هستید، بنابراین کارهای زیادی انجام می دهید.
شما همه پیام‌هایی را که دریافت کرده‌اید می‌دانید و هرگز رو در رو از کسی کمک نخواهید.
دوست دارید تا ترمینال هوایی جلوتر از برنامه باشید، هرگز یک متخصص دندانپزشکی شارژر گوشی را از دست ندهید و به طور مداوم هر کاری که ممکن است انجام دهید تا قابل اعتماد باشید.
دوست دارید هر یک از تعهدات را طبق برنامه راضی کنید و چیزی باقی نماند.
با فرض اینکه کیس تلفن شما این است: The LED Kind
تلفن
شما بیش از هر چیزی به بازی علاقه دارید زیرا برای شما شادی به ارمغان می آورد.
شما برای کمک از افراد در زندگی روزمره خود در زمینه فناوری هستید.
شما رشته‌های Reddit را به‌طور یک‌فرض می‌خوانید و در نهایت چند دقیقه برای آن اختصاص می‌دهید.
شما یک لباس هوشمند می پوشید و شارژر گوشی از آن بیشتر از گفتن ساعت یا موسیقی استفاده می کنید.
پایان
اساساً این روزها همه یک تلفن همراه دارند. یک قاب تلفن از این ابزارهای مهم محافظت می کند. این روزها نیز چیزهای زیادی در مورد مالک می گوید. کیس‌های تنش معمولاً توسط افرادی استفاده می‌شود که دوست دارند از استاندارد دور بمانند، موارد فولیو در بیشتر موارد توسط افراد هماهنگ استفاده می‌شود و قاب‌های LED معمولاً توسط گیمرها استفاده می‌شوند.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

بهار بازدید : 32 شنبه 16 بهمن 1400 نظرات (0)

Google Pixel Buds
چه کاربر فعلی Google Pixel باشید و چه قصد خرید Pixel 6 جدید را دارید، Pixel Buds باید در بالای لیست لوازم جانبی شما باشد. موبایل این هدفون های بی سیم کیفیت صدای چشمگیری را در یک کیس شارژ قابل حمل ارائه می دهند. علاوه بر این، هم افزایی آن با Google Assistant امکان چندین ویژگی بدون دست را فراهم می کند. کاربران می‌توانند به پیام‌های متنی پاسخ دهند، تماس بگیرند و هر چیزی را که می‌خواهند در گوگل جستجو کنند، بدون اینکه مجبور باشند گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورند. Pixel Buds جدید از 139.00 دلار کانادا شروع می شود و تجربه شنیداری شما را به عنوان یک کاربر تلفن Pixel بسیار بهبود می بخشد. با قیمت کمی پایین تر، مستقیماً با AirPods اپل رقابت می کند. از سال 2021، این یکی از بهترین لوازم جانبی تلفن همراه موبایل برای کاربران اندروید و بهترین لوازم جانبی برای کاربران گوگل پیکسل است.

 

قلم گلکسی اس
اگر از گوشی هوشمند Samsung Galaxy استفاده می کنید، قلم S می تواند دستگاه شما را به سطح موبایل بالاتری برساند. قلم S به عنوان یک قلم قابل حمل عمل می کند که می تواند به طور یکپارچه بنویسد و روی دستگاه شما بکشد. اگر از دستگاه بزرگی مانند گلکسی زد فولد 3 5G استفاده می‌کنید، می‌توانید از قلم S بسیار بهره ببرید. به جای استفاده از صفحه نمایش لمسی برای ارسال پیامک یا یادداشت برداری، می توانید به سرعت بنویسید که گویی از یک نوت بوک کوچک استفاده می کنید. علاوه بر این، اگر یک عکاس مشتاق هستید، قلم S به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را دقیقاً پس از عکس‌برداری ویرایش کنید. در نهایت، طرح های جدید یک دکمه کلیک را در پشت قلم معرفی کردند. این دکمه دارای عملکرد بلوتوث است که قابلیت های متعددی را با گوشی گلکسی شما باز می کند. مهمتر از همه، می توان روی آن کلیک کرد تا از دور عکس یا فیلم بگیرید. این یک جایگزین عالی برای پشتیبانی از تلفن شما و تنظیم تایمر دوربین است. به طور کلی، قلم S یک وسیله جانبی عالی برای طرفداران گلکسی سامسونگ موبایل است که به دنبال آسان‌تر کردن زندگی خود هستند.

