loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 26 یکشنبه 22 مرداد 1402 نظرات (0)

نحوه تعویض یا بازگرداندن مهر و موم یخچال به تنهایی سؤالی است که بسیاری از صاحبان را نگران می کند. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان به نظر می رسد که مدیریت آن به تنهایی امکان پذیر است. داشتن مهارت اولیه تعمیر و داشتن تجهیزات لازم کافی است.

تعویض آدامس در یخچال


شما باید مارک یخچال را بیابید، این به شما کمک می کند تا قسمت مناسب و در غیاب آن یک آنالوگ را انتخاب کنید.
برای شروع، اگر درصد سایش خیلی زیاد نیست، می توانید سعی کنید واشر را احیا کنید. درجه آن را می توان از روی ظاهر آن (تعداد خراش، ترک) قضاوت کرد. برای انجام این کار، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

مهر و موم را بردارید و در یک ظرف آب گرم خیس کنید. دمای بالا به بازیابی شکل اولیه آن کمک می کند.
اگر ناحیه تغییر شکل کوچک است، کافی است ناحیه مورد نظر را با یک سشوار ساختمانی گرم کنید.
ترک های کوچک را می توان به راحتی با درزگیر سیلیکونی از بین برد
چسب Moment مقاوم در برابر سرما می تواند به راحتی با قطعات بیرون آمده از جعبه مقابله کند.
در صورت عدم تعمیر بهتر است مهر و موم آسیب دیده را با مهر جدید تعویض کنید.

آدامس برای یخچال
اگر مواد جدید نامناسب یا بی کیفیت باشد، تعویض لاستیک درزگیر در یخچال کاری نمی کند.
مهم! هنگام انتخاب باند الاستیک، به سازنده توجه کنید. برندهای مختلف قطعات یدکی خود را تولید می کنند. اگر یافتن نسخه اصلی غیرممکن باشد، یک آنالوگ برای علامت تجاری انتخاب می شود.

اگر از قانون انتخاب نوار آب بندی با توجه به نام سازنده تجهیزات غفلت کنید، تغییر آن بی فایده است، زیرا بعید است که مناسب باشد. اما وظیفه این است که قسمت لازم را به جای قسمت بی فایده قرار دهیم و از این طریق شکاف های بین در و بدنه را از بین ببریم.

مهر و موم درب یخچال
لاستیک جدید نباید آسیب یا ناهمواری قابل مشاهده داشته باشد.
تهیه مواد و ابزار لازم
اولین قدم این است که برق لوازم خانگی را قطع کرده و مدتی (حدود 20 دقیقه) صبر کنید. برای راحتی، درب را می توان از لولا جدا کرد و روی زمین قرار داد. اما این اختیاری است. فضای واحد را از قبل از غذا و ظروف آشپزخانه آزاد کنید.

بهار بازدید : 23 یکشنبه 22 مرداد 1402 نظرات (0)

اینجا را کلیک کنید تا از جعبه چت برای صحبت با یکی از تکنسین های ما استفاده کنید. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان
بدون تماس سرویس در منزل بدون توافق

کویل های کندانسور کثیف
""

چیست: سیستم خنک کننده آب بندی شده یخچال شما دارای چندین بخش است که هر کدام هدف خاصی دارند. یکی از این بخش ها خازن و سیم پیچ های آن است.

هنگامی که مبرد حرارت را از محفظه یخچال خارج می کند، بسیار داغ می شود. سپس به سمت کویل های کندانسور در پشت یخچال جریان می یابد و در آنجا این گرما را در محیط آزاد می کند.

در نتیجه، مبرد خنک می شود و گرمای بیشتری را از یخچال خارج می کند.

چه اتفاقی می‌افتد: وقتی کویل‌های کندانسور کثیف می‌شوند، خروج گرما از مبرد چالش‌برانگیزتر می‌شود. در نتیجه، سیستم خنک کننده باید سخت کار کند تا محفظه یخچال خنک بماند و دمای تنظیم شده شما را برآورده کند.

متأسفانه، یک سیستم خنک کننده یخچال که در حالت اوردرایو قرار می گیرد، برخی از اتاق ها را بیش از حد خنک می کند. بدون توجه به دمای تنظیم شده واقعی که انتخاب کرده اید باعث یخ زدن اتاق می شود.

نحوه رفع آن: خوشبختانه راه حل این مشکل ساده است. ابتدا کویل های کندانسور را تا حد امکان تمیز کنید و این کار را مرتب تکرار کنید.

برای انجام این کار، یک جاروبرقی بگیرید. از آن برای حذف هرگونه گرد و غبار روی سیم پیچ کندانسور یا اطراف آن استفاده کنید. سپس از یک برس برای پاک کردن گرد و غبار سرسخت چسبیده به خود کویل ها استفاده کنید.

هنگامی که کویل های کندانسور می توانند گرما را به طور موثر آزاد کنند، سیستم خنک کننده سخت تر کار نمی کند. بنابراین پس از آن تجمع یخی وجود نخواهد داشت.

