loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 19 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

اتوماسیون صنعتی تعریف شده است نمایندگی اینورتر ls در تهران
اتوماسیون

انجام وظایف توسط ماشین ها قلب اتوماسیون صنعتی است. این امر با بهبود عملیات انجام شده توسط اپراتورها و در عین حال افزایش بهره وری و بهبود کیفیت هدایت می شود.

ظهور سیستم های الکترونیکی است که امکان توسعه آن را فراهم کرده است:

سنسورهای آنالوگ یا دیجیتال
کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
اتوبوس های ارتباطی (CAN، CANopen، Profibus و غیره)
دید دو بعدی یا سه بعدی
هدف نهایی جایگزینی مرد برای کارهای دردناک و/یا تکراری است. با پیشرفت های کنونی در رباتیک، اتوماسیون به طور طبیعی بیشتر و بیشتر با ربات سازی مرتبط است.

HighTaiX به عنوان یک شرکت طراحی و تولید ماشین آلات خاص، دارای تخصص گسترده ای در اتوماسیون صنعتی است. به همین ترتیب، HighTaiX با توجه به نیاز به نصب بسیاری از ربات‌های صنعتی، دانش بسیار مهمی در رباتیک دارد.

عنصر اساسی اتوماسیون، با این حال، خودکار باقی می ماند. این کامپیوتر واقعی مینیاتوری و قابل برنامه ریزی اطلاعات ارسال شده توسط سنسورها را پردازش کرده و پس از پردازش توسط برنامه داخلی خود، دستورالعمل ها را با پردازش متوالی ارسال می کند.

تفاوت اساسی بین PLC و کامپیوتر در طراحی آن است که نیازهای اتوماسیون صنعتی را برآورده می کند:

پاسخگویی آن: پردازش اطلاعات، کد و دستورالعمل ها تا حد زیادی بهینه شده است
استحکام آن: کنترل کننده ها برای کار در محیط های متخاصم (دما و/یا ارتعاشات) طراحی شده اند.
تعمیر و نگهداری آن تسهیل شده است: آنها به راحتی اجازه تغییر ماژول ها را می دهند و راه اندازی مجدد آنها بسیار سریع است
ورودی های آن برای حسگرها، دکمه های فشاری، دستورالعمل های نرم افزاری و غیره شناسایی می شوند.
خروجی های آن نیز مشخص می شود: چراغ های نشانگر، سوپاپ ها، سیلندرها، محرک ها و غیره.
HighTaiX می‌تواند انواع PLC‌های صنعتی را ادغام کند: چه بر اساس برند (Schneider، Siemens، Omron، ABB، Unitronics…) و یا بر اساس نوع (بدون رابط، با HMI، صفحه لمسی یا غیر...). مهندسان اتوماسیون ما می‌توانند توصیه کنند از کدام PLC صنعتی استفاده کنید، اما اگر اولویت‌های مربوط به ناوگان یا بخش تعمیر و نگهداری خود را دارید، می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

بهار بازدید : 21 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

سیستم تبدیل هوشمند 5 در 1 - می توانید فریزر خود را به یخچال برای نگهداری مواد غذایی تازه تر تبدیل کنید. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

سیستم TWIN Cooling Plus - دو مدار خنک کننده مستقل، توزیع یکنواخت هوا بین قفسه ها

بدون یخ زدایی خودکار یخ زدگی و تازگی بیشتر مواد غذایی ذخیره شده

عملکرد خنک کننده دقیق آشپز با دمای ثابت در یخچال با حداکثر تغییرات تا 0.5 درجه سانتیگراد

اینورتر کمپرسور دیجیتال. 10 سال گارانتی

یخ ساز و آب ریز

روشنایی LED بالا

اتصال به تاسیسات آب خارجی

یخچال: 4 قفسه، 5 سطل در، 2 کشو برای سبزیجات و میوه ها، سینی تخم مرغ

محفظه فریزر: 4 قفسه شیشه ای، 2 کشو، 2 سطل در

صفحه نمایش داخلی

عملکرد Power Freeze برای انجماد سریع

عملکرد Power Cool برای خنک کننده سریع

حالت تعطیلات - حالت اقتصادی یخچال

زنگ باز بودن درب (2 دقیقه)

چرا سامسونگ بهتر است؟

کمپرسور دیجیتال اینورتر - به لطف سنسورهای خارجی و داخلی، کمپرسور به طور خودکار کار خود را با نیاز خنک کننده تطبیق می دهد و عملکرد بهینه کمپرسور به شما امکان می دهد قبض برق را کاهش دهید و همچنین عملکرد بسیار بی صدا دستگاه را 36 دسی بل (A) تضمین می کند. کیفیت و قابلیت اطمینان بالا با ضمانت 10 ساله تایید شده است.

