loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 67 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

بعد از ظهر امروز قیمت دلار صرافی ملی ا ز 27 هزار و 200 تومان به 27 هزار و 500 تومان افزایش یافت تا بازار ساز نرخ دلار را 1.1 درصد افزایش داده باشد. قیمت یورو نیز از 31 هزار و 950 تومان به 32 هزار و 100تومان افزایش یافت.

بهار بازدید : 89 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

صرافی ها قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۳۵۰ تومان افزایش داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

 

بهار بازدید : 93 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، دوم مهرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ۳۵۰ تومان افزایش داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

 

دلار روز چهارشنبه 

نرخ فعلی

278,060

بالاترین قیمت روز

278,060

پایین ترین قیمت روز

271,950

بیشترین مقدار نوسان روز

3,060

درصد بیشترین نوسان روز

1.11%

نرخ بازگشایی بازار

271,990

زمان ثبت آخرین نرخ

۱۶:۵۹:۲۴

نرخ روز گذشته

272,030

درصد تغییر نسبت به روز گذشته

2.22%

میزان تغییر نسبت به روز گذشته

6,030


بهار بازدید : 74 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

مشاهدات از بازار غیررسمی ارز حاکی از تلاش دلالان بازار برای گذر از کانال ۲۷ هزار تومان و افزایش قیمت دلار است. در این بازار امروز معاملات از محدوده قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در به مرز ۲۸ هزار تومان رسیده است.

 

علاوه براین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (اول مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۱ هزار و ۵۸۱ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز میانگین ۲۶ هزار و ۷۴۰ تومان ثبت شد.

 

بهار بازدید : 97 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

در حالی که هفته گذشته بانک مرکزی با براداشتن سقف قیمتی صرافی‌های بانکی، زمینه‌ساز تک نرخی شدن ارز در بازار شد، اما طی دو روز اخیر مجددا نرخ ارز در بازار غیررسمی، از صرافی‌های مجاز پیشی گرفت و امروز (چهارشنبه) شاهد اختلاف قیمت حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومانی میان نرخ ارز این دو بخش بازار هستیم.

 

امروز (دوم مهر) قیمت دلار در صرافی‌های بانکی مجددا به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت. بر همین اساس با افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی که از ابتدای روز تا این ساعت قیمت دلار در صرافی‌های بانکی شاهد بوده است، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برای خرید دلار قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان و برای فروش قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان ثبت شده است.

بهار بازدید : 65 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت. بر این اساس با افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی، خرید دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان و فروش قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان را ثبت کرده است.

بهار بازدید : 70 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

قیمت هر دلار آمریکا امروز چهارشنبه ۲ مهرماه ۹۹ در صرافی‌ ملی ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ امروز ۱۰۰ تومان کاهش داشت.

 

 قیمت هر دلار آمریکا برای فروش امروز ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان در صرافی‌ ملی عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ امروز ۱۰۰ تومان کاهش داشت. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان است.

 

بهار بازدید : 101 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

بانک مرکزی قیمت‌های موجود در بازار آزاد ارز را مورد تأیید نمی‌داند و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: در این شرایط سخت جنگ اقتصادی، سیاست‌گذار پولی نمی‌تواند صرفاً دنباله‌روی شاخص ارزی اسکناس و حواله در بازار غیررسمی ارز باشد، چراکه شکل‌گیری نرخ‌های اسمی بالای ارز در بازار یادشده، عمدتاً ناشی از انتظارات و نه عوامل بنیادین، کمکی به ایجاد و حفظ ثبات در بازار ارز و بخش‌های واقعی و مالی اقتصاد نخواهد کرد و اقتصاد ایران را با چالش‌های جدی مواجه خواهد ساخت.

در این راستا، بانک مرکزی متناسب با شرایط و روند امروزه بازار نسبت به تأمین تقاضاهای واقعی ارز به‌صورت اسکناس و حواله اقدام کرده است، بنابراین سیاست این بانک حفظ ثبات بازار ارز براساس عوامل بنیادین است.

بانک مرکزی همچنین تأکید کرده است: بازار اسکناس توسط بازارساز در حال اشباع شدن است و به‌نظر می‌رسد بازارساز با این اقدام دست دلالان را از بازار کوتاه کرده است و تأمین نیازهای ارزی متقاضیان واقعی توسط نظام بانکی و شبکه صرافی‌های مجاز به‌نرخ بازار و براساس عوامل بنیادین ادامه خواهد داشت.

بهار بازدید : 24 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

 

فعالان بازار ارز نسبت به وضعیت تامین ارز  در سامانه ی نیما گله دارند و میگویندافزایش  قیمت ارز در سامانه نیما و عدم تأمین ارز به‌قیمت مناسب مشکلی برای فعالان اقتصادی شده است". گفتنی است امروز قیمت خرید دلار در سامانه نیما 21 هزار و 863 تومان بود.

یکی از بازاری‌ها در همین ارتباط می‌گوید: عدم وجود ارز کافی با نرخ مناسب در سامانه نیما برای صرافان غیربانکی و‌ خرید ارز محدود با شرایط مناقصه بسیار رقابتی و ارایه نرخ‌های بالا برای خرید محدود ارز از مهمترین دلایل افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر بوده است.

بازاری‌ها از افزایش تقاضا بین صرافی‌ها می‌گویند و تأکید دارند که ارز با نرخ مناسب کم شده ضمن اینکه فضای رقابتی در خرید و فروش‌ها باعث افزایش نرخ ارز شده است.

 

 

 

بهار بازدید : 35 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، «عبدالناصر همتی» با اشاره به معاملات سامانه نیما عنوان کرد: معاملات حواله ارزی روزهای گذشته شهریورماه در سامانه نیما، که بخشی از آن همراه با ایام تعطیلات عزاداری بود از یک میلیارد یورو فراتر رفت که مؤید افزایش عرضه ارز توسط صادر کنندگان و تعمیق تدریجی بازار ثانویه معاملات حواله ارزی است.
همتی تاکید کرد: بانک مرکزی از روز سه شنبه و از طریق بازار متشکل ارزی و صرافی های بانکی تأمین نیازهای ارزی بازار اسکناس را آغاز کرده و درروزهای آتی نیز این سیاست را با هدف ایجاد تعادل و ثبات بازارارز  با قدرت پیش خواهیم برد.
رئیس کل بانک مرکزی تأمین کالاهای اساسی، دارو و مواداولیه کارخانجات را اولویت اصلی این بانک در تأمین ارز وارداتی دانست و تصریح کرد: باتمام مشکلات تجاری ناشی از شیوع کرونا و تداوم تحریمهای ظالمانه در ۵ ماه نخست سال نزدیک ۱۵ میلیارد دلار برای واردات کشور تأمین ارز کرده ایم.

بهار بازدید : 4 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دستور پخت برنج با سبزیجات برای نوزادان خرید برنج کامفیروزی
  زمان 50 دقیقه
  آماده سازی سختی متوسط
  از 7 ماهگی
عناصر

  • برنج گرد 300 گرم
  • 1 لیتر آب سبزیجات بدون نمک
  • 2 حبه سیر
  • فلفل قرمز 150 گرم
  • هویج 150 گرم
  • 120 گرم نخود فرنگی تازه یا منجمد
  • 120 گرم ژامبون پخته شده خرد شده
  • 120 گرم گوجه فرنگی طبیعی له شده
  • روغن زیتون اضافی

برنج دهقانی یک دستور پخت بسیار مفید است. آماده سازی ساده و مواد اولیه این برنج را به یکی از برنج های مورد علاقه ما برای استفاده روزمره در زمانی که باید برای کودک خود بپزیم تبدیل کرده است.

این یک غذای ساده، خوشمزه و سالم است که می توانید روزانه از آن لذت ببرید.

طرز تهیه برنج به سبک دهقانی با سبزیجات برای نوزادان


با تهیه سبزیجات شروع کنید. فلفل و هویج را بشویید و به مکعب های کوچک برش دهید. اگر قصد استفاده از نخود فرنگی منجمد را دارید، آن را از فریزر خارج کنید. سیر را پوست گرفته و خرد کنید.
در یک قابلمه پهن، مقداری روغن زیتون بریزید و وقتی داغ شد سیر، فلفل و هویج را اضافه کنید. 6-7 دقیقه بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا نسوزد. قیمت برنج چمپا فوق ممتاز
ژامبون پخته شده را که به صورت مکعبی خرد شده اضافه کنید، خوب هم بزنید و اجازه دهید 3 تا 4 دقیقه دیگر با سبزیجات تفت داده شود.
نخود فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید و 10 دقیقه دیگر روی حرارت ملایم به پخت ادامه دهید. مهم است که هر از گاهی هم بزنید تا نسوزد.
برنج را اضافه کرده و با بقیه مواد چند دقیقه تفت دهید.
برنج را با آب گوشت بپوشانید و از زمانی که شروع به جوشیدن کرد، 18 تا 20 دقیقه بپزید.
وقتی تمام مایع تبخیر شد، آماده است. آن را در بشقاب سرو کنید و وقتی گرم شد کودکتان می تواند آن را بخورد.
ترفندها و نکات
دستور غذا را با سبزیجاتی که در خانه دارید تطبیق دهید: کدو سبز، تره فرنگی، مارچوبه، کلم بروکلی و غیره. می توانید به جای ژامبون پخته شده از تکه های مرغ یا بوقلمون نیز استفاده کنید.
می توانید آن را با برنج قهوه ای درست کنید، اما باید حدود 30 دقیقه بپزد و به مقداری آبگوشت دیگر نیاز دارید. همچنین به یاد داشته باشید که رعایت مراحل حذف آرسنیک از برنج (آن را خیس کنید، زیر شیر آب بشویید و با آب فراوان بپزید) مهم است.
غذایی است که تمام اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند، فقط وقتی می خواهید آن را میل کنید کمی نمک به بشقاب بزرگسالان اضافه کنید.

بهار بازدید : 12 چهارشنبه 20 دی 1402 نظرات (0)

معنی | مفهوم | تعریف:
بسته به نوع، روش های مختلفی برای دور انداختن مانیتور کامپیوتر وجود دارد. یک راه رایج این است که مانیتور را در یک مرکز بازیافت زباله های الکترونیکی رها کنید، جایی که اقلام قابل استفاده مجدد برداشته شده و قطعات خطرناک دور ریخته می شوند. روش دیگر پیدا کردن کارخانه ای است که واحد را برای استفاده مداوم بازسازی می کند.در نهایت، شرکت های دفع زباله وجود دارند که مانیتور را به گونه ای تخریب می کنند که مواد مضر را در محیط منتشر نکند. قیمت ضایعات تابلو برق

آگهی ها

مانیتورهای کامپیوتر حاوی موادی هستند که زباله های خطرناک محسوب می شوند و باید به درستی دفع شوند.

توسعه سریع نمایشگرهای بصری جدید و کاهش قیمت این محصولات منجر به افزایش نرخ فرسودگی برخی از مانیتورها شده است. برای دفع ایمن مانیتور کامپیوتر باید اقدامات خاصی را انجام داد تا از ورود فلزات و مواد مضر به محیط جلوگیری شود.این مشکل منجر به وضع قوانین خاصی در برخی از مناطقی شده است که مانیتورهای کامپیوتری ممنوع است و با سایر زباله های معمولی دفع می شوند.

مانیتورهای شکسته کامپیوتر را می توان در یک مرکز بازیافت زباله الکترونیکی انداخت.

آگهی ها

بازیافت روشی موثر برای دور انداختن مانیتور کامپیوتر است. شرکت‌ها و شهرداری‌هایی هستند که تلاش می‌کنند فلزات ارزشمندی مانند طلا و مس را از بردهای مدار استخراج کنند تا بتوان از آنها استفاده مجدد کرد. سایر قطعات قابل دوام را می‌توان به‌عنوان مازاد به تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی فروخت.اگرچه می‌توان روکش‌های پلاستیکی و برخی قطعات دیگر را بازیافت کرد، اغلب برای انجام این کار انرژی بیشتری نسبت به تولید پلاستیک‌های جدید مصرف می‌شود.

بسیاری از تولیدکنندگان نمایشگر به شما کمک می کنند تا مانیتور رایانه را به عنوان خدمات یا به دلیل قوانین محلی دور بیندازید. این فرآیند معمولاً شامل تحویل واحد به یک توزیع کننده یا خرده فروش است که با شرکت کار می کند. مانیتورهایی که به این روش دور ریخته می شوند همیشه بازیافت نمی شوند و گاهی اوقات به محل های دفن زباله در کشورهایی که قوانین سخت گیرانه تری نسبت به زباله های الکترونیکی دارند فرستاده می شوند. گاهی اوقات می توان مانیتورها را بازسازی کرد و دوباره فروخت یا اهدا کرد. قیمت ضایعات مانیتور

روش متداول تر برای دفع مانیتور کامپیوتر، یافتن شرکت یا مکانی است که به سادگی واحد را جدا کرده و تک تک قطعات را مطابق با مقررات مربوط به زباله های خطرناک دفع می کند. انجام این نوع خدمات شامل برخی کارها می‌شود، بنابراین ممکن است هزینه‌هایی در رابطه با دور انداختن مانیتور وجود داشته باشد. صفحه‌نمایش‌ها اغلب به صورت عمده به مراکز بزرگ‌تر ارسال می‌شوند تا بتوان آنها را سوزاند.

مهم است که مانیتور کامپیوتر را به روش صحیح دور بیندازید. عناصری مانند سرب و جیوه در مانیتورها وجود دارند، حتی اگر در مقادیر کم باشند. این فلزات می توانند به خاک، منابع آب و گاهی اوقات حتی هوا نفوذ کنند و باعث آلودگی شوند که برای ساکنان مجاور مضر است.

