loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 18 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

ما متعهد به ارائه کمک های فوری هستیم. در اسرع وقت تعمیر یخچال امرسان اصفهان با یکی از تکنسین های متخصص ما وقت ملاقات گرفته خواهد شد تا باعث کاهش ناراحتی شما شود. در صورت داشتن فرصت، می توانید دستگاه بزرگ خود را نیز مستقیماً به کارگاه ما بیاورید.

ما تعمیرات لوازم خانگی را بدون گارانتی انجام می دهیم. فقط برای لوازم خانگی برند Smeg ما در طول گارانتی دو ساله نیز کمک می کنیم.

امروزه نمی‌توانیم بدون فناوری‌ای که به ما در عادت‌های روزانه‌مان در خانه کمک می‌کند و اغلب تعمیر دستگاهی که آسیب دیده است بسیار ارزان‌تر از خرید یک دستگاه جدید است.

شرکت ما تعمیرات لوازم خانگی بزرگ و کوچک از تمامی برندهای موجود در بازار را انجام می دهد.

کارکنان ما آماده تعمیر دستگاه های الکترونیکی شما هستند که هم برای محیط های خانگی و هم برای محیط های کاری استفاده می شوند.

به لطف تجربه خود در بخش تعمیرات، ما قادر به ارائه خدمات کمکی سریع و موثر لوازم خانگی هم تحت گارانتی و هم بدون گارانتی هستیم.

major_appliances_pmr
ما با تعمیر لوازم اصلی مانند یخچال، فریزر، فر، اجاق گاز، هود، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و خشک کن سروکار داریم.

small_appliances_pmr
در آزمایشگاه ما همچنین با تعمیر وسایل کوچک مانند جاروبرقی Kobold، جاروبرقی Dyson، ربات ها، مایکروویو و اجاق گاز سروکار داریم.

سرویس چگونه کار می کند؟
لوازم اصلی
تماس بگیرید و در منزل خود با یکی از تکنسین های متخصص ما وقت بگیرید
تکنسین های ما مشکل دستگاه بزرگ شما را ارزیابی می کنند و برآورد تعمیر را به شما ارائه می دهند.
لوازم کوچک
لوازم کوچک خود را به فروشگاه بیاورید.
وقتی آن را نزد ما بگذارید از شما مبلغ 10 یورو خواسته می شود.
تکنسین های ما مشکل دستگاه شما را ارزیابی می کنند و برآورد تعمیر را به شما ارائه می دهند.
در صورت تصمیم به انجام کار، ودیعه از کل هزینه مداخله کسر خواهد شد.

بهار بازدید : 26 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

هوش مصنوعی در اتوماسیون خرید اینورتر آیمستر صنعتی، مطالعه موردی
خلاصه انتشار
این مقاله راه‌حل‌های توسعه‌یافته برای خودکارسازی خطوط تولید صنعتی با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و روباتیک را خلاصه می‌کند. ما به سرعت راه حل های اصلی موجود در بازار مانند Sawyer، Waatson یا Brillant Factory را مرور خواهیم کرد.


درک مسائل مربوط به تحول زنجیره تولید صنعتی


راه حل های جدید در بازار را کشف کنید
موارد استفاده برای این فناوری های جدید را کشف کنید
هوش مصنوعی در اتوماسیون صنعتی - مطالعه موردی
پروژه های Accenture مبنی بر اینکه اینترنت صنعتی اشیا تا سال 2030 می تواند 10 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی کمک کند. این گزارش همچنین پیشنهاد می کند که حسگرها، مکانیسم های ردیابی مواد، چاپ سه بعدی، طراحی خودکار محصولات، روباتیک و دستگاه های پوشیدنی می توانند به تولیدکنندگان در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک کنند. . تعمیر و نگهداری دارایی های پیش بینی شده می تواند به طور بالقوه هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات را تا 30٪ کاهش دهد و منجر به خرابی ها تا 70٪ شود.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که به اپراتورها و مهندسان تجهیزات صنعتی در برخی از جنبه‌های نقش خود، از بهره‌برداری و نگهداری ماشین‌آلات گرفته تا بهبود فرآیندهای کارخانه کمک می‌کنند.

ما فضا را جستجو کردیم تا بهتر بفهمیم هوش مصنوعی کجا در اتوماسیون صنعتی نقش دارد و به سؤالات زیر پاسخ دهیم:

در حال حاضر چه نوع برنامه های کاربردی هوش مصنوعی برای اتوماسیون صنعتی استفاده می شود؟
هوش مصنوعی چه نتایج ملموسی را برای اتوماسیون صنعتی به ارمغان آورده است؟
آیا روندهای مشترکی در میان این تلاش های نوآوری وجود دارد؟ چگونه ممکن است این روندها بر آینده اتوماسیون صنعتی تأثیر بگذارد؟
این گزارش شرکت های ارائه دهنده نرم افزار در دو فناوری را پوشش می دهد:

اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT): شبکه ای که دستگاه ها را برای بهبود فرآیندهای صنعتی متصل می کند، جمع آوری می کند، ارتباط برقرار می کند و نظارت می کند.
روبات‌ها یا ربات‌های مشارکتی: روبات‌هایی که برای کار با انسان‌ها طراحی شده‌اند
هدف این مقاله این است که به رهبران مشاغل تولیدی ایده دهد که در حال حاضر می توانند از هوش مصنوعی در صنعت خود انتظار داشته باشند. امیدواریم این مقاله بینش‌هایی را به رهبران کسب‌وکار تولیدی ارائه دهد که می‌توانند با اطمینان با تیم‌های رهبری خود به اشتراک بگذارند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه‌ای را هنگام بررسی استفاده از هوش مصنوعی بگیرند. حداقل، هدف این مقاله کاهش زمانی است که رهبران کسب و کار در تولید صرف تحقیق در شرکت‌های هوش مصنوعی می‌کنند که ممکن است بخواهند با آنها برای یافتن راه‌حل اتوماسیون صنعتی کار کنند.

