loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 30 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

نوآوری

جهان با ارائه نوآوری های جدید در حال تغییر است. امروزه افراد برای همه چیز لوازم جانبی موبایل اصفهان از ارتباطات غیررسمی گرفته تا حفظ ارتباط با خانواده به تلفن همراه خود وابسته هستند. با این درجه از اتکا، بسیار مهم است که مطمئن شوید تلفن شما می‌تواند روز به روز استفاده کند و همچنان ظرفیت مناسبی داشته باشد.

انباشته شدن مواد
1 پایه ماشین
2 گیمبال
3 هدفون
4 درایو فلش USB OTG
5 چوب سلفی
6 هدفون بلوتوث
7 پاور بانک
8 خط آخر
تجهیزات اضافی تلفن مستقیم کارخانه تولیدی زیادی وجود دارد که باید لوازم جانبی موبایل آنها را خریداری کنید که تضمین می کند ابزار شما در سطوح ایده آل کار می کند.

در اینجا خلاصه ای از تزئینات تلفنی که باید خریداری کنید آورده شده است:

پایه های خودرو


با فرض اینکه از تلفن خود به عنوان GPS و برای تماس بدون دست استفاده می کنید، لوازم جانبی موبایل در اصفهان در آن مرحله، داشتن یک وسیله نقلیه مناسب ضروری است. امروزه طیف گسترده‌ای از انواع پایه‌ها موجود است، بنابراین در فرصتی سرمایه‌گذاری کنید تا بررسی کنید کدام یک برای نیازهای شما بهترین است. برخی از افراد مانند پایه‌های شیشه جلو هستند زیرا دسترسی ساده‌ای به آن‌ها می‌دهند، اما دیگران به سمت آن‌ها خم نمی‌شوند زیرا می‌توانند هنگام رانندگی جلوی دید آن‌ها را بگیرند.

گیمبال ها
گیمبال ها روشی باورنکردنی برای دریافت ویدیوی روان و غنی در هنگام عکسبرداری است. این امر به ویژه در رابطه با وبلاگ نویسی بسیار مهم است، زیرا آخرین چیزی که نیاز دارید این است که ضبط های شما مضطرب و لرزان به نظر برسند. گیمبال‌ها به شما کمک می‌کنند تا تضمین کنند که صرف‌نظر از اینکه در حال قدم زدن با تلفن خود هستید یا خیر، ضبط شما ثابت می‌ماند و تحت تأثیر هیچ ضربه یا گیرایی روی زمین قرار نمی‌گیرد. Dhgate برای آنها مجموعه های حیرت انگیزی از تزئینات تلفن ایجاد می کند که می توانید امروز خریداری کنید.

بسیار برتر: گیمبال‌ها را می‌توان به‌راحتی در بیرون به کار برد، همانطور که در داخل می‌تواند. لوازم جانبی موبایل برای عکاسی از موادی که ظاهری باورنکردنی دارند، نیازی به زحمت زیادی از فضا ندارید - بنابراین دلیل دیگری برای نداشتن گزینه ای برای گرفتن عکس های ایده آل به دلیل نبود اتاق وجود ندارد.

هدفون


هدفون ها به شما این امکان را می دهند که با عجله به موسیقی و ضبط های خود توجه کنید. ایده آل برای کسانی که ترجیح می دهند از بلندگوی تلفن یا هدفون خود استفاده نکنند، زیرا صدا و کیفیت صدای باورنکردنی را با هزینه مناسب ارائه می دهد. صرف نظر از اینکه در محل کار، خانه، وسیله نقلیه یا هنگام قدم زدن در داخل و خارج از شهر استفاده می شود. هدفون تزیینات سلول مستقیم خط تولید باید یکی از مهمترین تصمیمات شما باشد.

7 لوازم جانبی تلفن باید بخرید - چوب سلفی
درایوهای فلش USB OTG
درایوهای فلش USB OTG یک ضرورت مطلق برای تزئین تلفن هستند. فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان این روزها، تلفن های همراه اطلاعات قابل توجهی را ذخیره می کنند و به راحتی گم می شوند یا از بین می روند. با درایو USB OTG streak، می‌توانید با انتقال اسناد خود به ابزار ذخیره‌سازی بیرونی در سریع‌ترین زمان ممکن، از آسیب دیدن اسناد خود محافظت کنید.

چوب سلفی
چوب سلفی برای هر صاحب تلفن یک نیاز غیرقابل انکار است. آنها برای گرفتن عکس های جمع آوری ایده آل هستند، یا می توانید از آنها برای نگه داشتن دوربین خود و گرفتن سلفی های ماهرانه استفاده کنید.

هدفون بلوتوث

هدفون های بلوتوث دستیار فوق العاده ای برای داشتن هستند.  لوازم جانبی موبایل می توان از آنها برای برخی موارد، از جمله توجه به موسیقی، تصمیم گیری و در هر صورت، تمرین در مرکز ورزش استفاده کرد! همین امروز چند هدفون بلوتوث بخرید.

پاور بانک ها
پاوربانک یک دستیار فوق‌العاده است به این دلیل که هیچ کس نمی‌تواند واقعاً بگوید چه زمانی لوازم جانبی موبایل باتری شما شارژ می‌شود. آنها نیز واقعا متواضع هستند. اکنون یکی بخرید و مطمئن شوید که برای مدت طولانی هرگز بدون تلفن همراه کار نمی‌مانید.

خط پایین
تعداد زیادی همدستان تلفنی مختلف وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید، با این حال این ده اصل اولیه تلفن شما را در زمانی که شما عجله دارید آماده عمل می کند. در زمانی که زمان دریافت تزیینات تلفن مستقیم خط تولید فرا می رسد، موارد مختلفی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

https://esfahantel.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 1,945
  • بازدید کلی : 5,902