عملکرد خنک‌کننده دقیق آشپز، حفظ دقیق دما در 0.5 درجه سانتیگراد است

سیستم تبدیل هوشمند 5 در 1 - برای بهینه سازی می توانید بین 5 حالت هوشمند جابجا شوید

استفاده از فضا و صرفه جویی در انرژی به سادگی فریزر خود را به یخچال تبدیل کنید تا مواد غذایی تازه تری نگهداری کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، یخچال یا فریزر خود را ببندید. یا از فریزر به عنوان یک یخچال کوچک استفاده کنید.

سیستم TWIN Cooling Plus - دو مدار خنک کننده مستقل در یخچال و فریزر که به لطف آنها مواد غذایی کیفیت و رطوبت عالی را حفظ می کنند و بو بین اتاقک ها نفوذ نمی کند.

طراحی و پرداخت مدرن

کمپرسور اینورتر عملکرد بی صدا و مصرف انرژی کمتر را تضمین می کند. کلاس انرژی E به شما امکان می دهد تا 220 کیلووات ساعت در طول 5 سال صرفه جویی کنید (در مقایسه با دستگاه های مشابه در کلاس انرژی F)

فناوری SpaceMax فضای کافی برای گنجایش 634 لیتر دارد. دیوار و کانال نازک تر به لطف فناوری عایق کاری با کارایی بالا، فضای کشو و قفسه زیادی را برای ذخیره سازی خرید هفتگی مواد غذایی فراهم می کند.

با Smart Convertible 5 in 1 از انعطاف پذیری نهایی ذخیره سازی لذت ببرید. با استفاده از فناوری Twin Cooling Plus سامسونگ، یخچال و فریزر را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. بنابراین می توانید بین 5 عملکرد هوشمند برای بهینه سازی استفاده از فضا و صرفه جویی در مصرف انرژی جابجا شوید. به سادگی فریزر را به یخچال تبدیل کنید تا مواد غذایی تازه تری نگهداری کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، یخچال یا فریزر خود را خاموش کنید. یا از فریزر به عنوان یک یخچال کوچک استفاده کنید.

نه فراست بله

ابعاد 178X91.2X71.6cm

توابع: تعطیلات - دستگاه یخ ساز - اعلان درب باز - Power Freeze

تعمیر و نگهداری 409 لیتر

فریزر 225 لیتری

گرافیت رنگی

کلاس انرژی E

24 میلیون گارانتی

بهار بازدید : 26 یکشنبه 04 تیر 1402 نظرات (0)


اتوماسیون صنعتی و روباتیک از رایانه ها، سیستم های کنترل نمایندگی اینورتر ال اس در اصفهان و فناوری اطلاعات برای کنترل فرآیندها و ماشین آلات صنعتی برای کاهش کار دستی و افزایش کارایی، سرعت، کیفیت و عملکرد استفاده می کند.

کاربردهای صنعتی خودکار از خطوط مونتاژ در تولید تا جراحی و اکتشاف فضا را شامل می شود. در حالی که اولین سیستم‌های خودکار بر افزایش بهره‌وری تمرکز داشتند، زیرا این سیستم‌ها مانند کارگران انسانی نیازی به استراحت ندارند، این تمرکز اکنون به سمت بهبود کیفیت و انعطاف‌پذیری در سطح مغازه و فراتر از آن تغییر کرده است. سیستم‌های خودکار مدرن با استفاده از یادگیری مصنوعی و ماشینی فراتر از مکانیزه شدن پیشرفت می‌کنند.

با این حال، اتوماسیون و رباتیک یکسان نیستند:

اتوماسیون


اتوماسیون استفاده از نرم افزار کامپیوتری، ماشین آلات یا سایر فناوری ها برای انجام وظایفی است که در غیر این صورت توسط انسان انجام می شود. انواع مختلفی از اتوماسیون وجود دارد که می تواند شامل وظایف مجازی و فیزیکی باشد.

1. اتوماسیون نرم افزار
این اتوماسیون وظایفی است که معمولاً توسط انسان ها با استفاده از برنامه های رایانه ای انجام می شود. این حوزه شامل اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (BPA) است که از نرم افزار برای رسمی کردن و ساده کردن فرآیندهای تجاری استفاده می کند، اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) که از "ربات های نرم افزاری" برای کمک به برنامه های کامپیوتری انسان و اتوماسیون فرآیندهای هوشمند (IPA) استفاده می کند که از هوش مصنوعی استفاده می کند. برای یادگیری نحوه انجام وظایف توسط انسان با استفاده از یک برنامه کامپیوتری. تفاوت بین BPA و RPA ظریف است، با BPA معادل جایگزینی یک خط تولید انسانی با یک کارخانه مستقل و RPA برای اضافه کردن یک ربات مشارکتی برای کار در کنار نیروی کار موجود.