بهار بازدید : 20 دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

 

بادام زمینی واقعاً برای عموم شناخته شده نیست، آجیل فروشی شاهین شهر اما برای سلامتی ما مفید است! Sigoji، یک کارخانه شکلات سازی بلژیکی، شما را از فواید غیرقابل پیش بینی بادام زمینی آگاه می کند!

بادام زمینی، یک غذای ضروری روزانه
فواید بادام زمینی را با سیگوجی کشف کنید که هزاران سال است که بادام زمینی مانند بادام زمینی در بسیاری از دستور العمل های خوش طعم و شیرین استفاده می شود. بافت و طعم آن‌ها خواص معده‌آمیز، چسب‌آور و طعم‌دهنده‌ای به آن‌ها می‌دهد که توسط خبره‌ها بسیار قدردانی می‌شود.

سیگوجی تنها از بهترین مواد برای تهیه پرالین های استثنایی خود استفاده می کند. لوبیا و بادام زمینی با دقت انتخاب می شوند و طعم انکارناپذیری به شکلات می دهند. کارخانه شکلات سازی دست ساز به شما پیشنهاد می دهد، به ویژه، کره بادام زمینی، 100% طبیعی و گیاهی، که فضیلت های فراوان این بادام زمینی را ارائه می دهد.

ویتامین های موجود در بادام زمینی
 

ویتامین های موجود در بادام زمینی برای بدن ضروری هستند و نقش های مختلفی دارند. آنها همچنین برای آزاد کردن انرژی از غذا استفاده می شوند، آنها برای سیستم عصبی ضروری هستند و به جلوگیری از ناهنجاری های مادرزادی جنین کمک می کنند. برای مثال حاوی ویتامین E و اسید فولیک و غیره است.

مواد معدنی بادام زمینی
 

بادام زمینی همچنین حاوی مواد معدنی است. آنها به حفظ تعادل گردش خون، حمایت از عملکرد عصب و ماهیچه کمک می کنند و عملکرد مناسب سیستم ایمنی را تضمین می کنند. ما عمدتاً مواد معدنی زیر را پیدا می کنیم:

پتاسیم: فشار خون را تنظیم می کند، خطر سکته را کاهش می دهد، هیدراتاسیون بدن را حفظ می کند، باعث سنتز پروتئین خوب می شود.

 


منیزیم: ضد استرس طبیعی، سلامت دندان ها، استخوان ها، ماهیچه ها، کبد را تضمین می کند و به تنظیم ضربان قلب کمک می کند.
روی: تحریک سیستم ایمنی، محافظت در برابر پیری سلولی، حفظ کیفیت پوست، ناخن و مو...
سلنیوم؛ کمک به پیشگیری از سرطان، کاهش عوارض جانبی درمان های سرطان، کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و کمک به درمان آسم.
فیبرها و پروتئین های موجود در بادام زمینی
بادام زمینی اگر در حد اعتدال مصرف شود، مانند شکلات تلخ با کیفیت، با افزایش وزن مرتبط نیست.

در حقیقت، آنها آنقدرها که فکر می کنید کالری نیستند: یک وعده بادام زمینی 25 گرمی فقط 100 کالری دارد!

منابع پروتئینی، بادام زمینی دارای خواص بسیاری است. آنها می توانند به شما در حفظ توده عضلانی کمک کنند. آنها یک میان وعده عالی برای افرادی هستند که سعی در تغذیه سالم دارند. آنها به کاهش وزن کمک می کنند زیرا یک غذای کم کالری هستند.

به اطلاعات بیشتری در مورد بادام زمینی نیاز دارید؟ با سیگوجی تماس بگیرید!
کارخانه شکلات سازی خانوادگی و صنایع دستی، سیگوجی، تمام مواد تشکیل دهنده شکلات، گاناش، پرالین یا اسپرد را با هم ترکیب می کند تا طعم هایی تولید کند که در عین احترام به سنت اجدادی شکلات بلژیکی، کدها را می شکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع و محصولات شکلات ما، با ما تماس بگیرید و یا فرم آنلاین را پر کنید!

بهار بازدید : 29 سه شنبه 29 فروردین 1402 نظرات (0)

سازمان هایی که تصمیم به شروع یک فرآیند کامپیوتری مدرن دارند، خرید اینورتر هایتک انواع مختلفی از مکانیزاسیون را با تکیه بر سطوح مختلف دریافت، محدوده اقلام و حجم ایجاد در دسترس دارند.
کامپیوتری سخت یا ربات سازی ثابت

این اشاره به چرخه مکانیزاسیونی دارد که در آن ربات یا ماشین برای انجام یک کار خاص و عمیقاً یکنواخت و برای حجم خلق بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

این چرخه ها ثابت هستند و هیچ تغییری نمی توانند داشته باشند، اما بسیار سریع، دقیق، ایمن و با نرخ ایجاد بالا هستند.

