loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 41 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)

سه حوزه نیز مسئول تضمین عملکرد مشترک این اصول در زمینه اتوماسیون صنعتی هستند: خرید و قیمت اینورتر تکفاز الکترونیک (معماری و اجرای سخت افزار). مکانیک (دستگاه های فعال کننده) و فناوری اطلاعات (نرم افزار کنترل سیستم).

سیستم‌های اتوماسیون باید دارای شبکه‌های ارتباطی باشند که بتوانند سرعت و بالاتر از همه ایمنی را در تبادل داده بین سنسورها، کنترل‌کننده‌ها و سایر دستگاه‌های درگیر در فرآیند تضمین کنند. شبکه‌ها همچنین برای دستگاه میدانی ضروری هستند، زیرا امکان مدیریت اطلاعات را در مناطق خطرناک یا دشوار می‌دهند. از یک مرکز کنترل متصل به شبکه، تیم مانیتورینگ در هر زمان و هر مکان یک دید کلی از سیستم خواهد داشت و می تواند در زمان مناسب تصمیم گیری کند.

نتیجه گیری: کارخانه ها به طور فزاینده خودکار و مزایای در چندین جبهه


اتوماسیون فرآیند در صنایع دارای چندین مزیت است. اول، استاندارد کیفیت حفظ می شود: متخصصان استانداردهای کیفیت توافق دارند که سیستم های خودکار منجر به برتری بیشتر می شوند، زیرا ماشین ها طوری طراحی شده اند که خراب نشوند و طبق استانداردهای سخت کار کنند.

اتوماسیون همچنین به کارخانه اجازه می دهد تا با تمرکز بر ضایعات صفر کار کند، که باعث صرفه جویی در انرژی، منابع انسانی و مواد خام و با بازیابی بهتر ضایعات می شود.

سیستم‌های خودکار فرآیندهای صنعتی را نه تنها از نظر ظرفیت تولید، بلکه به این دلیل که امکان اصلاح پارامترهای تولید و ویژگی‌های محصول را می‌دهند، انعطاف‌پذیرتر می‌کنند. علاوه بر این، آنها دقت و ایمنی فنی بیشتری را به ارمغان می‌آورند و تضمین می‌کنند که عملیات پیچیده، غیربهداشتی یا خطرناک که هرگز با روش‌های دستی قابل انجام نیستند، انجام می‌شوند.

ما می دانیم که بخش صنعتی با توجه به فرآیندهای داخلی و خارجی بسیار خواستار است قیمت اینورتر سه فاز و اتوماسیون صنعتی امکان سازماندهی بهتر شرکت را فراهم می کند و علاوه بر اینکه وسیله ای برای تامین امنیت بیشتر برای تولید زنجیره تامین است.

متخصصان اتوماسیون نیز باید سازگار شوند و دائماً در حال تکامل باشند، زیرا ممکن است نیازهای جدیدی از اتوماسیون کارخانه ایجاد شود. در گذشته، اتوماسیون جایگزین کارهای دستی تکراری شد و بیشتر و بیشتر، زمینه های فنی نیز بر سهولت اتوماسیون تکیه می کنند.

اتوماسیون صنعتی تقریباً در تمام بخش‌های صنعت یک واقعیت است، زیرا همه بازارها به دنبال بهبود فرآیندها، نتایج، کیفیت و کارایی خود هستند. کسب و کار شما برای دریافت بهترین نتایج از سیستم های خودکار به چه چیز دیگری نیاز دارد؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: NOVUS همیشه راه حلی برای فراتر از انتظارات شما و رسیدن به اهداف شما دارد.

بهار بازدید : 24 یکشنبه 21 خرداد 1402 نظرات (0)

آگویر می گوید: «هرچه حجم یک غذا بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری برای یخ زدایی طول خواهد کشید. خرید اینترنتی آجیل اصفهان این به دلیل سطح تماسی است که غذا با بیرون دارد. او به عنوان مثال می‌گوید: «هرچه سطح بیشتر باشد، تبادل دما بیشتر می‌شود، به همین دلیل است که یک استیک 500 گرمی بیشتر از یک استیک گوشت گوساله 150 گرمی برای یخ‌زدایی طول می‌کشد».

به این ترتیب، "مقدار کمتر غذا، مانند یک قسمت گوشت چرخ کرده تقریباً ½ کیلویی یا مقداری سینه مرغ، ساعت های کمتری برای یخ زدایی نیاز دارد، حتی فقط 6 ساعت."

چگونه می توانم زمان یخ زدایی را کوتاه کنم؟


اگر برای یخ زدایی غذا عجله داریم، یک گزینه خوب استفاده از آب لوله کشی است. آگویر می گوید: برای انجام این کار، مهم است که از آب سرد استفاده کنید و آن را زیر شیر آب انجام دهید، از تماس مستقیم با غذا (نگه داشتن آن در ظرف) اجتناب کنید. او هشدار می دهد که اگر از آب گرم و راکد استفاده شود، «خطر مسمومیت بیشتر است».

یخ زدایی در مایکروویو یکی دیگر از گزینه های خوب است: "سریع است و چون غذا بلافاصله بعد از پختن پخته می شود، باعث ایجاد باکتری یا میکروارگانیسم نمی شود."

