loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 25 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)


میوه‌های خشک به طور فزاینده‌ای در رژیم غذایی ما وجود دارند و این چیز خوبی پاسورک چیست؟ است زیرا می‌توانیم از مزایای زیادی از این سوپر غذاها بهره ببریم! آیا تا به حال این فرصت را داشته اید که از بهترین های شناخته شده، گردو، فندق و سایر بادام ها متفاوت باشد؟ این مهره زرد با پوست قهوه‌ای اغلب به مخلوط‌های آپرتیف محدود می‌شود. با این حال، آجیل برزیلی ارگانیک، سرشار از ویتامین E ضد التهاب، فیبر و لیپیدها و همچنین سلنیوم، یک متحد عالی برای سلامتی است. فواید آن چندگانه است: به طور طبیعی آنتی اکسیدان است و به سلامت سیستم قلبی عروقی کمک می کند، همچنین جایی است که انتظارش را ندارید و به سلامت مو، پوست و ناخن های شما کمک می کند! با این حال، مراقب باشید از آن سوء استفاده نکنید: حاوی سلنیوم است که مصرف زیاد آن می تواند اثرات معکوس با فواید آن داشته باشد. بنابراین، چگونه آجیل برزیلی مناسب را انتخاب کنیم، چه دوز مصرفی را رعایت کنیم و چگونه آن را بپزیم؟ ما همه چیز را به شما می گوییم!
آجیل برزیلی: منشاء و کاربرد


آجیل برزیلی چگونه خورده می شود؟


فواید آجیل برزیلی
منبع مهم سلنیوم، یک آنتی اکسیدان قوی است
سرشار از ویتامین E ضد التهابی است
فیبر رژیمی
متحدی برای سلامت قلب و عروق
متحدی در برابر فشار خون بالا و دیابت
ایمنی و مبارزه با سرطان
آجیل مفید برای مو، ناخن و پوست
اقدامات احتیاطی در مصرف آجیل برزیلی
آجیل برزیلی و کالری
آلرژی به آجیل
چگونه آجیل برزیلی مناسب انتخاب کنیم؟
برداشت پایدار را تشویق کنید
میوه های خشک را از کشاورزی ارگانیک انتخاب کنید
آجیل برزیلی را از کجا بخریم؟
آجیل برزیلی: منشاء و کاربرد
درختی بومی آمازون
آجیل برزیل (یا "شلوط بلوط" از برزیل یا از آمازون) همانطور که از نامش پیداست، بادام از پوسته گردوی برزیلی است. همانطور که از نام آن مشخص نیست، اما فقط از برزیل نمی آید. گردوی برزیلی مطمئناً در جنگل های بارانی آمازون در آمریکای گرمسیری رشد می کند، اما همچنین در سرزمینی که از برزیل تا پرو و ​​از طریق بولیوی می رود توزیع می شود.
گردو برزیل غولی است که ارتفاع آن به 45 متر و قطر آن به دو متر می رسد. این کار برداشت میوه از درخت را به طور قابل توجهی پیچیده می کند... خوشبختانه، زمانی که به بلوغ می رسند، کپسول های بزرگ که هر کدام حاوی حدود بیست پوسته هستند، مستقیماً روی زمین می افتند.
بنابراین، آجیل برزیلی یکی از غذاهای کمیاب است که اگرچه به سراسر جهان صادر می شود، اما در وسط جنگل های آمازون، روی زمین، دور از جوامع بشری برداشت می شود. این یک منبع مهم برای جوامع جنگلی در آمازون است.
گردوی برزیلی
آجیل برزیلی چگونه خورده می شود؟
آجیل برزیلی بافت بسیار طمعی دارد، هم فشرده و هم کمی چرب: کمی شبیه به نارگیل یا ماکادمیا است. بنابراین می‌توان آن را به انواع مختلف، شور یا شیرین مصرف کرد: ما آن را به‌عنوان یک عرق خوراکی می‌شناسیم، اما می‌توان آن را با شکلات در شیرینی‌پزی یا به صورت تکه‌ای، رنده شده یا پودر شده در کیک، بستنی، در موسلی پیدا کرد. برای صبحانه…
🌱 می خواهید روی پای راست بلند شوید؟ یاد بگیرید که چگونه آجیل برزیلی را در یک صبحانه متعادل بگنجانید.
با این حال مراقب باشید که آنها را نسبتاً سریع مصرف کنید: به دلیل محتوای اسید چرب بالای آنها، آجیل برزیلی خیلی زود فاسد می شود. به همین دلیل است که گاهی اوقات آنها را در بسته بندی وکیوم یا کنسرو می بینید. بنابراین ایده آل این است که آنها را در مقادیر کم بخرید، همچنان با لایه قهوه ای آنها، زیرا این کار حفظ را تسهیل می کند، یا حتی مستقیماً در پوسته آنها که خودتان باز می کنید.
یک نکته ضد ضایعات: آجیل برزیلی خیلی خوب یخ می زند. در مورد آجیل خرد شده، می توان آنها را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد.
همچنین مانند سایر آجیل ها، روغن خشک مغز برزیلی نیز وجود دارد که بیشتر در لوازم آرایشی استفاده می شود.
آجیل برزیلی خرد شده
فواید آجیل برزیلی
آجیل برزیلی و به طور کلی میوه های خشک، دارایی واقعی سلامت و تغذیه هستند. برنامه ملی تغذیه سلامت نیز مصرف یک مشت کوچک در روز (بین 20 تا 30 گرم) را توصیه می کند.