""

بخوانید: نحوه تمیز کردن کویل های کندانسور در یخچال ویرپول

سوراخ های هوا مسدود شده است

چیست: هر قسمت از یخچال شما دارای چندین دریچه هوا است که هوای سرد را آزاد می کند. معمولاً آنها را در دیوار پشتی اتاقی که دستگاه بخور در آن قرار دارد پیدا خواهید کرد.

هوای سرد از دریچه ها خارج می شود و در تمام اتاق به گردش در می آید. بنابراین تضمین می کند که محفظه یخچال به طور کامل بدون هیچ نقطه داغی در هر جایی خنک می شود.

چه اتفاقی می‌افتد: حتی اگر یخچال را در پایین‌ترین حالت تنظیم کرده باشید، ممکن است یخ در اطراف دریچه‌های هوا ایجاد شود. این زمانی اتفاق می‌افتد که دریچه‌ها را مسدود کنید و از خروج هوای سرد به‌آرامی از آن‌ها جلوگیری کنید.

بهار بازدید : 25 پنجشنبه 19 مرداد 1402 نظرات (0)

اما من بسیار شک دارم که چنین کارخانه ای از نظر قدرت چه مصرف کند. نمایندگی نصب کولر گازی اصفهان من در دفترچه راهنمای سایت می بینم که "قدرت سرمایش/گرمایش" آن 850-880 وات و "ظرفیت سرمایش/گرمایش" 2600 وات است. اما من حدس می‌زنم که نمی‌توانم دوباره از این مقادیر زیاد استفاده کنم، زیرا مصرف انرژی باید به میزان کارکرد آن بستگی داشته باشد (دقیقاً مانند سایر وسایل الکترونیکی).

بنابراین آیا کسی با دستگاه مشابهی می داند که چنین جانوری چقدر می بلعد؟ این یک اتاق 14-16 متر مربع است که باید از 28-29 درجه تا حدود 24 درجه خنک شود. اگر بتوان آن را برای حدود 6-7 کیلووات ساعت در روز انجام داد، یعنی. 500 کرون کرونه در ماه، پس من قطعاً فکر می کردم که قابل کنترل است.
--


با احترام
کروتافیتوس112
#1
  کاربر حذف شده 21
کاربر مگا
07-07-2012 12:10

به ادمین گزارش می دهد
#0 نمی دانم هزینه چنین سیستمی برای خانه در حین کار چقدر است، اما می دانم که یک سیستم تهویه مطبوع برای ماشین "هزینه" دارد و اینجا می گویند که ماشین تقریباً کار می کند. 2-3 کیلومتر کمتر در هر لیتر بنابراین هزینه آن بسیار زیاد است.
--
 
#2
  SoloDK
کاربر Maxi
07-07-2012 12:28

به ادمین گزارش می دهد
می گوید از چه چیزی استفاده می کند. 850 یا 880 وات، بسته به اینکه گرم شود یا خنک شود. سپس می توانید خودتان محاسبه کنید که چقدر برای شما خواهد بود. می توانید به سادگی تعداد ساعت ها را در وات ضرب کنید و سپس در قیمت هر کیلووات ساعت در شرکت برق خود ضرب کنید.
--
خالصانه
سورن
#3
  کروتافیتوس112
حامی جوان
07-07-2012 12:34

به ادمین گزارش می دهد
#2 یک چیز این است که روی آن نوشته شده است، چیز دیگر این است که واقعاً از چه چیزی استفاده می کند. یک کامپیوتر با یک PSU 800 وات هم 800 وات نمی کشد، امیدوارم و معتقدم که اینجا هم تا حدودی همینطور است.

اما شاید من با این تاپیک خیلی خوشبین بودم، احتمال اینکه کسی با سیستم مشابهی اینجا نشسته باشد و بداند واقعاً از چه چیزی استفاده می کند، احتمالاً حداقل است.
--
با احترام
کروتافیتوس112
#4
  Kasperkk
ماکسی نرد
07-07-2012 12:38

به ادمین گزارش می دهد
شماره 3 شما نمی توانید پاسخ دهید که واقعاً از چه چیزی استفاده می کند زیرا به درجه خنک کننده مورد انتظار شما، درجه عایق بودن اتاق و هر نور بستگی دارد. همیشه 100٪ از اتاقی به اتاق دیگر بستگی به هزینه خنک کردن یا گرم کردن آن دارد.
اگر ترموستات را مثلاً روی 19 درجه تنظیم کنید، احتمالاً مجبور نیست همیشه این کار را انجام دهد، مگر اینکه یک اتاق واقعاً بزرگ باشد. من فکر می کنم شما باید روی شاید حدود 500 وات در ساعت یا چیزی شبیه به آن حساب کنید
--
هو، هو، لعنتی هو!
#5
  رفیق چوگان
گورو
07-07-2012 13:41