بهار بازدید : 12 دوشنبه 18 دی 1402 نظرات (0)

زباله های الکترونیکی یکی از بزرگترین دردسرهایی است که جهان در حال حاضر با آن مواجه است. زمانی که فناوری توسعه یافته و مردم پیشرفته‌تر شده‌اند، زباله‌هایی که رها می‌کنند انباشته می‌شوند. وقتی همه از دسکتاپ به لپ‌تاپ به تب‌ها، از موبایل به گوشی‌های هوشمند رفتند، افراد مسن باقی مانده روز به روز در حال افزایش هستند. بنابراین ، خواهیم دید که چگونه می توانیم رایانه ها و مراحل درگیر در آن را با مزایا و معایب آن بازیافت کنیم. بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر

همانطور که از این کلمه آمده است ، بازیافت رایانه فرایند استفاده مجدد از لپ تاپ ها و رایانه های قدیمی یا دور ریخته شده با پردازش مجدد آنها است. اجزای اصلی یک کامپیوتر مانند مادربرد، مانیتور، صفحه کلید، پردازنده مرکزی، نمایشگر و ماوس با پردازش مجدد آنها بازیافت می شوند. بیشتر رایانه ها از جیوه ، سرب ، کادمیوم و کروم ساخته شده اند. بسیاری از روشها باید در ساخت رایانه ای که گران است دنبال شود. بنابراین بازیافت آنها باعث صرفه جویی در منابع ، پول و انرژی زیادی می شود. فروش برد موبایل کیلویی

مراحل بازیافت کامپیوتری

مجموعه :
این اولین قدم در بازیافت کامپیوتر است. رایانه قدیمی و قراضه از صاحبان یا دفن زباله ها جمع آوری می شود و به مراکز بازیافت منتقل می شود. رایانه ها حتی در مراکز مجموعه جمع آوری می شوند.
طبقه بندی:
رایانه های جمع آوری شده به صورت دستی با توجه به نوع مواد مورد استفاده و مدل ها طبقه بندی می شوند.
شواهد و مدارک :
پس از مرتب سازی مناسب ، آنها آزمایش می شوند تا مشخص شوند که آیا می توان از آنها استفاده مجدد و بازیافت کرد. اگر رایانه یا لپ تاپ در شرایط کار باشد ، به جدیدترین نسخه برتر تعمیر و به روز می شود و سپس با نرخ دست دوم فروخته می شود.
جداسازی دستی:
پس از مرتب سازی، اگر رایانه ها قابل ارتقا یا تعمیر نباشند، اجزای مهم مانند برد مدار، بلندگوها، هارد دیسک، بلندگوها، صفحه کلید، درایو دی وی دی گرفته می شوند. کارتهای گرافیکی و غیره برای بازسازی به خرده فروشان دست دوم منتقل می شوند. گاهی اوقات کل واحد جدا می شود و به پلاستیک، فلز، غیر فلز و غیره طبقه بندی می شود. مواد خطرناک مانند کادمیوم ، باریم و جیوه با دقت برداشته می شوند. باتری ها نیز برداشته شده و به واحدهای بازیافت باتری منتقل می شوند. قیمت ضایعات مانیتور
داده ها از بین می روند:
تمام اطلاعات موجود در تمام هارد دیسک ها در یک فرآیند ده تنی حذف می شوند. این عمدتا برای اطمینان از پاک شدن تمام داده ها از رایانه انجام می شود. بنابراین، کامپیوترها به خوبی جدید هستند.
جداسازی از مواد دیگر. :
سایر مواد مانند تخته های مدار، محفظه های پلاستیکی و کابل ها برداشته و شکسته می شوند. سپس از طریق تکنیک های غربالگری برای حذف فلزات گرانبها مانند نقره، مس، آهن و طلا عبور داده می شود. این فرآیند معمولاً ریخته گری نامیده می شود.
استفاده مجدد:
بنابراین، تمام مواد بازیافت شده در این فرآیند به بازیافت های ثانویه برای تولید محصولات جدید می رسد. این فلز به بازیافت های فلزی می رود و برای ساخت مواد فلزی جدید استفاده می شود. پلاستیک به بازیافت پلاستیک می رود و به عنوان ماده اولیه برای ساخت پلاستیک جدید استفاده می شود.

بهار بازدید : 18 یکشنبه 17 دی 1402 نظرات (0)


سیستم ضد آلودگی که گازهای خروجی را تصفیه می کند شامل فلزات گرانبهایی است که ارزش بالاتری نسبت به طلا دارند. خاک کاتالیزور کیلویی چند
کاوشگر لامبدا
زیر بدنه یک خودرو با سیستم اگزوز و کاتالیزور در مرکز.
 
 
این دستگاهی است که اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اما متأسفانه به این دلیل است که مبدل کاتالیزوری خودرو عنصری است که توسط سارقان آرزو می شود و باندهای سازمان یافته در سرقت آنها تخصص دارند. ضایعات کاتالیزور

اما چرا؟ قبل از بیان جزئیات، لازم است توضیح دهیم که چیست و چه وظیفه ای دارد مبدل کاتالیزوری.

کاتالیزور خودرو چیست؟

این دستگاهی است که از سال 1993 برای همه خودروهای بنزینی و از سال 1997 برای همه خودروهای دیزلی اجباری شد.

هدف از کاتالیزور ، کنترل انتشار گازهای اگزوز ، کاهش سمیت آنها است و عملکرد آن باعث ایجاد یک فرایند شیمیایی بر اساس پدیده کاهش اکسیداسیون می شود.

اطلاعات بیشتر
سرقت کاتالیزور در کمتر از 30 ثانیه سرقت کاتالیزور در کمتر از 30 ثانیه
چرا کاتالیست ها دزدیده می شوند؟
اکتبر گذشته ، یک سازمان جنایی اختصاص داده شده به سرقت مداوم کاتالیزورهای وسیله نقلیه ، با ارزش برای فلزات موجود در آنها - که در بازار سیاه بسیار ارزشمند است - توسط پلیس برچیده شد ، که هفت نفر را در مالاگا و سویل به دلیل 53 سرقت از این نوع دستگیر کردند.

این عملیات با نام Cata-Tartana ، در اواخر سال 2021 به دنبال شکایات مربوط به سرقت کاتالیزورها در استان های مالاگا و سویل آغاز شد ، همانطور که به EFE توسط ایستگاه پلیس استان سپاه پلیس ملی گزارش شده است.

این دستگاه ها بخشی از سیستم اگزوز وسایل نقلیه موتوری با عملکرد شیمیایی اصلاح گازها برای کاهش انتشار آلاینده ها هستند و نکته ارزشمند در مورد این قطعات ، فلزاتی است که در داخل آنها وجود دارد - پالادیوم ، رودیوم و پلاتین - که هدف آنها از سرقت خواهد بود فروش آن در بازار مخفی باشد.

دزدی کاتالیزور
کاتالیزور حاوی فلزات مختلفی است که بسیار ارزشمند هستند. قیمت خاک کاتالیزور
در واقع، سرقت مبدل کاتالیزوری به یک روند نگران کننده در ایالات متحده تبدیل شده است و در سراسر کشور در حال افزایش است. به عنوان مثال ، در هیوستون ، تگزاس ، پلیس قبلاً در شش ماه اول سال جاری گزارش هایی از بیش از 6000 سرقت از این دست دریافت کرده است.

چگونه از سرقت کاتالیزورها جلوگیری کنیم؟

بدیهی است که در صورت امکان، ماشین خود را در یک گاراژ یا داخل ملک شخصی پارک کنید. دزدان برای دسترسی به قطعه و سرقت آن با مشکل بیشتری روبرو خواهند شد.
اگر مجبورید آن را در خیابان رها کنید، از پارک کردن ماشین در مکان‌های خلوت، خلوت و کم نور خودداری کنید.
با دو چرخ بالا در پیاده رو پارک نکنید، زیرا خودرو را از سطح زمین بالاتر می برد و دسترسی به قسمت های زیر بدنه را تسهیل می کند. این توصیه به ویژه برای وسایل نقلیه با ارتفاع طبیعی نشان داده شده است ، زیرا SUV ها یا وسایل نقلیه خارج از جاده ، به دلیل ارتفاع بیشتر ، در حال حاضر زیر بدن خود را در معرض دید خود قرار داده اند.
کاتالیزور را با ضبط آن با پلاک وسیله نقلیه یا VIN (شماره شناسایی وسیله نقلیه) ، مجموعه ای از 17 رقم که وسیله نقلیه را به گونه ای شناسایی می کند که گویا DNI آن است ، علامت گذاری کنید ، بنابراین فروش قطعات متعاقباً در بازار سیاه را دشوار می کند.
کاتالیزور را با مقداری رنگ تند رنگ کنید که در نگاه اول آن را از یک قطعه اصلی متمایز می کند. بنابراین، سارق برای فروش مجدد کالا با مشکل بیشتری روبرو خواهد شد و ممکن است از نیت خود دست بکشد. با این حال، رنگ باید در برابر حرارت مقاوم باشد و در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند.
یک صفحه پایین محافظ را در این کارگاه نصب کنید که اگرچه از سرقت 100 ٪ جلوگیری نمی کند ، اما با پیچیده سازی دسترسی و جداسازی کاتالیزور ، به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند ، که زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

بهار بازدید : 18 پنجشنبه 26 مرداد 1402 نظرات (0)

 

در Carsoe ما راه حل های سفارشی برای آسانسور و پالت سازی و همچنین سایر راه حل های اتوماسیون را طراحی و می سازیم. قیمت اینورتر بالابر

این محصولات بخشی جدایی ناپذیر از کارخانه فرآوری غذاهای دریایی هستند و امکان جابجایی بهینه صید را فراهم می کنند.

با سیستم کارخانه فرآوری خودکار ما، می توانید دستیاری محصولات خود را کاهش دهید.

 


منابع
محصولات
مخاطب
کنترل موثر و خودکار در هواپیما
الزامات افزایش بهره وری و کاهش حمل دستی وسایل سنگین در صنایع غذایی مدرن به طور فزاینده ای سختگیرانه می شود.

امروزه ارائه یک محیط کاری ارگونومیک اولویت اصلی است، و تمرکز بر حذف عملیات سنگین کاری مربوط به بارگیری محصولات در پالت و محموله است.

پالت‌سازی و آسانسورهای Carsoe فرآیندهای داخل هواپیما را خودکار می‌کند و در نیروی انسانی مورد نیاز برای جابجایی در کارخانه شما صرفه‌جویی می‌کند:

دسته بندی محصولات
حمل و نقل بین عرشه
بلند کردن و جابجایی خودکار بلوک های یخ زده
وقتی به ساحل رسیدید پالت ها را تمیز کنید
تخلیه آسان
جریان تولید بهینه

3 محصول کلیدی برای کارخانه فرآوری شما

هتل ها

مرتب سازی خودکار

صید خود را به طور مداوم قبل از اینکه به طور خودکار به پالت سازی منتقل شود، مستقیماً روی کشتی مرتب کنید.

بدون نیاز به مرتب سازی محصولات در فضای بار یا در زمین.

پالت سازی

ذخیره سازی ایمن

پالت ساز فشرده ما می تواند هر لایه را به صورت جداگانه بپیچد تا از محصولات در طول دریای آزاد محافظت کند.

نگه دارید صید خود را با خیال راحت ذخیره می شود.

 

آسانسور

دستکاری آسان

ساخت آسانسور در کارخانه فرآوری شما، جابجایی، فضا و تخلیه را بهینه می کند.

حمل و نقل آسان بار شما بین عرشه.

بهار بازدید : 18 یکشنبه 22 مرداد 1402 نظرات (0)

نحوه تعویض یا بازگرداندن مهر و موم یخچال به تنهایی سؤالی است که بسیاری از صاحبان را نگران می کند. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان به نظر می رسد که مدیریت آن به تنهایی امکان پذیر است. داشتن مهارت اولیه تعمیر و داشتن تجهیزات لازم کافی است.

تعویض آدامس در یخچال


شما باید مارک یخچال را بیابید، این به شما کمک می کند تا قسمت مناسب و در غیاب آن یک آنالوگ را انتخاب کنید.
برای شروع، اگر درصد سایش خیلی زیاد نیست، می توانید سعی کنید واشر را احیا کنید. درجه آن را می توان از روی ظاهر آن (تعداد خراش، ترک) قضاوت کرد. برای انجام این کار، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

مهر و موم را بردارید و در یک ظرف آب گرم خیس کنید. دمای بالا به بازیابی شکل اولیه آن کمک می کند.
اگر ناحیه تغییر شکل کوچک است، کافی است ناحیه مورد نظر را با یک سشوار ساختمانی گرم کنید.
ترک های کوچک را می توان به راحتی با درزگیر سیلیکونی از بین برد
چسب Moment مقاوم در برابر سرما می تواند به راحتی با قطعات بیرون آمده از جعبه مقابله کند.
در صورت عدم تعمیر بهتر است مهر و موم آسیب دیده را با مهر جدید تعویض کنید.

آدامس برای یخچال
اگر مواد جدید نامناسب یا بی کیفیت باشد، تعویض لاستیک درزگیر در یخچال کاری نمی کند.
مهم! هنگام انتخاب باند الاستیک، به سازنده توجه کنید. برندهای مختلف قطعات یدکی خود را تولید می کنند. اگر یافتن نسخه اصلی غیرممکن باشد، یک آنالوگ برای علامت تجاری انتخاب می شود.