منبع مهم سلنیوم، یک آنتی اکسیدان قوی است
آجیل برزیلی به عنوان منبع عالی سلنیوم شناخته شده است، عنصر کمیاب که برای عملکرد مناسب غده تیروئید و عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. همچنین اثرات آنتی اکسیدانی قوی آن، مبارزه با پیری زودرس سلولی و بیماری های ناشی از آن (سرطان، بیماری های عصبی و غیره) را ممکن می سازد.
سرشار از ویتامین E ضد التهابی است
من

بهار بازدید : 25 دوشنبه 01 خرداد 1402 نظرات (0)

با نصب 517385 ربات جدید در کارخانه های سراسر جهان در سال 2021، این یک رکورد تاریخی نمایندگی ls در اصفهان است که توسط گزارش سالانه IFR فاش شده است. اما فرانسه چطور؟

رکورد تاریخی گزارش جهانی تحولات رباتیک صنعتی در جهان در سال 2021 نشان می دهد که در سال گذشته نیم میلیون ربات نصب شده است. IFR، نویسنده این گزارش می‌گوید با 517385 روبات جدید در کارخانه‌های سراسر جهان راه اندازی شده است، این یک "رکورد مطلق" است. فدراسیون بین المللی رباتیک، مستقر در فرانکفورت آم ماین (آلمان)، نتایج نظرسنجی سالانه خود را در 13 اکتبر رونمایی کرد. IFR با توجه به اینکه تعداد ربات های نصب شده در سال 2021 22 درصد از رکورد سال مرجع 2018 (به استثنای بیماری همه گیر) فراتر می رود، تأکید کرد: این نرخ رشد 31 درصدی نسبت به سال 2020 است. بدین ترتیب، موجودی ربات های عملیاتی در جهان به رکورد جدیدی در حدود 3.5 میلیون دستگاه رسید.

مارینا بیل، رئیس فدراسیون بین المللی رباتیک، در جریان ارائه این گزارش گفت: «استفاده از رباتیک و اتوماسیون با سرعتی خیره کننده در حال رشد است. در شش سال، نصب سالانه ربات ها بیش از دو برابر شده است. »

در اروپا، نصب و راه اندازی 24 درصد افزایش یافته است

اما نزدیکتر به خانه چطور؟ در اروپا، نصب با 24 درصد افزایش به 84302 واحد رسید. در فرانکفورت آم ماین می گوییم این اوج جدیدی است. در حالی که تقاضا در بخش خودرو ثابت مانده است، در صنعت عمومی 51 درصد افزایش یافته است. آلمان به عنوان یکی از پنج بازار برتر روباتیک جهانی، 28 درصد از کل تاسیسات در اروپا، بالاتر از ایتالیا (17 درصد) و فرانسه (7 درصد) است.

به این ترتیب تعداد ربات های نصب شده در سراسر راین 6 درصد افزایش یافت و به 23777 دستگاه رسید. IFR که موجودی عملیاتی ربات ها را 245908 واحد محاسبه کرده است، پس از اوج سرمایه گذاری های هنگفت صنعت خودرو در سال 2018 (26723 دستگاه)، دومین بیشترین تعداد نصب ثبت شده تا کنون است. این افزایش 7 درصدی نسبت به سال 2020 است. در مورد صادرات از آلمان، آنها 41 درصد افزایش یافتند و به 22870 ربات صنعتی رسیدند که از سطح قبل از همه گیری کووید-19 فراتر رفت.

جلوه های فراگیر

این گزارش خاطرنشان می‌کند که دومین بازار بزرگ روبات‌ها در اروپا، ایتالیا، ناوگان ربات‌های عملیاتی 89330 دستگاهی دارد که 14 درصد نسبت به سال 2020 افزایش یافته است. این گزارش خاطرنشان می‌کند که نتایج ناشی از اثرات جبرانی و خریدهای اولیه به دلیل کاهش اعتبار مالیاتی در سال 2022 است. IFR می گوید: «این باعث افزایش 65 درصدی نصب ربات شد. بدین ترتیب 14083 ربات جدید در سال 2021 به کارخانه های ایتالیایی پیوستند.

فرانسه پشت سر ایتالیا

در مورد بازار فرانسه، این کشور از نظر تاسیسات سالانه و سهام عملیاتی در رتبه سوم اروپا قرار دارد. در سال 2021، نصب ربات با رشد 11 درصدی به 5945 واحد رسید. ناوگان عملیاتی ربات ها در فرانسه 49312 دستگاه محاسبه شد که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشت. لازم به ذکر است که در بریتانیا نصب ربات های صنعتی با کاهش 7 درصدی به 2054 دستگاه رسیده است، به ویژه به دلیل صنعت خودروسازی که با کاهش 42 درصدی نصب به 507 دستگاه رسیده است.