به ادمین گزارش می دهد
شماره 1 من هم این را شنیده ام، اما من خودم یک رنو توئینگو با تهویه مطبوع دارم و به سختی می توانم تفاوت را اندازه گیری کنم که آیا کولر روشن است یا نه (ما داریم حداکثر 0.5 کیلومتر بر لیتر اختلاف را می گوییم).
--
Q6600، رم 5 گیگابایت، HD6870.
#6
  zz_smokey
نیمه حامی
07-07-2012 13:47

به ادمین گزارش می دهد
شماره 1 Top Gear یا Fifth Gear یک بار آزمایش کرد که آیا استفاده از تهویه مطبوع مقرون به صرفه تر است یا باز بودن پنجره ها، و تهویه مطبوع اقتصادی ترین بود.
--
Msi GX640 روی میز من است :-P
PS3 برای زندگی است عزیزم ;) :D
#7
  کنف جن
نویسنده
07-07-2012 13:55

به ادمین گزارش می دهد
#6 بستگی به سرعت دارد :) هرچه سرعت بیشتر باشد-> سیستم تهویه مطبوع/تهویه مطبوع در مقایسه با پنجره‌های باز بهتر است، زیرا پنجره‌های باز روی آیرودینامیک خودرو تأثیر می‌گذارند و در نتیجه مقاومت هوا را افزایش می‌دهند. در سرعت 50 کیلومتر در ساعت این اثر ناچیز است، در حالی که در سرعت بزرگراه احتمالاً تأثیر واضحی خواهد داشت. اما اعداد شماره 1 احتمالاً فقط در صورتی مناسب هستند که یک VW Lupo 3L در بزرگراه یا مشابه آن باشد :) ساب 9000 قدیمی ما، در هر صورت، تفاوت قابل اندازه گیری بین روشن بودن یا نبودن تهویه هوا ندارد. و در غیر این صورت باید انتظار داشت که یک سیستم تهویه مطبوع (نسبتا) قدیمی نسبت به نوع مدرن خود کارآمدتر باشد.

#0 ما در خانه تعطیلات خود تهویه مطبوع داریم، اما با تنظیمات دمایی تا حدودی متفاوت از آنچه در مورد شما وجود دارد، همانطور که مشخصاً منطقه بسیار بزرگتری است که باید گرم یا خنک شود. تا آنجا که من به یاد دارم، در طول یک سال گذشته تقریباً اجرا شده است. تاثیر 40% به طور متوسط ​​برای نگه داشتن دما بالای 16 درجه (و دقیقاً در 22 درجه زمانی که در خانه تابستانی هستیم). اما همانطور که شماره 4 می گوید، این تعداد در نهایت 100٪ فردی است، بنابراین احتمالاً نمی توانید از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده زیادی کنید:(
--
عجایب Hi-Fi

"مشکل نقل قول ها در اینترنت این است که شما هرگز نمی دانید که آنها واقعی هستند" - آبراهام لینکلن
#8
  cbj7000
کاربر فوق العاده
07-07-2012 15:19

به ادمین گزارش می دهد
شما درست می گویید که مشخصا از 800-900 وات دائما و همیشه استفاده نمی کند. همانطور که یکی اشاره کرد، بستگی زیادی به دمای اتاق مورد نظر شما، میزان عایق کاری سقف و دیوارها و پنجره های شما دارد و خورشید به فضا می تابد و غیره

بهار بازدید : 33 شنبه 14 مرداد 1402 نظرات (0)

گزینه های زیر به شما این امکان را می دهد که انتخاب درستی داشته باشید: نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان

ابعاد محل. این پارامتر مستقیماً بر اندازه واحد داخلی تأثیر می گذارد: در یک اتاق بزرگ، یک واحد بزرگ برای تهویه مطبوع کارآمد نصب کنید.
تعداد اتاق هایی که باید در آن ها تهویه مطبوع تنظیم کنید. این نشانگر بر انتخاب دستگاه خارجی تأثیر می گذارد.
برق از دستگاه خارجی بلوک در خیابان باید با توجه به ویژگی های خود به گونه ای باشد که استفاده کامل از بلوک ها را در اتاق ها ایجاد کند. استفاده از این گزینه به متخصصان کمک می کند.
طول مسیر. این بستگی به فاصله بین واحد خارجی و داخلی دارد. بهتر است فاصله تا حد امکان کم باشد، زیرا در این صورت نصب آسان تر می شود و نیروی کار از بین نمی رود.
سازه های خارجی اگر قرار است یونیت خارجی با نمای خانه هماهنگی داشته باشد، یونیت داخلی باید کاملاً در اتاق قرار گیرد.

تهویه مطبوع خنک کننده کاست

نقطه ضعف چنین سیستمی قیمت بالا و همچنین نصب پیچیده و وقت گیر خواهد بود.

کولرهای سقفی و کفی در اتاق های بزرگی که سقف کاذب وجود ندارد و دیگر انواع کولر گازی قابل نصب نیست نصب می شود. اغلب، اینها شامل اتاق های بزرگ با پنجره های بزرگ است. نوع دستگاه توصیف شده دارای عمق کم (20-25 سانتی متر) است، در پایین دیوار یا زیر سقف نصب می شود. بنابراین، هوای سرد می تواند در سراسر محیط و سقف پخش شود یا به سادگی بالا بیاید.