مزایایی که این نوع رایانه‌سازی برای کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد برای فرآیندهایی با حجم بار بالا و عدم ثبات کاری کم بسیار عالی است.

این نوع کامپیوتری کردن محتاطانه ترین است.
کامپیوتری ظریف

اتصال به این قطعات دنده برای تنظیم با مجموعه گسترده ای از تنظیمات در نظر گرفته شده است.

چرخه توسط رایانه شخصی محدود می شود که می تواند برای تغییر فعالیت آن به موارد مختلف تغییر یابد.

زمانی که یک صنعت چیزهای مختلفی تولید می کند که نیاز به ترتیبات منحصر به فرد و تغییر یافته دارد، بسیار ارزشمند است.

این نوع کامپیوتری کردن هزینه بیشتری نسبت به ربات سازی سخت دارد و با سرعت کمتری کار می کند.

مخصوصاً برای دفاتری که در جمع آوری محدوده محدودی از اقلام مقایسه ای که به صورت توده ای اجرا می شوند شرکت می کنند منطقی است.

این نوع ربات‌سازی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: کامپیوتری قابل برنامه‌ریزی یا مکانیزاسیون قابل تطبیق.


مکانیزاسیون قابل برنامه ریزی

چرخه‌های مدرن کامپیوتری که در این طبقه‌بندی قرار می‌گیرند توسط برنامه‌ای متشکل از دسته‌ای از جهت‌های کدگذاری‌شده برای رمزگشایی چارچوب محدود می‌شوند.

از برنامه نویسی جدید می توان در این چرخه ها برای ایجاد موارد جدید استفاده کرد، زیرا چارچوب کاملاً سازگار است. امکان پیکربندی مجدد و تعویض دنده در سطح محصول و تجهیزات وجود دارد.

استفاده از این نوع مکانیزاسیون در سرمایه گذاری هایی با خلاقیت کم تجویز شده است، زیرا رایج ترین روش اختراع مجدد ماشین برای تنظیم آن با موارد جدید، گیج کننده است و نیاز به سرمایه گذاری خاصی دارد. بنابراین، چرخه ها به صورت خوشه ای انجام می شوند.
مکانیزاسیون قابل تطبیق

رایانه‌سازی قابل تطبیق، طراحی ماشینی را برای تطابق با یک مورد دیگر در یک بازه زمانی کوتاه قابل تصور می‌کند. در امتداد این خطوط، عملاً هیچ زمانی برای تغییر تنظیمات با شروع از یک چیز و سپس به چیز بعدی تلف نمی شود.

از آنجایی که با این نوع مکانیزاسیون، هیچ زمانی برای بازسازی چارچوب یا اصلاح تنظیمات واقعی ماشین‌ها تلف نمی‌شود، دلیل قانع‌کننده‌ای برای تکمیل موارد در توده‌های مجزا وجود دارد. استفاده از این نوع ربات سازی در تولیدات متوسط پیشنهاد می شود.

با توجه به اجرای کامپیوتری سازگار، ایجاد پایدار است و می توان آن را با انواع مختلفی از مواردی که توسط یک کارخانه مدرن به نظر می رسد تنظیم کرد.
چارچوب های کامپیوتری مدرن

کامپیوتری کردن نیاز به کار دستی یک کارخانه را از بین می برد، اما در عین حال از مدیران انتظار دارد که ماشین ها را غربال کنند و پشتیبانی انجام دهند. برعکس، یک چارچوب کامپیوتری مدرن دیگر نیازی به میانجیگری انسانی ندارد.

به این معنا، هنگامی که یک سازمان چنین چارچوبی را اجرا می کند، اجازه می دهد تا کل چرخه ارائه بدون کمک انسانی از ابتدا تا پایان انجام شود.

چارچوب های مکانیزاسیون مختلف را می توان با توجه به قابلیت های مختلف ایجاد کرد:

     سازمان های تقلبی مغز یک مدل عددی یا محاسباتی تداعی های مغز را کپی می کند و مانند این سازمان های طبیعی، طراحی سازمان با تکیه بر داده ها با تغییرات تنظیم می شود. آنها برای سفارش اتصالات و شناسایی طرح ها در مجموعه های اطلاعاتی استفاده می شوند. بخشی از کاربردهای آنها کانال‌های اسپم ایمیل، چارچوب‌های کنترلی، تأیید طراحی در چارچوب‌ها (رادار)، متن گفتاری یا ترکیبی و چارچوب‌های مبادله پولی روباتیک است.
     چارچوب کنترل منتقل شده در این چارچوب ها، کنترل ها با هم جمع نمی شوند و توسط چارچوب گسترش می یابند. این کنترل ها توسط قسمتی از چارچوبی که باید بررسی شود گسترش می یابد. آنها در چارچوب های کنترل سیگنال ترافیک، تاسیسات تصفیه نفت و نیروگاه ها استفاده می شوند.
     نقطه اتصال انسان و ماشین این چارچوب ها برای کار به واسطه انسانی متکی هستند. رایانه های شخصی و دستگاه های خودپرداز نمونه ای از چارچوب های رابط انسان و ماشین هستند.
     کنترل اداری و چارچوب تدارکات اطلاعات. این چارچوب می‌تواند از چارچوب‌های مختلفی ساخته شود، برای مثال، رابط انسان و ماشین مرتبط با واحدهای پایانه دور، که برای تبدیل سیگنال‌های حسگر به اطلاعات معقول کار می‌کنند. این چارچوبی است که کاملاً محل مونتاژ و به طور شگفت انگیزی کارخانه های ایجاد منحصر به فرد را کنترل می کند. آنها اساساً همان چارچوب های کنترلی منتشر شده هستند. تضاد اساسی این است که در چارچوب های SCADA کنترل به طور مداوم تمام نمی شود. با وجود این، خطی که بین دو فریم ورک متفاوت است به طور استثنایی پراکنده است و آنها بیشتر از زمان