لوازم جانبی موبایل محبوبی که همه باید بخرند
در نهایت، می‌خواهیم به چند مورد از لوازم جانبی محبوب موبایلی بپردازیم که همه باید خریداری کنند. این لوازم جانبی به راحتی در دسترس هستند و می توانند توسط تولید کنندگان شخص ثالث با قیمت های پایین خریداری شوند. توصیه می کنیم آنها را در یک فروشگاه فناوری جستجو کنید یا آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید. در اینجا انتخاب های ما برای لوازم جانبی ضروری موبایل برای همه کاربران گوشی های هوشمند آمده است:

 

محافظ صفحه نمایش شیشه ای
خرید محافظ صفحه نمایش با شیشه سکوریت شده باید در اولویت خرید یک گوشی هوشمند موبایل جدید باشد. این لایه نازک مستقیماً به صفحه نمایش شما می‌چسبد و از آن در برابر تصادفات ناخوشایند و آسیب‌های شدید ضربه محافظت می‌کند. اگر گوشی خود را رو به پایین بیندازید، محافظ از ترک خوردن صفحه نمایش شما جلوگیری می کند و شما را از سردرد شدید نجات می دهد. این لایه های کوچک محافظ یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل و خریدی ضروری بدون توجه به اینکه کدام گوشی را خریداری می کنید، هستند.

 

سه پایه
به عکاسی علاقه دارید؟ یک سه پایه برای گوشی هوشمند خود در نظر بگیرید. می دانیم که هیچ چیز بدتر از خراب کردن یک عکس عالی به دلیل لرزش دست ها یا فریم ناهموار نیست. خوشبختانه سه پایه های قابل حمل گوشی های هوشمند برای جلوگیری از این مشکل در سراسر جهان فروخته می شود. به سادگی گوشی خود را در سه پایه قرار دهید، عکس عالی را تنظیم کنید و آن را بگیرید. سه‌پایه‌ها همچنین برای عکس‌های گروهی خود زمان‌بندی گروهی عالی هستند و به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانید از تمام خانواده و دوستان خود در یک قاب عکس بگیرید.

 

PopSocket


به عنوان یکی از ارزان ترین و محبوب ترین لوازم جانبی موبایل، PopSocket یک لوازم جانبی موبایل فوق العاده ساده است که می تواند زندگی شما را بسیار آسان کند. این دستگیره‌ها به پشت تلفن شما می‌چسبند و هر زمان که بخواهید بیرون می‌آیند. این کار باعث می شود که به راحتی گوشی خود را روی یک سطح تکیه دهید. این لوازم جانبی کوچک تماشای فیلم یا ویدیو را در تلفن شما بسیار ساده‌تر می‌کند و به ارائه یک تجربه بازی بهینه کمک می‌کند. درست مانند دو لوازم جانبی دیگر، این لوازم جانبی را می توان برای هر نوع گوشی هوشمند با قیمت مناسب خریداری کرد.

نتیجه
همانطور که می بینید، هیچ کمبودی در لوازم جانبی مفید موبایل وجود ندارد. فرقی نمی‌کند از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، آیتم‌ها و ابزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند با تلفن شما جفت شوند تا زندگی شما را بسیار آسان‌تر کنند. در حالی که ممکن است تمایل داشته باشید چیزی را مستقیماً از سازنده گوشی خود خریداری کنید، برخی از بهترین لوازم جانبی تلفن همراه توسط شرکت های شخص ثالث با کسری از قیمت ارائه می شوند. صرف نظر از این، لوازم جانبی پیشرفته و گجت‌های ساده می‌توانند با هم کار کنند تا زندگی شما را بسیار آسان‌تر کنند و به شما موبایل اجازه دهند از گوشی هوشمند خود نهایت لذت را ببرید.

