loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 14 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)

استراتژی بازاریابی سئو یک برنامه جامع برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان سئوی موفق شامل استراتژی های روی صفحه است که از کلمات کلیدی مبتنی بر هدف استفاده می کنند. و استراتژی های خارج از صفحه، که لینک های ورودی از سایر وب سایت ها به دست می آورند.


 

سه جزء اصلی یک استراتژی سئو قوی


برای بهینه سازی یک سایت، باید فاکتورهای رتبه بندی را در سه زمینه بهبود بخشید: راه اندازی فنی وب سایت، محتوا و پیوندها. بنابراین، اجازه دهید آنها را به نوبه خود مرور کنیم.

1. راه اندازی فنی
برای اینکه وب سایت شما رتبه بندی کند، سه چیز باید اتفاق بیفتد:

ابتدا یک موتور جستجو باید صفحات شما را در وب پیدا کند.

سپس، باید آنها را اسکن کند تا موضوعات آنها را بفهمد و کلمات کلیدی آنها را شناسایی کند.

و در نهایت، باید آنها را به فهرست خود اضافه کند - پایگاه داده ای از تمام محتوایی که در وب پیدا کرده است. به این ترتیب، الگوریتم آن می تواند نمایش وب سایت شما را برای پرس و جوهای مرتبط در نظر بگیرد.

ساده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ مطمئناً جای نگرانی نیست. به هر حال، از آنجایی که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از سایت خود بازدید کنید، گوگل هم باید اینطور باشد، درست است؟

متأسفانه گیرایی وجود دارد. یک صفحه وب برای شما و موتور جستجو متفاوت به نظر می رسد. شما آن را به عنوان مجموعه ای از گرافیک ها، رنگ ها، متن با قالب بندی و لینک های آن می بینید.

برای یک موتور جستجو، چیزی جز متن نیست.

در نتیجه، هر عنصری که نمی تواند به این روش ارائه کند برای موتور جستجو نامرئی می ماند. و بنابراین، علیرغم اینکه وب سایت شما برای شما خوب به نظر می رسد، ممکن است گوگل محتوای آن را غیرقابل دسترس بیابد.

بگذارید یک مثال به شما نشان دهم. در اینجا نحوه مشاهده یک موتور جستجوی معمولی یکی از مقالات ما آمده است. به هر حال، این یکی است، اگر بخواهید آن را با نسخه اصلی مقایسه کنید.

راهنمای نهایی آمار بازاریابی در سال 2021 به عنوان یک نسخه متنی ساده از سایت که گوگل هنگام خزیدن در سایت برای سئو سایت می بیند.

به نکاتی در مورد آن توجه کنید:

صفحه فقط متن است. اگرچه ما آن را با دقت طراحی کرده ایم، اما تنها عناصری که یک موتور جستجو می بیند متن و لینک است.
در نتیجه نمی تواند تصویری را در صفحه ببیند (به عنصر مشخص شده با فلش توجه کنید.) فقط نام آن را می شناسد. اگر آن تصویر حاوی کلمه کلیدی مهمی باشد که می‌خواهیم صفحه برای آن رتبه‌بندی شود، برای موتور جستجو نامرئی خواهد بود.
اینجاست که راه‌اندازی فنی، که بهینه‌سازی در سایت نیز نامیده می‌شود، وارد می‌شود. این تضمین می‌کند که وب‌سایت و صفحات شما به Google اجازه می‌دهند بدون هیچ مشکلی آنها را اسکن و فهرست‌بندی کند. مهمترین عوامل موثر بر آن عبارتند از:

ناوبری وب سایت و پیوندها
موتورهای جستجو سایت ها را درست مثل شما می خزند. آنها لینک ها را دنبال می کنند. خزنده های موتورهای جستجو در یک صفحه فرود می آیند و از پیوندها برای یافتن محتوای دیگر برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا مشاهده کردید، آنها نمی توانند تصاویر را ببینند. بنابراین، ناوبری و پیوندها را فقط به صورت متنی تنظیم کنید.

ساختار URL ساده
موتورهای جستجو خواندن رشته های طولانی از کلمات با ساختار پیچیده را دوست ندارند. بنابراین، در صورت امکان، URL های خود را کوتاه نگه دارید. آنها را طوری تنظیم کنید که حتی الامکان فراتر از کلمه کلیدی اصلی که می خواهید صفحه را برای آن بهینه کنید، اضافه شود.

سرعت صفحه
موتورهای جستجو از زمان بارگذاری (زمانی که طول می کشد تا کاربر بتواند صفحه را بخواند) به عنوان شاخص کیفیت استفاده می کنند. بسیاری از عناصر وب سایت می توانند بر آن تأثیر بگذارند. برای مثال اندازه تصویر. برای پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود صفحات خود از ابزار Google's Page Speed Insights استفاده کنید.


 

پیوندهای مرده یا تغییر مسیرهای خراب
یک پیوند مرده، بازدیدکننده را به صفحه ای که وجود ندارد می فرستد. تغییر مسیر شکسته به منبعی اشاره می کند که ممکن است دیگر وجود نداشته باشد. هر دو تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند، اما همچنین از ایندکس کردن محتوای شما توسط موتورهای جستجو جلوگیری می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 2,154
  • بازدید کلی : 6,111