اگر از قانون انتخاب نوار آب بندی با توجه به نام سازنده تجهیزات غفلت کنید، تغییر آن بی فایده است، زیرا بعید است که مناسب باشد. اما وظیفه این است که قسمت لازم را به جای قسمت بی فایده قرار دهیم و از این طریق شکاف های بین در و بدنه را از بین ببریم.

مهر و موم درب یخچال
لاستیک جدید نباید آسیب یا ناهمواری قابل مشاهده داشته باشد.
تهیه مواد و ابزار لازم
اولین قدم این است که برق لوازم خانگی را قطع کرده و مدتی (حدود 20 دقیقه) صبر کنید. برای راحتی، درب را می توان از لولا جدا کرد و روی زمین قرار داد. اما این اختیاری است. فضای واحد را از قبل از غذا و ظروف آشپزخانه آزاد کنید.

بهار بازدید : 14 یکشنبه 22 مرداد 1402 نظرات (0)

اینجا را کلیک کنید تا از جعبه چت برای صحبت با یکی از تکنسین های ما استفاده کنید. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان
بدون تماس سرویس در منزل بدون توافق

کویل های کندانسور کثیف
""

چیست: سیستم خنک کننده آب بندی شده یخچال شما دارای چندین بخش است که هر کدام هدف خاصی دارند. یکی از این بخش ها خازن و سیم پیچ های آن است.

هنگامی که مبرد حرارت را از محفظه یخچال خارج می کند، بسیار داغ می شود. سپس به سمت کویل های کندانسور در پشت یخچال جریان می یابد و در آنجا این گرما را در محیط آزاد می کند.

در نتیجه، مبرد خنک می شود و گرمای بیشتری را از یخچال خارج می کند.

چه اتفاقی می‌افتد: وقتی کویل‌های کندانسور کثیف می‌شوند، خروج گرما از مبرد چالش‌برانگیزتر می‌شود. در نتیجه، سیستم خنک کننده باید سخت کار کند تا محفظه یخچال خنک بماند و دمای تنظیم شده شما را برآورده کند.

متأسفانه، یک سیستم خنک کننده یخچال که در حالت اوردرایو قرار می گیرد، برخی از اتاق ها را بیش از حد خنک می کند. بدون توجه به دمای تنظیم شده واقعی که انتخاب کرده اید باعث یخ زدن اتاق می شود.

نحوه رفع آن: خوشبختانه راه حل این مشکل ساده است. ابتدا کویل های کندانسور را تا حد امکان تمیز کنید و این کار را مرتب تکرار کنید.

برای انجام این کار، یک جاروبرقی بگیرید. از آن برای حذف هرگونه گرد و غبار روی سیم پیچ کندانسور یا اطراف آن استفاده کنید. سپس از یک برس برای پاک کردن گرد و غبار سرسخت چسبیده به خود کویل ها استفاده کنید.

هنگامی که کویل های کندانسور می توانند گرما را به طور موثر آزاد کنند، سیستم خنک کننده سخت تر کار نمی کند. بنابراین پس از آن تجمع یخی وجود نخواهد داشت.

""

بخوانید: نحوه تمیز کردن کویل های کندانسور در یخچال ویرپول

سوراخ های هوا مسدود شده است

چیست: هر قسمت از یخچال شما دارای چندین دریچه هوا است که هوای سرد را آزاد می کند. معمولاً آنها را در دیوار پشتی اتاقی که دستگاه بخور در آن قرار دارد پیدا خواهید کرد.

هوای سرد از دریچه ها خارج می شود و در تمام اتاق به گردش در می آید. بنابراین تضمین می کند که محفظه یخچال به طور کامل بدون هیچ نقطه داغی در هر جایی خنک می شود.

چه اتفاقی می‌افتد: حتی اگر یخچال را در پایین‌ترین حالت تنظیم کرده باشید، ممکن است یخ در اطراف دریچه‌های هوا ایجاد شود. این زمانی اتفاق می‌افتد که دریچه‌ها را مسدود کنید و از خروج هوای سرد به‌آرامی از آن‌ها جلوگیری کنید.

بهار بازدید : 17 پنجشنبه 19 مرداد 1402 نظرات (0)

اما من بسیار شک دارم که چنین کارخانه ای از نظر قدرت چه مصرف کند. نمایندگی نصب کولر گازی اصفهان من در دفترچه راهنمای سایت می بینم که "قدرت سرمایش/گرمایش" آن 850-880 وات و "ظرفیت سرمایش/گرمایش" 2600 وات است. اما من حدس می‌زنم که نمی‌توانم دوباره از این مقادیر زیاد استفاده کنم، زیرا مصرف انرژی باید به میزان کارکرد آن بستگی داشته باشد (دقیقاً مانند سایر وسایل الکترونیکی).

بنابراین آیا کسی با دستگاه مشابهی می داند که چنین جانوری چقدر می بلعد؟ این یک اتاق 14-16 متر مربع است که باید از 28-29 درجه تا حدود 24 درجه خنک شود. اگر بتوان آن را برای حدود 6-7 کیلووات ساعت در روز انجام داد، یعنی. 500 کرون کرونه در ماه، پس من قطعاً فکر می کردم که قابل کنترل است.
--


با احترام
کروتافیتوس112
#1
  کاربر حذف شده 21
کاربر مگا
07-07-2012 12:10

به ادمین گزارش می دهد
#0 نمی دانم هزینه چنین سیستمی برای خانه در حین کار چقدر است، اما می دانم که یک سیستم تهویه مطبوع برای ماشین "هزینه" دارد و اینجا می گویند که ماشین تقریباً کار می کند. 2-3 کیلومتر کمتر در هر لیتر بنابراین هزینه آن بسیار زیاد است.
--
 
#2
  SoloDK
کاربر Maxi
07-07-2012 12:28

به ادمین گزارش می دهد
می گوید از چه چیزی استفاده می کند. 850 یا 880 وات، بسته به اینکه گرم شود یا خنک شود. سپس می توانید خودتان محاسبه کنید که چقدر برای شما خواهد بود. می توانید به سادگی تعداد ساعت ها را در وات ضرب کنید و سپس در قیمت هر کیلووات ساعت در شرکت برق خود ضرب کنید.
--
خالصانه
سورن
#3
  کروتافیتوس112
حامی جوان
07-07-2012 12:34

به ادمین گزارش می دهد
#2 یک چیز این است که روی آن نوشته شده است، چیز دیگر این است که واقعاً از چه چیزی استفاده می کند. یک کامپیوتر با یک PSU 800 وات هم 800 وات نمی کشد، امیدوارم و معتقدم که اینجا هم تا حدودی همینطور است.

اما شاید من با این تاپیک خیلی خوشبین بودم، احتمال اینکه کسی با سیستم مشابهی اینجا نشسته باشد و بداند واقعاً از چه چیزی استفاده می کند، احتمالاً حداقل است.
--
با احترام
کروتافیتوس112
#4
  Kasperkk
ماکسی نرد
07-07-2012 12:38

به ادمین گزارش می دهد
شماره 3 شما نمی توانید پاسخ دهید که واقعاً از چه چیزی استفاده می کند زیرا به درجه خنک کننده مورد انتظار شما، درجه عایق بودن اتاق و هر نور بستگی دارد. همیشه 100٪ از اتاقی به اتاق دیگر بستگی به هزینه خنک کردن یا گرم کردن آن دارد.
اگر ترموستات را مثلاً روی 19 درجه تنظیم کنید، احتمالاً مجبور نیست همیشه این کار را انجام دهد، مگر اینکه یک اتاق واقعاً بزرگ باشد. من فکر می کنم شما باید روی شاید حدود 500 وات در ساعت یا چیزی شبیه به آن حساب کنید
--
هو، هو، لعنتی هو!
#5
  رفیق چوگان
گورو
07-07-2012 13:41

به ادمین گزارش می دهد
شماره 1 من هم این را شنیده ام، اما من خودم یک رنو توئینگو با تهویه مطبوع دارم و به سختی می توانم تفاوت را اندازه گیری کنم که آیا کولر روشن است یا نه (ما داریم حداکثر 0.5 کیلومتر بر لیتر اختلاف را می گوییم).
--
Q6600، رم 5 گیگابایت، HD6870.
#6
  zz_smokey
نیمه حامی
07-07-2012 13:47

به ادمین گزارش می دهد
شماره 1 Top Gear یا Fifth Gear یک بار آزمایش کرد که آیا استفاده از تهویه مطبوع مقرون به صرفه تر است یا باز بودن پنجره ها، و تهویه مطبوع اقتصادی ترین بود.
--
Msi GX640 روی میز من است :-P
PS3 برای زندگی است عزیزم ;) :D
#7
  کنف جن
نویسنده
07-07-2012 13:55

به ادمین گزارش می دهد
#6 بستگی به سرعت دارد :) هرچه سرعت بیشتر باشد-> سیستم تهویه مطبوع/تهویه مطبوع در مقایسه با پنجره‌های باز بهتر است، زیرا پنجره‌های باز روی آیرودینامیک خودرو تأثیر می‌گذارند و در نتیجه مقاومت هوا را افزایش می‌دهند. در سرعت 50 کیلومتر در ساعت این اثر ناچیز است، در حالی که در سرعت بزرگراه احتمالاً تأثیر واضحی خواهد داشت. اما اعداد شماره 1 احتمالاً فقط در صورتی مناسب هستند که یک VW Lupo 3L در بزرگراه یا مشابه آن باشد :) ساب 9000 قدیمی ما، در هر صورت، تفاوت قابل اندازه گیری بین روشن بودن یا نبودن تهویه هوا ندارد. و در غیر این صورت باید انتظار داشت که یک سیستم تهویه مطبوع (نسبتا) قدیمی نسبت به نوع مدرن خود کارآمدتر باشد.

#0 ما در خانه تعطیلات خود تهویه مطبوع داریم، اما با تنظیمات دمایی تا حدودی متفاوت از آنچه در مورد شما وجود دارد، همانطور که مشخصاً منطقه بسیار بزرگتری است که باید گرم یا خنک شود. تا آنجا که من به یاد دارم، در طول یک سال گذشته تقریباً اجرا شده است. تاثیر 40% به طور متوسط ​​برای نگه داشتن دما بالای 16 درجه (و دقیقاً در 22 درجه زمانی که در خانه تابستانی هستیم). اما همانطور که شماره 4 می گوید، این تعداد در نهایت 100٪ فردی است، بنابراین احتمالاً نمی توانید از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده زیادی کنید:(
--
عجایب Hi-Fi

"مشکل نقل قول ها در اینترنت این است که شما هرگز نمی دانید که آنها واقعی هستند" - آبراهام لینکلن
#8
  cbj7000
کاربر فوق العاده
07-07-2012 15:19

به ادمین گزارش می دهد
شما درست می گویید که مشخصا از 800-900 وات دائما و همیشه استفاده نمی کند. همانطور که یکی اشاره کرد، بستگی زیادی به دمای اتاق مورد نظر شما، میزان عایق کاری سقف و دیوارها و پنجره های شما دارد و خورشید به فضا می تابد و غیره

بهار بازدید : 20 شنبه 14 مرداد 1402 نظرات (0)

گزینه های زیر به شما این امکان را می دهد که انتخاب درستی داشته باشید: نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان

ابعاد محل. این پارامتر مستقیماً بر اندازه واحد داخلی تأثیر می گذارد: در یک اتاق بزرگ، یک واحد بزرگ برای تهویه مطبوع کارآمد نصب کنید.
تعداد اتاق هایی که باید در آن ها تهویه مطبوع تنظیم کنید. این نشانگر بر انتخاب دستگاه خارجی تأثیر می گذارد.
برق از دستگاه خارجی بلوک در خیابان باید با توجه به ویژگی های خود به گونه ای باشد که استفاده کامل از بلوک ها را در اتاق ها ایجاد کند. استفاده از این گزینه به متخصصان کمک می کند.
طول مسیر. این بستگی به فاصله بین واحد خارجی و داخلی دارد. بهتر است فاصله تا حد امکان کم باشد، زیرا در این صورت نصب آسان تر می شود و نیروی کار از بین نمی رود.
سازه های خارجی اگر قرار است یونیت خارجی با نمای خانه هماهنگی داشته باشد، یونیت داخلی باید کاملاً در اتاق قرار گیرد.

تهویه مطبوع خنک کننده کاست

نقطه ضعف چنین سیستمی قیمت بالا و همچنین نصب پیچیده و وقت گیر خواهد بود.

کولرهای سقفی و کفی در اتاق های بزرگی که سقف کاذب وجود ندارد و دیگر انواع کولر گازی قابل نصب نیست نصب می شود. اغلب، اینها شامل اتاق های بزرگ با پنجره های بزرگ است. نوع دستگاه توصیف شده دارای عمق کم (20-25 سانتی متر) است، در پایین دیوار یا زیر سقف نصب می شود. بنابراین، هوای سرد می تواند در سراسر محیط و سقف پخش شود یا به سادگی بالا بیاید.

از ویژگی های مثبت سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جریان یکنواخت هوای سرد بدون آسیب به سلامتی؛
هر نخ می تواند نشانگر قدرت خود را داشته باشد.
را می توان در اتاق هایی با سقف های معمولی و غیر معلق نصب کرد.
شما می توانید یک اتاق از هر نوع، حتی اصلی ترین شکل را خنک کنید.
تنها نکته منفی قیمت بالای این نوع سیستم هاست.