افزایش 10 درصدی نصب برای سال 2022

علیرغم افزایش قیمت انرژی، قیمت محصولات میانی و کمبود قطعات الکترونیکی، IFR نسبت به سال های آینده مطمئن است. این پروژه پیش بینی می کند که نصب ربات های جهانی باید 10 درصد رشد کند و در سال 2022 به نزدیک به 570000 دستگاه برسد. فدراسیون بین المللی رباتیک اطمینان می دهد: "رونق پس از همه گیری که در سال 2021 تجربه شد، باید در سال 2022 محو شود."

بهار بازدید : 26 دوشنبه 01 خرداد 1402 نظرات (0)

از آنجایی که هر شرکتی مسئول کیفیت پساب خود است، نمایندگی اینورتر هایتک این بر عهده خود آن است که از تصفیه آن اطمینان حاصل کند. پساب حاصل از فعالیت های صنعتی قبل از تخلیه به آب های سطحی (دریاچه ها، رودخانه ها، دریاها، اقیانوس ها و غیره) باید معیارهای کیفی متعددی را داشته باشد.

معیارهایی با هدف حفظ غلظت آلاینده ها در زیر آستانه های قانونی موجود (مقررات زیست محیطی و استانداردهای بهداشتی، دستورات استانی و غیره).

توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت این آیین نامه، شرکت ها و صنایع مشمول جریمه های مالی و یا حتی پیگرد قانونی می شوند. همچنین ممکن است به آنها دستور داده شود که رعایت کنند، در این مدت ممکن است مجبور شوند فعالیت خود را متوقف کنند.

4 فرآیند تصفیه فاضلاب (به عنوان مثال فیزیکی و شیمیایی)

مراحل و فرآیندهای مختلفی برای تصفیه آب صنعتی وجود دارد که بستگی به کیفیت، ترکیب یا PH آب تصفیه‌شده دارد. ما به طور خاص متمایز می کنیم:

پیش تیمارها: از بین بردن درشت ترین عناصر با فرآیندهای غربالگری، سنباده زدایی یا روغن زدایی-چربی زدایی ممکن می شود.
تصفیه فیزیکوشیمیایی یا تصفیه اولیه: جامدات معلق (SS) تحت تأثیر مواد شیمیایی (تکنیک انعقاد- لخته سازی) آگلومره می شوند و سپس با ته نشین شدن، بستری از لجن فاضلاب را تشکیل می دهند. این فرآیند حذف SS و کاهش BOD5 (نیاز به اکسیژن بیولوژیکی در طول 5 روز) و همچنین COD (تقاضای اکسیژن شیمیایی) را امکان پذیر می کند.
تصفیه بیولوژیکی یا تصفیه ثانویه: یا در حضور اکسیژن (تصفیه هوازی) یا در غیاب آن (تصفیه بی هوازی با متانیزاسیون) انجام می شود. عمل برخی از باکتری ها باعث تجزیه مواد آلی می شود.
تصفیه تکمیلی یا تصفیه سوم: فرآیندهای فسفاته کردن، گندزدایی یا فیلتراسیون در مورد تخلیه فاضلاب به محیط طبیعی و اکوسیستم های بسیار شکننده استفاده می شود. آنها شامل پاکسازی آب از آخرین میکروارگانیسم های بیماری زا، فسفات ها و سایر آلاینده های شیمیایی هستند.
چه کسی فاضلاب صنعتی را مدیریت می کند؟
تصفیه فاضلاب تجاری یا به شرح زیر است:

در یک STEU (تصفیه خانه فاضلاب) که به آن متصل هستند،
یا در تصفیه خانه فاضلاب خود (کمک مالی از طرف آژانس آب قابل اعطا است)، یا حتی در یک تصفیه خانه جمعی فاضلاب صنعتی.
خوب است بدانید: فاضلاب خانگی در مقابل فاضلاب صنعتی
در صورت تخلیه به شبکه فاضلاب، هنگامی که فاضلاب «خانگی تلقی می شود»، اتصال برای شرکت حق است (ماده L.1331-7-1 قانون بهداشت عمومی).

از طرف دیگر، اگر آب «محلی تلقی نشود»، شرکت باید برای مجوز تخلیه قبلی از شهرداری یا سرویس بهداشتی آن درخواست دهد (ماده L.1331-10). او همچنین باید هزینه ای بپردازد.

تعیین این مناطق بهداشتی از طریق یک طرح شهری محلی (PLU) انجام می شود. این اطلاعات را می توانید در تالار شهر پیدا کنید.

تصفیه آب صنعتی: راه حل ها
راه حل های مختلفی برای بهینه سازی تصفیه فاضلاب صنعتی وجود دارد. از جمله:

استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده (REUT): فناوری "تخلیه مایع صفر" آب را تصفیه می کند تا کیفیت کافی برای استفاده مجدد در فرآیندهای صنعتی (به عنوان خنک کننده، شستشو، شستشو و غیره) داشته باشد.
هضم بی هوازی یا متاناسیون: این فرآیند به ویژه تصفیه فاضلاب را در حین تولید بیوگاز امکان پذیر می کند.
تصفیه بیولوژیکی: به طور طبیعی محتوای مواد آلی را کاهش می دهد و به ویژه برای صنایع غذایی مناسب است.
تصفیه لجن فاضلاب: این می تواند بازیافت (گسترش، کمپوست) یا بازیافت انرژی را هدف قرار دهد.
مثال Tesseire: استفاده از فاضلاب برای تولید بیوگاز
در کرولز (شهرداری واقع در مجاورت گرنوبل)، کارخانه Tesseire که در تولید شربت تخصص دارد، تصمیم گرفته است تصفیه فاضلاب خود را از طریق متانیزاسیون بهینه کند.