به نظر گارنیکا بازلگا، اینها گزینه های خوبی هستند به شرطی که موارد خاصی در نظر گرفته شود: خرید اینترنتی پسته تازه و ارزان

در یخ زدایی با آب سرد باید توجه داشت که نسبت به یخچال نیاز به توجه بیشتری دارد. بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای باشد که نشتی نداشته باشد یا احتمال ورود آب به آن وجود نداشته باشد. آب باید سرد باشد و هرگز گرم نباشد و هر نیم ساعت یکبار آب آن را تعویض کنید. یک جایگزین مطمئن دیگر، اما با آن آب زیادی هدر می دهیم، انجام آن زیر شیر آب باز است.
 
در یخ زدایی در مایکروویو باید به پخت احتمالی لبه های غذا توجه کرد. برای جلوگیری از این امر، مهم است که هر از گاهی مایکروویو را متوقف کنید و موقعیت غذا را تغییر دهید یا محتوا را هم بزنید. به این ترتیب ما آن را به طور یکنواخت ذوب می کنیم. قبل از فرآیند، ایده آل است که در قطعات کوچک باشد. غذای ذوب شده در مایکروویو نیز باید به محض یخ زدایی مانند آب سرد مصرف شود.

بهار بازدید : 22 یکشنبه 21 خرداد 1402 نظرات (0)


NOVUS یک شرکت با بیش از 30 سال فعالیت در بخش اتوماسیون صنعتی، اینورتر iMaster A1 در حال توسعه راه حل ها و محصولات برای چندین صنعت است. با این حال، اصطلاح "اتوماسیون صنعتی" ممکن است برای کسانی که با این صنعت آشنا نیستند ناآشنا باشد.

پس اتوماسیون صنعتی چیست؟

به طور ساده می توان گفت که اتوماسیون صنعتی عبارت است از بهینه سازی فرآیندهای صنعتی با استفاده از سیستم های خودکار، یعنی استفاده از فناوری ها در فرآیندهای خاص با هدف افزایش بهره وری و استقلال، بهبود شرایط کاری و ساده سازی برخی موارد. عملیات با اتوماسیون فرآیندهای تولید و در نتیجه کاهش تلاش انسان، امنیت بیشتری در اجرای وظایف به دست می آید، زیرا خدماتی که خطرناک تلقی می شوند را می توان حذف یا ساده کرد.

امروزه اتوماسیون صنعتی مفهومی است که ذاتاً با Industry 4.0 مرتبط است که شامل اینترنت اشیا و محاسبات ابری در جستجوی کارخانه‌های هوشمند می‌شود. با این حال، مدت ها قبل از اختراع کامپیوتر، تلاش هایی برای افزایش کارایی در کارخانه ها وجود داشت.

از انقلاب صنعتی تا اتصال بی سیم
از نیمه دوم قرن هجدهم، این شرکت به دنبال پیشرفت در زمینه اتوماسیون بوده است. در این دوره سیستم تولیدات کشاورزی و صنایع دستی به ویژه در انگلستان صنعتی شد. در آنجا اولین دستگاه های ساده و نیمه اتوماتیک توسعه یافتند و ماشین ها برای جایگزینی فعالیت های دستی و در نتیجه افزایش راندمان تولید اقتباس شدند. اقدامات توسط قطعات مکانیکی کنترل می شد که تکراری ترین مراحل کار را "خودکار" می کرد.

بسیاری از پیشرفت‌های تکنولوژیک در طول انقلاب صنعتی اول اتفاق افتاد، مانند جایگزینی نیروی عضلانی یا هیدرولیک با قدرت بخار. در نیمه اول قرن نوزدهم، ما شاهد ظهور تلگراف، اولین ابتکارات در زمینه برق و پیشرفت صنایع نساجی و متالورژی بودیم.

با این حال، پس از جنگ جهانی دوم، در قرن بیستم، اولین ماشین‌ها و سیستم‌های کنترل فرآیند با کنترل عددی ظاهر شدند. در این زمان، مدارهای مجتمع آنالوگ نیز ایجاد شد که باعث ایجاد نسل جدیدی از سیستم های خودکار شد.

در دهه 1970، اولین کامپیوترها برای کنترل سیستم های اتوماسیون بزرگ مورد استفاده قرار گرفتند. با این حال، به دلیل نگهداری گران قیمت و برنامه‌ریزی دشوار، آنها با کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی جایگزین شده‌اند، دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌تری که به‌ویژه برای فرآیندهای صنعتی توسعه یافته‌اند.

در دهه 1990، فناوری از قبل به مدارها و رایانه‌هایی با ظرفیت پردازش بالا اجازه می‌داد تا سیستم‌های اتوماسیون کارآمد، سریع و قابل اطمینان‌تری تولید کنند. این فناوری با ترکیب کاهش هزینه و بهینه سازی فضا با افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی فنی، تولید در مقیاس بزرگتر را ممکن کرد.