از ویژگی های مثبت سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جریان یکنواخت هوای سرد بدون آسیب به سلامتی؛
هر نخ می تواند نشانگر قدرت خود را داشته باشد.
را می توان در اتاق هایی با سقف های معمولی و غیر معلق نصب کرد.
شما می توانید یک اتاق از هر نوع، حتی اصلی ترین شکل را خنک کنید.
تنها نکته منفی قیمت بالای این نوع سیستم هاست.

انواع ستون ها با سیستم های اسپلیت اغلب در مناطق وسیعی که نصب انواع دیگر امکان پذیر نیست دیده می شود. این، به عنوان مثال، هتل ها، انجمن های فیلارمونیک، تئاتر، موزه ها و غیره. این سیستم جریان بزرگ و قدرتمندی از هوای خنک ایجاد می کند.

مزایای سیستم های ستونی عبارتند از:

شما به راحتی می توانید دمای هوا را تنظیم کنید.
حتی اتاق های بسیار بزرگ به سرعت خنک می شوند.

بهار بازدید : 26 شنبه 14 مرداد 1402 نظرات (0)

صداهای عملیاتی را بعد از حدودا بررسی کنید. یک ساعت. تعمیر یخچال امرسان در اصفهان
اگر محصول روشن باشد و کمپرسور بی صدا باشد، ممکن است یخچال به طور خودکار یخ زدایی کند. یخ زدایی به طور منظم انجام می شود و تقریباً طول می کشد. 30 دقیقه.
 
دمای داخل کابینت را بررسی کنید. با قرار دادن یک لیوان آب با دماسنج در وسط قفسه وسط و خواندن دما پس از 6-12 ساعت می توانید عملکرد یخچال را اندازه گیری کنید. اگر دمای نمایش داده شده با دمای تنظیم شده مطابقت داشته باشد، دستگاه به درستی کار می کند.

بررسی کنید که آیا کابینت روشن است یا خیر. سعی کنید کابینت را با استفاده از یک دکمه روی پانل یا با چرخاندن دکمه ترموستات / دما روشن کنید.

بررسی کنید که آیا برق کابینت وجود دارد یا خیر.
- بررسی کنید که دوشاخه وارد شده و پریز روشن باشد
-با اتصال دستگاه دیگری به پریز بررسی کنید که آیا برق در پریز وجود دارد یا خیر و ببینید آیا آنطور که باید کار می کند یا خیر. اگر پریز کار نمی کند، می توانید برای حل مشکل با یک برقکار محلی تماس بگیرید.
-بررسی کنید که آیا فیوز منفجر شده یا رله HFI/HPFI در پانل فیوز شما خاموش شده است.

بررسی کنید که آیا دمای محیط بین +10 - +32 درجه سانتیگراد است یا خیر. اگر دمای محیط خیلی بالا یا خیلی پایین باشد، ممکن است باعث خنک شدن کافی یا عدم خنک شدن آن شود یا ممکن است فریزر خشک شود.

بررسی کنید که کابینت تهویه کافی در اطراف داشته باشد و به درستی نصب شده باشد. برای دستیابی به خنک کننده کافی، کابینت به تهویه مناسب نیاز دارد. مهم است که کابینت را با تهویه مطابق با دستورالعمل های راهنمای کاربر یا دستورالعمل نصب نصب کنید. شما می توانید راهنمای کاربر خود را از اینجا دانلود کنید.

کابینت را ریست کنید. ممکن است نیاز به تنظیم مجدد الکترونیکی باشد از پریز برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. قطع و وصل کردن قطعات الکترونیکی روی محصول را ریست می کند.

اگر موارد فوق مشکل را حل نکرد، توصیه می کنیم برای بازدید از یکی از تکنسین های خدمات آموزش دیده ویژه ما رزرو کنید.
شما می توانید به راحتی به صورت شبانه روزی ویزیت سرویس را سفارش دهید و تاریخ مورد نظر را برای بازدید خود انتخاب کنید.

بهار بازدید : 25 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

کدام فریزر برای شما و نیازهای شما مناسب تر است - فریزر صندوق دار یا کمد فریزر؟ و دفعه بعد که یک فریزر جدید می خرید باید به دنبال چه چیزی باشید؟ تعمیرات یخچال اسنوا در اصفهان

ترین بروندستد
·
عکس: گتی ایماژ
·
19 ژوئن 2023
فریزر صندوق دار یا کمد - فریزر مناسب را انتخاب کنید - فریزر دستی باز می شود
اعتبار تصویر: Getty Images
فریزر باید کالاهای منجمد شما را در دمای حداقل -18 درجه نگه دارد. خوشبختانه اکثر فریزرها می توانند این کار را انجام دهند. اما هنوز نکات زیادی در هنگام خرید فریزر جدید باید در نظر گرفته شود.