بهار بازدید : 24 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

یخچال فریزر شما دیگر درست کار نمی کند؟ چه کاشی! نمایندگی تعمیرات اسنوا اصفهان چگونه به یک نقص در انبار خود واکنش نشان دهیم؟ بدون آن به قدری سخت است که وسوسه می شوید که با عجله آن را تعویض کنید!
در مقابل وسوسه مقاومت کنید و با خواندن این مقاله شروع کنید که به شما امکان می دهد خرابی های مکرر یخچال را بررسی کنید. توصیه های ارزشمندی که امیدواریم به شما این امکان را می دهد که زندگی دومی به دستگاه یخچال خود بدهید.

و این، مارک دستگاه شما هر چه باشد: بوش، برندت، الکترولوکس، حایر، ایندزیت، ال‌جی، سامسونگ، اسمگ، ویرپول.

تعمیر یخچال: 3 خرابی رایج
مطالب [پنهان
1 خرابی های مختلف بسته به نوع یخچال
2 3 خرابی مکرر در یخچال یا فریزر
2.1 1. یخچال دیگر سرد نیست
2.2 2. یکی دیگر از خرابی های رایج یخچال: دستگاه پر سر و صدا است
2.3 3. یخچال دیگر روشن نمی شود
بیشتر ببین
توجه
قبل از هرگونه دستکاری فنی یخچال، ضروری است که آن را به صورت الکتریکی جدا کنید.


خرابی های مختلف بسته به نوع یخچال


اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوع سرماخوردگی دستگاه شما را شناسایی کنید. در واقع، خرابی یخچال گاهی اوقات بسته به این اطلاعات متفاوت خواهد بود.

3 فناوری وجود دارد که به یخچال اجازه می دهد تا سرما را تولید کند:

مدل‌های سرد استاتیک دیواره‌ای از سرما دارند که می‌توانید قطرات ریز را کم و بیش یخ زده ببینید.
یک یخچال سرد دم شده بر اساس همین اصل است. تفاوت آن با قبلی به دلیل وجود یک فن است که هوای سرد را در محفظه های یخچال پخش می کند.
دستگاه های خنک کننده تهویه دار که به No Frost نیز معروف هستند، مجهز به یک فن نامرئی و یک کف پلاستیکی هستند که هوای خنک از آن خارج می شود. برای مثال یک یخچال آمریکایی از این فناوری استفاده می کند.

3 خرابی مکرر در یخچال یا فریزر
در اینجا 3 خرابی رایج در یخچال آورده شده است. بسته به علامت، چندین منشا ممکن خواهد بود.

1. یخچال دیگر سرد نیست
این ارتفاع یک یخچال است! و با این حال، این شایع ترین اختلال عملکرد است. از نظر تعمیر، این تقریباً برابر با دستگاهی است که سرمای بیش از حد تولید می کند.

دلایل احتمالی این شکست چندگانه است:

آب بندی درب معیوب
یخچال به اشتباه نصب شده است: اتاقی که در آن قرار دارد خیلی گرم یا خیلی سرد است
دیوارها یخ زده یا چکه می کنند
سنسور دما معیوب است
ترموستات دیگر دما را به درستی تنظیم نمی کند
مدار مبرد آسیب دیده است
واشر درب یخچال را تعویض کنید
اطلاعات بیشتر ؟
این ویدیوی آموزشی را تماشا کنید که نحوه آزمایش پروب های یخچال No Frost را توضیح می دهد. ➡➡


آیا میدانستید؟
دمای توصیه شده در محفظه یخچال 4 درجه سانتی گراد است.
در سمت فریزر، ترموستات در حدود -18 درجه سانتیگراد تنظیم می شود.

بهار بازدید : 22 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
یخچال-تعمیر-نحوه-تعویض-رله-استارت
از آنجایی که کارکرد آنها ساده است و به قطعات متحرک نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان کمی نیاز دارند، یخچال ها معمولاً از طول عمر عالی بین 11 تا 15 سال برخوردار هستند. وسیله ای که دیگر خنک نمی شود یا صداهای عجیبی منتشر می کند، لزوما غیر قابل جبران نیست. در بسیاری از مواقع، تعویض رله استارت تنها کاری است که لازم است تا آن را مانند نو کار کند، یک کار ساده که خودتان می توانید انجام دهید.
اول از همه... اگرچه یک رله استارت معیوب اغلب منبع مشکل است، اما تنها توضیح ممکن نیست. اگر نمی توانید مطمئن شوید که تعویض این قطعه ضروری است، به عنوان یک تعمیرکار بداهه گویی نکنید. اگر شک دارید، بهتر است با یکی از تکنسین های ما وقت بگیرید تا تشخیص داده شود و از خرید غیرضروری قطعه جایگزین اجتناب کنید.
رله استارت چیست؟
رله استارت منبع تغذیه کمپرسور را مدیریت می کند. این قسمت است که وقتی دمای داخل یخچال بالاتر از دمای برنامه ریزی شده روی ترموستات شود، کمپرسور را فعال می کند. اگر این قسمت آسیب ببیند، وقتی کمپرسور شروع به کار می کند، یخچال می تواند صداهای "کلیک" ایجاد کند.