امروزه، در نیمه اول قرن بیست و یکم، اتوماسیون بخشی از زندگی روزمره ما است، حتی در داخل خانه، که در آن سنسورهایی داریم که دمای تهویه مطبوع را تنظیم می کنند، ساعت های زنگ دار برنامه ریزی شده برای زنگ زدن در ساعات از پیش تعریف شده و تعداد زیادی از موارد به طور فزاینده. دستگاه های هوشمند متصل

اتوماسیون صنعتی امروز

کامپیوترها پایه اصلی اتوماسیون صنعتی معاصر هستند. شبکه های مورد استفاده در صنعت از نیاز به ارتباط بین دستگاه ها و سیستم های مختلف زاده شده اند. امروزه اتوماسیون بر سیستم‌های فیزیکی سایبری متکی است که فرآیندهای سخت‌افزاری را کنترل می‌کنند و تصمیم‌گیری را به روشی کاملاً غیرمتمرکز مدیریت می‌کنند. به لطف ظهور اینترنت اشیا، این سیستم ها می توانند به طور همزمان با چندین ماشین "گفتگو" کنند و اطلاعات بلادرنگ را برای مدیران و سرپرستان ارسال کنند. با این حال، سیستم‌های الکترونیکی و مکانیکی ساده‌تر هنوز در بسیاری از بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا علاوه بر هزینه اجرای پایین‌تر، هنوز فرآیندهایی وجود دارند که در آنها نیروی انسانی برای کیفیت محصول اساسی است.

بهار بازدید : 22 شنبه 20 خرداد 1402 نظرات (0)


رباتیک مشارکتی به دلیل انعطاف پذیری خود قادر به انجام وظایف مختلف لیست قیمت اینورتر ال اس در صنعت خودرو با کارایی قابل توجه است.

کوبات ها را می توان در بسیاری از فرآیندها (پیچ کردن، جوشکاری، مونتاژ ماشین، استفاده از ماشین های کنترل عددی - دستگاه CNC) ادغام کرد که این روبات های صنعتی جدید خودرو را به دارایی های عالی در خط تولید تبدیل می کند.

  پیچ/نصب
انعطاف‌پذیری برنامه‌نویسی و دسترسی به تعداد زیادی از محصولات در فاصله بازو، ربات‌های مشترک طراحی شده توسط یونیورسال روبات‌ها را به ربات‌های مونتاژی عالی تبدیل می‌کند که می‌توانند انواع مختلفی از وظایف را انجام دهند. آنها می توانند انواع مواد را مدیریت کنند و فشار، سرعت و دقت را با نیازهای هر محصول تطبیق دهند.
به طور مشابه، در طول مراحل سفت کردن، دقت کوبات ها (درجه دقت +/-0.05 میلی متر) خطر خطا را کاهش می دهد و یکنواختی نتیجه را بهبود می بخشد.

بیشتر بدانید
  کنترل کیفیت
استفاده از دوربین‌های بینایی و حسگرها به ربات‌های مشارکتی اجازه می‌دهد تا فرآیندهای کنترل کیفیت و اندازه‌گیری‌های دو بعدی و سه بعدی را انجام دهند. شش محور آن‌ها را قادر می‌سازد تا به سرعت و با دقت نقاط کنترل قطعات خودرو را از زوایایی که دستیابی به آن برای انسان دشوار است، بررسی کنند. آنها با شناسایی هر محصولی که استانداردهای کیفی را رعایت نمی کند، خطر خطاهای تولید را کاهش می دهند.


بیشتر بدانید


  نظارت بر ماشین های کنترل عددی

رباتیک خودرو وظایفی به اندازه اتوماسیون ماشین های کنترل عددی یا ماشین های CNC را پوشش می دهد. Cobot ها اطمینان حاصل می کنند که اینها با دقت، قابلیت اطمینان و مطابق با استانداردهای تعیین شده برای آنها کار می کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از ربات های مشارکتی به جای ربات های صنعتی سنتی برای این فعالیت استفاده می کنند.
بیشتر بدانید
همه برنامه ها را ببینید

جایگزین برای
ربات های صنعتی در بخش خودرو
روبات های یونیورسال چندین مدل از ربات ها را در اندازه ها و وزن های مختلف ارائه می دهد. جدیدترین محصول اضافه شده به محدوده ما، UR16e، با محموله تا 16 کیلوگرم و طول بال 900 میلی متر، مرزهای ربات های صنعتی خودروسازی مشترک را حتی بیشتر می کند.

علاوه بر این، اکوسیستم Universal Robots+ وجود یک راه حل رقابتی، سازگار با تمام فعالیت های یک شرکت در صنعت خودرو را تضمین می کند.

بهار بازدید : 35 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

آجیل ها متعلق به خانواده آجیل ها هستند که دانه های روغنی نیز نامیده می شوند آجیل فروشی اینترنتی و به دلیل فواید بسیاری برای سلامتی شناخته می شوند. آجیل سرشار از پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری (به ویژه امگا 3) و سایر مواد معدنی، از این قاعده مستثنی نیست!


در خبرنامه ما مشترک شوید و جزوه مخصوص چربی سوزی را دریافت کنید!
ایمیل شما
 
آدرس ایمیل شما فقط توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه به شما استفاده خواهد شد. شما می توانید در هر زمانی که بخواهید با کلیک بر روی لینک لغو اشتراک ارائه شده برای این منظور لغو اشتراک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، خط مشی رازداری ما را بخوانید.

آجیل برای کاهش خطر بیماری

مصرف آجیل به دلیل فوایدی که برای قلب دارد بسیار جالب است. گردو سرشار از اسید آمینه و امگا 3 است که یک اسید چرب ضروری برای عملکرد صحیح بدن است و خطرات قلبی عروقی را کاهش می دهد. اثر آن بر روی قلب همچنین سطح کلسترول شما را تنظیم می کند: بنابراین، با مصرف روزانه آجیل، می توانید خطر حمله قلبی را تا 50٪ کاهش دهید.