2. اتوماسیون صنعتی


این کنترل فرآیندهای فیزیکی با استفاده از ماشین آلات و سیستم های کنترل برای خودکارسازی فرآیندهای صنعتی است. این نوع اتوماسیون فیزیکی از ربات‌ها استفاده می‌کند، بلکه از سایر ماشین‌های غیر رباتیک مانند ب. ماشین های CNC.

بهار بازدید : 31 یکشنبه 04 تیر 1402 نظرات (0)

نکته نانوایی
تمایز مدل ها آسان نیست؟ درب را تحلیل کنید. در یک قسمت شما با یک یخچال 1 در سروکار دارید. اگر به دو قسمت با  فریزر روی آن تقسیم شود، یخچال 2 در است. اگر فریزر ته آن باشد، یخچال ترکیبی است. آیا یخچال دو در روبه روی هم دارد؟ این یخچال آمریکایی است. و اگر بیشتر از دو باشد چند دری است! نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان

امکانات
انواع مختلف نصب چیست؟
بسته به پیکربندی آشپزخانه خود، بین دو نوع نصب نیز انتخاب خواهید داشت.

یخچال مستقل به سادگی می ایستد. می توانید آن را در هر جایی که می خواهید قرار دهید، به شرطی که پریز برق داشته باشد. مزیت؟ شما در اندازه و طراحی آزادی کامل دارید.
از طرف دیگر، یخچال توکار در یک طاقچه ای که از قبل طراحی شده است قرار می گیرد و در پشت جلویی پنهان می شود که با بقیه مبلمان آشپزخانه مطابقت دارد.
دو نوع بست وجود دارد:
- لولا: با لولاهای خود نگهدار یا پانتوگراف، روکش درب مستقیماً به درب دستگاه ثابت می شود. این نوع تثبیت چندین مزیت دارد: زاویه باز شدن بیشتر از روی سرسره است و خطر نیشگون گرفتن انگشتان و همچنین کثیفی احتمالی بین در و تزئینات آن وجود ندارد.
- با اسلاید: درب دستگاه شما روی ریلی که روی درب محفظه نصب شده است می لغزد. این سیستمی است که در اکثر دستگاه های داخلی یافت می شود.

کاملاً در یک آشپزخانه مجهز ادغام شده است، محتاطانه است، اما دامنه انتخاب ها به مکان آن بستگی دارد.

توجه داشته باشید که امکان تغییر جهت باز شدن درب در برخی از لوازم خانگی (یخچال های 1 در، 2 در یا یخچال های ترکیبی) وجود دارد. اطلاعات در وب سایت موجود است یا از مشاوره در فروشگاه دریغ نکنید. تعویض درب، در صورت امکان، می تواند هنگام نصب یخچال خود در منزل انجام شود.

سر و صدا
سر و صدا یک معیار مهم برای برخی افراد است. به خصوص که امروزه آشپزخانه ها اغلب اوپن هستند و یخچال جزء لاینفک اتاق نشیمن می شود.
صدای یخچال طبیعی است. در واقع، موتور به منظور خنک کردن هوای تزریق شده به دستگاه کار می کند.
مقیاس نویز محدوده پیشنهادی ما برای این نوع دستگاه بسیار گسترده است: 36 دسی بل تا 44 دسی بل. برخی از یخچال ها نسبت به بقیه بی صداتر هستند. از مشاوره گرفتن از یک فروشنده دریغ نکنید.

به عنوان مثال، در اینجا مقیاسی از صداهای روزانه است که می توانیم بشنویم. این به شما در مقایسه کمک می کند.

بهار بازدید : 36 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

سباستین آلارت
هرازگاهی شما واقعاً نیاز دارید که داخل یخچال خود را تمیز کنید. نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان با وجود دمای پایین، میکروارگانیسم ها هنوز هم می توانند در یخچال تکثیر شوند. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد، بنابراین پارچه تمیز کننده را کنار بگذارید.

تمیز کردن یخچال


درست مانند هر چیز دیگری در خانه، کثیف شدن یخچال هر از گاهی اجتناب ناپذیر است. مربا، یک کارتن شیر که نشت می کند، آب میوه ریخته شده یا یک تکه سبزی فراموش شده به وضوح نشان می دهد که تمیز کردن ضروری است. اما حتی اگر به وضوح قابل مشاهده نباشد، توصیه می کنیم هر ماه یک بار یخچال را تمیز کنید.

تمیز کردن یخچال بسیار آسان است و نیازی به مواد تمیز کننده خاصی ندارید. آب گرم، کمی پاک کننده همه منظوره یا مایع شوینده و یک پارچه تمام چیزی است که نیاز دارید.

آماده سازی
ابتدا دستگاه را برای تمیز کردن آماده کنید. اطمینان حاصل کنید که عرضه غذا کم است. غذا را در یک کیسه خنک با یک عنصر خنک کننده قرار دهید (یا شاید بتوانید از یخچال همسایه دوست خود استفاده کنید!).

