loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 57 سه شنبه 05 بهمن 1400 نظرات (0)

برق خورشید گرا، تغییر توان پایدار از نور روز به برق است، یا با استفاده مستقیم تفاوت درایو و اینورتر از فتوولتائیک (PV)، به روشی دوربرگردان با استفاده از انرژی متمرکز بر اساس نور خورشید یا ترکیبی. چارچوب‌های قدرت متمرکز خورشید محور از نقاط کانونی یا بازتاب‌ها و چارچوب‌های موقعیت‌یابی جهانی مبتنی بر خورشید برای متمرکز کردن یک ناحیه عظیم از نور روز در یک نوار کوچک استفاده می‌کنند. سلول های فتوولتائیک با استفاده از ضربه فتوولتائیک نور را به جریان الکتریکی تبدیل می کنند.

قدرت مبتنی بر نور خورشید

فتوولتائیک‌ها در ابتدا منحصراً به‌عنوان منبع انرژی برای کاربردهای کوچک و متوسط ​​مورد استفاده قرار می‌گرفتند. نیروگاه های خورشیدی متمرکز تجاری برای اولین بار در دهه 1980 تکامل یافتند. اینورتر از آن نقطه به بعد، همانطور که هزینه برق مبتنی بر نور خورشید کاهش یافته است، چارچوب‌های PV خورشید گرا به طور چشمگیری توسعه یافته‌اند. تعداد زیادی تأسیسات و نیروگاه های فتوولتائیک در مقیاس گیگاوات ساخته شده و در حال ساخت هستند. PV مبتنی بر خورشید فرق اینورتر با درایو به سرعت به یک نوآوری متوسط ​​و کم کربن تبدیل شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی در سال 2021 اعلام کرد که تحت شرایط «صفر خالص تا سال 2050»، انرژی خورشید گرا حدود 20 درصد از کل مصرف انرژی را شامل می‌شود و نور خورشید بزرگترین منبع انرژی جهان خواهد بود. چین بیشترین تاسیسات خورشیدی را دارد. در سال 2020، انرژی مبتنی بر نور خورشید 3.5 درصد از انرژی جهان را ایجاد کرد که در مقایسه با سال قبل کمتر از 3 درصد بود. در سال 2020، هزینه بدون یارانه برق برای برق مبتنی بر نور خورشید اینورتر در مقیاس شهری حدود 36 دلار در مگاوات ساعت بود و هزینه تاسیس با توجه به یک دلار برای هر وات DC بود.
انرژی مبتنی بر خورشید علاوه بر این در مقیاس محدود برای مقاصدی غیر از مواردی که قبلاً نشان داده شد استفاده می شود. به عنوان مثال، در کشورهای خاصی از انرژی مبتنی بر نور خورشید برای رساندن نمک از آب دریا با اتلاف استفاده می شود. اساساً، واحدهای نمک‌زدایی کنترل‌شده مبتنی بر نور خورشید، تفاوت اینورتر و درایو آب نمک را به آب آشامیدنی تبدیل می‌کنند و انرژی خورشید را به گرم، مستقیم یا به‌صورت دور برگردان تغییر می‌دهند تا چرخه نمک‌زدایی را به حرکت درآورند.

نوآوری مبتنی بر نور خورشید علاوه بر این برای ایجاد بی‌لکه و پایان ناپذیر هیدروژن به‌عنوان یک منبع انرژی انتخابی به وجود آمده است. برگ‌های تقلبی که جعل روند فتوسنتز هستند، ابزارهایی مبتنی بر سیلیکون هستند که از انرژی خورشیدی برای تقسیم آب به هیدروژن و اکسیژن استفاده می‌کنند و اساساً هیچ سمی باقی نمی‌گذارند. اینورتر انتظار می‌رود کار بیشتر روی مهارت و مقرون به صرفه بودن این ابزارها برای استفاده مدرن کار کند.

بهار بازدید : 32 جمعه 10 دی 1400 نظرات (0)

10 نوع سوال برتر برای استفاده در نظرسنجی لوازم جانبی گوشی های موبایلی
نظرسنجی های موبایل
10 نوع سوال برتر برای استفاده در نظرسنجی های موبایلی بیشتر و بیشتر در دنیای تحقیقات بازار، شاهد روند افزایشی پاسخ دهندگان برای شرکت در نظرسنجی های تلفن همراه از طریق دستگاه های تلفن همراه خود هستیم. داده های مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که تا ژانویه 2014، 58 درصد از بزرگسالان آمریکایی تلفن هوشمند و 42 درصد از بزرگسالان آمریکایی یک رایانه لوحی داشتند. بنابراین، اگر افراد بیشتری صاحب دستگاه‌های تلفن همراه هستند، و افراد بیشتری در نظرسنجی‌های تلفن همراه در دستگاه‌های تلفن همراه شرکت می‌کنند، چه نوع سؤالی بهترین تجربه را در دستگاه تلفن همراه ایجاد می‌کند؟ لوازم جانبی گوشی

خیلی خوشحالم که پرسیدی!


در اینجا لیستی از 10 نوع سوال برتر برای استفاده شما برای نظرسنجی فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان که به طور خاص برای پاسخگوی تلفن همراه طراحی شده است آورده شده است. انواع سؤالات بدون ترتیب خاصی فهرست شده‌اند و هر کدام یک عکس از نحوه ظاهر شدن سؤال در تلفن هوشمند دارند و از طریق مرورگر تلفن من نظرسنجی را انجام می‌دهند.

1. سوال اسلایدر. این سوال بهترین صفحه نمایش لمسی را در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌کند، در حالی که مزیت بیشتری از ارائه اطلاعات رتبه‌بندی دقیق‌تر از مقیاس معمولی 5 یا 7 امتیازی می‌دهد.