علاوه بر این، آجیل می تواند به شما در محدود کردن عواقب دیابت نوع 2 بر بدن کمک کند. در واقع، آجیل، از جمله گردو، سرشار از چربی های مفید برای سلامتی است و می تواند اثرات دیابت را خنثی کند.

اما این همه ماجرا نیست، گردو همچنین دارای خواص ضد التهابی است و به مبارزه با رشد سلول های سرطانی کمک می کند. مصرف روزانه آجیل خطر ابتلا به سرطان پروستات و سینه را کاهش می دهد. در واقع، برخی مطالعات نشان می دهد که گردو رشد سرطان پروستات را 30 تا 40 درصد و خطر ابتلا به سرطان سینه را 50 درصد کاهش می دهد. این غذا هم در کاهش خطرات در پیشگیری موثر است و هم در صورت ابتلا به سرطان، در ایجاد بیماری نیز موثر است.


مصرف آجیل برای بهبود حمل و نقل شما
گردو یک غذای غنی از فیبر غذایی است که برای عملکرد صحیح ترانزیت روده ضروری است، به همین دلیل برای بهبود هضم توصیه می شود. علاوه بر این، این آجیل برای درمان طبیعی یبوست نیز نشان داده شده است.

برای کارایی بیشتر، آجیل تازه را ترجیح دهید. علاوه بر این، اگر عادت به خوردن آجیل ندارید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از ناراحتی های مرتبط با فیبر (نفخ و ...) مصرف آن را به تدریج افزایش دهید.

برای کاهش وزن آجیل بخورید
اگرچه آجیل سرشار از چربی است، برخلاف تصور رایج، خوردن آجیل به صورت روزانه می تواند به شما در دستیابی به موفقیت در کاهش وزن کمک کند. در واقع، گردو به لطف محتوای فیبر بالای خود که به شما امکان می دهد به سرعت احساس سیری کنید، یک سرکوب کننده اشتها ایده آل برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن هستند.

البته، اگر آجیل برای لاین خوب است، نباید بیش از 30 گرم در روز توصیه شده توسط متخصصان تغذیه Croq'Kilos، یعنی یک مشت آجیل در روز باشد.

آجیل برای تقویت مغز
صرف نظر از سن شما، خوردن آجیل تاثیر مثبتی بر مغز و ظرفیت مغز شما خواهد داشت. گردو به دلیل ترکیب ویتامین های E و B9، ملاتونین، امگا 3 و آنتی اکسیدان ها برای حافظه، تمرکز و سرعت درک مفید است.

در سالمندان، مصرف روزانه آجیل باعث افزایش طول عمر مغز و همچنین بهبود عملکردهای حرکتی و شناختی آن می شود.

گردو، ضد استرس طبیعی!
در نهایت، آجیل سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین E، مانند سایر میوه های روغنی برای سیستم مغز ما مفید است.

در میان آجیل های مورد علاقه، آجیل برزیلی به دلیل محتوای بالای سلنیوم، یک عنصر کمیاب آنتی اکسیدانی که با کاهش التهاب و جلوگیری از آسیب سلولی، خلق و خو را بهبود می بخشد، جایگاه ویژه ای دارد. یک مشت آجیل در روز (آجیل برزیلی، گردو، بادام هندی و غیره) استرس را کاهش می دهد.

چگونه می توانید از فواید آجیل بهترین بهره را ببرید؟
قبل از هر چیز باید بدانید که برای بهره مندی از تمام مزایای آجیل، ضروری است که لایه پوشاننده آن را جدا نکنید. در واقع، در این فیلم است که 90 درصد از آنتی اکسیدان های موجود در گردو یافت می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم که آجیل را کامل (البته بدون پوسته) بخورید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

آجیل با پوسته محافظ خود در تمام طول سال قابل خوردن است. در سالاد، پای، یا برای تقویت بشقاب پنیر، به راحتی در همه دستور العمل ها، اعم از شور و شیرین، جا می شود.

در غرفه ها عمدتاً گردو خشک، در پوسته یا در آن پیدا می کنیم

بهار بازدید : 24 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

داخل و خارج دستگاه را با دستمال مرطوب خود که از بالای یخچال شروع شده تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان و به سمت پایین حرکت می کند، تمیز کنید.

مطمئن شوید که در و مهر و موم آن را نیز پاک کنید و در صورت لزوم از مسواک برای تمیز کردن گوشه های سخت استفاده کنید.

از طرفی مراقب باشید که محفظه لامپ و سایر اجزای الکتریکی خیس نشود.

 

بعد از شستشو خشک کنید

پس از تمیز کردن، قبل از اینکه قطعات قابل جدا شدن را دوباره در یخچال قرار دهید، داخل دستگاه را با یک پارچه تمیز و خشک خشک کنید.

این امر به ویژه در فریزر بسیار مهم است تا به محض اینکه دستگاه را دوباره به برق وصل کنید، آب به یخ تبدیل نشود.

 

کشوها، قفسه ها و تمام قسمت های جداشدنی یخچال را بشویید
قسمت های جداشدنی یخچال را با قرار دادن آنها در زیر شیر آب بشویید.