چه نوع باید باشد؟ آیا باید یکپارچه باشد یا مستقل؟ باید بزرگ باشد یا کوچک؟ و آیا باید عملکردهایی مانند NoFrost یا LowFrost داشته باشد؟

ما فریزرها، یخچال فریزرها و فریزرهای صندوقی را آزمایش می کنیم و بر اساس نتایج آزمایش خود، مزایا و معایب انواع مختلف را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به راحتی مورد مناسب را انتخاب کنید.

فریزر، یخچال فریزر یا یخچال فریزر؟
قبل از اینکه تصمیم به خرید فریزر بگیرید، باید در نظر بگیرید که آیا فریزر صندوقدار، یخچال کابینتی یا یخچال فریزر با نیازهای شما سازگاری بیشتری دارد.

فریزر صندوقی


می تواند حاوی بیشترین مقدار کالاهای منجمد از همه انواع فریزر باشد. فریزر صندوقی همچنین دارای فضایی برای مواد غذایی بزرگتر یا نامناسب مانند چماق حیوانات است.

فریزر صندوقی: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
استفاده از آن ارزان است
بسیار جادار است
ممکن است حاوی محصولات منجمد بزرگ یا نامناسب باشد
در صورت قطع برق غذای شما را برای مدت طولانی سرد نگه می دارد
می تواند فضای زیادی را اشغال کند
کمتر شفاف است زیرا کالاها در لایه ها هستند.
کل تست فریزر قفسه سینه ما را ببینید
فریزر
فریزرهای بزرگ برای خانه ای با اعضای خانواده زیاد و آپارتمان ها و خانه هایی با فضای زیاد مناسب هستند. فریزرها فضای زیادی برای فریزر در اختیار شما قرار می دهند و می توانید به راحتی کالاهای یخ زده خود را پیگیری کنید.

فریزر: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
دید خوب، به دلیل کشوها و قفسه ها
ممکن است حاوی مواد غذایی کمتری باشد
نسبت به فریزرهای صندوق دار در همان کلاس انرژی از قدرت بیشتری استفاده می کند
کل تست فریزر ما را ببینید
یخچال فریزر
ترکیب یخچال با فریزر در آپارتمان هایی که فضایی برای فریزر جداگانه وجود ندارد یا خانواده کوچکی که به فضای زیادی برای کالاهای یخ زده نیاز ندارند، به خوبی مناسب است.

یخچال فریزر: مزایا و معایب
مزیت - فایده - سود - منفعت
معایب
دید خوب، به دلیل کشوها و قفسه ها
اگر فریزر فقط یک کمپرسور داشته باشد، راه اندازی آن دشوار است
ممکن است حاوی مواد غذایی کمتری باشد
کل تست یخچال فریزر ما را ببینید
این همان چیزی است که هنگام خرید فریزر جدید باید به آن توجه کنید
زمانی که تصمیم به انتخاب فریزر صندوق دار یا کمد گرفتید، باید به موارد زیر توجه کنید:

برچسب انرژی
منفعت قبض برق و محیط زیست از خرید فریزر با برچسب انرژی خوب به فریزرها برچسب انرژی جدید داده شده است. در آزمایشات ما، فریزرها و یخچال فریزرها دارای برچسب انرژی D-F هستند، در حالی که یخچال فریزرها دارای برچسب انرژی A-F هستند.

فریزرهایی با برچسب انرژی خوب می توانند از نظر قیمت گران باشند. اما شما یک فریزر با مصرف انرژی کم می گیرید که به نفع محیط زیست است و در مصرف برق ارزان تر است.

با این حال، همه فریزرهایی که دارای برچسب انرژی خوب هستند ارزش قیمت خود را ندارند، بنابراین از تست ما برای یافتن بهترین فریزر با قیمت استفاده کنید.

برچسب انرژی یک برچسب کیفیت نیست
الزامات انجماد
اگر مقدار زیادی غذا را در راهرو فریز می کنید، ظرفیت انجماد فریزر برای شما مهم است.

ظرفیت انجماد بیانگر این است که با چه سرعتی می توانید مقدار زیادی غذا را منجمد کنید. هنگامی که غذا نیاز به منجمد شدن دارد، انجام این کار در سریع ترین زمان ممکن مزیت است، زیرا کیفیت آن بهتر حفظ می شود.

هنگامی که ظرفیت انجماد را آزمایش می کنیم، هم به مدت زمان طول می کشد و هم بر دمای مواد غذایی که قبلا در فریزر هستند تأثیر می گذارد.

راحتی در استفاده
در یک نمای کلی نمی توانید ببینید که یک فریزر چقدر کاربر پسند است، اما به همین دلیل است که هنوز نکته مهمی است که هنگام انتخاب یک فریزر جدید باید در نظر داشته باشید.