انواع ستون ها با سیستم های اسپلیت اغلب در مناطق وسیعی که نصب انواع دیگر امکان پذیر نیست دیده می شود. این، به عنوان مثال، هتل ها، انجمن های فیلارمونیک، تئاتر، موزه ها و غیره. این سیستم جریان بزرگ و قدرتمندی از هوای خنک ایجاد می کند.

مزایای سیستم های ستونی عبارتند از:

شما به راحتی می توانید دمای هوا را تنظیم کنید.
حتی اتاق های بسیار بزرگ به سرعت خنک می شوند.

بهار بازدید : 16 شنبه 14 مرداد 1402 نظرات (0)

صداهای عملیاتی را بعد از حدودا بررسی کنید. یک ساعت. تعمیر یخچال امرسان در اصفهان
اگر محصول روشن باشد و کمپرسور بی صدا باشد، ممکن است یخچال به طور خودکار یخ زدایی کند. یخ زدایی به طور منظم انجام می شود و تقریباً طول می کشد. 30 دقیقه.
 
دمای داخل کابینت را بررسی کنید. با قرار دادن یک لیوان آب با دماسنج در وسط قفسه وسط و خواندن دما پس از 6-12 ساعت می توانید عملکرد یخچال را اندازه گیری کنید. اگر دمای نمایش داده شده با دمای تنظیم شده مطابقت داشته باشد، دستگاه به درستی کار می کند.

بررسی کنید که آیا کابینت روشن است یا خیر. سعی کنید کابینت را با استفاده از یک دکمه روی پانل یا با چرخاندن دکمه ترموستات / دما روشن کنید.

بررسی کنید که آیا برق کابینت وجود دارد یا خیر.
- بررسی کنید که دوشاخه وارد شده و پریز روشن باشد
-با اتصال دستگاه دیگری به پریز بررسی کنید که آیا برق در پریز وجود دارد یا خیر و ببینید آیا آنطور که باید کار می کند یا خیر. اگر پریز کار نمی کند، می توانید برای حل مشکل با یک برقکار محلی تماس بگیرید.
-بررسی کنید که آیا فیوز منفجر شده یا رله HFI/HPFI در پانل فیوز شما خاموش شده است.

بررسی کنید که آیا دمای محیط بین +10 - +32 درجه سانتیگراد است یا خیر. اگر دمای محیط خیلی بالا یا خیلی پایین باشد، ممکن است باعث خنک شدن کافی یا عدم خنک شدن آن شود یا ممکن است فریزر خشک شود.

بررسی کنید که کابینت تهویه کافی در اطراف داشته باشد و به درستی نصب شده باشد. برای دستیابی به خنک کننده کافی، کابینت به تهویه مناسب نیاز دارد. مهم است که کابینت را با تهویه مطابق با دستورالعمل های راهنمای کاربر یا دستورالعمل نصب نصب کنید. شما می توانید راهنمای کاربر خود را از اینجا دانلود کنید.

کابینت را ریست کنید. ممکن است نیاز به تنظیم مجدد الکترونیکی باشد از پریز برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. قطع و وصل کردن قطعات الکترونیکی روی محصول را ریست می کند.

اگر موارد فوق مشکل را حل نکرد، توصیه می کنیم برای بازدید از یکی از تکنسین های خدمات آموزش دیده ویژه ما رزرو کنید.
شما می توانید به راحتی به صورت شبانه روزی ویزیت سرویس را سفارش دهید و تاریخ مورد نظر را برای بازدید خود انتخاب کنید.

بهار بازدید : 18 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

کدام فریزر برای شما و نیازهای شما مناسب تر است - فریزر صندوق دار یا کمد فریزر؟ و دفعه بعد که یک فریزر جدید می خرید باید به دنبال چه چیزی باشید؟ تعمیرات یخچال اسنوا در اصفهان

ترین بروندستد
·
عکس: گتی ایماژ
·
19 ژوئن 2023
فریزر صندوق دار یا کمد - فریزر مناسب را انتخاب کنید - فریزر دستی باز می شود
اعتبار تصویر: Getty Images
فریزر باید کالاهای منجمد شما را در دمای حداقل -18 درجه نگه دارد. خوشبختانه اکثر فریزرها می توانند این کار را انجام دهند. اما هنوز نکات زیادی در هنگام خرید فریزر جدید باید در نظر گرفته شود.

چه نوع باید باشد؟ آیا باید یکپارچه باشد یا مستقل؟ باید بزرگ باشد یا کوچک؟ و آیا باید عملکردهایی مانند NoFrost یا LowFrost داشته باشد؟

ما فریزرها، یخچال فریزرها و فریزرهای صندوقی را آزمایش می کنیم و بر اساس نتایج آزمایش خود، مزایا و معایب انواع مختلف را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به راحتی مورد مناسب را انتخاب کنید.

فریزر، یخچال فریزر یا یخچال فریزر؟
قبل از اینکه تصمیم به خرید فریزر بگیرید، باید در نظر بگیرید که آیا فریزر صندوقدار، یخچال کابینتی یا یخچال فریزر با نیازهای شما سازگاری بیشتری دارد.

فریزر صندوقی


می تواند حاوی بیشترین مقدار کالاهای منجمد از همه انواع فریزر باشد. فریزر صندوقی همچنین دارای فضایی برای مواد غذایی بزرگتر یا نامناسب مانند چماق حیوانات است.

فریزر صندوقی: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
استفاده از آن ارزان است
بسیار جادار است
ممکن است حاوی محصولات منجمد بزرگ یا نامناسب باشد
در صورت قطع برق غذای شما را برای مدت طولانی سرد نگه می دارد
می تواند فضای زیادی را اشغال کند
کمتر شفاف است زیرا کالاها در لایه ها هستند.
کل تست فریزر قفسه سینه ما را ببینید
فریزر
فریزرهای بزرگ برای خانه ای با اعضای خانواده زیاد و آپارتمان ها و خانه هایی با فضای زیاد مناسب هستند. فریزرها فضای زیادی برای فریزر در اختیار شما قرار می دهند و می توانید به راحتی کالاهای یخ زده خود را پیگیری کنید.

فریزر: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
دید خوب، به دلیل کشوها و قفسه ها
ممکن است حاوی مواد غذایی کمتری باشد
نسبت به فریزرهای صندوق دار در همان کلاس انرژی از قدرت بیشتری استفاده می کند
کل تست فریزر ما را ببینید
یخچال فریزر
ترکیب یخچال با فریزر در آپارتمان هایی که فضایی برای فریزر جداگانه وجود ندارد یا خانواده کوچکی که به فضای زیادی برای کالاهای یخ زده نیاز ندارند، به خوبی مناسب است.

یخچال فریزر: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
دید خوب، به دلیل کشوها و قفسه ها
اگر فریزر فقط یک کمپرسور داشته باشد، راه اندازی آن دشوار است
ممکن است حاوی مواد غذایی کمتری باشد
کل تست یخچال فریزر ما را ببینید
این همان چیزی است که هنگام خرید فریزر جدید باید به آن توجه کنید
زمانی که تصمیم به انتخاب فریزر صندوق دار یا کمد گرفتید، باید به موارد زیر توجه کنید:

برچسب انرژی
منفعت قبض برق و محیط زیست از خرید فریزر با برچسب انرژی خوب به فریزرها برچسب انرژی جدید داده شده است. در آزمایشات ما، فریزرها و یخچال فریزرها دارای برچسب انرژی D-F هستند، در حالی که یخچال فریزرها دارای برچسب انرژی A-F هستند.

فریزرهایی با برچسب انرژی خوب می توانند از نظر قیمت گران باشند. اما شما یک فریزر با مصرف انرژی کم می گیرید که به نفع محیط زیست است و در مصرف برق ارزان تر است.

با این حال، همه فریزرهایی که دارای برچسب انرژی خوب هستند ارزش قیمت خود را ندارند، بنابراین از تست ما برای یافتن بهترین فریزر با قیمت استفاده کنید.

برچسب انرژی یک برچسب کیفیت نیست
الزامات انجماد
اگر مقدار زیادی غذا را در راهرو فریز می کنید، ظرفیت انجماد فریزر برای شما مهم است.

ظرفیت انجماد بیانگر این است که با چه سرعتی می توانید مقدار زیادی غذا را منجمد کنید. هنگامی که غذا نیاز به منجمد شدن دارد، انجام این کار در سریع ترین زمان ممکن مزیت است، زیرا کیفیت آن بهتر حفظ می شود.

هنگامی که ظرفیت انجماد را آزمایش می کنیم، هم به مدت زمان طول می کشد و هم بر دمای مواد غذایی که قبلا در فریزر هستند تأثیر می گذارد.

راحتی در استفاده
در یک نمای کلی نمی توانید ببینید که یک فریزر چقدر کاربر پسند است، اما به همین دلیل است که هنوز نکته مهمی است که هنگام انتخاب یک فریزر جدید باید در نظر داشته باشید.

اگر به یک فریزر سینه نگاه می کنید، باید ارزیابی کنید که آیا برای شما مهم است که بتوانید دمای فریزر را روی صفحه نمایش در درب آن تنظیم کنید یا اینکه برای تنظیم آن باید روی زانوهای خود بنشینید مشکلی ندارید؟ .

بهار بازدید : 16 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

آخرین به روز رسانی 13-01-2020 07:23
مسئله
فریزر من ناگهان خاموش می شود و خنک شدن متوقف می شود نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان


روشن شدن فریزر کمد خاموش می شود


اعمال میشود
فریزر
راه حل
بررسی کنید که آیا برق کابینت وجود دارد یا خیر.
- بررسی کنید که دوشاخه وارد شده و پریز روشن باشد
-با اتصال دستگاه دیگری به پریز بررسی کنید که آیا برق در پریز وجود دارد یا خیر و ببینید آیا آنطور که باید کار می کند یا خیر. اگر پریز کار نمی کند، می توانید برای حل مشکل با یک برقکار محلی تماس بگیرید.
-بررسی کنید که آیا فیوز منفجر شده یا رله HFI/HPFI در پانل فیوز شما خاموش شده است.

بررسی کنید که آیا دمای محیط بین +10 - +32 درجه سانتیگراد است یا خیر. اگر دمای محیط خیلی بالا یا خیلی پایین باشد، ممکن است باعث خنک شدن کافی یا عدم خنک شدن آن شود یا ممکن است فریزر خشک شود.

کابینت را ریست کنید. ممکن است نیاز به تنظیم مجدد الکترونیکی باشد از پریز برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. قطع و وصل کردن قطعات الکترونیکی روی محصول را ریست می کند. اگر کابینت پس از صفر کردن دوباره کار می کند، بررسی کنید که آیا کابینت به زمین متصل است یا خیر.
اگر سوکتی که قرار است محصول شما وصل شود ارت است، می توانید یک آداپتور را به دوشاخه محصول نصب کنید یا دوشاخه را با دوشاخه ارت جایگزین کنید. (دوشاخه 3 پین تایید شده چون تمامی محصولات با دوشاخه های شوکو اروپایی تحویل می شوند که در بعضی جاها هنوز پریزهای دانمارکی با ارت نمی خورد) همچنین امروزه امکان تعویض پریز برای جا افتادن دوشاخه های اروپایی وجود دارد.
راهنمای آژانس ایمنی سوئد در مورد اتصال به زمین و سوکت های دارای زمین جانبی را اینجا ببینید
مثال ها:

امروزه، در بسیاری از موارد، لازم است که نصب با سیم ارت، در خانه های جدیدتر یا هنگام بازسازی محافظت شود.
اگر در مورد اتصال زمین شک دارید، می توانید از نصاب برق محلی خود مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اگر موارد فوق مشکل را حل نکرد، توصیه می کنیم برای بازدید از یکی از تکنسین های خدمات آموزش دیده ویژه ما رزرو کنید.
شما می توانید به راحتی به صورت شبانه روزی ویزیت سرویس را سفارش دهید و تاریخ مورد نظر را برای بازدید خود انتخاب کنید.
نکته
اگر احساس کردید که فریزر شما ناگهان خاموش می شود و خود را خاموش می کند، ممکن است علت آن صدای شبکه برق باشد. در این مواقع می توانید برق را قطع کرده و دوباره روشن کنید و پس از مدتی محصول به طور معمول شروع به کار می کند.
امروزه بسیاری از محصولات خانگی مجهز به قطعات الکترونیکی هستند که در صورت عدم اتصال به زمین، نسبت به نویز الکتریکی، الکتریسیته ساکن یا رادیو حساس هستند. در بسیاری از موارد می توان از این مشکلات جلوگیری کرد و به سادگی با اتصال محصول به اتصال زمین برطرف شد.

بهار بازدید : 16 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

 
معمولاً دو روش نصب برای یک یخچال یکپارچه وجود دارد. بنابراین مهم است که مطمئن شوید که یک کمد و یک یخچال سازگار با هم بخرید. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان


نصب با براکت کشویی
 

در اینجا درهای کابینت با لولاهای معمولی آشپزخانه بر روی کابینت یخچال نصب می شود. ریل های پلاستیکی همراه یخچال را روی درها و براکت ها را روی درب یخچال نصب می کنید. سپس درب آشپزخانه و درب یخچال به دنبال یکدیگر می آیند.

برو به: همه کابینت ها برای نصب با براکت های کشویی
نصب با لولا/درب تخت روی نصب درب
 

در اینجا، درهای آشپزخانه بدون سوراخ مستقیماً با استفاده از براکت هایی که به همراه یخچال ارائه می شود، روی درب های یخچال نصب می شوند. یخچال دارای لولاهای بسیار قوی است که می تواند وزن درب یخچال و درهای آشپزخانه را تحمل کند.