با این حال، قبل از تمیز کردن آنها، بررسی کنید که در دمای اتاق هستند: تغییر ناگهانی دمای سطح می‌تواند باعث ترک خوردن یا شکستن قسمت‌های شیشه‌ای و پلاستیکی یخچال شود.

قفسه ها را خشک کنید، سپس آنها را با کشیدن از بالا به داخل وصل کنید.

 

چشمه آب را تمیز کنید
اگر یکی دارید، مخزن آب سردکن را بشویید.

برای دسترسی به آن، قفسه توزیع کننده آب را بردارید. مخزن را بردارید، آن را باز کنید و زیر شیر آب بشویید.

اگر دستگاه شما به منبع آب متصل است، پس مخزنی برای تمیز کردن وجود ندارد، اما به یاد داشته باشید که در صورت لزوم فیلتر آب آبنما خود را تعویض کنید.

 

تمیز کردن بیرون یخچال
پس از تمیز کردن قسمت داخلی یخچال فریزر، همیشه با استفاده از یک پارچه مرطوب آغشته به مخلوط آب و جوش شیرین، قسمت بیرونی یخچال فریزر را پاک کنید. در صورت لزوم می‌توانید از محصول شیشه‌ای خود استفاده کنید، اما از مواد شوینده تهاجمی که می‌توانند به سطوح یخچال آسیب برسانند، خودداری کنید، به‌ویژه آنهایی که حاوی کلر هستند و خورنده هستند.

 

شبکه های تراکم عقب را تمیز کنید
به طور دوره ای وضعیت کویل های متراکم را بررسی کنید. این قطعات در قسمت بیرونی یخچال فریزر قرار دارند و به راحتی گرد و غبار و زباله را جمع می کنند. گرد و غبار می تواند گردش هوا و دفع گرما را مسدود کند که برای کمپرسور یخچال مضر است و ممکن است باعث مصرف بیش از حد آن شود.

برای تمیز کردن این گرد و غبار، دو بار در سال از جاروبرقی خود با اتصال برس آن استفاده کنید. اما به آرامی حرکت کنید تا به کویل ها آسیب نرسانید.

 

آخرین نکات
حالا که تمیز است، می توانید یخچال خود را دوباره روشن کنید و دوباره غذای خود را داخل آن قرار دهید. برای جلوگیری از برگشت بوی بد، اگر دستگاه شما مجهز به فیلتر ضد بو نیست یا نیاز به تعویض دارد، روی غذا را بپیچید یا بپوشانید و کمی جوش شیرین را در ظرف کوچکی قرار دهید.
توصیه های ما را برای استفاده و نگهداری صحیح از یخچال و فریزر خود دنبال کنید.
و قبل از رفتن به تعطیلات، اگر یخچال خود را خالی، تمیز و خاموش کرده اید، فراموش نکنید که در غیاب خود درهای آن را باز بگذارید تا از بوی بد و ایجاد کپک به دلیل عدم تهویه جلوگیری شود.

بهار بازدید : 24 شنبه 13 خرداد 1402 نظرات (0)

 
ما در این آموزش به شما نشان می دهیم که چگونه کارت الکترونیکی یخچال تعمیر یخچال امرسان در اصفهان خود را تغییر دهید! برای سفارش آنلاین اینجا را کلیک کنید: http://bit.do/pieces-detachees-refrigerateur این آموزش نحوه تعویض کارت الکترونیکی یخچال آمریکایی را توضیح می دهد، تعمیر آسانی است که خودتان با مشاهده علائم زیر انجام دهید: - یخچال دیگر روشن نمی شود - یخچال یک کد خطا را روی صفحه نمایش می دهد - یکی از عناصر یخچال دیگر کار نمی کند ***** مطالب ***** از بین بردن یخچال: 00: 00:32 تغییر منو : 00:01:19 مونتاژ مجدد یخچال: 00:03:11 برای سفارش یک قطعه یدکی برای یخچال، اینجا را کلیک کنید: https://www.spareka.fr/comment-reparer/pieces_detachees_electromenger/refrigerateur برای تشخیص خرابی در یخچال یخچال، اینجا را کلیک کنید: https://www.spareka.fr/comment-reparer/electromenager/refrigerateur/diagnostic برای اطلاع از همه چیز در مورد نگهداری از یخچال خود، اینجاست: https://www.spareka.fr/comment- reparer/electromenager/refrigerateur/conseils-entretien از وب سایت ما در اینجا دیدن کنید: https://www.spareka.fr ما را در فیس بوک دنبال کنید: https://www.facebook.com/ spareka/ و در توییتر: https://twitter. com/spareka موسیقی رایگان با Spareka، تعمیر آسان است! #تغییر #CarteElectronique #Frigo نحوه تعویض کارت الکترونیکی یخچال: https://youtu.be/Mpjj39lbmjo

45230 بازدید

100 لایک، 0 دوست نداشتن
 

به ما بپیوند !


یک یخچال آمریکایی به دلیل طراحی مدرن و ظریف خود متمایز است. از نظر راحتی، مزایای زیادی دارد، اگر فقط توانایی زیادی در حفظ مواد غذایی داشته باشد. یخچال آمریکایی دارای دو محفظه است. بیایید ببینیم که چگونه لامپ را در قسمت فریزر تغییر دهیم. وحشت نکنید ! این کار پیچیده ای نیست، خواهید دید که تنها به لطف چند تکنیک، یک عملیات ساده است. به ابزار شما!