بهار بازدید : 21 دوشنبه 08 اسفند 1401 نظرات (0)

نوآوری در زمینه های پزشکی، صنعت داروسازی، اتوماسیون آزمایشگاهی. راه حل های علوم زیستی
30 آوریل 2014
اتوماسیون فرآیندها در صنایع پزشکی و دارویی، در تحقیقات آزمایشگاهی اینورتر هایتک اصفهان و در بیوتکنولوژی از قوانین خاص خود تبعیت می کند. در AUTOMATICA 2014، که از 3 تا 6 ژوئن در مونیخ برگزار می شود، غرفه داران از سراسر جهان محصولات و سیستم های نوآورانه ای را ارائه می دهند که الزامات سختگیرانه این بخش ها را برآورده می کند.

 

کاربردهای علوم زیستی یکی از هیجان انگیزترین بازارهای رشد فناوری اتوماسیون هستند. با این حال، گواهینامه های خاص صنعت و الزامات سختگیرانه تر اتاق تمیز باید برآورده شوند. اگر شرایط تایید از نظر محیط خاکستری، سفید یا حتی استریل برآورده شود، مناقصه گران با چالش های دیگری روبرو می شوند: بسیاری از برنامه های کاربردی در صنایع پزشکی و دارویی نیاز به تولید تا 100 میلیون واحد در سال دارند و فقط امکان اتوماسیون با دوچرخه سواری سریع را فراهم می کنند. راه حل های فناورانه، که در آن فناوری تاسیسات متعارف به محدودیت های خود می رسد.

اتوماسیون کاربردهای علوم زیستی یکی از رشته‌های پرتقاضا است. در این صنایع نیاز به تکنولوژی بالاست. پاتریک شوارتسکف، مدیر عامل انجمن تجاری رباتیک و اتوماسیون VDMA می گوید: در AUTOMATICA، بازدیدکنندگان تجاری می توانند ایده جامعی از فرصت های اتوماسیون در صنایع بیوتکنولوژی، دارویی و پزشکی داشته باشند.

در واقع، کارخانه‌ها و ربات‌سازان بیشتر و بیشتری در حال کشف این صنایع برای تجارت خود هستند. حدود 200 غرفه‌دار AUTOMATICA ادعا کردند که در زمینه علوم زیستی فعالیت می‌کنند. و محصولات نمایشگر آن با توسعه مداوم و بالاترین سطح عملکرد مشخص می شوند.

مثال Sortimat: سازنده Winnenden، که قبلاً کارخانه‌های مونتاژ سرنگ‌های یکبار مصرف را در پایان XNUMXs ساخته بود، از آن زمان بر روی برنامه‌های کاربردی در صنایع پزشکی، دارویی و آرایشی تمرکز کرده است. تقریباً تمام سیستم های نصب و قدرت این سازنده برای اتاق تمیز مناسب هستند. مواد ترجیحی: فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن.

مونتاژ گیاهان بیش از 150 چرخه در دقیقه

با خطوط تولید مختلف، ما اکنون طیف گسترده ای از کاربردهای ممکن را در علوم زیستی پوشش می دهیم. ATS SuperTrakTM یک سیستم حمل و نقل پالت انقلابی مبتنی بر فناوری موتور خطی است. ما در ترکیب با ایستگاه‌های دوربین خود، پلتفرم منحصربه‌فرد ATS OmniTrakTM را به ویژه برای برنامه‌هایی با زمان‌های پردازش بسیار متغیر پیشنهاد می‌کنیم. Hans-Dieter Baumtrog، مدیر عامل sortmat Technology می گوید: برای تولید محصولات قابل فروش در سری های بزرگ با زمان پردازش مشابه، جداول نمایه سازی خود را با کارایی حداکثر 150 چرخه در دقیقه توصیه می کنیم.

AUTOMATICA 2014 فرصتی عالی برای بررسی مزایا و معایب سیستم های مختلف طراحی شده توسط تامین کنندگان اصلی ارائه می دهد. اساسا، ترکیب و تبادل ماژول های خاص، سیستم های انتقال خطی را بسیار انعطاف پذیر می کند.