اقدامات احتیاطی قبل از تعمیر یخچال

با کتابچه راهنمای کاربر خود مشورت کنید: روش زیر رایج ترین روش است، اما ممکن است دستورالعمل های خاصی در مورد مدل یخچال شما اعمال شود.
قبل از انجام هر کاری، دستگاه را از برق بکشید و از محل خود خارج کنید.
1. پنل دسترسی یخچال را باز کنید.
این معمولاً در پشت دستگاه، در پایین قرار دارد.
2. درپوشی که رله استارت و رله اضافه بار را پنهان می کند را بردارید.
3. رله استارت و رله اضافه بار را قطع کرده و خارج کنید، سپس آنها را با جدید جایگزین کنید.
برای برخی از مدل های یخچال، رله شروع و رله اضافه بار در یک بلوک ترکیب می شوند. این پیکربندی تمایل دارد بیش از حد گرم شود و باعث شکستگی شود. توصیه می کنیم این بلوک را با دو قطعه جداگانه جایگزین کنید. سپس برای تکمیل تعمیر به دو سیم با کانکتور نیاز خواهید داشت. این سیم ها باید به خازن، رله شروع و رله اضافه بار وصل شوند. اگر از بخش قطعات ما استفاده می کنید، این سرنخ ها می توانند به سفارش شما اضافه شوند.
4. درپوش را عوض کنید، پانل دسترسی را پیچ کنید و واحد را دوباره وصل کنید.
اگر صدای راه اندازی کمپرسور را می شنوید، ماموریت انجام شده است!
رله استارت یخچال را از کجا بخریم؟
این قطعه جایگزین را می توان در برخی از فروشگاه های سخت افزار و برای فروش در اینترنت یافت. اما برای ساده سازی تحقیق خود می توانید با بخش قطعات ما نیز تماس بگیرید. مشاوران ما با ارائه برند، مدل و شماره سریال دستگاه شما قادر خواهند بود دقیقا رله استارت مورد نیاز شما را شناسایی کرده و تحویل یا تحویل را سازماندهی کنند.
بهار بازدید : 16 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

01/8 چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم؟
چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم؟
آیا نمی دانید چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید؟ تعمیر یخچال در اصفهان 1402 اگر یخچال شما بوی بدی می دهد، این راهنما به شما کمک می کند آن را شناسایی و حذف کنید. بوهای بد اغلب به دلیل خرابی برق یا قطع تصادفی برق ایجاد می شود. هنگامی که غذا بیش از حد باقی می ماند، در نهایت می تواند یخچال شما را با بوی بدی پر کند. اولین قدم این است که یخچال خود را تمیز کنید. این کار تمام مواد غذایی فاسد شده را از یخچال شما پاک می کند. اگر سینی چکه‌داری به یخچال وصل کرده‌اید، باید فوراً آن را تمیز کنید. همچنین در این سینی مقداری گلوله نفتالین اضافه کنید. مهم است که اجازه دهید گردش خون در یخچال به درستی انجام شود، بنابراین آن را بی نظم نگه دارید. دما در یخچال به طور مساوی توزیع نمی شود و محفظه های مختلف سطوح خنک کننده متفاوتی دارند. باید مطمئن شوید که غذای مناسب را در محفظه مناسب نگهداری می کنید. چندین ماده به راحتی در آشپزخانه شما مانند دانه های قهوه، لیمو، بلغور جو دوسر و سرکه وجود دارد که به از بین بردن بوی بد از آشپزخانه شما کمک می کند. سرکه و جوش شیرین به دلیل خاصیت از بین بردن بو شناخته شده است، بنابراین نگهداری یک کاسه پر از سرکه در داخل یخچال به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک می کند. در اینجا لیستی از درمان های خانگی طبیعی وجود دارد که به از بین بردن بوی بد یخچال کمک می کند. برای دانستن بیشتر در مورد آن به پایین بروید!

بخوانید


02/8 جوش شیرین


جوش شیرین
جوش شیرین خاصیت از بین بردن بو دارد. یک کاسه پر از جوش شیرین بردارید و آن را داخل یخچال خود قرار دهید و در را ببندید. بگذارید چند ساعت بماند.

بخوانید
03/8 سرکه
سرکه
سرکه به خنثی کردن بوی بدی که از یخچال شما خارج می شود کمک می کند. یک فنجان یا کاسه پر از سرکه سفید را در یخچال قرار دهید تا اثر دلخواه را به دست آورید.

بخوانید
04/8 بلغور جو دوسر
بلغور جو دوسر
جو دوسر اگر در یخچال در ظرف آلومینیومی نگهداری شود بوی بد را از بین می برد.

بخوانید
05/8 لیمو
لیمو
چند برش لیمو را بگذارید و بگذارید داخل یخچال بماند. به جذب بوی نامطبوع یخچال شما کمک می کند.