نظرسنجی های موبایل

2. سوال نقشه. این یک سوال عالی دیگر است که تجربه موبایلی را عالی می کند. با استفاده از اکثر قابلیت‌های کوچک کردن و بزرگ‌نمایی صفحه لمسی، برای پاسخ‌دهنده آسان است که بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کند تا مکانی را که می‌خواهد انتخاب کند مشخص کند. لوازم جانبی گوشی

نظرسنجی موبایل

3. کشویی. من این را روی گوشی هوشمند خود آزمایش کردم و از این واقعیت که گزینه های کشویی به یک صفحه نمایش بازشو جداگانه تبدیل می شوند که می توانم به راحتی یک مورد را از آن انتخاب کنم را دوست داشتم. لوازم جانبی موبایل

اسکرین شات_2014-11-04-16-03-38 لوازم جانبی گوشی

4. کشیدن و رها کردن سفارش. باز هم، صفحه نمایش های لمسی برای این نوع سوالات سفارشی فوق العاده هستند. این روش ترتیب بر سوال رتبه بندی ترجیح داده می شود که از پاسخ دهنده می خواهد تا شماره ای را در فیلد تایپ کند تا رتبه ترجیحی خود را برای لیستی از موارد نشان دهد. عالی برای نظرسنجی های تلفن همراه.

https://esfahantel.com/

بهار بازدید : 41 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

استفاده از موبایل در خرده فروشی سوپرمارکت: گارد گوشی رفتار و انتظارات مصرف کننده - نظرسنجی
MOBILE EN GRANDE DISTRIBUTION
گوشی های هوشمند در سال های اخیر به بخشی ضروری از زندگی روزمره ما برای سرگرمی، اطلاعات، ارتباطات و حتی خرید تبدیل شده اند.

به همین ترتیب، استفاده از تلفن های هوشمند در خرید مواد غذایی در سال 2020، هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین، سرعت قابل توجهی داشته است:

در فروشگاه، 30 درصد فرانسوی‌ها با اپلیکیشن موبایل Scan & Go خرید می‌کنند، 20+ امتیاز نسبت به سال 2018. شارژر گوشی
به صورت آنلاین، 59 درصد از کاربران خواربار خود را از طریق تلفن هوشمند خود سفارش می دهند، 24+ امتیاز نسبت به سال 2018.
رونق تجارت الکترونیک و فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه ها نیز عواملی هستند که افزایش استفاده از موبایل در خرده فروشی را توضیح می دهند.

برای ارتباط موثر با این مخاطبان، به عنوان یک خرده فروش یا برند FMCG، درک رفتار و انتظارات آنها ضروری است.

برای کمک به شما در این زمینه، ارقام کلیدی بخش موبایل نظرسنجی خود را در مورد مصرف‌کننده مدرن در خرده‌فروشی سوپرمارکت، که با Harris Interactive اجرا می‌شود، گردآوری کرده‌ایم.

واژه نامه: قاب موبایل

– کاربر تلفن هوشمند در تجارت الکترونیک: مصرف کننده ای که خرید روزانه خود را به صورت آنلاین (کلیک و جمع آوری یا تحویل درب منزل) با استفاده از تلفن همراه خود انجام می دهد.

– کاربر گوشی هوشمند در فروشگاه: مصرف کننده ای که محصولات موجود در فروشگاه را با گوشی هوشمند خود از طریق برنامه موبایل Scan & Go فروشگاه اسکن می کند.

روش شناسی: نظرسنجی بر روی یک نمونه نماینده از 1705 فرانسوی 18 سال و بالاتر، شامل 519 کاربر تلفن هوشمند تجارت الکترونیک و 509 کاربر برنامه تلفن همراه Scan & Go در فروشگاه انجام شد. پرسشنامه به صورت آنلاین در آگوست 2020 انجام شد. شارژر گوشی

مصرف کنندگانی که از موبایل خود برای خرید مواد غذایی خود استفاده می کنند چه کسانی هستند؟
با توجه به اینکه چقدر آنها در زندگی روزمره به تلفن هوشمند خود وابسته هستند، جای تعجب نیست که Millenials در میان مصرف کنندگانی که از تلفن هوشمند خود برای خرید روزانه خود استفاده می کنند (از طریق خود اسکن موبایل در فروشگاه ها یا آنلاین) بیش از حد حضور دارند: 45٪ از کاربران سن بین 18 تا 34 سال، که 20 امتیاز بیشتر از میانگین جمعیت فرانسه است.

مصرف کنندگانی که از موبایل خود برای خرید مواد غذایی خود استفاده می کنند چه کسانی هستند؟

انواع کاور گوشی موبایل

اما هزاره ها تنها بخش مخاطبی نیستند که بیش از حد نشان داده شده است. قاب گوشی والدین، افراد شاغل و افراد دارای درآمد بالاتر نیز با گوشی هوشمند خود گرفته می شوند که برای صرفه جویی در زمان و دلایل راحتی از آن استفاده می کنند.

از نظر توزیع جغرافیایی، افرادی که از گوشی هوشمند خود برای خرید در سوپرمارکت ها استفاده می کنند، عمدتاً ساکنان شهری هستند که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند: 51٪ از آنها در شهرهایی با بیش از 200000 نفر ساکن هستند که در مقایسه با میانگین جمعیت فرانسه 6+ امتیاز است. شارژر گوشی

همچنین شایان ذکر است که کاربران برنامه های موبایل Scan & Go در فروشگاه در منطقه پاریس بیش از حد حضور دارند: 23٪ از کاربران در منطقه پاریس زندگی می کنند که 5 امتیاز بالاتر از میانگین جمعیت فرانسوی است.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