بهار بازدید : 32 سه شنبه 04 بهمن 1401 نظرات (0)

پورتال اکنون آنلاین است و برای مشاهده می توان به آن دسترسی داشت. همانطور که در وب سایت توضیح داده شده است، این مکانی خواهد بود که پایگاه داده E3.series طبق مقررات پروژه سازماندهی و اینورتر تکفاز ارزان میزبانی می شود:

نمادشناسی با توجه به مقررات جاری مانند IEC60617، ISO61346 و ISO1219.
مدل های سه بعدی استاندارد شده با اشکال هندسی صحیح، حتی با مدل های STEP (در صورت موجود بودن از سازنده).
نماهای صفحه تولید (فورمبورد) در مقیاس 1:1;
پشتیبانی از تمام توابع استاندارد سری E3، مانند تعاریف ویژگی، موقعیت پین، و مسیریابی خودکار سیم در کابینت.
طبقه بندی و اختصاص داده شده توسط استاندارد eCl@ss.
ادغام مستقیم بین پورتال و سری E3

تصویر-10

برگرفته از https://www.cadenas.de/ecatalogsolutions/ecad

انتخاب CADENAS به دلیل تمایل به ارائه نه تنها کمیت، بلکه کیفیت است. یواخیم فرانک، مدیر عامل Zuken، در طی اعلامیه پلتفرم می‌گوید: «ما سال‌هاست بر ابتکار eCl@ss تکیه کرده‌ایم و می‌گوید: «هدف زوکن این است که یک منبع مطمئن اطلاعاتی در مورد قطعات از تولیدکنندگان واجد شرایط به کاربران ارائه دهد. پورتال داده CADENAS اولین انتخاب ما بود."
امروزه CADENAS محصولات استاندارد شده را برای بیش از 700 تامین کننده ارائه می دهد که در بخش کتابخانه تامین کنندگان پیشرو است. از کل، حدود 250 مورد مربوط به بخش های الکتریکی، سیالات و اتوماسیون هستند که با اتحاد و به مرور زمان افزایش خواهند یافت.

 

"بیش از 250 کاتالوگ از تولید کنندگان مهندسی برق، پنوماتیک، هیدرولیک و اتوماسیون"

تصویر-12

برگرفته از https://www.cadenas.de/ecatalogsolutions/ecad

"تغذیه" پورتال توسط سازندگان اصلی قطعات (OEM) انجام خواهد شد، از جمله یک پیش توافق با Weidmüller و Harting. موارد ممکن است توسط کاربران سری E3 از سراسر جهان در یک منطقه خاص از پورتال درج شود. علاوه بر این، هر از چند گاهی، تیم مهندسی ECAD-Port مواردی را در صورت درخواست توسط کاربران در خود سیستم درج می کند.

E3.series دارای یکپارچگی مستقیم و آنلاین با پورتال خواهد بود که در آن امکان جستجو و دانلود مستقیم موارد در کتابخانه نرم افزار وجود دارد، همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می شود.

 


 

یورگن هایمباخ، مدیر عامل CADENAS، می گوید: "همکاری ما با Zuken فرصت های جدیدی قیمت اینورتر هایتک را برای جامعه مهندسی برق باز می کند. از طریق ارائه داده های مهندسی هوشمند و غنی شده، مهندسان برق دیگر نیازی به جستجوی دستی و افزودن اطلاعات ندارند. این باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند می شود. برای توسعه محصولات شما."

این سه شرکت تلاش کرده اند تا دسترسی به پورتال را برای همه مشتریان دارای اشتراک Updates به همراه نسخه 2019 E3.series فراهم کنند. با تیم مهندسی ما تماس بگیرید و با استفاده از دکمه زیر درخواست به روز رسانی نسخه خود یا فعال سازی مجدد اشتراک خود را داشته باشید:

بهار بازدید : 37 چهارشنبه 30 آذر 1401 نظرات (0)

به ویژه در فرانسه محبوبیت پانل های فتوولتائیک از جمله راه حل هایی اینورتر ls است که اغلب توسط افراد برای تولید برق انتخاب می شود. نصب آسان و با کمک مالی خاص، پنل های خورشیدی می توانند به طور متوسط ​​حدود 100 کیلووات ساعت در سال تولید کنند. این رقم را می توان با توجه به تعداد پنل های فتوولتائیک نصب شده و میزان تابش آفتاب محل سکونت وی تعدیل کرد. به عنوان مثال، پنل های خورشیدی نصب شده بر روی یک خانه در جنوب فرانسه نسبت به شمال از نور خورشید بیشتری بهره مند می شوند.

با این وجود، برای فرد، منفعت تولید برق از طریق انرژی خورشیدی دو برابر است: توانایی دستیابی به مصرف کامل خود و فروش مجدد تمام یا بخشی از تولید برق خود به تامین کنندگان انرژی، مانند EDF.

از توربین های بادی خانگی استفاده کنید


مصرف کننده همچنین می تواند توربین های بادی را در خانه نصب کند، مشروط به شرایط اتصال، تا زمین به اندازه کافی بزرگ و محله ای نسبتاً دور داشته باشد. تولید برق از طریق توربین های بادی داخلی می تواند به میانگین ظرفیت تولید سالانه 20 کیلووات برسد.
مانند پانل های فتوولتائیک، توربین های بادی خانگی مزایای مالی متعددی را ارائه می دهند:

با فروش مجدد تولید برق خود به یک تامین کننده انرژی، به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی دست یابد.
از کمک های مالی برای انتقال انرژی بهره مند شوند.
هیدرولیک های کوچک را انتخاب کنید
به عنوان اولین انرژی تجدیدپذیر در مقیاس صنعتی، نیروگاه آبی نیز می تواند توسط افراد برای تولید برق مورد نیاز برای مصرف شخصی استفاده شود. این تاسیسات کوچک تولید برق در نزدیکی رودخانه های پر جریان یا نزدیک آبشارها نصب می شوند. همچنین به عنوان "نیروگاه های پیکو" یا مینی / میکرو هیدرولیک شناخته می شوند، آنها می توانند برای موارد زیر استفاده شوند:

برق تولید کند. آنها ظرفیت کل تولید 2.2 گیگاوات را در سطح ملی نشان می دهند (یعنی نزدیک به 10٪ تولید برق آبی ملی).
تامین مکان های مسکونی ایزوله (دو یا سه خانه، یک محل تجاری، یک کارگاه و غیره).
با این حال، این منبع تولید برق، اگرچه جذاب است، اما در معرض محدودیت های متعدد، به ویژه اداری است که می تواند توسعه آن را کند کند.