برو به: تمام کابینت ها برای نصب با لولا صاف


تهویه برای یخچال یکپارچه
 


تهویه هوا برای جلوگیری از سوختن یخچال بسیار مهم است. بنابراین همیشه باید یک توری تهویه در ازاره زیر یخچال قرار داده شود و در بالای خود کابینت هوا وجود داشته باشد تا یخچال بتواند گرمای خود را از بین ببرد. در کابینت های یخچال یکپارچه، صفحه پشتی وجود ندارد، زیرا هوا باید بتواند در پشت یخچال کشیده شود.

دستورالعمل های سازنده را برای الزامات هواگیری مشاهده کنید.
به خصوص در مورد یخچال/فریزر یکپارچه
 
با ترکیب یخچال فریزر، انتخاب یخچال فریزر که در آن درب فریزر با درب فریزر کابینت آشپزخانه قرار می گیرد، بسیار مهم است.

درب فریزر طبق استاندارد ما 70 سانتی متر ارتفاع دارد. بنابراین مهم است که ارتفاع ۷۰ سانتی‌متری که از پایین کمد آشپزخانه اندازه‌گیری می‌شود، بین درب یخچال و پارتیشن درب فریزر روی یخچال/فریزر شما قرار داشته باشد تا بتوانید درها را مستقل از یکدیگر باز کنید.

برخی از یخچال ها برای درب فریزر به ارتفاع 80 سانتی متر در نظر گرفته شده اند، بنابراین هنگام سفارش به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. سازندگان لوازم خانگی اغلب طرحی دارند که این اندازه ها را روی درهای فریزر و یخچال نشان می دهد.

بهار بازدید : 16 یکشنبه 01 مرداد 1402 نظرات (0)

در نهایت به آخرین نکته و نه کم اهمیت می رسیم: تهویه هوای لوازم خانگی شما. نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان این پارامتر به ویژه با جلوگیری از تکثیر باکتری ها به خوبی غذا را حفظ می کند. علاوه بر این، بسته به نوع سرمای ایجاد شده در داخل یخچال، می توان از ایجاد یخ زدگی جلوگیری کرد و در نتیجه مصرف انرژی غیر ضروری را کاهش داد. 3 نوع سرما تولید می شود.
سرد استاتیک

با سرمای ساکن، هوا آزادانه در داخل یخچال گردش می کند. بنابراین، هوای گرم در قسمت بالایی بالا می رود. بنابراین لازم است در مورد نحوه نگهداری محصولات خود با قرار دادن شکننده ترین مواد غذایی در سردترین منطقه، یعنی در پایین، فکر کنید.
سرد هم زده یا پویا

در پایین یخچال یک فن تعبیه شده است که اجازه می دهد هوا به هم زده شود و انتشار آن را تسهیل می کند. این سیستم این مزیت را دارد که حتی در صورت باز بودن درب (ها) سریع خنک می شود و تا حد امکان غذای تازه را بهینه می کند.
تهویه سرد یا بدون یخبندان

اکثر مدل های رده بالا دارای سیستم خنک کننده تهویه شونده هستند. این باعث می شود تا سرما تا حد امکان به طور یکنواخت توزیع شود. برای انجام این کار، یک فن هوای سرد و غیر مرطوب را به طور یکنواخت به حرکت در می آورد، بنابراین از تشکیل یخ جلوگیری می کند. با این حال، این سیستم عیب آن را دارد که خشک کن مواد غذایی را خشک می کند، بنابراین محصولات باید در بسته بندی بسته بندی شوند.

تفاوت بین یخچال شخصی و یخچال حرفه ای چیست؟

درست مانند یک فرد، متخصص CHR باید با دقت در مورد انتخاب یخچال حرفه ای آینده خود با معیارهای انتخابی به همان اندازه مهم فکر کند. کارکردهای اصلی یک یخچال حرفه ای اساساً همان کارکردهای یخچال مصرفی است، یعنی نگهداری و نگهداری مواد غذایی.

پارامترهایی که هنگام انتخاب یخچال حرفه ای باید در نظر گرفته شوند، عملاً مشابه پارامترهای افراد هستند: نوع یخچال، ابعاد، ظرفیت، کلاس انرژی یا نوع سرمای تولید شده. بدیهی است که این معیارها برای استفاده حرفه ای مناسب هستند.

به عنوان مثال، ظرفیت یک یخچال مصرفی می تواند بین 200 تا 400 لیتر متغیر باشد. در حالی که ظرفیت یک یخچال حرفه ای می تواند تا 1400 لیتر باشد. مثال دیگر، سرمای ساکن سیستم تهویه ای است که بیشتر در یخچال های خصوصی استفاده می شود، در حالی که سیستم تهویه سرد یا No Frost بیشترین استفاده را برای یخچال های حرفه ای دارد.

تفاوت دیگر بین یخچال های حرفه ای و مصرفی: پیکربندی. در واقع، اکثر مدل های یخچال های شخصی عمودی هستند. در بین متخصصان CHR، ما به طور کلی مدل های افقی را پیدا می کنیم که می توانند به عنوان میز کار از جنس استنلس استیل نیز استفاده شوند.

اکثر یخچال های حرفه ای بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر از یخچال هایی هستند که برای عموم در نظر گرفته شده اند. بدیهی است که قیمت این دستگاه ها قابل توجه است و در انتخاب خوب آن باید دقت شود.

بهار بازدید : 20 سه شنبه 27 تیر 1402 نظرات (0)

یخچال زمزمه می کند و جاروبرقی سرفه می کند. تعمیرات یخچال دوو در اصفهان چه کار میکنی؟ با کسر پنجره، تعمیر کالاهای سفید ارزان تر شده است، اما گاهی اوقات خرید کالاهای جدید سازگارتر با محیط زیست است.

چیزها می شکنند و دور می افتند، این در طبیعت چیزهاست. با این حال، اینکه اجاق گاز، یخچال یا سایر کالاهای سفید پس از شکستن و اتمام دوره گارانتی، از بین بردن یا تعمیر آن مشخص نیست. خرید جدید یک راه آسان است و گاهی اوقات از نظر مصرف انرژی هوشمندانه است، اما اغلب برای تعمیر کیف پول و محیط زیست خوب است.

با "مسیر کالاهای سفید" که سال گذشته معرفی شد، برای تعمیر و نگهداری کالاهای سفید در خانه تخفیف مالیاتی دریافت می کنید و دلیل دیگری به ما داده شده است که به جای خرید نو، ماشین آلات خود را تعمیر کنیم. با این حال، جاروبرقی و لوازم خانگی کوچکتر مشمول کسر نمی شوند.


قطعات یدکی موجود است
Timo Perkiö گرداننده Norr-Väst Hushållsservice در استکهلم است و 20 سال تجربه در سرویس و تعمیر کالاهای سفید دارد. او معتقد است تا زمانی که دسترسی به قطعات یدکی وجود داشته باشد، همه چیز قابل تعمیر است.

- امروزه لوازم خانگی دارای کیفیت و رنج قیمتی متفاوتی هستند، اما تا زمانی که هزینه تعمیر از یک محصول جدید با همان مدل و کیفیت کمتر است، به نظر من باید تعمیر کنید. اغلب، خطاهایی مانند انسداد غربال‌ها یا بی‌احتیاطی است که باعث ایجاد مشکلات می‌شود. اقدامات معمولاً به هزینه یک ماشین جدید اضافه نمی شود.

وسایل برقی مدرن حاوی تعداد زیادی مدار الکترونیکی و برد مدار هستند که ممکن است بشکنند، به این معنی که تعمیر اغلب برای مشتری گران تمام می شود. محصولات قدیمی‌تر از قطعات مکانیکی بیشتری تشکیل شده‌اند که ارزان‌تر و راحت‌تر جایگزین می‌شوند. به عنوان مثال، اگر اجاق گازی را با صفحه چدنی با یک صفحه القایی مدرن با یک سیم پیچ مقایسه کنید، بیشتر اوقات اجاق گاز به دلیل الکترونیک درایو خراب می شود. یک عیب یابی اغلب به این موضوع پاسخ می دهد که آیا ارزش تعمیر دارد یا خیر.

پس محدودیت سنی کجا می رود؟

-محصولی که به سن 10-15 سالگی نزدیک می شود نباید با قطعات یدکی گران قیمت جایگزین شود. اگر چیزی به دلیل سایش و پارگی بشکند، معمولا طولی نمی کشد تا قسمت بعدی از کار بیفتد. به گفته تیمو پرکیو، محصولاتی که قبل از سال 1992 تولید شده اند، در صورت وجود نقص در کمپرسور به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند، زیرا کمپرسور حاوی فریون است.

برای محیط زیست بد است
تعمیر همیشه از نظر زیست محیطی خوب نیست، حتی اگر در مواد اولیه مورد نیاز برای تولید جدید صرفه جویی کنید. وسایل برقی امروزی به طور قابل توجهی انرژی کمتری نسبت به وسایل قدیمی مصرف می کنند که هم هزینه های عملیاتی و هم اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد. به عنوان مثال، یک یخچال و فریزر ترکیبی جدید، تقریباً 200 کیلووات ساعت در سال مصرف می کند، 15 سال پیش آنها سه برابر بیشتر می کشیدند.

از منظر آب و هوا و انرژی، آژانس انرژی توصیه می‌کند که باید تلاش کرد تا محصولات الکتریکی با برچسب انرژی تا حد ممکن در مقیاسی که A بالاترین طبقه‌بندی انرژی است، داشته باشد.

لارس هالنتورپ، مشاور انرژی و آب و هوا در آژانس انرژی، می‌گوید: اگر دستگاه قدیمی‌تر است و کلاس انرژی پایین‌تری نسبت به A دارد، از نظر آب و هوا بهتر است نو بخرید. اگر دستگاه نسبتاً نو است و در حال حاضر مصرف انرژی نسبتاً کمی دارد، توصیه ما این است که در صورت خرابی آن را تعمیر کنید.

بهار بازدید : 14 یکشنبه 25 تیر 1402 نظرات (0)


آیا می دانستید که مصرف روزانه پسته می تواند به شما در دستیابی به سلامت کلی و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها مانند دیابت و فشار خون کمک کند؟ خرید پسته فندقی اصفهان
چرا باید هر روز پسته بخورید؟

پسته نه تنها خوشمزه است، بلکه منبع تغذیه خوبی نیز هست. آنها فواید زیادی ارائه می دهند که تقریباً تمام عملکردهای بدن را پوشش می دهند.

دلایل مصرف هر روز آنها را در این مقاله کشف کنید.

پسته


اگرچه تمام مغزها بسیار مفید و مغذی هستند، اما پسته با ارزش غذایی کامل و فواید بسیار خوبی که برای بدن دارد از بین مردم متمایز است. آنها یکی از آجیل هایی هستند که دارای بیشترین فیبر و چربی هستند و همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری هستند.

آنها بومی شرق هستند و هزاران سال است که خورده می شوند. در حال حاضر کشوری که بیشترین تولید پسته را دارد ایران است.

همچنین ببینید: 9 ترفند ساده برای جوانسازی طبیعی

فواید سلامتی
در اینجا ما بزرگترین فواید سلامتی این آجیل خوب را برجسته خواهیم کرد.

آنها آب گریز هستند
پسته ادرار آور است

پسته به دلیل محتوای بالای پتاسیم موجود در آن می تواند مایعات را از بین ببرد. آنها به کاهش وزن و کاهش تورم به خصوص در معده و پاها کمک می کنند. آنها همچنین در برابر ادم موثر هستند.

آنها سلامت قلب و عروق را تقویت می کنند
پسته یک درمان عالی برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی است. به لطف محتوای بالای فیتواسترول، آرژنین، رسوراترول و لوتئین، آنها می توانند:

فشار خون بالا را کاهش دهید
کاهش کلسترول
مراقب ماهیچه های قلب باشید
جلوگیری از تصلب شرایین
آنها سیستم عصبی را متعادل می کنند
پسته به دلیل محتوای بالای منیزیم که یک ماده معدنی است که سیستم عصبی را برای متعادل کردن آن تغذیه می کند، متمایز می شود. به این ترتیب می توانید از بیماری هایی مانند اضطراب، عصبی بودن، افسردگی، استرس و بی خوابی پیشگیری کنید.

آنها آنتی اکسیدان هستند
آنها آنتی اکسیدان هستند

آنها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان مانند ویتامین C، ویتامین E، سلنیوم و رسوراترول هستند. اینها شما را در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد، چه در سطح سلولی و چه در خارج، محافظت می کنند. به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می کنید.

بهار بازدید : 14 شنبه 24 تیر 1402 نظرات (0)

اجازه دادن به کودک برای طعم دادن غذاهای حاوی بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم از سه ماهگی می تواند خطر ابتلا به آلرژی را در کودکان کاهش دهد. قیمت پسته اکبری درجه یک اصفهان

کودک توسط مادرش تغذیه می شود
محققین پشت مطالعه PreventADALL توصیه کردند که والدین با یک غذای جدید در هفته شروع کنند و سپس حداقل چهار بار در هفته مقداری از غذا را به کودک بدهند. تصویر تصویر: Colorbox.com

در نروژ، تقریباً از هر 40 کودک مدرسه ای 1 نفر به یک یا چند غذا حساسیت دارند. آلرژی به بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم از شایع ترین آلرژی های غذایی است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که اجازه دادن به کودک برای طعم این غذاها از سه ماهگی می تواند خطر ابتلا به آلرژی را کاهش دهد.

عکس توسط محقق کارین لودروپ کارلسن
پروفسور کارین سی لودروپ کارلسن. عکس: Øystein Horgmo, UiO
- کودکانی که از سن سه ماهگی با بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم آشنا شدند، در سن سه سالگی نسبت به فرزندان والدینی که توصیه های ملی اداره بهداشت نروژ را دنبال می کردند، کمتر دچار آلرژی غذایی شدند. کارین سی. لودروپ کارلسن می گوید.