بهار بازدید : 33 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

معمولاً نگهبانان از تربیت فرزندان خود یک هدف مهم دارند. تربیت کودک این است که آنها را به همان خوبی که می توان انتظار داشت، در نظر گرفت. یکی از روش‌هایی که قیم این کار را انجام می‌دهند، خرید اسباب‌بازی‌های کودک برای فرزندانشان در دوران جوانی است. منابع مختلفی وجود دارد که نگهبانان می توانند این اسباب بازی ها را از آنها خریداری کنند. این وب‌سایت‌های مبتنی بر وب و آنلاین به سرعت به شناخته‌شده‌ترین راه‌ها برای والدین تبدیل می‌شوند تا ترتیبات باورنکردنی در مورد اسباب‌بازی‌های کودک به دست آورند. انواع مختلفی از سایت ها وجود دارد که در زمینه دادن اسباب بازی به کودکان در هر سنی کار می کنند. انجام کاوش قانونی در این مکان‌های تجاری مبتنی بر وب، همه چیزهایی است که می‌توانید مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر چقدر که معقولانه انتظار می‌رود پول نقد کنار بگذارید، اما اسباب‌بازی‌های واقعی که می‌خرید کیفیت خوبی دارند. قبل از اینکه حتی در مورد انجام تحقیق در یک پرورش فروشگاه مبتنی بر وب استرس داشته باشید، ابتدا باید در مورد اسباب‌بازی اصلی که می‌خواهید کودک خود را بخرید مطالعه کنید. هر گونه نظرسنجی در مورد اسباب بازی های کودکی که قصد خرید آن را دارید به صورت آنلاین بررسی کنید تا تضمین کنید که از سلامتی قریب الوقوع فرزندان شما هنگام استفاده از آنها آسیب نخواهند دید. چیزی که باید صریحاً مراقب آن باشید این است که آیا اسباب‌بازی تحت هر شرایطی توسط سازنده بازبینی شده است یا خیر.

آموزش جامع تربیت فرزند

این به وضوح توجیهی برای این است که چرا ممکن است لازم باشد از خرید آن اسباب بازی خاص کودک خودداری کنید. هر زمان که اطمینان حاصل کردید که اسباب بازی برای شما مناسب است و با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید، اکنون می توانید ببینید که کدام سایت ها بهترین ترتیب را به شما ارائه می دهند. آموزش جامع تربیت کودک به سادگی از کمترین هزینه قابل دسترس استفاده نکنید. اطمینان حاصل کنید که سایت فروشنده یا سازمانی که از آن خرید می‌کنید، کسب‌وکاری است که از جایگاه کیفی برخوردار است و در کنار اقلام و اداره‌های آن‌ها به عنوان بورس کالا ایستاده است. مراقب سایت‌هایی باشید که بازدهی ارائه نمی‌دهند و هزینه‌های آنها غیرواقعی است. با فرض اینکه غیرواقعی به نظر می رسد، بدون شک با باتری کار می کند اسباب بازی های کودک در هر سبک منحصر به فردی هستند و خارج از اطمینان از خرید اسباب بازی های ایمن از آموزش جامع تربیت فرزند سازمان های قابل اعتماد هستند. به همین ترتیب باید مطمئن باشید که از آنجایی که پول زیادی را روی این اقلام خواهید سوزاند، اسباب‌بازی‌ها با فرزندانتان استقامت دارند. این بدان معناست که آنها به اندازه کافی توجه فرزندان شما را به جایی جلب می کنند که بعد از چند روز کودک آن را دور نمی زند. برخی از اسباب‌بازی‌های آموزنده که به‌عنوان بازی‌های الکترونیکی عرضه می‌شوند، نمی‌توانند فقط کودکان را برای بازه‌های زمانی طولانی‌تر درگیر کنند، اما می‌توانند خلاقیت پرورش و ذهن خلاق را در وسایل نقلیه اسباب‌بازی نوجوان شما تقویت کنند.

https://masiresaabz.com/?p=4003

بهار بازدید : 43 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

علم و فناوری سانفرانسیسکو، کالیفرنیا (01 ژوئن 2017) - قطعات یدکی گلس گوشی کامل تلفن همراه-قطعات الکترونی یک مقصد برای مردم سانفرانسیسکو و مناطق مجاور به عنوان مقصد یک توقف برای همه انواع موبایل است. لوازم جانبی و قطعات یدکی. با نزدیک شدن به این ارائه دهنده، کاربران تلفن همراه بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی موبایل را با نرخ های متوسط ​​دریافت می کنند. این ارائه‌دهنده برای مدت زمان زیادی فعالیت داشته است و به دلیل ارائه شیشه‌های اصیل و با کیفیت بالا، کابل شارژ موبایل شارژر تلفن همراه از برندهای پیشرو ملی و بین‌المللی، باطری گوشی شهرت کسب کرده است. به این ترتیب، کاربران تلفن همراه با نزدیک شدن به این ارائه دهنده، کلیه لوازم یدکی و لوازم جانبی مورد نیاز تمامی برندهای تلفن همراه را دریافت می کنند. ارائه‌دهنده موجودی عظیمی از محصولات را نگهداری می‌کند و به همین دلیل، می‌تواند راه‌حلی فوری برای جستجوی لوازم جانبی و لوازم یدکی با بهترین کیفیت ارائه دهد.

گلس های گوشی موبایل

مهمتر از همه، این ارائه دهنده به دلیل ارائه محصولات با بهترین کیفیت با نرخ های متوسط ​​شهرت دارد. محافظ صفحه نمایش گوشی مانند سایر ارائه دهندگان پیشرو، این شرکت از محصولات عالی خود با بهترین خدمات پشتیبانی درجه به مشتریان خود پشتیبانی می کند. بنابراین، در برخورد با این ارائه دهنده، مشتریان مطمئن هستند که لذت بخش ترین تجربه را خواهند داشت. "هدف ما ارائه بهترین کیفیت لوازم جانبی و لوازم یدکی موبایل با نرخ های متوسط ​​به مشتریان است. ما با محصولاتی از برندهای پیشرو سروکار داریم و از این رو می توانیم از جایگاه کیفی محصولاتی لوازم جانبی گوشی که ارائه می کنیم اطمینان حاصل کنیم. هر از گاهی ما به ارائه معاملات ویژه مختلف ادامه می دهیم که مزایای مختلفی را به خریداران ارائه می دهد. برای دریافت خبرنامه ها می توانید با ما ثبت نام کنید و آن را با پیشنهادات ویژه همراه خواهد داشت. برای ما هیچ چیز مهمتر از رضایت مشتریان گلس موبایل نیست و آماده هستیم تا برای برآورده کردن انتظارات مشتریان خستگی ناپذیر تلاش کنیم. درباره Full Cell Phone Spare Parts-Electron-parts: Full Cell Phone Spare Parts-electron-parts ارائه دهنده انواع لوازم جانبی و قطعات یدکی برای دستگاه های تلفن همراه است. تماس: نام کسب‌وکار: Full Phone Spare Parts-electron-parts آدرس کسب و کار: 72 9th Ave San Francisco, CA 94122 نام مالک: electron-parts تلفن: +86(755)89357966 ایمیل: admin@electron-parts.com وب سایت: http://www.electron-parts.com/mobile-phone-accessories-c-829/ ###

https://esfahantel.com/product-category/%da%af%d9%84%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/