آیا مطمئن هستید که برای انرژی خود هزینه زیادی نمی پردازید؟

از تولید تا مصرف برق: بازیگران مختلف در زنجیره
الکتریسیته از تولید تا توزیع آن در خانه های ما یک چرخه عمر کامل را دنبال می کند و بازیگران اصلی مختلف در بازار انرژی را درگیر می کند.

تولیدکنندگان برق
همانطور که در سراسر این مقاله به آن پرداختیم، بازار انرژی در فرانسه شامل سهامداران متعدد، عمدتاً تولیدکنندگان برق است. تامین نزدیک به 95 درصد برق در سراسر قلمرو به آنها بستگی دارد.

بازیگران اصلی تولید برق در فرانسه از بازیگران اصلی تاریخی و تولیدکنندگان کوچک برق تشکیل شده اند:

EDF، تولید کننده تاریخی برق که پس از جنگ جهانی دوم، در سال 1946 تأسیس شد. به دنبال یک تاریخ پیچیده و با اراده دولت، فعالیت های گروه EDF در طول زمان تقسیم شده است. EDF هم یک تولید کننده برق و هم یک تامین کننده برق، یک بازیگر کلیدی در بازار باقی می ماند و 85٪ متعلق به دولت است.
Engie دومین تولید کننده بزرگ برق در فرانسه است، اما همچنین تولید کننده ملی گاز طبیعی است.
تولیدکنندگان کوچک برق محلی عمدتاً از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند.
تامین کنندگان برق
تامین کنندگان برق یک ماموریت کلیدی در بازار انرژی دارند: آنها کسانی هستند که نقش واسطه بین مصرف کننده نهایی و تولیدکنندگان برق را ایفا می کنند. در فرانسه، بازار تامین‌کننده برق برای افراد تا سال 2007 تحت تسلط EDF بود، سپس از آن تاریخ به روی رقابت باز شد.

از آن زمان، این بازیکن تاریخی مجبور به سر و کار با بیش از چهل تامین کننده برق جایگزین شده است که شناخته شده ترین آنها TotalEnergies، Cdiscount Energie، Eni هستند. ویژگی اصلی آنها این است که تا حد زیادی خود را از تعرفه های فروش تنظیم شده (TRV) که توسط EDF از طریق تعرفه آبی معروف آن به بازار عرضه می شود، با ارائه تعرفه های ارزان تر برق (شامل کاهش درصد در TRV یا با پیشنهاد تثبیت انرژی) رها می کنند.

شبکه حمل و نقل و تحویل برق
مسیریابی الکتریسیته یک نقطه مرکزی برای تحویل بدون مشکل در خانه های ما است. این نقش توسط شبکه انتقال برق (RTE) به عهده گرفته شده است. RTE که تا سال 2005 متعلق به EDF بود، اکنون به صورت i کامل عمل می کند

http://bit.ly/3WVw9KS

بهار بازدید : 34 پنجشنبه 12 آبان 1401 نظرات (0)


توزیع انرژی الکتریکی چگونه است؟
توزیع انرژی الکتریکی مرحله نهایی به عنوان خرید اینورتر ال اس بخشی از سیستم الکتریکی است که در آن انرژی از طریق شبکه های توزیع از پست های نیروگاه به منازل، صنایع، مشاغل و ادارات مصرف کنندگان نهایی منتقل می شود. انرژی در شبکه انتقال و فرعی خود مسافت های طولانی را طی می کند و از مراکز تبدیل عبور می کند تا از ولتاژ بالا به ولتاژ ضعیف تبدیل شود تا از طریق زیرساخت پیچیده و کارآمدی به مصرف کنندگان برسد.

با سیستم های توزیع شبکه برق آشنا شوید
در دنیای توزیع کنندگان انرژی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. از طریق دوره های آنلاین مختلف شما قادر خواهید بود در مورد جریان متناوب، خطوط انتقال، انرژی خورشیدی و باد، عایق ها، پست های برق، اتصالات، فیدرها، اتصالات الکتریکی، فیوزها، نیروگاه های برق آبی، خطوط هوایی، سطوح ولتاژ، خطوط برق، خطوط توزیع بیاموزید. ، شبکه های حمل و نقل، عمر مفید تاسیسات برقی، قطع کننده ها، شبکه های هوشمند، سیستم سه فاز، ولتاژ، کنترل تولید پراکنده و تمامی مفاهیم و ابزارهایی که باید در مورد بخش برق بدانید.

دوره های آنلاین تامین انرژی


در edX می‌توانید دوره‌های آنلاین رایگان را برای یادگیری در مورد سیستم‌های توزیع نیروی برق بیابید، و می‌توانید گام به گام و با سرعت خودتان آن‌ها را طی کنید. اما اگر گواهی می خواهید باید هزینه آن را بپردازید. در این دوره ها شما این فرصت را خواهید داشت که از بهترین متخصصان این بخش بدون ترک خانه خود بیاموزید زیرا آنها کاملاً از راه دور آموزش داده می شوند.