بخوانید
06/8 اسانس
اسانس
چند تکه پنبه را با اسانس آغشته کنید و در یخچال بگذارید. در را برای یک روز ببندید.

بخوانید
07/8 زغال چوب
زغال چوبی
زغال چوب را در ظرفی بریزید و داخل یخچال بگذارید. دمای یخچال را روی حداقل تنظیم کنید و درب یخچال را به مدت سه روز بسته نگه دارید.

بخوانید
08/8 دانه های قهوه
دانه های قهوه
مقداری دانه قهوه تازه آسیاب شده بریزید و آن را روی ورقه پخت پخش کنید و یک شب در یخچال قرار دهید. به جذب بوهای نامطبوع کمک می کند.

بهار بازدید : 22 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
این اصطلاح صنعت 4.0 همه خوب و خوب است، قیمت اینورتر آیمستر اما به طور مشخص در مورد چیست؟ ما در اینجا با بازگشت به 5 مزیت اصلی استفاده از هوش مصنوعی در یک محیط صنعتی به آن می پردازیم.
هوش مصنوعی و صنایع: چه رابطه ای؟
قبل از پرداختن به اصل موضوع، مهم است که اشکال مختلف هوش مصنوعی در این زمینه را مرور کنیم. در واقع، وقتی به صنایع فکر می کنیم، 3 نوع هوش مصنوعی می تواند ظاهر شود
 
به اصطلاح هوش مصنوعی توصیفی، پردازش حجم زیادی از اطلاعات یا داده‌ها را برای ساده‌سازی و ارائه آن‌ها در قالب جداول (عملکرد، KPI) ممکن می‌سازد. تجزیه و تحلیل های انجام شده به این روش سریع تر و در نتیجه هزینه کمتری دارند.
 
پیش‌بینی: همیشه از این داده‌ها، هوش مصنوعی بیان احتمالات (پیش‌بینی یا پیش‌بینی) و در نتیجه پیش‌بینی خطرات، نیازها یا عیوب تجهیزات را امکان‌پذیر می‌کند (به طور خاص در زیر خواهیم دید).
 
تجویزی: مانند نسخه پزشک، هوش مصنوعی در نهایت پردازش تمام داده ها را برای تهیه نسخه برای استفاده بهتر ممکن می کند. توصیه هایی در مورد بهترین راه برای تولید یا مدیریت یک تولید ارائه دهید (سپس این توصیه ها را در سیستم های مربوطه نصب کنید).
 
همچنین و قبل از ادامه، در اینجا مهم است که تأکید کنیم بین رباتیک که از دهه 80 و 90 در زمینه صنعت وجود دارد و هوش مصنوعی تفاوت وجود دارد. رباتیک شامل ساخت و استفاده از ماشین ها (ربات) است در حالی که هوش مصنوعی شامل استفاده از هوش در برنامه نویسی و فناوری است.

مزایای مستقیم هوش مصنوعی در بخش صنعتی چیست؟
کیفیت ساخت بهتر، استفاده بهتر از ربات های صنعتی، بهینه سازی محیط کار، فرآیندها و مهارت های همه، پیش بینی های نگهداری... بیایید اینجا ببینیم که مزایای اصلی چیست.
 
1. در تصمیم گیری کمک کنید
برای پیگیری نکته قبل، همه این قابلیت‌های توصیف، پیش‌بینی و تجویز بیش از هر چیز کمک تصمیم‌گیری برای کارکنان (یا دقیقاً تصمیم‌گیرندگان) است. پردازش داده ها، الگوریتم ها، پیش بینی ها، توصیه ها در مورد بهترین استفاده از سیستم ها، همه اطلاعات و ابزارهایی هستند که بهره وری را بهینه می کنند.
 
برخی از شرکت ها نیز خود را به برنامه هایی مجهز می کنند (که دوقلوهای دیجیتال نیز نامیده می شوند) که آزمایش چند سناریو تولید را به صورت مجازی امکان پذیر می کنند. بنابراین بین لحظه ای که هوش مصنوعی عمل می کند (در حین پردازش داده ها، پیش بینی یا تجویز) و لحظه ای که انسان تصمیم به اجرای آن می گیرد، امکان انجام یک آزمایش مجازی وجود دارد.
بهار بازدید : 19 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

1بعد از مالکیت ادبی و هنری، شاخه اصلی دیگر مالکیت فکری نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان مستقیماً به بخش تولیدی، دارایی های شرکت و علائم متمایز مربوط می شود. مالکیت صنعتی نیز بر اساس اصل انحصار بهره برداری از یک اختراع، یک مدل یا یک برند کار می کند. این برای یک دوره معین در ازای یک سیستم ثبت (و در نتیجه پرداخت های منظم به دفاتر مدیریت این آثار که ارزش اثبات دارند) و از طرف دیگر برای شرح اختراع که باید به شرکت اجازه می دهد تا دانش فنی را گسترش دهد. ما مفهوم تعادل بین انگیزه برای نوآوری را با ارائه مزیت موقت به متقاضی و امکان مذاکره مجوزها با شرکا و منافع جامعه که در اصل توسط دانش فنی و سیستم های انتشار تضمین شده است، می یابیم. اما همانطور که خواهیم دید، در این زمینه نیز تحولی را می یابیم که با راهبردهای گمانه زنی مختلف و با گسترش خارج از چارچوب صنعتی پتنت ها و علائم متمایز منجر به از بین رفتن این تعادل می شود. در این زمینه نیز، این مرحله دوم جهانی‌سازی حول «جامعه دانش» است که با تکیه بر تغییرات فنی که اغلب تحت عنوان فناوری‌های نوآورانه گروه‌بندی می‌شوند (محاسبات، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، علوم اعصاب) موجب تغییر می‌شود.