بهار بازدید : 57 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

تلفن های تاشو، 5G و سایر موارد برجسته باتری گوشی تبلیغاتی اکثر شما را به خرید یک تلفن همراه جدید سوق نمی دهد.
شما توسط چیزی ضروری تر هدایت می شوید - برای مثال، یک باتری تلفن که یک روز کامل دوام می آورد و سپس مقداری.
اینها نکات مهمی از بررسی 1303 خریدار تلفن همراه در ایالات متحده است که در ماه فوریه توسط سازمان آماری SurveyMonkey Audience انجام شد.
سری گلکسی اس 10 سامسونگ: آنچه تا این لحظه می دانیم
15 فوریه 2019

در نظر بگیرید که از هر سه دارنده تلفن همراه، دو نفر از سازمان‌های راه دور سریع 5G یا عصر پنجم که به سادگی شروع به ظهور کرده‌اند، می‌دانند.

تقریباً نیمی از آنها تجربه گذرا با گجت‌های صفحه نمایش «تاشونده» یا قابل تطبیق را دارند که می‌تواند هجوم زیر را در توسعه تلفن همراه اعلام کند، از جمله مدلی که سامسونگ (فقط کمی) در یک « مناسبت بدون بارگذاری» در روز چهارشنبه در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشت. که نشان دهنده دهمین بزرگداشت رهبر این سازمان خط تلفن گلکسی اس است. باطری گوشی
سامسونگ در مراسم "Unloaded" چهارشنبه در سانفرانسیسکو، نگاهی از سری جدید تلفن های همراه گلکسی اس خود، از جمله گلکسی اس 10 پلاس (بالا) در اختیار افراد قرار داد. عکس: بلومبرگ
سامسونگ در مراسم "Unloaded" چهارشنبه در سانفرانسیسکو، نگاهی از سری جدید تلفن های همراه گلکسی اس خود، از جمله گلکسی اس 10 پلاس (بالا) در اختیار افراد قرار داد. عکس: بلومبرگ
اما برای سامسونگ و دیگر سازندگان تلفن که عموماً در مورد بهره‌گیری از 5G و تجهیزات برنامه قابل انطباق در سال 2019 علاقه‌مند هستند، مشترک بودن به این معنی نیست که چنین عناصری در فهرست مشتریان از چیزهایی که باید به دست بیاورند در رتبه بالایی قرار می‌گیرند – به هر حال در صورتی که این عناصر در آینده همه کاره باشند. خریداران باید برای به دست آوردن آنها کمی ثروت خرج کنند.
سامسونگ پیش‌سفارش گلکسی S10 را می‌پذیرد - هفت روز قبل از اعلام لوازم جانبی گوشی
14 فوریه 2019

همه چیز را در نظر بگیریم، افراد بدون استثنا به چیزی که دارند نیاز دارند، به ویژه به قدرت اضافی و گوشی که عکس‌های عالی می‌گیرد. در واقع، حتی در آن زمان، مشتریان می‌توانند بدون نقاط کانونی دوربین متفاوت یا شیرین‌کاری‌های عجیب و غریب واقعیت گسترش یافته زندگی کنند.
یک بررسی اجمالی در ایالات متحده نشان می دهد که تا 76 درصد از مشتریان آیفون می گویند که داشتن عمر باتری طولانی تر چیزی است که آنها را برای خرید یک تلفن همراه جدید تقویت می کند. عکس: EPA-EFE
یک بررسی اجمالی در ایالات متحده نشان می دهد که تا 76 درصد از مشتریان آیفون می گویند که عمر باتری کمتر چیزی است که آنها را برای خرید یک تلفن همراه جدید تقویت می کند. عکس: EPA-EFE
مطمئناً 76 درصد از دارندگان آیفون و 77 درصد از مشتریان اندرویدی عمر باتری طولانی‌تری را به عنوان چیزی که آنها را برای خرید یک تلفن دیگر تقویت می‌کند، ثبت کرده‌اند. بررسی اجمالی نشان داد که 57 درصد و 52 درصد به صورت جداگانه گفتند که یک دوربین برتر این کار را انجام می دهد.
با این حال، تنها 37 درصد و 40 درصد، به طور جداگانه 5G را به عنوان انگیزه ای برای نشاط یافتن برجسته کردند، و 34 درصد از مشتریان آیفون و 31 درصد در مشتریان اندروید گفتند که صفحه نمایش بزرگتر کار را انجام می دهد. باتری موبایل


من گوشی های جدید سامسونگ گلکسی اس 10 را به دست آوردم ... حال آنها چطور است؟


فقط 17 درصد از مشتریان آیفون و 19 درصد از مشتریان اندروید گفتند که یک برنامه قابل انطباق که از تلفن به تبلت تبدیل می شود همان چیزی است که آنها بعداً انجام می دهند.
هفته ای 3 بار گلس گوشی
خبرنامه دعوت STYLE
با ارسال، با دریافت پیام های تبلیغاتی از SCMP موافقت می کنید. در صورتی که به این موارد نیاز ندارید، اینجا را علامت بزنید
با ثبت نام، با شرایط و قوانین و سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید
در این میان، تلفن‌ها یا ابزارهای ساده‌تر با صفحه نمایش نسبت به طرح‌های قدیمی یا نوستالژیک که به ندرت در بررسی ثبت شده بودند، کار کردند.

https://esfahantel.com/product-category/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

بهار بازدید : 54 سه شنبه 16 آذر 1400 نظرات (0)