اگر به یک فریزر سینه نگاه می کنید، باید ارزیابی کنید که آیا برای شما مهم است که بتوانید دمای فریزر را روی صفحه نمایش در درب آن تنظیم کنید یا اینکه برای تنظیم آن باید روی زانوهای خود بنشینید مشکلی ندارید؟ .

بهار بازدید : 22 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

آخرین به روز رسانی 13-01-2020 07:23
مسئله
فریزر من ناگهان خاموش می شود و خنک شدن متوقف می شود نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان


روشن شدن فریزر کمد خاموش می شود


اعمال میشود
فریزر
راه حل
بررسی کنید که آیا برق کابینت وجود دارد یا خیر.
- بررسی کنید که دوشاخه وارد شده و پریز روشن باشد
-با اتصال دستگاه دیگری به پریز بررسی کنید که آیا برق در پریز وجود دارد یا خیر و ببینید آیا آنطور که باید کار می کند یا خیر. اگر پریز کار نمی کند، می توانید برای حل مشکل با یک برقکار محلی تماس بگیرید.
-بررسی کنید که آیا فیوز منفجر شده یا رله HFI/HPFI در پانل فیوز شما خاموش شده است.

بررسی کنید که آیا دمای محیط بین +10 - +32 درجه سانتیگراد است یا خیر. اگر دمای محیط خیلی بالا یا خیلی پایین باشد، ممکن است باعث خنک شدن کافی یا عدم خنک شدن آن شود یا ممکن است فریزر خشک شود.

کابینت را ریست کنید. ممکن است نیاز به تنظیم مجدد الکترونیکی باشد از پریز برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. قطع و وصل کردن قطعات الکترونیکی روی محصول را ریست می کند. اگر کابینت پس از صفر کردن دوباره کار می کند، بررسی کنید که آیا کابینت به زمین متصل است یا خیر.
اگر سوکتی که قرار است محصول شما وصل شود ارت است، می توانید یک آداپتور را به دوشاخه محصول نصب کنید یا دوشاخه را با دوشاخه ارت جایگزین کنید. (دوشاخه 3 پین تایید شده چون تمامی محصولات با دوشاخه های شوکو اروپایی تحویل می شوند که در بعضی جاها هنوز پریزهای دانمارکی با ارت نمی خورد) همچنین امروزه امکان تعویض پریز برای جا افتادن دوشاخه های اروپایی وجود دارد.
راهنمای آژانس ایمنی سوئد در مورد اتصال به زمین و سوکت های دارای زمین جانبی را اینجا ببینید
مثال ها:

امروزه، در بسیاری از موارد، لازم است که نصب با سیم ارت، در خانه های جدیدتر یا هنگام بازسازی محافظت شود.
اگر در مورد اتصال زمین شک دارید، می توانید از نصاب برق محلی خود مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اگر موارد فوق مشکل را حل نکرد، توصیه می کنیم برای بازدید از یکی از تکنسین های خدمات آموزش دیده ویژه ما رزرو کنید.
شما می توانید به راحتی به صورت شبانه روزی ویزیت سرویس را سفارش دهید و تاریخ مورد نظر را برای بازدید خود انتخاب کنید.
نکته
اگر احساس کردید که فریزر شما ناگهان خاموش می شود و خود را خاموش می کند، ممکن است علت آن صدای شبکه برق باشد. در این مواقع می توانید برق را قطع کرده و دوباره روشن کنید و پس از مدتی محصول به طور معمول شروع به کار می کند.
امروزه بسیاری از محصولات خانگی مجهز به قطعات الکترونیکی هستند که در صورت عدم اتصال به زمین، نسبت به نویز الکتریکی، الکتریسیته ساکن یا رادیو حساس هستند. در بسیاری از موارد می توان از این مشکلات جلوگیری کرد و به سادگی با اتصال محصول به اتصال زمین برطرف شد.

بهار بازدید : 23 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

 
معمولاً دو روش نصب برای یک یخچال یکپارچه وجود دارد. بنابراین مهم است که مطمئن شوید که یک کمد و یک یخچال سازگار با هم بخرید. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان


نصب با براکت کشویی
 

در اینجا درهای کابینت با لولاهای معمولی آشپزخانه بر روی کابینت یخچال نصب می شود. ریل های پلاستیکی همراه یخچال را روی درها و براکت ها را روی درب یخچال نصب می کنید. سپس درب آشپزخانه و درب یخچال به دنبال یکدیگر می آیند.

برو به: همه کابینت ها برای نصب با براکت های کشویی
نصب با لولا/درب تخت روی نصب درب
 

در اینجا، درهای آشپزخانه بدون سوراخ مستقیماً با استفاده از براکت هایی که به همراه یخچال ارائه می شود، روی درب های یخچال نصب می شوند. یخچال دارای لولاهای بسیار قوی است که می تواند وزن درب یخچال و درهای آشپزخانه را تحمل کند.