کارلسن استاد گروه پزشکی بالینی در UiO و پزشک ارشد/متخصص اطفال در بیمارستان دانشگاه اسلو است. او مطالعه PreventADALL را رهبری می کند.

او می گوید: با آشنایی زودهنگام نوزادان با این غذاها می توانیم به روشی ساده و ایمن از بروز آلرژی غذایی در کودکان کم کنیم.

کودک فقط باید غذا را بچشد

بر اساس این مطالعه جدید، برای کاهش خطر ابتلا به آلرژی در کودک، کافی است کودک چند بار در هفته غذاهای حاوی بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم را بچشد.

- توصیه می کنیم والدین به کودک اجازه دهند انگشت آغشته به کره بادام زمینی را که تکه هایی در آن وجود ندارد و به همین ترتیب برای شیر، تخم مرغ و گندم، از سه تا چهار ماهگی حداقل چهار روز در هفته بچشد. کارلسن توضیح می دهد. او می افزاید:

- به عنوان مثال، والدین می توانند به نوزاد اجازه دهند تخم مرغ های همزده و مقداری فرنی حاوی گندم را بچشد.

محققان توصیه کردند که والدین با یک غذا در هفته شروع کنند و سپس حداقل چهار بار در هفته مقداری از غذا را به کودک بدهند.

هدف این بود که غذا بخشی از رژیم غذایی منظم کودک شود.

عکس بادام زمینی و کره بادام زمینی
محققان به والدین توصیه کردند که از سن سه تا چهار ماهگی حداقل چهار بار در هفته به کودک اجازه دهند انگشت آغشته به کره بادام زمینی را بدون تکه‌هایی در آن بمکد. تصویر تصویر: Colorbox.com
ایمن است و تاثیری بر شیردهی ندارد
به گفته این پروفسور، دادن مقادیر کمی از مواد غذایی حاوی بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم از سه ماهگی به نوزادان بی خطر است.

- اسناد و مدارک تا کنون نشان می دهد که شروع آشنایی نوزادان با غذا از سه ماهگی بی خطر است. او می‌گوید دستورالعمل‌های بین‌المللی که آخرین بار در سال 2020 به‌روزرسانی شدند، نشان می‌دهند که شروع با تخم‌مرغ و بادام زمینی بین چهار تا شش ماهگی بی‌خطر است و احتمالاً مناسب است.

در این مطالعه، محققان همچنین بررسی کردند که آیا می تواند بر شیردهی تأثیر بگذارد یا خیر.

- ما خیلی طرفدار شیردهی هستیم و معتقدیم شیر دادن برای کودک بهترین است. او می گوید که دادن غذاهای مختلف به نوزادان تاثیری بر شیردهی در شش ماهگی ندارد.

علاوه بر این، طبق گفته کارلسن، هم این و هم مطالعات قبلی نشان می‌دهند که مصرف زودهنگام غذا برای کودکانی که در معرض خطر بالای واکنش‌های آلرژیک جدی هستند، بی‌خطر است.

غذاها به روشی طبیعی سیستم ایمنی را تحریک می کنند
هنگامی که کودکان خردسال با غذاهای مختلف آشنا می شوند، روده ها معمولاً مطمئن می شوند که بدن یاد می گیرد که غذاها بی ضرر هستند. سپس کم کم کودک نسبت به انواع غذاها تحمل طبیعی پیدا می کند.

اما گاهی اوقات این اشتباه پیش می رود. سپس سیستم ایمنی فکر می کند که قسمت هایی از غذا برای بدن مضر است. این واکنش سیستم ایمنی بدن به این است که منجر به ایجاد آلرژی غذایی می شود.

- ما معتقدیم که معرفی زودهنگام بادام زمینی، تخم مرغ، شیر و گندم مهم است زیرا سیستم ایمنی را آموزش می دهد تا غذاهای معمولی را بی ضرر تشخیص دهد. این محقق می گوید: این به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا این غذاها را بپذیرد که غذاهای کاملاً طبیعی هستند که کودکان در طول زندگی خود به آنها نیاز خواهند داشت.

بهار بازدید : 16 چهارشنبه 21 تیر 1402 نظرات (0)

اولین علامت خارجی خرابی کمپرسور افزایش دما در محفظه تبرید تا زمان یخ زدایی است. تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان قبل از اقدام به تعمیر کمپرسور با دستان خود، باید دریابید که چه مشکلی در این واحد وجود دارد. رسیدن به کمپرسور چندان آسان نیست - با محفظه ای که در روغن است به طور هرمتیک مهر و موم شده است.

اکثر کمپرسورها از نظر طراحی مشابه هستند. اجزای اصلی موتور و رله استارت هستند. رله با دریافت سیگنال از سنسور بسته می شود و موتور را راه اندازی می کند. اگر موتور روشن نشود، سیستم کار نخواهد کرد. در بیشتر موارد وقتی موتور روشن نمی شود مشکل از موتور است. در چنین شرایطی لازم است یک موتور جدید نصب شود، کمی کمتر به تعویض کامل کمپرسور یخچال نیاز است. بیایید به بررسی مواردی بپردازیم که تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال راحت تر است.

بررسی عملکرد کمپرسور

جریان و مقاومت را بررسی می کند

علت نقص ممکن است کابل باشد. خیلی نادر نیست که یک استراحت پیش پا افتاده به منبع مشکلات جدی تبدیل شود. تعویض کابل ساده ترین حالتی است که تعمیرات می تواند مفید واقع شود. در هر صورت، قبل از شروع کار با دستان خود، باید جریان و مقاومت را بررسی کنید تا آسیب نبینید.

برای بررسی مقاومت باید مکانی بدون رنگ پیدا کنید یا با دستان خود کمی آن را پاک کنید. یک مولتی متر را به کانکتور وصل کنید و به کیس دستگاه نباید هیچ مقداری را نشان دهد، در غیر این صورت ادامه کار بسیار خطرناک است. تعمیر کمپرسور یخچال با دستان خود . هنگام کار بیشتر با موتور و راه اندازی رله، باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

برای کنترل جریان به یک رله کار نیاز است، یعنی قبل از شروع آزمایشات باید از در حال استفاده بودن آن اطمینان حاصل کنید. راحت تر است که جریان را با یک مولتی متر بررسی کنید، جایی که کانکتور با گیره ساخته شده است. با قدرت موتور 140 وات، جریان 1.3 آمپر است. این نسبت برای سایر مقادیر قدرت موتور یکسان باقی می ماند.

  همچنین ببینید - کمپرسور یخچال را به یک واحد جدید وصل کنید


علل خرابی

تمام خرابی ها در عملکرد دستگاه را می توان به دو نوع تقسیم کرد. در حالت اول، همه چیز در نگاه اول خوب کار می کند، یعنی موتور زمزمه می کند، چراغ روشن است. علت ممکن است نشت مبرد باشد، بررسی آن توسط خودتان بسیار آسان است. کافی است خازن را لمس کنید، باید خیلی داغ باشد. اگر مبرد نشت کند، کندانسور در دمای اتاق خواهد بود. دومین علت رایج، خرابی ترموستات است، یعنی سیگنال افزایش دما به سادگی دریافت نمی شود.

اگر یخچال اصلا روشن نشود در 20 درصد موارد مشکل به توقف موتور کاهش می یابد. اگر موتور به درستی کار می کند، اما باید خودتان کمپرسور یخچال را تعمیر کنید، باید به طور مداوم عناصر اصلی - سنسور دما و رله را بررسی کنید. هر واحد در صورت خرابی باید تعویض شود. اگر همه چیز خوب کار کند، باید خودتان کمپرسور را عوض کنید، ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را خودتان انجام دهید.

بهار بازدید : 23 دوشنبه 19 تیر 1402 نظرات (0)

مصرف منظم آن می تواند IMS (شاخص توده عضلانی) را در رژیم های کم کالری کاهش دهد. قیمت پسته احمد آقایی درجه یک
آنها سرعت دریافت را کاهش می دهند: پوسته پسته باعث کاهش کالری دریافتی می شود، زیرا به عنوان یک سیگنال بصری از مصرف آن عمل می کند.
آنها به سرکوب گرسنگی و کاهش میل به پرخوری کمک می کنند.
مطالعات مختلف نشان می دهد که افرادی که معمولاً آنها را مصرف می کنند کمتر دچار چاقی می شوند. در واقع، یک وعده پسته تنها 73 کیلو کالری (تقریباً 18 پسته) تامین می کند.
آنها پروتئین های گیاهی، فسفر، منیزیم و پتاسیم را فراهم می کنند که آنها را به یک ماده غذایی بسیار توصیه شده برای ورزشکاران تبدیل می کند.
ژله پسته کریسمس
پسته برای همراهی دسر بسیار مناسب است. شما ترجیح می دهید چگونه آنها را بخورید؟

از دست ندهید: خوبی بادام

کنجکاوی در مورد پسته

26 فوریه روز جهانی پسته است، بنابراین می توانید آن را با خوردن آن به عنوان میان وعده جشن بگیرید.
درخت آن بومی خاورمیانه است که در دریای مدیترانه و از آنجا به سایر نقاط جهان شروع به کشت کرد.
یکی از قدیمی ترین درختان آجیل است. در واقع، گزارشی از وجود آن در اولین کتاب کتاب مقدس، پیدایش یافت می شود.
در چین به «آجیل شاد» و در ایران به «آجیل خندان» (به دلایلی) معروف است.
پسته معمولاً گران است، زیرا این گیاه حدود 7 سال طول می کشد تا میوه را تولید کند (انتظار طولانی برای دوستداران پسته).

بهار بازدید : 16 یکشنبه 18 تیر 1402 نظرات (0)

اگرچه درزگیرهای مغناطیسی درب معمولاً نامحسوس و تقریباً نامرئی هستند، تعمیرات یخچال هیمالیا در اصفهان اما بخش مهمی از یخچال و فریزر هستند. آنها اطمینان می دهند که هوای سرد نمی تواند از دستگاه خارج شود. اگر مهر و موم معیوب باشد، مقدار قبض برق به سرعت افزایش می یابد و در بدترین حالت ممکن است غذا خراب شود. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چه کاری می توانید برای جلوگیری از این اتفاق انجام دهید.


درزگیرهای قابل جابجایی در لوازم منتخب از طیف Liebherr!

علل معیوب واشر
با افزایش سن، درزگیرهای درب می توانند متخلخل شوند. در واقع، با گذشت زمان، نرم کننده های موجود تبخیر می شوند و مفاصل سفت می شوند. علاوه بر این، عوامل مکانیکی نیز می توانند آب بندی یخچال ها را از بین ببرند. به عنوان مثال ممکن است مواد شوینده تهاجمی مهر و موم ها را ضعیف کنند یا اجسام تیز مورد استفاده در حین تمیز کردن مهر و موم مغناطیسی را پاره کنند. در تمام موارد ذکر شده، برای تضمین ظرفیت خنک کنندگی بهینه یخچال، آب بند باید تعویض شود.

علاوه بر این، دلایل زیبایی شناختی نیز برای تعویض واشر وجود دارد. بنابراین، اشعه ماوراء بنفش، مواد شوینده یا شرایط آب و هوایی خاص باعث تغییر رنگ لاستیک مهر و موم می شود. با تشکر از توصیه ما، اما می توانید به سرعت درزگیر را تعویض کنید تا یخچال شما به وضعیت جدید خود بازگردد.

چگونه یک مهر و موم معیوب را تشخیص دهید؟


مهر و موم یخچال شما هنوز خوب به نظر می رسد، اما مطمئن نیستید که هنوز کار می کند؟ سرنخ های زیر ممکن است نشان دهنده نیاز به تعویض مهر و موم باشد:

فریزر شما به طور فزاینده ای پوشیده از یخ است.
وقتی در فریزر را می بندید صدای خش خش به گوش می رسد.
یخ در قفسه های یخچال یا فریزر شما شکل می گیرد.
روی قاب یخچال خود متوجه وجود تراکم می شوید.
قطرات در یخچال شما شکل می گیرد.
چگونه می توان واشر را تعویض کرد؟
نوع تعویض واشر برای یخچال شما بستگی به نوع دستگاه دارد. در واقع، تمام لوازم خانگی ما در محدوده BluPerformance و سایر لوازم اخیر به درزگیرهای قابل جابجایی مجهز هستند.

از تماس با خدمات پس از فروش ما برای هرگونه اطلاعات اضافی یا درخواست مداخله از طریق وب سایت ما دریغ نکنید.

از مهرها به خوبی مراقبت کنید
برای اطمینان از ماندگاری آب بند یخچال تا حد امکان، نکاتی را برای نگهداری شما گردآوری کرده ایم:

مهر و موم را فقط با آب تمیز کنید که می توانید کمی بیکینگ پودر به آن اضافه کنید.
صابون خنثی رقیق شده در آب نیز می تواند به عنوان جایگزینی برای تمیز کردن استفاده شود.
هرگز از محلول های حاوی الکل و محلول های آبی اسیدی (مانند سرکه) استفاده نکنید. همین امر در مورد چربی زداهای خشن که اغلب به عنوان پاک کننده آشپزخانه استفاده می شوند، صدق می کند. آنها مهر و موم ها را ضعیف می کنند، که می تواند عملکرد خنک کننده را کاهش دهد.

آیا شما نیز با مشکل درزبندی معیوب درب مواجه شده اید؟ برای حل مشکل چه کردید؟ برای ما بنویسید، منتظر پاسخ شما هستیم! یا در فیس بوک با ما چت کنید.