نکات کلیدی از مطالعه بازار

انتظار می‌رود بازار بسته‌های باتری قابل حمل در طول باتری گوشی دهه با CAGR نجومی حدود 10.7 درصد پیشرفت کند.
انتظار می رود بازار در آسیا و اقیانوسیه با بالاترین CAGR تکامل یابد و سهم غالبی در بازار جهانی داشته باشد.
تا سال 2031، بازار به ارزش خالص تخمینی 29 میلیارد دلار آمریکا در نظر گرفته شده است.
انتظار می‌رود بخش تلفن‌های همراه از نظر ارزش و همچنین درآمد، سهم بازار غالبی را به خود اختصاص دهد.
افزایش استفاده از دستگاه‌های هوشمند، افزایش تعداد دستگاه‌های باتری‌دار، پیشرفت‌ها در فناوری باتری، افزایش درآمد قابل تصرف و شهرنشینی و دیجیتالی شدن سریع در مناطق مختلف جغرافیایی برخی از عوامل اصلی افزایش تقاضا برای بسته‌های باتری قابل حمل هستند. لوازم جانبی گوشی
یک تحلیلگر Persistence Market Research می گوید: «انتظار می رود تقاضا و عرضه از آسیا و اقیانوسیه نقش مهمی در شکل دادن به صنعت بسته باتری قابل حمل جهانی داشته باشد.

روش شناسی گزارش را بشناسید: https://www.persistencemarketresearch.com/methodology/5213

چشم انداز رقابتی باتری گوشی

بازار جهانی بسته های باتری قابل حمل به دلیل حضور تعداد زیادی از شرکت کنندگان به عنوان فضایی نسبتاً پراکنده شناخته شده است.

برخی از بازیگران کلیدی بازار که در این گزارش گنجانده شده اند عبارتند از BYD Company Limited، Energizer Holdings Inc.، mophie Inc.، Simplo Technology Co. Ltd.، Sony Corporation، Panasonic Corporation، Anker Technology Co. Limited، CHEERO USA INC.، و Braven. LC – INCIPIO Technologies Inc. باطری گوشی

اینها به عنوان تولیدکنندگان کلیدی بسته های باتری قابل حمل شناخته می شوند. این فعالان بازار درگیر فعالیت های توسعه هستند و همچنین در توسعه محصولات جدید با تغییرات سریعتر و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی سرمایه گذاری می کنند.

دسترسی کامل به گزارش را دریافت کنید: https://www.persistencemarketresearch.com/checkout/5213

بینش ارزشمندتر در پیشنهاد

Persistence Market Research، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره، گزارش تحقیقات بازار جدیدی را در مورد بازار جهانی بسته باتری های قابل حمل منتشر کرده است که شامل تجزیه و تحلیل صنعت 2016-2020 و ارزیابی فرصت برای سال های 2021-2031 است. باتری موبایل

این گزارش تجزیه و تحلیل عمیقی از بازار را از طریق بخش‌های مختلف، یعنی نوع نقطه اندازه‌گیری، کاربرد، کانال توزیع و منطقه ارائه می‌کند. این گزارش همچنین روند عرضه و تقاضا را همراه با مروری بر بازار اصلی ارائه می‌کند.

گزارش های مرتبط:

o بازار باتری هوشمند

o بازار تجهیزات تغذیه پزشکی لوازم جانبی گوشی

o بازار ذخیره سازی باتری متصل به شبکه

درباره تحقیقات بازار تداوم:

Persistence Market Research (PMR)، به عنوان یک سازمان تحقیقاتی شخص ثالث، از طریق ادغام انحصاری تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای کمک به کسب‌وکارها بدون توجه به آشفتگی‌های ناشی از مشکلات مالی/طبیعی، فعالیت می‌کند.

https://esfahantel.com/product-category/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

بهار بازدید : 40 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

بزرگ کردن بچه ها یکی از سخت ترین و رضایت بخش ترین مشاغل در جهان است - و ممکن است کمترین آمادگی را برای آن داشته باشید. تربیت کودک

در اینجا 9 نکته در مورد تربیت فرزند آورده شده است که می تواند به شما کمک کند به عنوان والدین احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

1. افزایش عزت نفس فرزندتان

بچه‌ها وقتی خودشان را از چشم والدینشان می‌بینند، در کودکی شروع به پرورش حس خود می‌کنند. لحن صدای شما، زبان بدن شما، و هر بیان شما توسط بچه های شما جذب می شود. گفتار و اعمال شما به عنوان والدین بیش از هر چیز دیگری بر عزت نفس آنها تأثیر می گذارد. تربیت فرزند

ستایش دستاوردها، هر چند کوچک، باعث می شود آنها احساس غرور کنند. اجازه دادن به بچه ها برای انجام کارها به طور مستقل باعث می شود آنها احساس توانایی و قدرت کنند. در مقابل، تحقیر نظرات یا مقایسه نامطلوب یک کودک با دیگری باعث می شود که بچه ها احساس بی ارزشی کنند.

از بیان جملات بارگذاری شده یا استفاده از کلمات به عنوان سلاح خودداری کنید. نظراتی مانند "چه کار احمقانه ای!" یا "شما بیشتر شبیه یک نوزاد رفتار می کنید تا برادر کوچکتان!" همانطور که ضربات فیزیکی باعث آسیب می شود.

کلمات خود را با دقت انتخاب کنید و دلسوز باشید. بگذارید فرزندانتان بدانند که همه اشتباه می کنند و شما همچنان آنها را دوست دارید، حتی اگر رفتار آنها را دوست نداشته باشید. تربیت کودک موفق و شاد

2. خوب بودن بچه ها را بگیرید در تربیت فرزند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چند بار در یک روز به فرزندان خود واکنش منفی نشان می دهید؟ ممکن است متوجه شوید که خیلی بیشتر از تعریف کردن، انتقاد می کنید. چه احساسی نسبت به رئیسی دارید که با شما چنین راهنمایی منفی رفتار می کند، حتی اگر نیت خوبی داشته باشد؟

روش مؤثرتر این است که بچه ها را در حال انجام یک کار درست دستگیر کنید: "شما تخت خود را بدون اینکه از شما خواسته شود مرتب کردید - فوق العاده است!" یا "من داشتم بازی تو را با خواهرت تماشا می کردم و خیلی صبور بودی." این جملات بیشتر از سرزنش های مکرر باعث تشویق رفتار خوب در درازمدت می شود.