 

اگر واقعاً می‌خواهید از گوشی هوشمند خود نهایت لذت را ببرید، برنامه تلفن همراهی می‌خواهید که بتوانید روی آن حساب کنید. هیچ‌کس نمی‌خواهد برای حجم عظیمی از داده‌هایی که هرگز استفاده نمی‌کند، هزینه اضافی بپردازد. از طرفی باید از ارزان بودن و خرید طرحی که پاسخگوی نیازهای ما نیست نیز پرهیز کنیم. خوشبختانه، ابزار جستجوی طرح تلفن همراه Planhub می تواند به سرعت طرح تلفن ایده آل شما را پیدا کند. پس از پاسخ به چند سوال ساده، سرویس ما اینترنت را اسکن کرده و بهترین برنامه های تلفن همراه موجود را به شما معرفی می کند. موبایل پس از پیدا کردن برنامه کامل تلفن خود، مطمئن شوید که از برخی از بهترین لوازم جانبی موبایل در کنار گوشی هوشمند خود لذت ببرید! به مسائل ما رسیدگی نکنید خوشبختانه، چیدمان همه کاره Planhub که از طریق دستگاه نگاه می کند می تواند به سرعت برنامه تلفن ایده آل شما را مشاهده کند. پس از پاسخ به چند پرسش ساده، مدیریت ما وب را بررسی می کند و شما را با بهترین برنامه های تلفن در دسترس آشنا می کند. پس از رعایت طرح تلفن ایده آل خود، سعی کنید در احتمالاً بهترین وسایل جانبی قابل حمل نزدیک تلفن همراه خود شرکت کنید!

https://esfahantel.com/

بهار بازدید : 38 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

نوآوری

جهان با ارائه نوآوری های جدید در حال تغییر است. امروزه افراد برای همه چیز لوازم جانبی موبایل اصفهان از ارتباطات غیررسمی گرفته تا حفظ ارتباط با خانواده به تلفن همراه خود وابسته هستند. با این درجه از اتکا، بسیار مهم است که مطمئن شوید تلفن شما می‌تواند روز به روز استفاده کند و همچنان ظرفیت مناسبی داشته باشد.

انباشته شدن مواد
1 پایه ماشین
2 گیمبال
3 هدفون
4 درایو فلش USB OTG
5 چوب سلفی
6 هدفون بلوتوث
7 پاور بانک
8 خط آخر
تجهیزات اضافی تلفن مستقیم کارخانه تولیدی زیادی وجود دارد که باید لوازم جانبی موبایل آنها را خریداری کنید که تضمین می کند ابزار شما در سطوح ایده آل کار می کند.

در اینجا خلاصه ای از تزئینات تلفنی که باید خریداری کنید آورده شده است:

پایه های خودرو


با فرض اینکه از تلفن خود به عنوان GPS و برای تماس بدون دست استفاده می کنید، لوازم جانبی موبایل در اصفهان در آن مرحله، داشتن یک وسیله نقلیه مناسب ضروری است. امروزه طیف گسترده‌ای از انواع پایه‌ها موجود است، بنابراین در فرصتی سرمایه‌گذاری کنید تا بررسی کنید کدام یک برای نیازهای شما بهترین است. برخی از افراد مانند پایه‌های شیشه جلو هستند زیرا دسترسی ساده‌ای به آن‌ها می‌دهند، اما دیگران به سمت آن‌ها خم نمی‌شوند زیرا می‌توانند هنگام رانندگی جلوی دید آن‌ها را بگیرند.