بهار بازدید : 14 یکشنبه 18 تیر 1402 نظرات (0)

دستور پخت بادام هندی

اگر می‌خواهید بادام هندی را به غذاهای خود اضافه کنید، از نظر انتخاب شما خراب می‌شوید. قیمت گردو تازه در اصفهان

در وعده صبحانه می توانید مقداری به موسلی یا ماست خود اضافه کنید. در زمان میان وعده، آنها در یک براونی عالی خواهند بود.

برای ناهار یا شام می توانید آن را به سالاد یا ساندویچ اضافه کنید. در غذاهای گرم، آنها همچنین با برنج و سبزیجات، در سس ها یا در دستور پخت مرغ سرخ شده با آجیل بادام هندی بسیار خوب هستند.

در نهایت، شما همچنین می توانید به راحتی شیر بادام هندی خود را بسازید، آن را همانطور که هست بنوشید یا آن را به دستور العمل ها اضافه کنید. انواع مختلفی وجود دارد، اما دستور پخت اولیه بسیار آسان است. ابتدا 250 گرم بادام هندی را در ظرفی بریزید و روی آن را با آب بپوشانید و بگذارید یک شب در یخچال بماند. سپس آنها را آبکش کرده و در مخلوط کن که 500 میلی لیتر آب در آن ریخته اید، مخلوط کنید. و شما بروید! سپس می توانید چیزهای دیگری را به آن اضافه کنید، مانند نمک برای یک نوع شور، یا عسل برای یک شیر شیرین.

برخی اقدامات احتیاطی که باید بدانید…

درخت بادام هندی

موارد منع مصرف کمی برای مصرف بادام هندی وجود دارد، اما هنوز مشخص کردن آنها مهم است.

اول از همه، اگر با درخت بادام هندی، درختی که بادام هندی روی آن رشد می کند، برخورد کردید، پس از چیدن، به خوردن آن فکر نکنید! در واقع، وقتی بادام هندی خام باشد، سمی است. فقط بعد از پختن است که خوراکی می شود.

سپس مانند سایر آجیل ها و دانه های روغنی، بادام هندی می تواند واکنش های آلرژیک ایجاد کند. برای مثال، اگر به آجیل حساسیت دارید، به احتمال زیاد به بادام هندی نیز حساسیت دارید. اگر به بادام زمینی آلرژی دارید نیز این موضوع صدق می کند.

علاوه بر این، مصرف بادام هندی می تواند باعث عدم تحمل غذایی یا ایجاد سنگ های ادراری یا کلیه شود. این آخرین اختلال به دلیل غنی بودن از اگزالات بادام هندی است.

در نهایت باید بدانید که بادام هندی گاهی اوقات در شرایط غیرقابل قبولی به خصوص در هند تولید می شود که چندین ویدئو نیز گواهی می دهد. بنابراین توصیه خوبی است که منشا آنها را بررسی کنید.

بهار بازدید : 19 یکشنبه 18 تیر 1402 نظرات (0)


بادام هندی همیشه با پوسته فروخته می شود، مغز گردو ایرانی سوپر زیرا روغن خورنده ای که بین دو پوسته آن وجود دارد. معمولاً در روغن تفت داده می‌شود، سپس با یا بدون نمک اضافه می‌شود. این یکی از آجیل ها و میوه های روغنی (اغلب به اشتباه "آجیل" نامیده می شود) با کمترین میزان چربی است. علاوه بر داشتن جالب ترین محتوای ویتامین و مواد معدنی، حاوی مواد فعالی است که به آن فواید سلامتی می بخشد.

ویژگی های بادام هندی


منبع عالی چربی های تک غیراشباع؛
محتوای بالای ویتامین ها و مواد معدنی؛
سیری و حمل و نقل را ترویج می کند.
منبع خوب پروتئین گیاهی؛
قدرت آنتی اکسیدانی

×

ارزش غذایی و کالری بادام هندی
100 گرم بادام هندی بو داده خشک:

وزن/حجم

محتوای متوسط

کالری

630

پروتئین ها

20.5 گرم

کربوهیدرات ها

23.5 گرم

لیپیدها

49 گرم

-اشباع شده

8.87 گرم

-غیراشباع تک

29 گرم

- چند غیر اشباع

9.01 گرم

-امگا 3*

0.09 گرم

کلسترول

0.0 میلی گرم

فیبر رژیمی

5.7 گرم

روی ریزمغذی های موجود در بادام هندی زوم کنید
از جمله مواد مغذی موجود در بادام هندی به مقدار کافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منیزیم: بادام هندی و کره بادام هندی منابع عالی منیزیم برای زنان و منابع خوبی برای مردان هستند (نیاز به منیزیم مردان بیشتر از زنان است). منیزیم در رشد استخوان ها، ساخت پروتئین ها، فعالیت های آنزیمی، انقباض ماهیچه ها، سلامت دندان ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن شرکت می کند. همچنین در متابولیسم انرژی و در انتقال تکانه های عصبی نقش دارد.
مس: بادام هندی و کره بادام هندی منابع عالی مس هستند. مس به عنوان ترکیبی از چندین آنزیم، برای تشکیل هموگلوبین و کلاژن (پروتئینی که در ساختار و ترمیم بافت ها استفاده می شود) در بدن ضروری است. چندین آنزیم حاوی مس نیز به دفاع بدن در برابر رادیکال های آزاد کمک می کنند.
فسفر: بادام هندی و کره بادام هندی منابع خوبی از فسفر هستند. فسفر بعد از کلسیم دومین ماده معدنی فراوان در بدن است. نقش اساسی در شکل گیری و حفظ استخوان ها و دندان های سالم دارد. علاوه بر این، از جمله در رشد و بازسازی بافت ها شرکت می کند و به حفظ pH طبیعی خون کمک می کند. در نهایت، فسفر یکی از اجزای تشکیل دهنده غشای سلولی است.
آهن: بادام هندی و کره بادام هندی منابع خوبی از آهن برای مردان و منابع خوبی برای زنان هستند (نیاز به آهن زنان بیشتر از مردان است). هر سلول بدن حاوی آهن است. این ماده معدنی برای انتقال اکسیژن و تشکیل گلبول های قرمز در خون ضروری است. همچنین در تولید سلول های جدید، هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی نقش دارد. لازم به ذکر است که آهن موجود در غذاهای با منشاء گیاهی (مانند بادام هندی) نسبت به آهن موجود در غذاهای با منشاء حیوانی کمتر جذب بدن می شود. جذب آهن از گیاهان با مصرف برخی از مواد مغذی مانند ویتامین C مورد علاقه است.

بهار بازدید : 18 سه شنبه 13 تیر 1402 نظرات (0)

با آشپزخانه های باز یا نشیمن استودیویی، سطح صدای یخچال ها عامل مهمی است. چه چیزی می تواند آزاردهنده تر از تلاش برای به خواب رفتن در نزدیکی دستگاهی باشد که زمزمه می کند، زمزمه می کند یا کمپرسور آن در فواصل زمانی منظم روشن می شود! تولید کنندگان تلاش کرده اند و در برخی از یخچال ها، حجم صدا می تواند کمتر از 40 دسی بل باشد. یخچال های با بهترین رتبه در آزمایش ما در این معیار 38 و 39 دسی بل را نشان می دهند. اما مراقب باشید، این مقدار فقط نشان دهنده است زیرا بسته به نوع نویز، درک آن متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که آزمایش‌کنندگان ما نیز احساسات خود را یادداشت می‌کنند: در دستگاه‌هایی که تنها 41 dBA را نمایش می‌دهند ممکن است بد باشد. توجه: مدل‌های جدیدتر معمولاً صدایی خفیف اما پیوسته ایجاد می‌کنند، بر خلاف مدل‌های قدیمی‌تر که فقط در هنگام ورود کمپرسور به صورت متناوب، نویز داشتند. نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در اصفهان

→ نکات ما را برای کاهش صدای یخچال خود بیابید.

 

کلاس آب و هوا چیست؟
یخچال کلاس آب و هوا
کلاس آب و هوا دمای عملیاتی
ن: معتدل

16 تا 32 درجه سانتی گراد

SN: تمدید شده معتدل

10 تا 32 درجه سانتی گراد

ST: نیمه گرمسیری

16 تا 38 درجه سانتی گراد

ت: گرمسیری

16 تا 43 درجه سانتی گراد

SN-T: گسترش یافته استوایی

10 تا 43 درجه سانتی گراد

کلاس آب و هوا دمای اتاقی است که یخچال ها در آن بهترین عملکرد را دارند: خارج از کلاس خود، آنها برای حفظ دمای داخلی خود در سطح مطلوب تلاش می کنند. اگر دمای اتاق خیلی سرد باشد دمای داخل یخچال خیلی پایین می آید. برعکس، اگر اتاق بیش از حد گرم باشد، دمای داخلی افزایش می‌یابد یا یخچال تنها به قیمت مصرف بالای برق قادر به نگهداری آن خواهد بود. توجه به این کلاس انرژی بسیار مهم است، به خصوص اگر یخچال شما در یک اتاق گرم نشده (گاراژ، انبار، و غیره) قرار دارد که در آن دما ممکن است در زمستان کاهش یابد، یا اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دمای تابستان به طور منظم از 32 درجه بیشتر می شود. سی. آزمایش‌های یخچال ما بر روی این معیار پایداری دمای داخلی تمرکز دارد: آنها نشان می‌دهند که یخچال‌ها گاهی اوقات در نگهداری آن مشکل دارند، حتی زمانی که در کلاس آب و هوای مناسب قرار دارند. به محض اینکه محدوده دمای توصیه شده را ترک کنید، نتایج ضعیف می شوند.

باریک ترین کلاس اقلیمی کلاس N است که به آن "معتدل" می گویند، به این معنی که یخچال طوری طراحی شده است که در دمای محیط بین 16 تا 32 درجه سانتی گراد کار کند. برای اختلاف دماهای بیشتر - برای مثال اگر دستگاه در یک گاراژ گرم نشده است - کلاس معتدل توسعه یافته (کلاس SN، از 10 درجه سانتی گراد تا 32 درجه سانتی گراد) را انتخاب کنید. برای مناطق به ویژه گرم، کلاس های نیمه گرمسیری (ST، 18 درجه سانتی گراد تا 38 درجه سانتی گراد) و گرمسیری (T، 18 درجه سانتی گراد تا 43 درجه سانتی گراد) وجود دارد. کلاس SN-T نشان می دهد که دستگاه می تواند بین 10 تا 43 درجه سانتی گراد کار کند.

 

برچسب انرژی و مصرف


برچسب انرژی یخچال 2021

یخچال ها از جمله لوازمی هستند که از مارس 2021 دارای برچسب انرژی جدید هستند. مقیاس آن از A تا G می رود و مصرف برق وسایل برقی را اندازه گیری می کند که بر حسب کیلووات ساعت برای 1 سال نشان داده می شود. حجم انجماد و تبرید نیز بر حسب لیتر و سطح صدا بر حسب دسی بل و با کلاسی از A تا D بیان می شود.

این برچسب انرژی باید در فروشگاه ها و همچنین روی برگه های محصولات لوازم خانگی در هنگام فروش آنلاین وجود داشته باشد.

میانگین مصرف یک یخچال تک درب تقریباً 100 کیلووات ساعت در سال است. یخچال فریزر می تواند تا 200 کیلووات ساعت در سال کاهش یابد که به طور متوسط ​​55 یورو در سال است.

یخچال آمریکایی نوع یخچالی است که بیشترین مصرف برق را دارد: مصرف سالانه آن بین 300 تا 650 کیلووات ساعت است.

بهار بازدید : 19 سه شنبه 06 تیر 1402 نظرات (0)

مطالعه ای در سال 2011 نشان داد که گنجاندن بادام در رژیم غذایی شرکت کنندگان مبتلا مغز گردو فسنجانی کیلویی چند به دیابت نوع 2 به مدت 12 هفته تأثیر مثبتی بر قند خون دارد و خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

یک مطالعه جدیدتر مورد اعتماد، در سال 2017، به بررسی تأثیر مصرف روزانه بادام طی 24 هفته در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 پرداخت. نویسندگان دریافتند که گنجاندن بادام در رژیم غذایی به کنترل سطح قند خون و کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند.

بادام سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) را در بدن کاهش می دهد که می تواند شریان ها را مسدود کند. آنها مقدار کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) را افزایش می دهند که به حذف کلسترول LDL از شریان ها کمک می کند. این بخشی از دلیل کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی بادام است.

گردو
گردو ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند.
گردو پر کالری است منبع مورد اعتماد. با این حال، یک مطالعه در BMJ Open Diabetes Research & Care نشان داد که آنها تأثیر زیادی بر وزن یا ترکیب بدن ندارند.

محققان به 112 شرکت کننده در معرض خطر دیابت، رژیم غذایی کم کالری یا رژیم غذایی غنی از گردو را به مدت 6 ماه اختصاص دادند.

آنها دریافتند که رژیم غذایی غنی شده با گردو قادر است نسبت کلسترول HDL به LDL را بدون تأثیر منفی بر ترکیب بدن بهبود بخشد.

در یک مطالعه منبع معتبر در سال 2018، محققان ارتباط بین مصرف گردو و خطر ابتلا به دیابت را در 34121 نفر بررسی کردند.

آنها دریافتند افرادی که در 24 ساعت گذشته گردو مصرف کرده بودند، در مقایسه با افرادی که در این دوره آجیل نخورده بودند، نصف بیشتر در معرض ابتلا به دیابت بودند.