سعی کنید هر روز چیزی برای ستایش پیدا کنید. در مورد پاداش‌ها سخاوتمند باشید - عشق، آغوش‌ها و تعریف‌های شما می‌توانند معجزه کنند و اغلب پاداش کافی دارند. به زودی متوجه خواهید شد که رفتاری را که دوست دارید مشاهده کنید، "رشد" می کنید. تربیت فرزند

3. محدودیت ها را تعیین کنید و با نظم و انضباط خود سازگار باشید

نظم و انضباط در هر خانه ای ضروری است. هدف از نظم و انضباط کمک به کودکان در انتخاب رفتارهای قابل قبول و یادگیری خودکنترلی است. آنها ممکن است محدودیت هایی را که برای آنها تعیین می کنید آزمایش کنند، اما برای تبدیل شدن به بزرگسالانی مسئولیت پذیر به این محدودیت ها نیاز دارند.

ایجاد قوانین خانه به بچه ها کمک می کند تا انتظارات شما را درک کنند و خودکنترلی را توسعه دهند. برخی از قوانین ممکن است عبارتند از: تلویزیون تا زمانی که تکالیف انجام نشده است، و هیچ ضربه زدن، نامگذاری، یا متلک های آزاردهنده مجاز نیست. تربیت کودک موفق و شاد در 12 جلسه آموزشی

شما ممکن است بخواهید یک سیستم در محل خود داشته باشید: یک هشدار، به دنبال آن عواقبی مانند "وقت گذراندن" یا از دست دادن امتیازات. اشتباه رایج والدین این است که عواقب آن را دنبال نمی کنند. شما نمی توانید بچه ها را به خاطر حرف زدن یک روز تنبیه کنید و روز بعد آن را نادیده بگیرید. ثابت بودن آنچه را که انتظار دارید به شما آموزش می دهد.

4. برای بچه هایتان وقت بگذارید

اغلب برای والدین و فرزندان دور هم جمع شدن برای یک وعده غذایی خانوادگی دشوار است، چه رسد به گذراندن زمان با کیفیت با هم. اما احتمالاً هیچ چیزی وجود ندارد که بچه ها بیشتر از آن بخواهند. صبح 10 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید با کودک خود صبحانه بخورید یا ظروف را در سینک بگذارید و بعد از شام قدم بزنید. بچه‌هایی که توجهی را که می‌خواهند از والدین خود دریافت نمی‌کنند، اغلب رفتارهای نادرست می‌کنند، زیرا مطمئناً به آن‌ها توجه می‌شود.

برای بسیاری از والدین وقت گذاشتن با فرزندانشان مفید است. هر هفته یک "شب ویژه" برای با هم بودن ایجاد کنید و به فرزندان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که چگونه وقت خود را بگذرانند. به دنبال راه‌های دیگر برای اتصال باشید - یادداشت یا چیز خاصی را در جعبه غذای کودک خود قرار دهید. تربیت فرزند

به نظر می‌رسد نوجوانان نسبت به بچه‌های کوچک‌تر کمتر به توجه والدین خود نیاز دارند. از آنجایی که فرصت‌های کمتری برای والدین و نوجوانان وجود دارد تا در کنار هم قرار گیرند، والدین باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا زمانی که نوجوانشان تمایل به صحبت کردن یا شرکت در فعالیت‌های خانوادگی را ابراز می‌کند، در دسترس باشند. شرکت در کنسرت‌ها، بازی‌ها و رویدادهای دیگر با نوجوانتان باعث می‌شود تا با کودکتان و دوستانش بیشتر آشنا شوید.

اگر یک والدین شاغل هستید، احساس گناه نکنید. این بسیاری از کارهای کوچکی است که شما انجام می دهید - درست کردن ذرت بو داده، ورق بازی، خرید ویترینی - که بچه ها به یاد خواهند آورد.

5. الگوی خوبی باشید در تربیت فرزند

بچه های جوان با تماشای والدین خود چیزهای زیادی در مورد نحوه رفتار کردن یاد می گیرند. هر چه جوان تر باشند، نشانه های بیشتری از شما می گیرند. قبل از اینکه جلوی فرزندتان شلاق بزنید یا بالاتنه خود را باد کنید، به این فکر کنید: آیا می‌خواهید فرزندتان هنگام عصبانیت اینگونه رفتار کند؟ توجه داشته باشید که دائماً توسط فرزندانتان تحت نظر هستید. مطالعات نشان داده است که کودکانی که ضربه می زنند معمولاً الگوی پرخاشگری در خانه دارند.

ویژگی هایی را که می خواهید در فرزندانتان ببینید الگو کنید: احترام، صمیمیت، صداقت، مهربانی، بردباری. رفتار غیر خودخواهانه از خود نشان دهید. بدون انتظار پاداش، کارها را برای دیگران انجام دهید. تشکر و قدردانی کنید. مهمتر از همه، با فرزندانتان همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگران با شما رفتار کنند.

6. ارتباط را در اولویت قرار دهید

بهار بازدید : 48 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

امروزه، طلا نه تنها برای مقاصد مخاطره‌آمیز و برای ساختن سنگ‌های قیمتی دنبال می‌شود، قیمت یورو بلکه علاوه بر آن در مونتاژ ابزارهای الکترونیکی و بالینی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. طلا (تا مارس 2021) بیش از 1700 دلار در هر اونس بود، و با در نظر داشتن این که بیش از 300 دلار نسبت به سپتامبر 2020 کاهش یافته است، هنوز به طور قابل توجهی از سطح زیر 100 دلار که 50 سال پیش مشاهده شده بود، افزایش یافته است. بعد از مدتی بالاتر؟

اقلام کلیدی

حامیان مالی مدتی است که شیفته طلا شده اند و قیمت این فلز در طول سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

مانند بسیاری از اقلام، سود بازار بدون شک قابل توجه است، اما طلا نیز ارزش بیشتری دارد. قیمت یورو اروپا

خزانه‌های دولتی و بانک‌های ملی یک منبع چشمه قابل توجه برای این فلز را در بر می‌گیرند.