ایجاد یک حرفه در توزیع نیروی برق
از زمان پیدایش، انرژی الکتریکی به عنصر اساسی شیوه زندگی ما چه در خانه ها و چه در مشاغل و صنایع تبدیل شده است. اما چگونه است که همه ما به طور جادویی با زدن یک دکمه برق دریافت می کنیم؟ شبکه ها چگونه طبقه بندی می شوند، خطوط برق چگونه ابعادی دارند؟ چگونه از گیاهان به کاربران منتقل می شود؟ با دوره های edX می توانید پاسخ این سوالات را دریافت کرده و حرفه حرفه ای خود را در دنیای توزیع انرژی آغاز کنید.

انواع انرژی الکتریکی


برق
الکتریسیته ساکن از اصطکاک دو جسمی که بار الکتریکی دارند تولید می شود.
ما می توانیم در مورد اشکال مختلف برق صحبت کنیم:

استاتیک. الکتریسیته ای است که از اصطکاک دو جسمی که قادر به بار الکتریکی هستند تولید می شود. به عنوان مثال: هنگام مالیدن شانه با دستمال، یا هنگام آوردن بازویی که به صفحه تلویزیون قدیمی مالیده شده است.
پویا. الکتریسیته ای است که از جریان جریان الکتریکی تولید می شود. به عنوان مثال: یک دوشاخه در دیوار.
الکترومغناطیسی الکتریسیته تولید شده توسط میدان های الکترومغناطیسی است. به عنوان مثال: آهنربای الکتریکی.
انرژی الکتریکی برای چه مواردی استفاده می شود؟
مانند همه انواع انرژی، الکتریسیته توانایی تبدیل شدن به اشکال دیگر انرژی را دارد که آن را به یک منبع بسیار متنوع تبدیل می کند. می توان آن را با انرژی الکتریکی به دستگاهی داد که وظایف خاصی را انجام می دهد، هم مکانیکی و هم محاسباتی، یک اتاق را با یک لامپ روشن می کند، یا در طول زمستان به لطف مقاومت، آن را گرم می کند.

بهار بازدید : 36 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

کارشناسان در این گزارش می نویسند که دستیابی به اینورتر آیمستر بی طرفی کربن تا سال 2050 «بدون توسعه چشمگیر انرژی های تجدیدپذیر غیرممکن است». [فرانکو لوکاتو/ شاتر استوک]

     
مدیر شبکه انتقال برق فرانسه (RTE) روز دوشنبه 25 اکتبر 6 سناریو برای دستیابی به بی طرفی کربن تا سال 2050 ارائه کرد. کارشناسان همچنین امنیت تامین سیستم برق فرانسه را در نظر گرفتند.

در سه پیشنهاد اول گزارش با عنوان "آینده انرژی 2050"، RTE بر توسعه انرژی های تجدیدپذیر پافشاری می کند. در حالی که هدف سناریوی اول 100٪ برق تجدیدپذیر تا سال 2050 است، دو مورد دیگر توصیه می کنند که تولید برق تولید شده توسط راکتورهای هسته ای موجود حفظ شود. در این گزارش آمده است که در هر سه مورد، انرژی بادی و انرژی دریایی باید "تا حد مجاز پیش برود".

سه پیشنهاد دیگر به جای افزایش سهم الکتریسیته از انرژی هسته ای، با ایجاد راکتورهای نسل بعدی (EPR2) بحث می کنند. با این حال، دو مورد اول، سهم اقلیت از انرژی هسته‌ای را در ارتباط با انرژی‌های تجدیدپذیر توصیه می‌کنند. سناریوی سوم ترکیبی از انرژی متشکل از 50 درصد هسته ای را به لطف 14 EPR2، راکتورهای کوچک جدید و گسترش ناوگان هسته ای موجود تصور می کند.

لازم به ذکر است که در این سه سناریو مربوط به انرژی هسته ای، باید سهم انرژی های تجدیدپذیر افزایش یابد. کارشناسان در این گزارش می نویسند که دستیابی به بی طرفی کربن تا سال 2050 «بدون توسعه چشمگیر انرژی های تجدیدپذیر غیرممکن است».

گزارش RTE باید به عنوان مبنایی برای دولت در توسعه استراتژی انرژی آینده خود باشد.

وی ادامه داد: «نیاز فوری برای کربن زدایی استفاده هایمان وجود دارد، نیاز فوری به برق انداختن اقتصاد وجود دارد، زیرا این در خدمت کربن زدایی است. همچنین ضروری است که در مورد ترکیب برق آینده خود دستورالعمل هایی را اتخاذ کنیم. خاویر پیچاچیک، رئیس هیئت اجرایی RTE به روزنامه l'Express گفت: زیرا هر چه زودتر این جهت‌گیری‌ها اتخاذ شود، ما زودتر در جهت اهداف اقلیمی خود کار خواهیم کرد.

او در پایان گفت: «اگر اکنون آنها را در نظر نگیریم، احتمالاً در دستیابی به بی‌طرفی کربن تا سال 2050 یا حتی کاهش 55 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2030، طبق برنامه‌ریزی اتحادیه اروپا، مشکل خواهیم داشت.»

https://bit.ly/3eX4tUN

بهار بازدید : 22 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

اینجاست که کار کانال های بازیافت واقعا شروع می شود. اولین قیمت ضایعات الکترونیکی قدم این است که تجهیزات را از بین ببرید تا ببینید کدام قطعات قابل استفاده مجدد و کدام مواد قابل بازیافت هستند.