2 اختراعات ثبت شده بیست سال پس از ثبت اختراع در دسترس همه قرار می گیرد، یا حتی زودتر اگر هزینه های سالانه به دفاتر ثبت اختراع پرداخت نشود. اختراعات دارویی پانزده سال پس از بازاریابی منقضی می شوند، که اغلب پس از ثبت اختراع رخ می دهد، این ماده عملاً مدت طولانی تری را ارائه می دهد. تنها در پایان این دوره است که شرکت‌های دیگر می‌توانند «ژنریک» بسازند، اختراع و مولکول‌های دارویی را در اختیار بگیرند، اما نیازی به پرداخت هزینه‌های مجوز یا درخواست مجوز ندارند.

3طرح ها و مدل ها، محصولات نیمه هادی، گواهی گونه های گیاهی، علائم تجاری و سایر اشکال مالکیت صنعتی نیز به تشریفات ثبت بستگی دارند تا برای مدت محدودی محافظت شوند. این دانش، تکنیک‌ها و شناسایی‌ها سپس به دامنه عمومی می‌رسند و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند.

4مالکیت صنعتی با تشکیل پرونده در دفتر تخصصی به دست می آید. در فرانسه، INPI (موسسه ملی مالکیت صنعتی) است که پرونده های ثبت اختراع، علامت تجاری یا مدل را دریافت می کند. اداره ثبت اختراع اروپا پتنت جامعه و WIPO اختراعات بین المللی را مدیریت می کند. این سپرده ها قابل شارژ بوده و برای حفظ اعتبار مالکیت صنعتی باید سالانه هزینه ای توسط سپرده گذار پرداخت شود. این هزینه‌های ثبت و نگهداری پتنت، بودجه قابل توجهی را به دفاتر ثبت اختراع ارائه می‌کند و آنها را تشویق می‌کند که بخواهند به طور دائم حوزه مالکیت صنعتی را گسترش دهند. پوشش عناوین مالکیت صنعتی ملی است. متقاضی که می خواهد یک منطقه جغرافیایی را پوشش دهد باید در هر یک از کشورهای مربوطه تشکیل پرونده دهد. در سایر کشورها، اختراع برای هر گونه استفاده ای در دسترس باقی می ماند، به استثنای صادرات به کشورهای تحت پوشش سپرده.

ثبت اختراع


5 ایده تضمین یک دوره انحصاری به مخترعان نوآوری های فنی قدیمی است. این خود را در فلورانس، و به ویژه در ونیز، که از سال 1474 از اختراعات اصلی، کاربردی و مفید توسط Parte Veneziana محافظت می کرد، ظاهر شد. سپس از "امتیازات" صحبت می کنیم. چالش اقتصادی حفظ بهترین صنعتگران با تضمین حمایت از آنها، نیروی محرکه این ابتکارات است. اما این امتیازات و نامه های ثبت اختراع، فراتر از اختراع، مجوز اعمال کنترل بر کل بخش های اقتصادی را در بر می گیرد و موضوع فشار و امتیازات است. یک نظام حقوقی سازگارتر ضروری شد. در سال 1624، مجلس عوام انگلیس این امتیازات را لغو کرد و اساسنامه انحصارها را ایجاد کرد که فقط مربوط به اختراعات جدید بود و دوره انحصار را چهارده سال تعیین کرد. در ایالات متحده بود که اولین قانون مدرن در مورد اختراعات ظاهر شد که انحصار مخترع را به دلیل تازگی مشارکت وی به رسمیت شناخت و تضمین کرد. در فرانسه اولین قانون ثبت اختراع در سال 1791 به تصویب رسید.

بهار بازدید : 32 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
چگونه یخچال را تمیز کنیم، چگونه از شر بو خلاص شویم؟ نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان با این نکات تمیز کردن یخچال راحت تر از همیشه است.
یکی از لذت بخش ترین لحظات ما زمانی است که با موادی که تازه از یخچال می گیریم آشپزی می کنیم. سیف برای کسانی که می خواهند هر بار که یخچال را باز می کنید، تمیزی و بوی خوش آن را ببینند، نفس تازه ای به یخچال شما می آورد.
اگر می خواهید یخچال خود را مانند روز اول خرید تمیز ببینید، می توانید به محصولات سیف اعتماد کنید. تصور کنید بعد از تمیز کردن یخچال، می توانید انعکاس خود را روی یخچال ببینید. در آن لحظه، شما می توانید احساس آرامش بخش تمیز کردن استخوان های خود را تجربه کنید. چگونه مشکل بوی بد یخچال را حل کنیم، چگونه یخچال را تمیز کنیم؟ در اینجا پاسخ آنها است.