سود سفته بازی، به ویژه از ETF های عظیم، یکی دیگر از متغیرهای اساسی قیمت طلا است.

با توجه به این واقعیت که این فلز به نام دلاری است، هر چند وقت یک‌بار طلا به سمت دلار آمریکا حرکت می‌کند و آن را به عنوان حصاری در برابر تورم تبدیل می‌کند.

ذخایر طلا اساساً با ایجاد معادن تعیین می شود که از حدود سال 2016 به پایان رسیده است. طلا

قیمت طلا چگونه تعیین می شود

ذخایر بانک ملی

بانک های ملی فرم های پول کاغذی و طلا را برای بعد در دسترس نگه می دارند. همانطور که بانک های ملی فروشگاه های مالی خود را افزایش می دهند - به دور از استانداردهای پولی کاغذی که جمع آوری کرده اند و به طلا تبدیل می شوند - هزینه طلا به طور معمول افزایش می یابد. تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان پس‌اندازهایی دارند که اساساً از طلا ساخته شده‌اند.

بلومبرگ اعلام کرد که بانک‌های ملی در سراسر جهان از زمانی که ایالات متحده از بهترین سطح کیفی در سال 1971 خلاص شد، بیشترین طلا را خریداری کرده‌اند، به طوری که ارقام سال 2019 نسبت به رکورد 50 ساله سال 2018 تنها با فروتنی کاهش یافته است. ترکیه بزرگترین خریدار طلا در سال 2019 بوده است. روسیه، لهستان و چین طبق شورای جهانی طلا. با در نظر گرفتن همه چیز، دولت های دولتی مجموعاً 650 تن طلا در سال 2019 خریداری کردند که نسبت به 656 تن خریداری شده در سال 2018 بسیار پایین تر است و هنوز به بالاترین میزانی که در 50 سال گذشته یافت نشده است، نزدیک است. قیمت یورو امروز

ارزش دلار آمریکا

با توجه به این واقعیت که این فلز به دلار تعیین شده است، قیمت طلا در بیشتر موارد با ارزش دلار ایالات متحده یکسان است. اگر معادل همه چیز باشد، یک دلار آمریکا ثابت تر به طور کلی هزینه طلا را پایین تر و کنترل تر نگه می دارد، در حالی که یک دلار آمریکا آسیب پذیرتر احتمالاً هزینه طلا را از طریق افزایش درخواست افزایش می دهد (با توجه به این واقعیت که بیشتر زمانی که دلار آسیب پذیرتر باشد می توان طلا را خرید).

بنابراین، طلا اغلب به عنوان حصاری در برابر تورم در نظر گرفته می شود. تورم زمانی است که هزینه ها افزایش می یابد و با کاهش ارزش دلار، هزینه های نمادین مشابه افزایش می یابد. همانطور که انبساط کاهش می یابد، قیمت طلا نیز کاهش می یابد. قیمت یورو امروز در تهران

تقاضای کلی جواهرات و صنعتی

در سال 2019، جواهرات تقریباً نیمی از بهره طلا را تشکیل می دادند که طبق شورای جهانی طلا به بیش از 4400 تن می رسید. هند، چین و ایالات متحده مشتریان بزرگ طلا برای جواهرات به اندازه حجم هستند. 7.5 درصد دیگر از سود به نوآوری و استفاده های مدرن برای طلا اختصاص دارد، جایی که از آن در مونتاژ ابزارهای بالینی مانند استنت ها و سخت افزارهای دقت مانند واحدهای GPS استفاده می شود. طلا

در این راستا، هزینه‌های طلا را می‌توان تحت تأثیر فرضیه اصلی سود بازار قرار داد. با توجه به علاقه به کالاهای خریداران، به عنوان مثال، جواهرات و وسایل، هزینه طلا می تواند افزایش یابد.

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88/

بهار بازدید : 59 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

فرضیههای پژوهش حاضر عبارتند از این که جهت انتقال تکانه و سرریز نوسان در میان بازارهای طلا و سهام ایران در دو حالت لحاظ و عدم لحاظ شکست ساختاری در واریانس در مدل قیمت طلای 18عیاردربازارامروزتهران لحظه ای امروز گارچ، متفاوت است. عدم لحاظ این تغییرات ساختاری منجر به تصریح ضعیف واریانس شرطی شده و فرآیند انتقال تکانه و سرریز نوسان میان بازارها به طور صحیح مشخص نمیشود. به طور کلی، با نگاهی به سریهای زمانی مالی مشخص میشود که اغلب این سریهای زمانی در مقطع یا مقاطعی تحت تأثیر رخدادهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داخلی و جهانی نظیر بحران مالی، تکانههای نفتی، جنگ، بیثباتی سیاسی و تغییر ناگهانی در سیاستهای ارزی شدیداً دچار نوسان میشوند به طوری که آثار این رخدادها گاه تا مدتها در بازار باقی میماند. در چارچوب نظریه ناسازگاری زمانی، هنگامی وابستگی اقتصاد به نفت، تحریم ها و ساختار دولتی، مشکلات اصلی اقتصاد ایران قلمداد می شوند که نوسانات درآمدهای نفتی، دولت را مجبور به اتخاذ سیاست های مصلحت گرایانه پولی نماید.