برای تعویض لامپ یخچال آمریکایی سامسونگ چه مراحلی باید طی کرد؟
سینی یخ را بیرون بیاورید
لامپ را بردارید
لامپ جدید را نصب کنید
سطل یخ را دوباره نصب کنید
توصیه: برای شروع، باید برای اقدامات ایمنی دستگاه را به صورت برقی جدا کنید، بدون اینکه فراموش کنید قطعه را با مدلی سازگار با مارک یخچال خود عوض کنید. در نهایت از پیچ گوشتی فیلیپس برای دستکاری استفاده کنید. با تشکر از مراحل زیر، شما موفق خواهید شد که لامپ خود را مانند یک حرفه ای واقعی تغییر دهید.

مرحله 1: سینی یخ را استخراج کنید


برای جدا کردن سینی یخ به بخش فریزر دسترسی پیدا کنید. آن را کنار بگذارید و پوشش پلاستیکی را بردارید.

مرحله 2: لامپ را بردارید
هنگامی که لامپ را پیدا کردید، باید آن را جدا کنید تا آن را جایگزین کنید. برای جلوگیری از ذوب شدن پلاستیک، مدل 30 واتی مشابهی را انتخاب کنید.

مرحله 3: لامپ جدید را نصب کنید
سپس لامپ جدید خود را تعویض کرده و پوشش را به آرامی در جای خود قرار دهید. با استفاده از پیچ گوشتی، مهم است که پیچ ها را محکم کنید، اما بدون آسیب رساندن به تکیه گاه.

مرحله 4: سطل یخ را دوباره نصب کنید
سپس سینی یخ خود را تعویض کرده و ببندید. لامپ شما الان عوض شده برای تعمیر لوازم خانگی خود، به اسپارکا بروید و تعمیرات کوچک خود را خودتان بدون تماس با یک متخصص DIY انجام دهید. ضمناً در سایت به راحتی می توانید لوازم یدکی یخچال سامسونگ را خریداری کنید!

 

بازخورد
تمام قطعات یدکی یخچال را ببینید


علائم خطای مربوطه

چرا ته یخچال آب است؟
چرا یخچال من بوی بدی می دهد؟
چرا یخچال من خیلی سرد است؟
چرا یخچال من خیلی سرد تهویه می شود؟
چرا یخچال من دیگر بسته نمی شود؟
چرا یخچال من نشتی دارد؟
چرا یخچال من یخ زده است؟
چرا یخچال من دیگر سرد نیست؟
چرا یخچال سرد ثابت من یخ می زند؟
چرا یخچال سرد ثابت من دیگر سرد نیست؟
چرا یخچال من صدا می دهد؟

بهار بازدید : 21 سه شنبه 09 خرداد 1402 نظرات (0)

در تمام طول سال، میوه ها شیرینی، ویتامین ها و مواد مغذی را برای ما فراهم می کنند. قیمت هر کیلو گردو آمریکایی در مقابل، ما مراقب نگهداری صحیح آنها هستیم تا طعم آنها حفظ شود و از هدر رفتن آنها جلوگیری شود. با این حال، اتفاق می افتد که برخی از میوه ها خراب می شوند، خیلی رسیده اند یا ما به سادگی مازاد داریم!

در اینجا یک نکته ساده و موثر ضد ضایعات وجود دارد که به میوه آسیب دیده شما عمری دوباره می بخشد: کم آبی. یک راه عالی برای درست کردن آجیل خانگی!

چه میوه هایی را می توانید خشک کنید؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است و بدون شک شما را خوشحال خواهد کرد: همه میوه ها را می توان به میوه های خشک تبدیل کرد! فقط کافی است میوه های بسیار رسیده و ترجیحا ارگانیک را انتخاب کنید زیرا پوست آنها حفظ می شود.

نگاهی به آشپزخانه تان بیندازید... مقداری از میوه هایتان کمی آسیب دیده است؟ موز سیاه شده، زردآلو بیش از حد رسیده، هلو ترش: همه را می توان نجات داد!

فوراً 3 راه برای درست کردن میوه های خشک خانگی خود را کشف کنید!

3 روش برای خشک کردن میوه ها

اگر همیشه عادت داشته اید که میوه های خشک خود را از سوپرمارکت بخرید، از سادگی تهیه آنها در خانه شگفت زده خواهید شد! آبگیری میوه ها در خانه بسیار آسان است و به وسایل بسیار کمی نیاز دارد. اثبات زیر، با 3 روش برای ضد ضایعات میوه های خشک شما.

1 - خشک کردن در کوره سنتی
ابتدا میوه خود را کاملا بشویید و به آرامی خشک کنید. سپس آنها را به قطعات کوچک 2-3 سانتی متری برش دهید. این همچنین در مورد تمام روش های کم آبی صدق می کند.

یک ورق کاغذ پخت را روی یک ورقه پخت قرار دهید و تکه های میوه خود را قرار دهید، مطمئن شوید که آنها را از هم فاصله دارید.