دستگاه را خاموش کنید.

آیا دستگاه مستقل دارید؟ یخچال را کمی به سمت جلو یا یک طرف بکشید. از یک جاروبرقی برای پاک کردن گرد و غبار زیر دستگاه و پشت کندانسور (آن توری مشکی) استفاده کنید.

آیا ترکیبی بدون NoFrost یا یخچال با محفظه فریزر در داخل دارید؟ سپس برای مدتی آن را با در باز بگذارید تا یخ آب شود. می توانید با قرار دادن یک ظرف آب گرم در محفظه فریزر سرعت یخ زدایی را افزایش دهید.

تمیز کردن قطعات داخلی
تمام قطعات شل مانند محفظه در و صفحات شیشه ای را از یخچال خارج کنید و آنها را در سینک با کمی آب گرم و مایع شوینده تمیز کنید. ریل های تلسکوپی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

تمیز کردن فضای داخلی یخچال
فضای داخلی تمیز
بهترین راه برای تمیز کردن داخل آن با کمی آب گرم و مایع شوینده یا شوینده PH خنثی و یک دستمال میکروفیبر است.

پس از تمیز کردن، ابتدا دستگاه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس همه چیز را با یک پارچه خشک خشک کنید. استفاده از سرکه را برای تمیز کردن یخچال توصیه نمی کنیم. سرکه یک اسید است و می تواند به قطعات پلاستیکی آسیب برساند. این همچنین در مورد پدهای شستشو، مواد شوینده، Cif و سایر عوامل تمیز کننده تهاجمی صدق می کند. تمیز کردن مرتب یخچال - هر چهار تا شش هفته - بسیار مهمتر است. واقعاً کار زیادی نمی توانید انجام دهید، اما در صورت لزوم، از چند چیز اجتناب کنید:

از بخارشوی استفاده نکنید؛
از مواد شوینده غلیظ استفاده نکنید.
از پدهای تمیز کننده یا اسفنج های پشم فولادی استفاده نکنید.
از مواد پاک کننده ساینده، کلر یا سرکه استفاده نکنید.
پلاک درجه بندی دیواره داخلی سمت چپ را بردارید یا آسیب ندهید.
از ورود آب تمیز کننده به زهکشی، توری تهویه یا وسایل الکترونیکی جلوگیری کنید.
قسمت بیرونی یخچال را تمیز کنید
نحوه تمیز کردن بیرون یخچال به نوع و جنس دستگاه بستگی دارد.

فولاد ضد زنگ با SmartSteel و BlackSteel
این دستگاه ها دارای روکش SmartSteel در برابر آلودگی و اثر انگشت هستند. تمیز کردن با یک پارچه خشک نرم انجام می شود. برای کثیفی های سرسخت، می توانید از کمی آب گرم با مواد شوینده با pH خنثی استفاده کنید. در هر صورت از پاک کننده های استیل ضد زنگ استفاده نکنید! اینها می توانند به روکش SmartSteel آسیب برسانند.

فولاد ضد زنگ بدون SmartSteel
برای کثیفی های سرسخت، می توانید فولاد ضد زنگ را با پاک کننده فولاد ضد زنگ Liebherr تمیز کنید. پاک کننده را با یک پارچه خشک تمیز در جهت مسواک زدن فولاد بمالید. پاک کننده های باقی مانده را با یک پارچه و آب ولرم بردارید. سپس از فولاد ضد زنگ با محصول مراقبت از فولاد ضد زنگ Liebherr محافظت کنید. این را دوباره در همان جهت برس زدن فولاد اعمال کنید.

نمای بیرونی پلاستیک
مدل‌های سفید، خاکستری مایل به رنگ، ColorLine و استیل ضد زنگ بهتر است با کمی آب ولرم و مواد شوینده با pH خنثی تمیز شوند.

بهار بازدید : 27 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

سباستین آلارت
هرازگاهی شما واقعاً نیاز دارید که داخل یخچال خود را تمیز کنید. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان با وجود دمای پایین، میکروارگانیسم ها هنوز هم می توانند در یخچال تکثیر شوند. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد، بنابراین پارچه تمیز کننده را کنار بگذارید.

تمیز کردن یخچال


درست مانند هر چیز دیگری در خانه، کثیف شدن یخچال هر از گاهی اجتناب ناپذیر است. مربا، یک کارتن شیر که نشت می کند، آب میوه ریخته شده یا یک تکه سبزی فراموش شده به وضوح نشان می دهد که تمیز کردن ضروری است. اما حتی اگر به وضوح قابل مشاهده نباشد، توصیه می کنیم هر ماه یک بار یخچال را تمیز کنید.

تمیز کردن یخچال بسیار آسان است و نیازی به مواد تمیز کننده خاصی ندارید. آب گرم، کمی پاک کننده همه منظوره یا مایع شوینده و یک پارچه تمام چیزی است که نیاز دارید.