برو به: تمام کابینت ها برای نصب با لولا صاف


تهویه برای یخچال یکپارچه
 


تهویه هوا برای جلوگیری از سوختن یخچال بسیار مهم است. بنابراین همیشه باید یک توری تهویه در ازاره زیر یخچال قرار داده شود و در بالای خود کابینت هوا وجود داشته باشد تا یخچال بتواند گرمای خود را از بین ببرد. در کابینت های یخچال یکپارچه، صفحه پشتی وجود ندارد، زیرا هوا باید بتواند در پشت یخچال کشیده شود.

دستورالعمل های سازنده را برای الزامات هواگیری مشاهده کنید.
به خصوص در مورد یخچال/فریزر یکپارچه
 
با ترکیب یخچال فریزر، انتخاب یخچال فریزر که در آن درب فریزر با درب فریزر کابینت آشپزخانه قرار می گیرد، بسیار مهم است.

درب فریزر طبق استاندارد ما 70 سانتی متر ارتفاع دارد. بنابراین مهم است که ارتفاع ۷۰ سانتی‌متری که از پایین کمد آشپزخانه اندازه‌گیری می‌شود، بین درب یخچال و پارتیشن درب فریزر روی یخچال/فریزر شما قرار داشته باشد تا بتوانید درها را مستقل از یکدیگر باز کنید.

برخی از یخچال ها برای درب فریزر به ارتفاع 80 سانتی متر در نظر گرفته شده اند، بنابراین هنگام سفارش به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. سازندگان لوازم خانگی اغلب طرحی دارند که این اندازه ها را روی درهای فریزر و یخچال نشان می دهد.

بهار بازدید : 21 یکشنبه 01 مرداد 1402 نظرات (0)

در نهایت به آخرین نکته و نه کم اهمیت می رسیم: تهویه هوای لوازم خانگی شما. نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان این پارامتر به ویژه با جلوگیری از تکثیر باکتری ها به خوبی غذا را حفظ می کند. علاوه بر این، بسته به نوع سرمای ایجاد شده در داخل یخچال، می توان از ایجاد یخ زدگی جلوگیری کرد و در نتیجه مصرف انرژی غیر ضروری را کاهش داد. 3 نوع سرما تولید می شود.
سرد استاتیک

با سرمای ساکن، هوا آزادانه در داخل یخچال گردش می کند. بنابراین، هوای گرم در قسمت بالایی بالا می رود. بنابراین لازم است در مورد نحوه نگهداری محصولات خود با قرار دادن شکننده ترین مواد غذایی در سردترین منطقه، یعنی در پایین، فکر کنید.
سرد هم زده یا پویا

در پایین یخچال یک فن تعبیه شده است که اجازه می دهد هوا به هم زده شود و انتشار آن را تسهیل می کند. این سیستم این مزیت را دارد که حتی در صورت باز بودن درب (ها) سریع خنک می شود و تا حد امکان غذای تازه را بهینه می کند.
تهویه سرد یا بدون یخبندان

اکثر مدل های رده بالا دارای سیستم خنک کننده تهویه شونده هستند. این باعث می شود تا سرما تا حد امکان به طور یکنواخت توزیع شود. برای انجام این کار، یک فن هوای سرد و غیر مرطوب را به طور یکنواخت به حرکت در می آورد، بنابراین از تشکیل یخ جلوگیری می کند. با این حال، این سیستم عیب آن را دارد که خشک کن مواد غذایی را خشک می کند، بنابراین محصولات باید در بسته بندی بسته بندی شوند.

تفاوت بین یخچال شخصی و یخچال حرفه ای چیست؟

درست مانند یک فرد، متخصص CHR باید با دقت در مورد انتخاب یخچال حرفه ای آینده خود با معیارهای انتخابی به همان اندازه مهم فکر کند. کارکردهای اصلی یک یخچال حرفه ای اساساً همان کارکردهای یخچال مصرفی است، یعنی نگهداری و نگهداری مواد غذایی.

پارامترهایی که هنگام انتخاب یخچال حرفه ای باید در نظر گرفته شوند، عملاً مشابه پارامترهای افراد هستند: نوع یخچال، ابعاد، ظرفیت، کلاس انرژی یا نوع سرمای تولید شده. بدیهی است که این معیارها برای استفاده حرفه ای مناسب هستند.

به عنوان مثال، ظرفیت یک یخچال مصرفی می تواند بین 200 تا 400 لیتر متغیر باشد. در حالی که ظرفیت یک یخچال حرفه ای می تواند تا 1400 لیتر باشد. مثال دیگر، سرمای ساکن سیستم تهویه ای است که بیشتر در یخچال های خصوصی استفاده می شود، در حالی که سیستم تهویه سرد یا No Frost بیشترین استفاده را برای یخچال های حرفه ای دارد.

تفاوت دیگر بین یخچال های حرفه ای و مصرفی: پیکربندی. در واقع، اکثر مدل های یخچال های شخصی عمودی هستند. در بین متخصصان CHR، ما به طور کلی مدل های افقی را پیدا می کنیم که می توانند به عنوان میز کار از جنس استنلس استیل نیز استفاده شوند.