در دمای 50 درجه به مدت 4 تا 10 ساعت بپزید: ما به شما اجازه می دهیم، این محدوده گسترده است، اما زمان پخت بسته به میوه ای که باید آب شود، به طور قابل توجهی متفاوت است! مثلا برای موز 6 ساعت، انگور 8 ساعت و هلو 12 ساعت زمان می برد!

خشک کردن را به طور منظم کنترل کنید و به یاد داشته باشید که هر 2 ساعت یکبار درب فر را باز کنید تا رطوبت از بین برود.

2 - آبگیر
این تکنیک نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد زیرا ما به دستگاهی برای آبگیری نیاز خواهیم داشت.

مزیت واقعی دستگاه آبگیری این است که می توانید مقدار بیشتری میوه را نسبت به فر خشک کنید و گرمای آزاد شده برای تهیه میوه خشک ایده آل است.

3 - خورشید
متأسفانه، این روش آخر برای همه نیست... شمالی ها، می توانید از آن صرف نظر کنید و در پاراگراف بعدی به خواندن ادامه دهید! جنوبی ها این روش برای شماست!

کم آبی در آفتاب طبیعی ترین، زیست محیطی ترین و اقتصادی ترین راه برای تهیه میوه های خشک خانگی است. به سادگی میوه خود را روی بشقاب پوشانده شده با پارچه یا گاز به مدت چند روز در آفتاب کامل قرار دهید و آن را در شب بیاورید. و بله، شما باید صبور باشید، شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید ;)

پس از خشک شدن میوه‌ها، می‌توانید آن‌ها را به مدت 6 ماه در یک شیشه یا ظرف دربسته نگهداری کنید.

پس چه روشی را برای نجات میوه خراب خود امتحان می کنید؟

زنده باد میوه ها و سبزیجات!

علاوه بر این، آخرین نکته ما برای حفظ سبزیجات را کشف کنید:

بهار بازدید : 23 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)


اگر به دنبال تعمیرکار برای تعمیر یخچال فریزر خراب و فوری خانگی خود هستید، نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اصفهان به جای مناسبی آمده اید. در واقع بدون نیاز به استرس، با یکی از تکنسین های تعمیر یخچال فریزر و یخچال آمریکایی ما تماس بگیرید ☎ 0145165564. همچنین می توانید به ما ایمیل بزنید: reparations.electromenager@gmail.com تا سریعا به خدمات تعمیر یخچال خانگی ما دسترسی پیدا کنید. ✔️12- ماه گارانتی✔️ خرابی و تعویض قطعات یدکی یکسان و بدون توجه به برندهای سامسونگ، ویرپول، ال‌جی، بکو، لیبهر، آریستون، بوش، برانت، دوو، هایر و موارد دیگر همچنان در پاریس 75 و در ایل دو فرانس 77 – 78 91 – 92 – 93 – 94 – 95

با تعمیرکاران یخچال ما تماس بگیرید


☎ با ما تماس بگیرید
تلفن: 01 45 16 55 64
تعمیر یخچال ارزان پاریس
اگر به دنبال شرکتی برای تعمیر یخچال فریزر خود در پاریس هستید؟ تو در جای درستی هستی  ! تیم تعمیرات یخچال فریزر ما در عرض 24 ساعت برای هرگونه خرابی سرد و تعمیر یخچال فریزر، ترکیب چند درب و یخچال ارزان آمریکایی در منزل آماده مداخله هستند.

در واقع برای تعمیر سریع و بادوام به تعمیرکار یخچال خانگی ما که 12 ماه گارانتی برای همان خرابی و قطعات تغییر یافته ارائه می دهد، بسپارید.

خرابی - مشکل - عیب یابی یخچال

خرابی یخچال می تواند ناشی از مشکلات مختلفی باشد. در اینجا برخی از خرابی‌های رایجی که ممکن است با آن مواجه شوید آورده شده است: در اینجا چند مرحله وجود دارد که می‌توانید برای رفع مشکل انجام دهید:

بررسی کنید که آیا یخچال به برق وصل است و سیم برق به طور ایمن به پریز برق وصل شده است.
بررسی کنید که آیا مدارشکن قطع نشده است. اگر چنین است، آن را ریست کنید.
بررسی کنید که آیا ترموستات روی دمای صحیح تنظیم شده است یا خیر.
بررسی کنید که آیا کندانسور تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، مانند گرد و غبار یا زباله است. در صورت لزوم آن را تمیز کنید.
بررسی کنید که آیا درب یخچال به درستی بسته شده و مسدود نشده است.
بررسی کنید که آیا مهر و موم درب سالم است و هیچ ترک یا پارگی وجود ندارد. اگر چنین است، آن را جایگزین کنید.
اگر هیچ یک از این مراحل مشکل را حل نکرد، ممکن است یخچال شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. توصیه می کنم برای تشخیص و تعمیر مشکل با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.

اگر هزینه تعمیر کمتر از 30 درصد قیمت واحد یک واحد جدید است و ماشین ظرفشویی شما چند سال عمر مورد انتظار بیشتری دارد، یک راه حل سریع ممکن است راه حلی مقرون به صرفه به جای تعویض ماشین ظرفشویی شما باشد.

