loading...
عقب گرد قیمت دلار
بهار بازدید : 21 سه شنبه 29 فروردین 1402 نظرات (0)

سازمان هایی که تصمیم به شروع یک فرآیند کامپیوتری مدرن دارند، خرید اینورتر هایتک انواع مختلفی از مکانیزاسیون را با تکیه بر سطوح مختلف دریافت، محدوده اقلام و حجم ایجاد در دسترس دارند.
کامپیوتری سخت یا ربات سازی ثابت

این اشاره به چرخه مکانیزاسیونی دارد که در آن ربات یا ماشین برای انجام یک کار خاص و عمیقاً یکنواخت و برای حجم خلق بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

این چرخه ها ثابت هستند و هیچ تغییری نمی توانند داشته باشند، اما بسیار سریع، دقیق، ایمن و با نرخ ایجاد بالا هستند.

مزایایی که این نوع رایانه‌سازی برای کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد برای فرآیندهایی با حجم بار بالا و عدم ثبات کاری کم بسیار عالی است.

این نوع کامپیوتری کردن محتاطانه ترین است.
کامپیوتری ظریف

اتصال به این قطعات دنده برای تنظیم با مجموعه گسترده ای از تنظیمات در نظر گرفته شده است.

چرخه توسط رایانه شخصی محدود می شود که می تواند برای تغییر فعالیت آن به موارد مختلف تغییر یابد.

زمانی که یک صنعت چیزهای مختلفی تولید می کند که نیاز به ترتیبات منحصر به فرد و تغییر یافته دارد، بسیار ارزشمند است.

این نوع کامپیوتری کردن هزینه بیشتری نسبت به ربات سازی سخت دارد و با سرعت کمتری کار می کند.

مخصوصاً برای دفاتری که در جمع آوری محدوده محدودی از اقلام مقایسه ای که به صورت توده ای اجرا می شوند شرکت می کنند منطقی است.

این نوع ربات‌سازی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: کامپیوتری قابل برنامه‌ریزی یا مکانیزاسیون قابل تطبیق.


مکانیزاسیون قابل برنامه ریزی

چرخه‌های مدرن کامپیوتری که در این طبقه‌بندی قرار می‌گیرند توسط برنامه‌ای متشکل از دسته‌ای از جهت‌های کدگذاری‌شده برای رمزگشایی چارچوب محدود می‌شوند.

از برنامه نویسی جدید می توان در این چرخه ها برای ایجاد موارد جدید استفاده کرد، زیرا چارچوب کاملاً سازگار است. امکان پیکربندی مجدد و تعویض دنده در سطح محصول و تجهیزات وجود دارد.

استفاده از این نوع مکانیزاسیون در سرمایه گذاری هایی با خلاقیت کم تجویز شده است، زیرا رایج ترین روش اختراع مجدد ماشین برای تنظیم آن با موارد جدید، گیج کننده است و نیاز به سرمایه گذاری خاصی دارد. بنابراین، چرخه ها به صورت خوشه ای انجام می شوند.
مکانیزاسیون قابل تطبیق

رایانه‌سازی قابل تطبیق، طراحی ماشینی را برای تطابق با یک مورد دیگر در یک بازه زمانی کوتاه قابل تصور می‌کند. در امتداد این خطوط، عملاً هیچ زمانی برای تغییر تنظیمات با شروع از یک چیز و سپس به چیز بعدی تلف نمی شود.

از آنجایی که با این نوع مکانیزاسیون، هیچ زمانی برای بازسازی چارچوب یا اصلاح تنظیمات واقعی ماشین‌ها تلف نمی‌شود، دلیل قانع‌کننده‌ای برای تکمیل موارد در توده‌های مجزا وجود دارد. استفاده از این نوع ربات سازی در تولیدات متوسط پیشنهاد می شود.

با توجه به اجرای کامپیوتری سازگار، ایجاد پایدار است و می توان آن را با انواع مختلفی از مواردی که توسط یک کارخانه مدرن به نظر می رسد تنظیم کرد.
چارچوب های کامپیوتری مدرن

کامپیوتری کردن نیاز به کار دستی یک کارخانه را از بین می برد، اما در عین حال از مدیران انتظار دارد که ماشین ها را غربال کنند و پشتیبانی انجام دهند. برعکس، یک چارچوب کامپیوتری مدرن دیگر نیازی به میانجیگری انسانی ندارد.

به این معنا، هنگامی که یک سازمان چنین چارچوبی را اجرا می کند، اجازه می دهد تا کل چرخه ارائه بدون کمک انسانی از ابتدا تا پایان انجام شود.

چارچوب های مکانیزاسیون مختلف را می توان با توجه به قابلیت های مختلف ایجاد کرد:

     سازمان های تقلبی مغز یک مدل عددی یا محاسباتی تداعی های مغز را کپی می کند و مانند این سازمان های طبیعی، طراحی سازمان با تکیه بر داده ها با تغییرات تنظیم می شود. آنها برای سفارش اتصالات و شناسایی طرح ها در مجموعه های اطلاعاتی استفاده می شوند. بخشی از کاربردهای آنها کانال‌های اسپم ایمیل، چارچوب‌های کنترلی، تأیید طراحی در چارچوب‌ها (رادار)، متن گفتاری یا ترکیبی و چارچوب‌های مبادله پولی روباتیک است.
     چارچوب کنترل منتقل شده در این چارچوب ها، کنترل ها با هم جمع نمی شوند و توسط چارچوب گسترش می یابند. این کنترل ها توسط قسمتی از چارچوبی که باید بررسی شود گسترش می یابد. آنها در چارچوب های کنترل سیگنال ترافیک، تاسیسات تصفیه نفت و نیروگاه ها استفاده می شوند.
     نقطه اتصال انسان و ماشین این چارچوب ها برای کار به واسطه انسانی متکی هستند. رایانه های شخصی و دستگاه های خودپرداز نمونه ای از چارچوب های رابط انسان و ماشین هستند.
     کنترل اداری و چارچوب تدارکات اطلاعات. این چارچوب می‌تواند از چارچوب‌های مختلفی ساخته شود، برای مثال، رابط انسان و ماشین مرتبط با واحدهای پایانه دور، که برای تبدیل سیگنال‌های حسگر به اطلاعات معقول کار می‌کنند. این چارچوبی است که کاملاً محل مونتاژ و به طور شگفت انگیزی کارخانه های ایجاد منحصر به فرد را کنترل می کند. آنها اساساً همان چارچوب های کنترلی منتشر شده هستند. تضاد اساسی این است که در چارچوب های SCADA کنترل به طور مداوم تمام نمی شود. با وجود این، خطی که بین دو فریم ورک متفاوت است به طور استثنایی پراکنده است و آنها بیشتر از زمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 2,161
  • بازدید کلی : 6,118