فلزات و قطعاتی که هنوز در شرایط خوبی هستند بر اساس استانداردهای طبقه بندی دقیق دسته بندی شده و سپس به شرکت های بازیافت ارسال می شوند. این مورد پلاستیکی است که در کابل یا مس یافت می شود. آنها دوباره به بخش های تخصصی فروخته می شوند و برای برخی دوباره ذوب می شوند.

آنچه باقی می ماند، ضد عفونی می شود، یعنی اجزای خطرناک حذف می شوند. قیمت ضایعات الکترونیکی آنها کسانی هستند که در صورت عدم انجام بازیافت به درستی مشکل ساز می شوند. هنگامی که آنها در محل های دفن زباله مدفون در زیر زمین قرار می گیرند، این ترکیبات خاک اطراف و آب مجاور را آلوده می کنند و باعث تنوع زیستی و مشکلات بهداشتی جدی می شوند.

هنگام پردازش زباله های الکترونیکی، 3 امکان برای بازیافت مواد مختلف وجود دارد:

بازیافت برای ایجاد مواد جدید و معرفی مجدد آنها به مدار؛
بازیافت انرژی یا بازیابی مواد؛
دفع مواد با رعایت مقررات


4. ورود مجدد به مدار


هدف اولیه بازیافت استفاده مجدد از مواد مختلف استخراج شده به عنوان مواد خام ثانویه است. این امر امکان عرضه تجهیزات تولید شده با منابع موجود را در بازار فراهم می کند.

اما برخی از چیزها را نمی توان بازیافت یا دوباره معرفی کرد، مانند باتری ها یا هارد دیسک ها. اینها برای از بین بردن داده های محرمانه خرد می شوند و آنچه باقی می ماند (تقریباً 17٪) توسط سوزاندن یا توسط مراکز ذخیره سازی پردازش می شود.

محدودیت های بازیافت محصولات فناوری اطلاعات
ما متوجه هستیم که همه چیز قابل بازیافت نیست. هنگامی که در مورد تجهیزات کامپیوتری صحبت می کنیم، این امر آشکارتر می شود، زیرا گاهی اوقات قطعات آنقدر کوچک هستند، یا به هم چسبیده اند که استخراج آنها به صورت جداگانه برای تولید مواد اولیه ثانویه غیرممکن است.

بین مرتب‌سازی ضعیف در بالای زنجیره و محدودیت‌هایی که بازیافت اجزای خاص را دشوار می‌کند، تخمین زده می‌شود که تنها 65 درصد از مقدار WEEE در واقع بازیافت می‌شود.

در اینجا چند عدد وجود دارد:

17 درصد WEEE در سراسر جهان برای بازیافت جمع آوری می شود. و قیمت ضایعات الکترونیکی آنچه بازیافت نمی شود سوزانده می شود، دفن می شود یا از کانال های غیرقانونی عبور می کند (Global E-waste Monitor 2020)
زباله های الکترونیکی که به درستی جمع آوری شده اند می توانند وارد جریان بازیافت شوند. اما در بین این مجموعه تنها قسمت کوچکی از مواد قابل جداسازی و بازیافت است. تخمین زده می شود که کمتر از 20 درصد از گوشی های هوشمند قابل بازیافت هستند. (اقتصاد و جامعه در عصر دیجیتال)
بسیاری از مواد از بین می روند، یعنی با هر چرخه کیفیت خود را از دست می دهند و پس از چند بار "چرخه شدن"، غیرقابل بازیافت می شوند.
ابزارهای مختلف رایانه ای که روی میز چوبی قرار می گیرند: صفحه کلید، ماوس، تبلت و رایانه رومیزی.
4 جایگزین موثرتر از بازیافت
در حال حاضر، ما بیشتر و بیشتر آگاه هستیم که بازیافت دیگر راه حل نهایی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی نیست. جایگزین های زیادی وجود دارد که ردپای کربن شما را کاهش می دهد، به خصوص در سطح دیجیتال.

1. تجهیزات کامپیوتری بازسازی شده
اگر تجهیزات بازسازی شده روز به روز محبوب تر می شوند، به خصوص در تجارت، به این دلیل است که مزایای انتخاب آن بسیار زیاد است. یک دستگاه کامپیوتری کاربردی با ردپای زیست محیطی بسیار کوچکتر تضمین شده است. اگر به دنبال کاهش چشمگیر ردپای خود هستید، این موثرترین گزینه است.

2. تجهیزات کامپیوتری خود را اجاره کنید
راه حل دیگری که Rzilient ارائه می کند و همیشه به آن فکر نمی کنیم، اجاره ناوگان فناوری اطلاعات آن است. این گزینه زمانی عالی است که نمی‌خواهید از پایان عمر دستگاه‌های خود مراقبت کنید و باید در پشتیبانی IT خود همراه باشید.

6 ماه، 1 سال یا 2 سال امکان تعویض تجهیزات کامپیوتری در حین قرارداد و حتی خرید در پایان در صورت عدم تصور جدایی از آن را دارید.

https://arkabazyaft.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 3,228
  • بازدید کلی : 7,185