آماده سازی
ابتدا دستگاه را برای تمیز کردن آماده کنید. اطمینان حاصل کنید که عرضه غذا کم است. غذا را در یک کیسه خنک با یک عنصر خنک کننده قرار دهید (یا شاید بتوانید از یخچال همسایه دوست خود استفاده کنید!).

دستگاه را خاموش کنید.

آیا دستگاه مستقل دارید؟ یخچال را کمی به سمت جلو یا یک طرف بکشید. از یک جاروبرقی برای پاک کردن گرد و غبار زیر دستگاه و پشت کندانسور (آن توری مشکی) استفاده کنید.

آیا ترکیبی بدون NoFrost یا یخچال با محفظه فریزر در داخل دارید؟ سپس برای مدتی آن را با در باز بگذارید تا یخ آب شود. می توانید با قرار دادن یک ظرف آب گرم در محفظه فریزر سرعت یخ زدایی را افزایش دهید.

تمیز کردن قطعات داخلی
تمام قطعات شل مانند محفظه در و صفحات شیشه ای را از یخچال خارج کنید و آنها را در سینک با کمی آب گرم و مایع شوینده تمیز کنید. ریل های تلسکوپی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

تمیز کردن فضای داخلی یخچال
فضای داخلی تمیز
بهترین راه برای تمیز کردن داخل آن با کمی آب گرم و مایع شوینده یا شوینده PH خنثی و یک دستمال میکروفیبر است.

پس از تمیز کردن، ابتدا دستگاه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس همه چیز را با یک پارچه خشک خشک کنید. استفاده از سرکه را برای تمیز کردن یخچال توصیه نمی کنیم. سرکه یک اسید است و می تواند به قطعات پلاستیکی آسیب برساند. این همچنین در مورد پدهای شستشو، مواد شوینده، Cif و سایر عوامل تمیز کننده تهاجمی صدق می کند. تمیز کردن مرتب یخچال - هر چهار تا شش هفته - بسیار مهمتر است. واقعاً کار زیادی نمی توانید انجام دهید، اما در صورت لزوم، از چند چیز اجتناب کنید:

از بخارشوی استفاده نکنید؛
از مواد شوینده غلیظ استفاده نکنید.
از پدهای تمیز کننده یا اسفنج های پشم فولادی استفاده نکنید.
از مواد پاک کننده ساینده، کلر یا سرکه استفاده نکنید.
پلاک درجه بندی دیواره داخلی سمت چپ را بردارید یا آسیب ندهید.
از ورود آب تمیز کننده به زهکشی، توری تهویه یا وسایل الکترونیکی جلوگیری کنید.
قسمت بیرونی یخچال را تمیز کنید
نحوه تمیز کردن بیرون یخچال به نوع و جنس دستگاه بستگی دارد.

فولاد ضد زنگ با SmartSteel و BlackSteel
این دستگاه ها دارای روکش SmartSteel در برابر آلودگی و اثر انگشت هستند. تمیز کردن با یک پارچه خشک نرم انجام می شود. برای کثیفی های سرسخت، می توانید از کمی آب گرم با مواد شوینده با pH خنثی استفاده کنید. در هر صورت از پاک کننده های استیل ضد زنگ استفاده نکنید! اینها می توانند به روکش SmartSteel آسیب برسانند.

بهار بازدید : 22 دوشنبه 29 خرداد 1402 نظرات (0)

آدلاید، استرالیا - آجیل همیشه به عنوان یک میان بادام زمینی روکش دار اصفهان وعده سالم و منبع عالی پروتئین در نظر گرفته شده است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که یک رژیم غذایی ثابت و مقاوم از آجیل همچنین می تواند با افزایش سن، قدرت ذهن و شناخت را حفظ کند.

این مطالعه که در دانشگاه استرالیای جنوبی انجام شد، نشان داد که مصرف بیش از 10 گرم آجیل در روز منجر به بهبود عملکرد ذهنی و تفکر و حافظه و استدلال بهتر می شود. این مطالعه شامل 4822 بزرگسال چینی 55 ساله یا بالاتر بود.

پیری جمعیت یکی از اساسی ترین چالش های قرن بیست و یکم است. دکتر مینگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در بیانیه‌ای اظهار داشت: نه تنها افراد طولانی‌تر زندگی می‌کنند، بلکه با افزایش سن، به حمایت‌های بهداشتی بیشتری نیاز دارند که فشار بی‌سابقه‌ای را بر خدمات مراقبت از سالمندان و خدمات بهداشتی وارد می‌کند.

مطالعات آجیل برای پیری


به گفته دکتر لی، این مطالعه اولین مطالعه ای است که ارتباط قابل توجهی را بین رژیم غذایی آجیل سنگین و بهبود عملکرد ذهنی در افراد مسن نشان می دهد. نویسندگان این مطالعه می گویند که یافته های آنها می تواند به ویژه در مبارزه با زوال عقل مفید باشد، مشکل رایجی که بسیاری از افراد در دوران پیری با آن مواجه می شوند.