گیمبال ها
گیمبال ها روشی باورنکردنی برای دریافت ویدیوی روان و غنی در هنگام عکسبرداری است. این امر به ویژه در رابطه با وبلاگ نویسی بسیار مهم است، زیرا آخرین چیزی که نیاز دارید این است که ضبط های شما مضطرب و لرزان به نظر برسند. گیمبال‌ها به شما کمک می‌کنند تا تضمین کنند که صرف‌نظر از اینکه در حال قدم زدن با تلفن خود هستید یا خیر، ضبط شما ثابت می‌ماند و تحت تأثیر هیچ ضربه یا گیرایی روی زمین قرار نمی‌گیرد. Dhgate برای آنها مجموعه های حیرت انگیزی از تزئینات تلفن ایجاد می کند که می توانید امروز خریداری کنید.

بسیار برتر: گیمبال‌ها را می‌توان به‌راحتی در بیرون به کار برد، همانطور که در داخل می‌تواند. لوازم جانبی موبایل برای عکاسی از موادی که ظاهری باورنکردنی دارند، نیازی به زحمت زیادی از فضا ندارید - بنابراین دلیل دیگری برای نداشتن گزینه ای برای گرفتن عکس های ایده آل به دلیل نبود اتاق وجود ندارد.

هدفون


هدفون ها به شما این امکان را می دهند که با عجله به موسیقی و ضبط های خود توجه کنید. ایده آل برای کسانی که ترجیح می دهند از بلندگوی تلفن یا هدفون خود استفاده نکنند، زیرا صدا و کیفیت صدای باورنکردنی را با هزینه مناسب ارائه می دهد. صرف نظر از اینکه در محل کار، خانه، وسیله نقلیه یا هنگام قدم زدن در داخل و خارج از شهر استفاده می شود. هدفون تزیینات سلول مستقیم خط تولید باید یکی از مهمترین تصمیمات شما باشد.

7 لوازم جانبی تلفن باید بخرید - چوب سلفی
درایوهای فلش USB OTG
درایوهای فلش USB OTG یک ضرورت مطلق برای تزئین تلفن هستند. فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان این روزها، تلفن های همراه اطلاعات قابل توجهی را ذخیره می کنند و به راحتی گم می شوند یا از بین می روند. با درایو USB OTG streak، می‌توانید با انتقال اسناد خود به ابزار ذخیره‌سازی بیرونی در سریع‌ترین زمان ممکن، از آسیب دیدن اسناد خود محافظت کنید.

چوب سلفی
چوب سلفی برای هر صاحب تلفن یک نیاز غیرقابل انکار است. آنها برای گرفتن عکس های جمع آوری ایده آل هستند، یا می توانید از آنها برای نگه داشتن دوربین خود و گرفتن سلفی های ماهرانه استفاده کنید.

هدفون بلوتوث

هدفون های بلوتوث دستیار فوق العاده ای برای داشتن هستند.  لوازم جانبی موبایل می توان از آنها برای برخی موارد، از جمله توجه به موسیقی، تصمیم گیری و در هر صورت، تمرین در مرکز ورزش استفاده کرد! همین امروز چند هدفون بلوتوث بخرید.

پاور بانک ها
پاوربانک یک دستیار فوق‌العاده است به این دلیل که هیچ کس نمی‌تواند واقعاً بگوید چه زمانی لوازم جانبی موبایل باتری شما شارژ می‌شود. آنها نیز واقعا متواضع هستند. اکنون یکی بخرید و مطمئن شوید که برای مدت طولانی هرگز بدون تلفن همراه کار نمی‌مانید.

خط پایین
تعداد زیادی همدستان تلفنی مختلف وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید، با این حال این ده اصل اولیه تلفن شما را در زمانی که شما عجله دارید آماده عمل می کند. در زمانی که زمان دریافت تزیینات تلفن مستقیم خط تولید فرا می رسد، موارد مختلفی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

https://esfahantel.com/

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 3,218
  • بازدید کلی : 7,175