کاشوبادام هندی


بادام هندی می تواند به بهبود نسبت HDL به کلسترول LDL و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

در یک مطالعه در سال 2018، محققان به 300 شرکت کننده مبتلا به دیابت نوع 2 رژیم غذایی غنی شده با بادام هندی یا رژیم غذایی دیابت معمولی دادند.

افرادی که از رژیم غذایی غنی شده با بادام هندی استفاده می کردند پس از 12 هفته فشار خون پایین تری داشتند و سطح کلسترول HDL بالاتری داشتند. بادام هندی تاثیر منفی بر سطح گلوکز خون یا وزن نداشت.

پسته
پسته منبع قابل اعتماد نسبتاً متراکم انرژی است، اما حاوی مقادیر سالم فیبر و چربی های مفید است.

به عنوان بخشی از یک مطالعه در سال 2015، محققان طی 4 هفته به شرکت کنندگان مبتلا به دیابت نوع 2 رژیم غذایی غنی شده با پسته یا رژیم غذایی منظم دادند.

آنها دریافتند که نسبت کلسترول HDL به LDL در گروه پسته در مقایسه با گروه رژیم غذایی معمولی به طور قابل توجهی بهتر بود. افرادی که از رژیم پسته استفاده می کردند نیز سطح تری گلیسیرید کمتری داشتند که نشان دهنده سلامت قلب بهتر است.

بهار بازدید : 14 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

استراتژی بازاریابی سئو یک برنامه جامع برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان سئوی موفق شامل استراتژی های روی صفحه است که از کلمات کلیدی مبتنی بر هدف استفاده می کنند. و استراتژی های خارج از صفحه، که لینک های ورودی از سایر وب سایت ها به دست می آورند.


 

سه جزء اصلی یک استراتژی سئو قوی


برای بهینه سازی یک سایت، باید فاکتورهای رتبه بندی را در سه زمینه بهبود بخشید: راه اندازی فنی وب سایت، محتوا و پیوندها. بنابراین، اجازه دهید آنها را به نوبه خود مرور کنیم.

1. راه اندازی فنی
برای اینکه وب سایت شما رتبه بندی کند، سه چیز باید اتفاق بیفتد:

ابتدا یک موتور جستجو باید صفحات شما را در وب پیدا کند.

سپس، باید آنها را اسکن کند تا موضوعات آنها را بفهمد و کلمات کلیدی آنها را شناسایی کند.

و در نهایت، باید آنها را به فهرست خود اضافه کند - پایگاه داده ای از تمام محتوایی که در وب پیدا کرده است. به این ترتیب، الگوریتم آن می تواند نمایش وب سایت شما را برای پرس و جوهای مرتبط در نظر بگیرد.

ساده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ مطمئناً جای نگرانی نیست. به هر حال، از آنجایی که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از سایت خود بازدید کنید، گوگل هم باید اینطور باشد، درست است؟

متأسفانه گیرایی وجود دارد. یک صفحه وب برای شما و موتور جستجو متفاوت به نظر می رسد. شما آن را به عنوان مجموعه ای از گرافیک ها، رنگ ها، متن با قالب بندی و لینک های آن می بینید.

برای یک موتور جستجو، چیزی جز متن نیست.

در نتیجه، هر عنصری که نمی تواند به این روش ارائه کند برای موتور جستجو نامرئی می ماند. و بنابراین، علیرغم اینکه وب سایت شما برای شما خوب به نظر می رسد، ممکن است گوگل محتوای آن را غیرقابل دسترس بیابد.

بگذارید یک مثال به شما نشان دهم. در اینجا نحوه مشاهده یک موتور جستجوی معمولی یکی از مقالات ما آمده است. به هر حال، این یکی است، اگر بخواهید آن را با نسخه اصلی مقایسه کنید.

راهنمای نهایی آمار بازاریابی در سال 2021 به عنوان یک نسخه متنی ساده از سایت که گوگل هنگام خزیدن در سایت برای سئو سایت می بیند.

به نکاتی در مورد آن توجه کنید:

صفحه فقط متن است. اگرچه ما آن را با دقت طراحی کرده ایم، اما تنها عناصری که یک موتور جستجو می بیند متن و لینک است.
در نتیجه نمی تواند تصویری را در صفحه ببیند (به عنصر مشخص شده با فلش توجه کنید.) فقط نام آن را می شناسد. اگر آن تصویر حاوی کلمه کلیدی مهمی باشد که می‌خواهیم صفحه برای آن رتبه‌بندی شود، برای موتور جستجو نامرئی خواهد بود.
اینجاست که راه‌اندازی فنی، که بهینه‌سازی در سایت نیز نامیده می‌شود، وارد می‌شود. این تضمین می‌کند که وب‌سایت و صفحات شما به Google اجازه می‌دهند بدون هیچ مشکلی آنها را اسکن و فهرست‌بندی کند. مهمترین عوامل موثر بر آن عبارتند از:

ناوبری وب سایت و پیوندها
موتورهای جستجو سایت ها را درست مثل شما می خزند. آنها لینک ها را دنبال می کنند. خزنده های موتورهای جستجو در یک صفحه فرود می آیند و از پیوندها برای یافتن محتوای دیگر برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا مشاهده کردید، آنها نمی توانند تصاویر را ببینند. بنابراین، ناوبری و پیوندها را فقط به صورت متنی تنظیم کنید.

ساختار URL ساده
موتورهای جستجو خواندن رشته های طولانی از کلمات با ساختار پیچیده را دوست ندارند. بنابراین، در صورت امکان، URL های خود را کوتاه نگه دارید. آنها را طوری تنظیم کنید که حتی الامکان فراتر از کلمه کلیدی اصلی که می خواهید صفحه را برای آن بهینه کنید، اضافه شود.

سرعت صفحه
موتورهای جستجو از زمان بارگذاری (زمانی که طول می کشد تا کاربر بتواند صفحه را بخواند) به عنوان شاخص کیفیت استفاده می کنند. بسیاری از عناصر وب سایت می توانند بر آن تأثیر بگذارند. برای مثال اندازه تصویر. برای پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود صفحات خود از ابزار Google's Page Speed Insights استفاده کنید.


 

پیوندهای مرده یا تغییر مسیرهای خراب
یک پیوند مرده، بازدیدکننده را به صفحه ای که وجود ندارد می فرستد. تغییر مسیر شکسته به منبعی اشاره می کند که ممکن است دیگر وجود نداشته باشد. هر دو تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند، اما همچنین از ایندکس کردن محتوای شما توسط موتورهای جستجو جلوگیری می کنند.

بهار بازدید : 13 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

اتوماسیون صنعتی تعریف شده است نمایندگی اینورتر ls در تهران
اتوماسیون

انجام وظایف توسط ماشین ها قلب اتوماسیون صنعتی است. این امر با بهبود عملیات انجام شده توسط اپراتورها و در عین حال افزایش بهره وری و بهبود کیفیت هدایت می شود.

ظهور سیستم های الکترونیکی است که امکان توسعه آن را فراهم کرده است:

سنسورهای آنالوگ یا دیجیتال
کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
اتوبوس های ارتباطی (CAN، CANopen، Profibus و غیره)
دید دو بعدی یا سه بعدی
هدف نهایی جایگزینی مرد برای کارهای دردناک و/یا تکراری است. با پیشرفت های کنونی در رباتیک، اتوماسیون به طور طبیعی بیشتر و بیشتر با ربات سازی مرتبط است.

HighTaiX به عنوان یک شرکت طراحی و تولید ماشین آلات خاص، دارای تخصص گسترده ای در اتوماسیون صنعتی است. به همین ترتیب، HighTaiX با توجه به نیاز به نصب بسیاری از ربات‌های صنعتی، دانش بسیار مهمی در رباتیک دارد.

عنصر اساسی اتوماسیون، با این حال، خودکار باقی می ماند. این کامپیوتر واقعی مینیاتوری و قابل برنامه ریزی اطلاعات ارسال شده توسط سنسورها را پردازش کرده و پس از پردازش توسط برنامه داخلی خود، دستورالعمل ها را با پردازش متوالی ارسال می کند.

تفاوت اساسی بین PLC و کامپیوتر در طراحی آن است که نیازهای اتوماسیون صنعتی را برآورده می کند:

پاسخگویی آن: پردازش اطلاعات، کد و دستورالعمل ها تا حد زیادی بهینه شده است
استحکام آن: کنترل کننده ها برای کار در محیط های متخاصم (دما و/یا ارتعاشات) طراحی شده اند.
تعمیر و نگهداری آن تسهیل شده است: آنها به راحتی اجازه تغییر ماژول ها را می دهند و راه اندازی مجدد آنها بسیار سریع است
ورودی های آن برای حسگرها، دکمه های فشاری، دستورالعمل های نرم افزاری و غیره شناسایی می شوند.
خروجی های آن نیز مشخص می شود: چراغ های نشانگر، سوپاپ ها، سیلندرها، محرک ها و غیره.
HighTaiX می‌تواند انواع PLC‌های صنعتی را ادغام کند: چه بر اساس برند (Schneider، Siemens، Omron، ABB، Unitronics…) و یا بر اساس نوع (بدون رابط، با HMI، صفحه لمسی یا غیر...). مهندسان اتوماسیون ما می‌توانند توصیه کنند از کدام PLC صنعتی استفاده کنید، اما اگر اولویت‌های مربوط به ناوگان یا بخش تعمیر و نگهداری خود را دارید، می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

بهار بازدید : 17 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

سیستم تبدیل هوشمند 5 در 1 - می توانید فریزر خود را به یخچال برای نگهداری مواد غذایی تازه تر تبدیل کنید. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

سیستم TWIN Cooling Plus - دو مدار خنک کننده مستقل، توزیع یکنواخت هوا بین قفسه ها

بدون یخ زدایی خودکار یخ زدگی و تازگی بیشتر مواد غذایی ذخیره شده

عملکرد خنک کننده دقیق آشپز با دمای ثابت در یخچال با حداکثر تغییرات تا 0.5 درجه سانتیگراد

اینورتر کمپرسور دیجیتال. 10 سال گارانتی

یخ ساز و آب ریز

روشنایی LED بالا

اتصال به تاسیسات آب خارجی

یخچال: 4 قفسه، 5 سطل در، 2 کشو برای سبزیجات و میوه ها، سینی تخم مرغ

محفظه فریزر: 4 قفسه شیشه ای، 2 کشو، 2 سطل در

صفحه نمایش داخلی

عملکرد Power Freeze برای انجماد سریع

عملکرد Power Cool برای خنک کننده سریع

حالت تعطیلات - حالت اقتصادی یخچال

زنگ باز بودن درب (2 دقیقه)

چرا سامسونگ بهتر است؟

کمپرسور دیجیتال اینورتر - به لطف سنسورهای خارجی و داخلی، کمپرسور به طور خودکار کار خود را با نیاز خنک کننده تطبیق می دهد و عملکرد بهینه کمپرسور به شما امکان می دهد قبض برق را کاهش دهید و همچنین عملکرد بسیار بی صدا دستگاه را 36 دسی بل (A) تضمین می کند. کیفیت و قابلیت اطمینان بالا با ضمانت 10 ساله تایید شده است.

عملکرد خنک‌کننده دقیق آشپز، حفظ دقیق دما در 0.5 درجه سانتیگراد است

سیستم تبدیل هوشمند 5 در 1 - برای بهینه سازی می توانید بین 5 حالت هوشمند جابجا شوید

استفاده از فضا و صرفه جویی در انرژی به سادگی فریزر خود را به یخچال تبدیل کنید تا مواد غذایی تازه تری نگهداری کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، یخچال یا فریزر خود را ببندید. یا از فریزر به عنوان یک یخچال کوچک استفاده کنید.

سیستم TWIN Cooling Plus - دو مدار خنک کننده مستقل در یخچال و فریزر که به لطف آنها مواد غذایی کیفیت و رطوبت عالی را حفظ می کنند و بو بین اتاقک ها نفوذ نمی کند.

طراحی و پرداخت مدرن

کمپرسور اینورتر عملکرد بی صدا و مصرف انرژی کمتر را تضمین می کند. کلاس انرژی E به شما امکان می دهد تا 220 کیلووات ساعت در طول 5 سال صرفه جویی کنید (در مقایسه با دستگاه های مشابه در کلاس انرژی F)

فناوری SpaceMax فضای کافی برای گنجایش 634 لیتر دارد. دیوار و کانال نازک تر به لطف فناوری عایق کاری با کارایی بالا، فضای کشو و قفسه زیادی را برای ذخیره سازی خرید هفتگی مواد غذایی فراهم می کند.

با Smart Convertible 5 in 1 از انعطاف پذیری نهایی ذخیره سازی لذت ببرید. با استفاده از فناوری Twin Cooling Plus سامسونگ، یخچال و فریزر را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. بنابراین می توانید بین 5 عملکرد هوشمند برای بهینه سازی استفاده از فضا و صرفه جویی در مصرف انرژی جابجا شوید. به سادگی فریزر را به یخچال تبدیل کنید تا مواد غذایی تازه تری نگهداری کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، یخچال یا فریزر خود را خاموش کنید. یا از فریزر به عنوان یک یخچال کوچک استفاده کنید.

نه فراست بله

ابعاد 178X91.2X71.6cm

توابع: تعطیلات - دستگاه یخ ساز - اعلان درب باز - Power Freeze

تعمیر و نگهداری 409 لیتر

فریزر 225 لیتری

گرافیت رنگی

کلاس انرژی E

24 میلیون گارانتی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 2,141
  • بازدید کلی : 6,098