با خوردن بیش از 10 گرم (یا دو قاشق چایخوری) آجیل در روز، افراد مسن می توانند عملکرد شناختی خود را تا 60 درصد بهبود بخشند - در مقایسه با افرادی که آجیل نمی خورند - به طور موثری از آنچه که معمولاً به عنوان یک آجیل طبیعی تجربه می شود جلوگیری می کند. لی توضیح می دهد که کاهش شناخت سال.

بادام زمینی به طور خاص توسط تیم تحقیقاتی به عنوان مفید برای جلوگیری از زوال شناختی به دلیل خواص ضدالتهابی و اثرات آنتی اکسیدانی آن ها مشخص شد.


اشتباه نکنید، زوال عقل یک مشکل جهانی است که به نظر می رسد در حال بدتر شدن است. در حال حاضر سازمان جهانی بهداشت تخمین می زند که 47 میلیون نفر در سراسر جهان با این بیماری زندگی می کنند. از آنجایی که مردم بیشتر از هر زمان دیگری به زندگی خود ادامه می دهند، انتظار می رود این تعداد افزایش یابد و تخمین زده می شود تا سال 2030، 75 میلیون مورد زوال عقل وجود داشته باشد.

با افزایش سن، افراد به طور طبیعی تغییراتی در استدلال مفهومی، حافظه و سرعت پردازش تجربه می کنند. دکتر لی می گوید: همه اینها بخشی از روند طبیعی پیری است. اما سن قوی‌ترین عامل خطر شناخته شده برای بیماری‌های شناختی است. اگر بتوانیم راه هایی پیدا کنیم که به افراد مسن کمک کنیم تا سلامت شناختی و استقلال خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند – حتی با اصلاح رژیم غذایی خود – پس این کار کاملاً ارزش تلاش را دارد.

بهار بازدید : 24 دوشنبه 29 خرداد 1402 نظرات (0)

 

بادام به عنوان آجیل سالم برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود، خرید تخمه هندوانه اصفهان زیرا به کاهش گرسنگی و همچنین هوس غذا کمک می کند زیرا دارای مقدار کافی فیبر برای کمک به کاهش وزن است. این همچنین به کاهش سطح چربی و کلسترول LDL کمک می کند. علاوه بر این، حاوی مقدار زیادی ال-آرژنین است که اسید آمینه ای شناخته شده برای سوزاندن چربی است.

 

5. بادام هندی
 

بادام هندی حاوی مقدار زیادی چربی غیراشباع است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. نه تنها این، بلکه دارای پروتئین و فیبر بالا در کنار قند کم هستند. بنابراین، به کاهش وزن کمک می کند. بادام هندی همچنین به داشتن پروتئینی برابر با گوشت معروف است که برای کاهش وزن ضروری است.

آنها همچنین حاوی مقادیر بالایی منیزیم هستند. ترکیبی از هر دو پروتئین و منیزیم به افزایش متابولیسم و کاهش گرسنگی کمک می کند.

 

6. بادام زمینی
 

به طور کلی، بادام زمینی در مقایسه با سایر آجیل ها کالری کمی دارد. بادام زمینی حاوی مقدار زیادی پروتئین گیاهی است که به شما کمک می کند تا سریعتر احساس سیری کنید. با این حال، از آنجایی که مقدار زیادی پروتئین دارد، مطمئن شوید که در خوردن آنها زیاده روی نکنید زیرا می تواند منجر به کالری اضافی شود.

 

7. آجیل کاج
 

وقتی آجیل کاج مصرف می کنید، به کاهش وزن کمک می کند زیرا هورمون های سرکوب کننده اشتها را آزاد می کند. بنابراین، از پرخوری بیش از آنچه بدن شما نیاز دارد جلوگیری می کند. آنها همچنین حاوی روی و فسفر هستند که متابولیسم را افزایش می دهد.

 

بهترین زمان برای خوردن این آجیل ها برای کاهش وزن

 

بهترین زمان برای خوردن این بهترین آجیل ها برای کاهش وزن
 

در صبح، مصرف بادام برای سلامتی شما مفید است.

بعد از ظهر، می توانید هر یک از آجیل ها را بخورید، زیرا بیشتر آنها با انرژی دادن به بدن به افزایش تمرکز شما کمک می کنند. بسیاری از آنها به کنترل گرسنگی شما در بین وعده غذایی بعدی نیز کمک می کنند.

در عصر، بادام هندی، پسته و آجیل کاج گزینه‌های خوبی هستند زیرا می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و استقامت شما پس از یک روز طولانی و خسته‌کننده کمک کنند.