در مرحله نهايي پژوهش معادله مؤلفه حبابي بازار دارايي ها در کنار معادلات توليد ناخالص داخلي، سرمايه گذاري بخش خصوصي و اشتغال قرار گرفته و در چارچوب يک سيستم معادلات همزمان به روش سيستمي 3SLS برآورد مي گردد. در مرحله دوم شاخص قيمت دارايي ها با استفاده از روش ARDL برآورد شده و تغييرات پسماند معادله برآورد شده به عنوان مؤلفه حبابي بازار دارايي ها (شاخص فعاليتهاي سفته بازي) در نظر گرفته مي شود. در مرحله دوم این باقیمانده­ها را که سازگار هستند در ECM یعنی در روابط فوق جایگزین کرده و پارامترهای آن را به روش OLS برآورد می­کنیم. نتایج آزمون علیت گرنجری نشان داد که رابطه دوسویه علی و معلولی در مورد عربستان صادق است در حالیکه این رابطه در سایر کشورهای عضو GCC مشاهده نمیشود. چنانکه از جدول (1) پیداست، نااطمینانی حاصل از دو مدل رابطه نزدیکی با هم دارند. عرضه پول را تابعی از پایه پولی، نسبت اسکناس و مسکوک به سپرده و نسبت ذخایر به سپرده در نظر میگیرند. طی مطالعاتی که صورت گرفته یکی از مهمترین متغیرهای تعیین کننده عرضه پول گسترش شعب بانکی معرفی شده است. بدون توجه به این معیارها بازدهی سبد بهینه سهام به طور میانگین در حدود 47% بوده ودر صورت توجه به معیارهای همزمانی و آگاهیبخشی قیمت سهام، این بازدهی به ترتیب به 86% و 75% قیمت لحظه ای طلای 18عیاردربازارامروزتهران افزایش می یابد.

نتایج نشان می دهد که این دو متغیر در محیطهای مختلف دارای رفتار متفاوتی بوده و درصورت توجه به همزمانی و آگاهیبخشی قیمت سهام می توان سبدهای بهینه تری را با تحلیل اطلاعات مالی و غیرمالی شرکتها ایجاد کرد. سپس با استفاده از تکنیکهای دلفی فازی و تحلیل پوششی داده ها، سبدهای سهام بر مبنای تحلیلهای مختلف و استفاده از معیارهای متنوع تشکیل شده و با مقایسه آنها با یکدیگر، ارتباط این دو متغیر با تشکیل سبد بهینه سهام مورد بررسی قرار گرفت. افزایش همگرایی بازارهای مالی در دهههای اخیر، انتقال اطلاعات بین آنها را تشدید نموده است. همچنین برای اندازهگیری وزن فلزات گرانبها یعنی؛ طلا، نقره، پلاتین و پالادیم از اونس بینالمللی تروا استفاده می شود که معادل ۳۱٫۱۰۳۴۷۶۸ گرم است این اونس تنها برای محاسبه این فلزات گرانبها کاربرد دارد و وزن شمشها و سکههای طلا و دیگر فلزات گرانبها و همینطور قیمت آنها با اونس تروا بیان میشود. در قسمت اول به بیان مقدمه ای درباره اهمیت موضوع می پردازیم. با فرضVAR(1)به صورت زیر بیان می­شود. ۲۰۰۵) صورت گرفته است. تغييرات قيمت مسکن در ايران از جمله مقولاتي است که در سالهاي اخير قابل تامل بوده و در اين راستا مطالعات متعددي به صورت بررسي عوامل تعيين کننده عرضه و تقاضاي مسکن و نيز قيمت آن انجام شده است؛ ولي اين نوشتار درصدد است با نگاهي ديگر به بررسي رابطه عليتي ميان قيمت مسکن و عوامل تعيين کننده آن در تهران طي دوره (85-1373) به صورت فصلي بپردازد.

احمدپور، احمد و مرضیه نیک­زاد (1390)، "بررسی رابطه بین قیمت های نقد و آتی سکه طلا، در بورس کالای ایران"، بورس اوراق بهادار، بهار 1390، شماره 13، صفحه.175-190. نتایج نشان دهنده این موضوع بود که در کوتاه مدت و بلندمدت رابطه مثبت و معنی داری بین تورم و خسارت پرداختی در صنعت بیمه وجود داشته است و این شدت رابطه در بلندمدت بیشتر از کوتاه مدت بوده است. همچنین، اکثر مطالعات انجام شده در ایران بر تأثیر سیاست­های پولی بر نرخ رشد اقتصادی و نرخ تورم تمرکز قیمت طلای 18 عیار دارند. علاوه بر این، با افزایش کارایی استفاده از ابزارهای مالی بهمنظور پوشش ریسک قیمت ارز که مهمترین مسئله در بهکارگیری این ابزارهاست و درنتیجه ارتقای اعتماد عمومی و امنیت بازارهای اقتصادی کشور موجب جذب سرمایههای بیشتر داخلی و خارجی را فراهم نموده تا بتوان با توسعه روزافزون بازارهای مالی در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور گامهای مؤثری برداشت. مسئله اصلی در این پژوهش تشخیص و اندازه­گیری سرایت­پذیری بین بازارهای مالی، همچنین، سرایت­پذیری بین بازار نفت و بازارهای مالی ایران است. بررسی روند تحولات بازارهای سهام و طلای ایران به وضوح نشان میدهد که قیمت این داراییها و نوسانات مربوط به آن در سالهای اخیر دستخوش تغییرات ناگهانی قابل ملاحظهای شدهاند. رهیافت متعارف در مدلسازی نوسانات در بازارهای مالی انواع مدلهای خانوادهی ناهمسانی واریانس شرطی قیمت طلای 18عیاردربازارامروزتهران لحظه ای تعمیم یافته است.

 

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-18-%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1/

 

https://doplo33.blogsky.com/1400/08/20/post-13/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7

https://sdolar33.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1

https://sana44.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c

https://mihantala.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa

https://diran.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7

https://sartala2.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%9b-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%af%d9%87%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7

https://shaghayegh32.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%a8%d8%b1-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c

https://ewryww.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87

https://saiid2ss.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%af%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%aa%db%8c-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

https://soloon.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d9%86%d9%82%d8%b4-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%da%a9%d9%80%d9%80%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b3%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

http://eerraan.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747336

http://jahandd.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747337

http://nargggg.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747338

http://asdqwe34.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747339

http://arezz33.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747340

http://marey33.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747341

http://niosss34.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747342

http://aaadd44.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747343

http://siasatdoor.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747344

http://345q345q.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747345

http://vctalaa.tebyan.net/post.aspx?PostID=1585763

http://alojjh.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747209

http://ozzz3.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747210

http://ayartala.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747211

http://drgdd.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747213

https://sddor.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747214

http://nhikjh.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747215

http://bazartala.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747216

http://sdarer.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747217

http://druon.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747219

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 3,223
  • بازدید کلی : 7,180