چگونه یخچال را تمیز کنیم؟

نظافت یخچال نه تنها برای زیبا جلوه دادن آن، بلکه برای حفظ تازگی مواد غذایی و جلوگیری از مسمومیت انجام می شود. آلودگی متقابل و انتقال باکتری بین غذاها می تواند غذا را برای ما مضر کند. بنابراین نظافت یخچال نکته مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت.
به احتمال زیاد در یخچالی که در طول روز بارها در آن باز می کنیم با بوهایی که نمی خواهیم مواجه شویم. به همین دلیل است که بوی بد یخچال مشکلی است که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم. با این حال، تا زمانی که پاسخ این سوال را بدانید که چگونه بوی یخچال را تمیز کنیم، می توان با بوی یخچال خداحافظی کرد.
برای از بین بردن بوی نامطلوب، باید هر هفته مواد غذایی داخل یخچال را چک کنید و مواد غذایی فاسد یا نامناسب را تمیز کنید. می توان با پاک کردن قفسه ها هفته ای یک بار از ایجاد بو جلوگیری کرد. دیگر خبری از «چگونه یخچال بدبو را تمیز کنیم؟» لازم نیست فکر کنی!

چگونه داخل یخچال را تمیز کنیم؟

اگر می خواهید داخل یخچال خود را سریع تمیز کنید، کافی است این مراحل را دنبال کنید. قفسه ها، کشوها و حتی دورافتاده ترین گوشه های یخچال شما بی عیب خواهند بود.
با بیرون آوردن تمام غذاها و محصولات موجود در یخچال شروع کنید. اگر این کار را به خصوص قبل از خرید انجام دهید، می توانید غذاهای جدید را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید.
از قفسه بالایی شروع کنید. اگر هنگام تمیز کردن و پاک کردن قفسه ها از بالا شروع کنید، هر چیزی که ممکن است بریزد دیگر مشکلی ندارد. بنابراین، می توانید تمیز کردن سریعتر را انجام دهید.
اگر می توانید قفسه ها و محل های نگهداری را بردارید و در آب گرم همراه با مایع ظرفشویی قرار دهید یا آنها را بشویید. تمیزی مناطقی که قفسه ها در آن قرار می گیرند اغلب فراموش می شود. به این ترتیب بهتر می توانید به جزئیاتی برسید که با بیرون آمدن قفسه ها قابل مشاهده نیستند.
پاسخ به این سوال که چگونه درب یخچال را تمیز کنیم در انتهای این مراحل قرار دارد. پس از تمیز کردن قفسه ها، می توانید داخل درب را با یک پارچه با مایع ظرفشویی پاک کنید و سپس با یک پارچه آبکشی آن را پاک کنید تا مواد شوینده پاک شود.
تمام است، داخل یخچال شما اکنون تمیز است.
بهار بازدید : 44 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

صدای زمزمه بلند، خراشیدن یا ترک خوردن در یخچال می تواند نشان دهنده تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان معیوب بودن کمپرسور یا سنسور دما باشد. چه صدایی برای تعمیر یا تعویض دستگاه برای شما بهتر است؟

مهمترین چیزها در یک نگاه
صدای یخچال از کجا می آید؟
یک یخچال حداکثر باید پر سر و صدا باشد
یخچال مدام زمزمه می کند
کمپرسور همچنان روشن می شود
لرزش و زمزمه بلند بیرون از دستگاه
سر و صدا شبیه سوسک است
ترق، ترقه یا حباب زدن
حجم یخچال را کم کنید
بسیاری از چیزها بدون آنها ممکن نیست: یخچال و فریزر. با این وجود، بسیاری از افراد در آشپزخانه ترجیح می دهند آنها را در کمدهای آشپزخانه پنهان کنند. با این حال، دستگاه ها خود را احساس می کنند - از طریق زمزمه بلند، غرغر کردن یا ترک خوردن. همه صداها بی ضرر نیستند. آنها همچنین می توانند نقص دستگاه را نشان دهند.

صدای یخچال از کجا می آید؟


به دلیل نحوه کار یخچال ها همیشه سر و صدا می کنند. معمولاً این کمپرسور است که دمای داخلی را ثابت نگه می دارد. اگر یخچال روشن باشد، یعنی به منبع تغذیه متصل باشد، صدای کارکرد کمپرسور و گاهی اوقات صدای لرزش ناشی از آن نیز شنیده می شود.

اگر صدای غرغر یا تق تق می شنوید، این می تواند نشان دهنده ضعیف بودن کمپرسور باشد. با این حال، این صداها به طور مداوم رخ نمی دهد، بلکه فقط گاهی اوقات رخ می دهد. هنگام اندازه گیری حجم یخچال، حجم چنین صدای اضافی در نظر گرفته نمی شود.

صداهای معمولی یخچال و علت آن:

هوم / خرخر: کمپرسور
کلیک کنید: کنترل کننده دما، ترموستات
حباب / غرغر: مبرد
نویز: جریان هوا - تا جایی که یک واحد بدون یخ زدگی یا چند منطقه ای باشد
Buzz: پمپ - اگر دستگاه دارای مخزن آب باشد
ترک خوردگی: انبساط مواد

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 3,213
  • بازدید کلی : 7,170