در شب، بهتر است گردو مصرف کنید، زیرا برای هضم غذا مفید است. این تضمین می کند که روز بعد کمتر احساس نفخ یا یبوست خواهید داشت.

 

چقدر زیاد است؟
 

قانون کلی مصرف حدود 20 تا 25 آجیل در روز است. با این حال، حتما آنها را پخش کنید و یکباره مصرف نکنید. در عوض، آنها را بر این اساس در طول روز تقسیم کنید.

 

آیا در حال حاضر در سفر کاهش وزن هستید؟
 

اگر در سفر کاهش وزن هستید و به دنبال راه‌هایی برای آسان‌تر کردن آن هستید، مطمئناً باید یک برنامه غذایی کاهش وزن توسط YoloFoods را در نظر بگیرید! لازم نیست هر روز سر خود را بشکنید تا بفهمید چه نوع وعده غذایی متناسب با هدف تناسب اندام شماست.

بهار بازدید : 28 شنبه 27 خرداد 1402 نظرات (0)

راهنمای گام به گام نصب کولر گازی اسپلیت، پرتابل، نمایندگی نصب کولر گازی در اصفهان اینورتر و پنجره ای را برای شما آماده کرده ایم:

چگونه کولر گازی اسپلیت نصب کنیم؟


نحوه نصب کولر گازی اسپلیت
تهویه مطبوع اسپلیت از دو قسمت تشکیل شده است: اواپراتور که در داخل خانه نصب می شود و کندانسور که در فضای باز نصب می شود. در حالی که کندانسور هوا را تصفیه می کند، اواپراتور وظیفه توزیع آن در محیط را بر عهده دارد.

ما یک راهنمای گام به گام آماده کرده ایم که نحوه نصب هر دو واحد داخلی و خارجی را به شما آموزش می دهد. وارسی:

نحوه نصب کولر گازی اسپلیت یونیت داخلی:


دفترچه راهنما و درست بودن فضای نصب را بررسی کنید. یک دیوار داخلی بدون مانع برای گردش هوا، با حداقل 15 سانتی متر فضای آزاد در اطراف آن، علاوه بر معلق بودن در حداقل ارتفاع 2 متر انتخاب کنید.
صفحه نصب را به دیوار ثابت کنید و مطمئن شوید که سطح آن است.
برای عبور لوله ها روی دیوار سوراخ کنید: به خاطر داشته باشید که طول لوله و مسافتی که تا یونیت خارجی طی می کند را در نظر بگیرید. سوراخ دیوار باید تقریباً 7.5 سانتی متر قطر داشته باشد و به سمت پایین و به سمت بیرون زاویه داشته باشد که تضمین کننده اجرای صحیح زهکشی است.
اتصالات الکتریکی را بررسی کنید: ببینید آیا نمودار سیم کشی با نشانه روی دستگاه مطابقت دارد یا خیر.
لوله ها را با عبور لوله از سوراخ دیوار به واحدها وصل کنید. لوله پی وی سی 6 میلی متری را برش دهید و درپوش لوله را روی انتهای داخلی PVC قرار دهید. سپس آن را روی دیوار قرار دهید. لوله های مسی، کابل های برق و لوله تخلیه را حتما با نوار برق محکم کنید.
لوله تخلیه را در پایین قرار دهید تا آب بتواند آزادانه به گردش درآید. لوله را با استفاده از دو آچار در جهت مخالف به واحد داخلی ثابت کنید تا اتصال را محکم کنید.
لوله تخلیه را با پایه یونیت داخلی وصل کنید و لوله ها و کابل ها را از سوراخ دیوار عبور دهید. به یاد داشته باشید که بررسی کنید که آیا لوله زهکشی به جای مناسب جریان دارد یا خیر.
یونیت داخلی را به صفحه نصب ثابت وصل کنید.
نحوه نصب کولر گازی اسپلیت یونیت خارجی:
از درست بودن فضای نصب اطمینان حاصل کنید. تجهیزات باید در مکان هایی با گردش کم، بدون گرد و غبار و آفتاب نصب شوند.
یک دال بتنی روی زمین قرار دهید. باید تراز باشه برای اینکه یونیت بیرونی بالاتر از سطح باران بماند، دستگاه باید بلند باشد.
سیم ها را با برداشتن پوشش وصل کنید. به یاد داشته باشید که به نمودار سیم کشی مراجعه کنید و مطمئن شوید که کابل ها به درستی وصل شده اند. سپس، از یک گیره برای محکم کردن کابل ها استفاده کنید و سپس درپوش را وارد کنید.
لوله ها را ببندید؛
هوا و رطوبت را از مدار سردخانه تخلیه کنید. علاوه بر درگاه سرویس، درپوش ها را از شیرهای دو طرفه به سه طرفه بردارید.
شلنگ پمپ خلاء را به درگاه سرویس وصل کنید. باید در این موقعیت باقی بماند تا زمانی که به خلاء کلی 10 میلی متر جیوه برسد.
دکمه ای که وظیفه کاهش فشار را بر عهده دارد را خاموش کنید. سپس پمپ خلاء را خاموش کنید.
همه شیرها را همزمان تست کنید تا متوجه شوید که آیا نشتی وجود دارد یا خیر.
پمپ خلاء را جدا کنید. درب سرویس و صفحات را تعویض کنید.
اتصالات لوله را با نوار برق بپیچید و لوله را با گیره به دیوار محکم کنید.
کار را با مهر و موم کردن سوراخ روی دیوار با فوم پلی اورتان و انتهای آن به پایان برسانید.
چگونه کولر گازی پرتابل نصب کنیم؟
نحوه نصب کولر گازی پرتابل
نصب تهویه مطبوع بسیار کاربردی است. دنبال کردن:

دفترچه راهنما را بخوانید و مشخصات و توصیه‌های دستگاه را شناسایی کنید.
انتخاب مکان خود را بررسی کنید. نصب باید نزدیک یک پنجره یا سوکت باشد.
تجزیه و تحلیل اگر جریان هوا توسط سایر مبلمان موجود در اتاق مسدود نشده باشد.
توجه داشته باشید که کیت آداپتور برای پنجره انتخاب شده نشان داده شده است.
منافذ بین آداپتور شیلنگ اگزوز و دو طرف پنجره را به درستی ببندید.
شلنگ را به تجهیزات وصل کنید. براکت اتصال پنجره را قرار دهید. شیلنگ را به پنجره حمل کنید و تکیه گاه را با پنجره باز قرار دهید.
اتصال را در محل مشخص شده ایمن کنید. ریل ها یا پانل ها را از کیت تنظیم کنید تا فاصله بین براکت و دو طرف پنجره را پر کنند. پس از بستن پنجره، اتصال شلنگ را در فضایی قرار دهید که گردش خون را مختل نکند.
جک تجهیزات را وصل کنید.
آماده! فرآیند با موفقیت به پایان رسید.

بهار بازدید : 26 چهارشنبه 24 خرداد 1402 نظرات (0)

نحوه استفاده از عملکرد انجماد توربو یخچال فریزر نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان اینفینیتی الکترولوکس 553 لیتری Frost Free با توربو انجماد - DF80
این محتوا با مدل های زیر سازگار است:

یخچال الکترولوکس 553 لیتری Frost Free Infinity with Turbo Freezing White – DF80
یخچال الکترولوکس 553 لیتری Frost Free Infinity با رنگ Turbo Freezing Inox – DF80X
عملکرد انجماد توربو، هنگامی که فعال می شود، امکان خنک شدن یا انجماد سریعتر مواد غذایی را فراهم می کند.

عملکرد را می توان در هر زمان غیرفعال کرد.

مطالب ارسالی:

چگونه عملکرد انجماد توربو یخچال خود را فعال کنیم
نحوه غیرفعال کردن عملکرد توربو
نحوه استفاده از عملکرد انجماد توربو یخچال الکترولوکس - DF80
جستجوی سایت


یخچال الکترولوکس - روکش دستی


نحوه استفاده از عملکرد انجماد توربو یخچال ELECTROLUX – DF80
برای استفاده از عملکرد توربو، کلید "TURBO CONG" را در صفحه کنترل شناسایی کنید.

دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

یخچال Electrolux DF80 - کنترل پنل


فعال کردن عملکرد انجماد توربو
کلید Turbo Freezing را فشار دهید و زمان مورد نظر را انتخاب کنید.

زمان کارکرد این عملکرد از 30 دقیقه (حداقل) تا 2 ساعت و 30 دقیقه (حداکثر) قابل تنظیم است.

سایر دوره های قابل انتخاب: 45 دقیقه، 1 ساعت، 1 ساعت و 30 دقیقه و 2 ساعت.

عملکرد توربو را غیرفعال کنید
اگر می خواهید این عملکرد را قطع کنید، کافی است دوباره کلید TURBO FREEZING را فشار دهید تا زمانی که نشانگر (–) دقیقه را نشان دهد.

توجه

اگر عملکرد "سریع نوشیدنی" فعال باشد یا از قبل انتخاب شده باشد، عملکرد انجماد توربو کار نخواهد کرد.

نشانگر زمان انجماد توربو یا "نوشیدنی EXPRESS".
اگر یکی از عملکردهای بالا انتخاب شود، نشانگر زمان باقی مانده تا پایان عملیات را نشان می دهد.

به عنوان مثال: 30، 29، 28 دقیقه و غیره تا زمانی که به صفر برسد (0:00).


هنگامی که هیچ عملکردی انتخاب نشده است، نشانگر دو نوار (--) را نشان می دهد که از پایین به بالا حرکت می کنند.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 3,212
  • بازدید کلی : 7,169