قیمت تعمیر یخچال ما
قیمت ثابت و بدون تعجب مسافرتی + تعمیر ساعتی یخچال فریزر در منزل
(**به استثنای قطعات یدکی قابل تعویض)
هزینه سفر تعمیر خانه
در پاریس و در 20 کیلومتری دروازه های پایتخت
40 یورو یورو با احتساب مالیات
نرخ سفر تعمیر خانه در هر کیلومتر
بیش از 25 کیلومتر از پاریس فاصله دارد
60 یورو یورو با احتساب مالیات
نرخ ساعتی تعمیر یخچال
(** هر ساعت شروع شده موعد مقرر است)
49 یورو یورو با احتساب مالیات
هزینه سفر تعمیر خانه
در پاریس و در 20 کیلومتری دروازه های پایتخت
40 یورو یورو با احتساب مالیات
نرخ سفر تعمیر خانه در هر کیلومتر
بیش از 25 کیلومتر از پاریس فاصله دارد
60 یورو یورو با احتساب مالیات
نرخ ساعتی تعمیر یخچال
(** هر ساعت شروع شده موعد مقرر است)
49 یورو یورو با احتساب مالیات
میانگین قیمت شارژ گاز + تعویض کمپرسور
تعویض کمپرسور یخچال می تواند بین 200 تا 500 دلار هزینه داشته باشد که شامل هزینه های نصب می شود. کمپرسورهای جدید معمولا بین 250 تا 650 دلار قیمت دارند. برای کارکرد، یخچال به کمپرسوری نیاز دارد که مانند قلب بدن کار کند. این قطعه یکپارچه می تواند از طریق انتشار گاز مبرد در بدنه دستگاه برق تولید کند.

میانگین قیمت یک گاز پر کردن مجدد بین 350 تا 500 یورو است.
هزینه تعویض کمپرسور یخچال نیز بسته به برند و مدل یخچال و همچنین منطقه ای که در آن قرار دارید متفاوت است. به طور کلی هزینه تعویض کمپرسور می تواند بین 300 تا 800 یورو متغیر باشد.
به طور خلاصه، هزینه کل برای تعویض کمپرسور، پر کردن گاز و تعویض کمپرسور یخچال بسته به عوامل ذکر شده در بالا می تواند بین 500 تا 1350 یورو متغیر باشد. توصیه می شود برای به دست آوردن برآورد دقیق از هزینه تعمیرات یخچال خود با تکنسین یخچال یا تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید. .
لیست برندهای تعمیر یخچال
یخچال سامسونگ
یخچال ویرپول
یخچال ال جی
یخچال بکو
یخچال جنرال الکتریک
یخچال لیبهر
یخچال آریستون
یخچال بوش

بهار بازدید : 27 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)

میوه های خشک و آجیل

میوه های خشک میوه هایی هستند که تحت فرآیند کم آبی قرار گرفته اند. قیمت یک کیلو آجیل مخلوط بنابراین آب از میوه بدون آسیب رساندن به ارزش غذایی اولیه آن استخراج شد. به طور خلاصه، وقتی میوه‌های خشک مصرف می‌کنید، همان مواد مغذی میوه‌های معمولی را دارید، اما بدون آب.

فیبر و اسیدهای چرب غیر اشباع

چیزی که میوه‌های خشک را بسیار محبوب می‌کند، راحتی آن‌ها است زیرا می‌توان آن‌ها را در هر جایی برد و به خوبی با یک میان وعده پروتئینی ترکیب کرد. این یک راه سریع و راحت برای دریافت فیبر و آنتی اکسیدان ها به طور منظم است.

از سوی دیگر، آجیل ها به دلیل ارزش غذایی بالا و غنی بودن از چربی های تک غیراشباع (خوب) معروف هستند که برای عضله سازی و کاهش چربی بسیار مهم هستند. دانه های روغنی علاوه بر تامین چربی های خوب، از نظر فیبر و پروتئین نیز بسیار غنی هستند! با مصرف منظم آجیل، از مصرف چربی های خوب و همچنین دریافت اضافی پروتئین و فیبر اطمینان حاصل می کنید.

چقدر و چه زمانی؟
آجیل

اولین چیزی که باید در هنگام مصرف میوه های خشک در نظر گرفت، میزان شکر افزوده اکثر برندهایی است که آنها را عرضه می کنند. از آنجایی که میوه های خشک به طور طبیعی سرشار از فروکتوز هستند، این کاملا ضروری نیست. بنابراین قبل از خرید برچسب ها را به دقت بخوانید و از محصولاتی که حاوی قندهای اضافه شده هستند خودداری کنید.

گردو در مقایسه با میوه های خشک، سرشار از لیپیدها به ویژه امگا 3، 6 و 9 است.

عاملی که میوه های خشک و آجیل را به هم متصل می کند، دریافت آنتی اکسیدان است. اینها برای سم زدایی بدن، کاهش استرس و بهبود سیستم ایمنی حیاتی هستند.

میوه های خشک و آجیل در دسته غذاهای پرکالری قرار می گیرند، اما توصیه می شود زیرا بر میزان قند خون تاثیر زیادی ندارند.

در افزودن میوه های خشک و آجیل به صبحانه، ناهار یا شام خود تردید نکنید یا به سادگی با استفاده از مخلوط کن برای خود یک اسموتی پروتئینی درست کنید. در مرحله برش، عاقلانه است که آجیل و میوه های خشک را در حوالی تمرینات خود مصرف کنید، زیرا ارزش غذایی بالایی دارند و مصرف فروکتوز دارند.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 3,231
  • بازدید کلی : 7,188