اکثر یخچال های حرفه ای بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر از یخچال هایی هستند که برای عموم در نظر گرفته شده اند. بدیهی است که قیمت این دستگاه ها قابل توجه است و در انتخاب خوب آن باید دقت شود.

بهار بازدید : 25 سه شنبه 27 تیر 1402 نظرات (0)

یخچال زمزمه می کند و جاروبرقی سرفه می کند. تعمیرات یخچال دوو در اصفهان چه کار میکنی؟ با کسر پنجره، تعمیر کالاهای سفید ارزان تر شده است، اما گاهی اوقات خرید کالاهای جدید سازگارتر با محیط زیست است.

چیزها می شکنند و دور می افتند، این در طبیعت چیزهاست. با این حال، اینکه اجاق گاز، یخچال یا سایر کالاهای سفید پس از شکستن و اتمام دوره گارانتی، از بین بردن یا تعمیر آن مشخص نیست. خرید جدید یک راه آسان است و گاهی اوقات از نظر مصرف انرژی هوشمندانه است، اما اغلب برای تعمیر کیف پول و محیط زیست خوب است.

با "مسیر کالاهای سفید" که سال گذشته معرفی شد، برای تعمیر و نگهداری کالاهای سفید در خانه تخفیف مالیاتی دریافت می کنید و دلیل دیگری به ما داده شده است که به جای خرید نو، ماشین آلات خود را تعمیر کنیم. با این حال، جاروبرقی و لوازم خانگی کوچکتر مشمول کسر نمی شوند.


قطعات یدکی موجود است
Timo Perkiö گرداننده Norr-Väst Hushållsservice در استکهلم است و 20 سال تجربه در سرویس و تعمیر کالاهای سفید دارد. او معتقد است تا زمانی که دسترسی به قطعات یدکی وجود داشته باشد، همه چیز قابل تعمیر است.

- امروزه لوازم خانگی دارای کیفیت و رنج قیمتی متفاوتی هستند، اما تا زمانی که هزینه تعمیر از یک محصول جدید با همان مدل و کیفیت کمتر است، به نظر من باید تعمیر کنید. اغلب، خطاهایی مانند انسداد غربال‌ها یا بی‌احتیاطی است که باعث ایجاد مشکلات می‌شود. اقدامات معمولاً به هزینه یک ماشین جدید اضافه نمی شود.

وسایل برقی مدرن حاوی تعداد زیادی مدار الکترونیکی و برد مدار هستند که ممکن است بشکنند، به این معنی که تعمیر اغلب برای مشتری گران تمام می شود. محصولات قدیمی‌تر از قطعات مکانیکی بیشتری تشکیل شده‌اند که ارزان‌تر و راحت‌تر جایگزین می‌شوند. به عنوان مثال، اگر اجاق گازی را با صفحه چدنی با یک صفحه القایی مدرن با یک سیم پیچ مقایسه کنید، بیشتر اوقات اجاق گاز به دلیل الکترونیک درایو خراب می شود. یک عیب یابی اغلب به این موضوع پاسخ می دهد که آیا ارزش تعمیر دارد یا خیر.

پس محدودیت سنی کجا می رود؟

-محصولی که به سن 10-15 سالگی نزدیک می شود نباید با قطعات یدکی گران قیمت جایگزین شود. اگر چیزی به دلیل سایش و پارگی بشکند، معمولا طولی نمی کشد تا قسمت بعدی از کار بیفتد. به گفته تیمو پرکیو، محصولاتی که قبل از سال 1992 تولید شده اند، در صورت وجود نقص در کمپرسور به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند، زیرا کمپرسور حاوی فریون است.

برای محیط زیست بد است
تعمیر همیشه از نظر زیست محیطی خوب نیست، حتی اگر در مواد اولیه مورد نیاز برای تولید جدید صرفه جویی کنید. وسایل برقی امروزی به طور قابل توجهی انرژی کمتری نسبت به وسایل قدیمی مصرف می کنند که هم هزینه های عملیاتی و هم اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد. به عنوان مثال، یک یخچال و فریزر ترکیبی جدید، تقریباً 200 کیلووات ساعت در سال مصرف می کند، 15 سال پیش آنها سه برابر بیشتر می کشیدند.

از منظر آب و هوا و انرژی، آژانس انرژی توصیه می‌کند که باید تلاش کرد تا محصولات الکتریکی با برچسب انرژی تا حد ممکن در مقیاسی که A بالاترین طبقه‌بندی انرژی است، داشته باشد.

لارس هالنتورپ، مشاور انرژی و آب و هوا در آژانس انرژی، می‌گوید: اگر دستگاه قدیمی‌تر است و کلاس انرژی پایین‌تری نسبت به A دارد، از نظر آب و هوا بهتر است نو بخرید. اگر دستگاه نسبتاً نو است و در حال حاضر مصرف انرژی نسبتاً کمی دارد، توصیه ما این است که در صورت خرابی آن را تعمیر کنید.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 3,230
  • بازدید کلی : 7,187